Daarnaast een opmerking die wat mij betreft mag worden opgenomen in de FOK!-wiki:quote:Ik word zo langzamerhand gek van mijn ouders zeg.....
Vandaag was het weer die heerlijke dag, de laatste zaterdag van de maand, de dag dat mijn portomonnee gespekt zal worden...maar het ging iets anders..
Gewoonlijk geeft mijn vader s'morgens mijn zakgeld, maar vandaag kwam ik laat uit bed, dus ik vroeg hem vanavond om mijn zakgeld.....,,Je gaat maar werken voor je centen, je geeft je geld veels te makkelijk uit, op jouw leeftijd werkte ik al blablabla" kreeg ik naar mijn hoofd gesmeten....echt, om ziek van te worden. Nu zit ik dus zonder geld, en met dat ,,ga werken" op mijn kamer, pissig
Misschien heeft één van jullie hier ook ervaring mee? Of misschien een argument om mijn vader mee te verpletteren?
Inmiddels heeft Met-Yvana een klein baantje gevonden. Nouja, niet gevonden, maar aangedragen gekregen. Door haar vader. We wachten af hoe ze dit zal doorstaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef Met-Yvana het volgende:
Studeren doe ik natuurlijk voor de status, om een leuke tijd te hebben, en het is altijd handig...
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:43 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Tuurlijk geef ik niets ! Zie ik eruit als een filantropische instelling?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:51 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook redelijk multifunctioneel.......
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:54 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik schilder, teken, boetseer, ik lees, ik ben vermakelijk, en zie er nog leuk uit ook !![]()
En op de vraag waarom ze al zoveel posts heeft gedaan in deze topicreeks:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[Welke baan is de ultieme baan volgens jou?]
Och , Kunstenares, Directrice van een goed lopend bedrijf,Hersen chirurg, dat soort baantjes
Deze OP en instructies voor nieuw topic: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Met-Yvanaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Om het plebs te laten zien dat ik uit beter hout gesneden ben.
Wil je de OP vervangen door deze: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Met-Yvana ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:38 schreef B_BOY het volgende:
laatste post uit het vorig deel
[..]
[..]
TVP en net te laat voor de OP van dit topic...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:40 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Wil je de OP vervangen door deze: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Met-Yvana ?
En.. ze vindt iedereen lager als haarzelf, tenminste, als ze dus lager dan VWO studeren.. (inclusief HBO, dat vindt zij armoedig..)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:42 schreef B_BOY het volgende:
nounou grote meid....
werken doe je trouwens niet puur voor het geld het is ook kei leuk. tenminste als je een goede baan kiest.
ff naar haar fobo gekeken en ik neem haar niet meer serieus.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
En.. ze vindt iedereen lager als haarzelf, tenminste, als ze dus lager dan VWO studeren.. (inclusief HBO, dat vindt zij armoedig..)
nog 3 dagen voordat ze! gepwnt word door mbo paupers die als monteur werkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:47 schreef plopje het volgende:
sjesus deel 8 alweer![]()
en is er vooruitgang of is alles nog het zelfde ?
Ik denk dat jouw mening haar net zo min boeit.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:49 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ff naar haar fobo gekeken en ik neem haar niet meer serieus.
punt 1. de foto (denk je daarmee boven iemand te kunnen staan)
punt 2. C & M lang leve het pretpakket (laat me raden je wilt later vrijetijdswetenschappen gaan studeren, of word het toch creatieve therapie)
punt 3. met ouders als vvd stemmers zou je zegge dat er ondernemers bloed in je zit maar je hebt een hekel aan m & O (dat word dus ook al niet veel)
punt 4. Favo forum (RL) Soaps (spreekt voor zich lijkt me)
PUNT 5. ik ga het liefst op vakantie naar de Canarische eilanden (dat is echt zo'n net niet luxe ver weg vakantie-land)
mijn mening lijkt me duidelijk. en onderbouwd.
punt 1 , op die foto kijk ik gewoon vreemd, omdat ik daar zin in hadquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:49 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ff naar haar fobo gekeken en ik neem haar niet meer serieus.
punt 1. de foto (denk je daarmee boven iemand te kunnen staan)
punt 2. C & M lang leve het pretpakket (laat me raden je wilt later vrijetijdswetenschappen gaan studeren, of word het toch creatieve therapie)
punt 3. met ouders als vvd stemmers zou je zegge dat er ondernemers bloed in je zit maar je hebt een hekel aan m & O (dat word dus ook al niet veel)
punt 4. Favo forum (RL) Soaps (spreekt voor zich lijkt me)
PUNT 5. ik ga het liefst op vakantie naar de Canarische eilanden (dat is echt zo'n net niet luxe ver weg vakantie-land)
mijn mening lijkt me duidelijk. en onderbouwd.
Hoe weet je dat hij havo doet?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
punt 1 , op die foto kijk ik gewoon vreemd, omdat ik daar zin in had
Punt 2 , C&M ? VWO ? kun jij dat aan met je havo? Probeer jij maar eens frans en duits 2?
Punt 3 , sinds wanneer moet iedereen zoals zijn ouders zijn?
punt 4 , er staat ook lifestyle en klaagbaak in mijn profiel![]()
punt 5 , Ik vind het daar gewoon prettig, fijne stranden, geen zeewier of schelpjes, en ik ben wel op meer locaties geweest dus.... Please![]()
Zijn profiel, en ik state alleen the obviousquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij havo doet?
Sinds wanneer moet iedereen zijn zoals zijn ouders zijn?
Lijkt me toch echt dat jij dat niet bent...
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:53 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
punt 1 , op die foto kijk ik gewoon vreemd, omdat ik daar zin in had kword van geen een foto vrolijk, de gemiddelde breeezer is knapper
Punt 2 , C&M ? VWO ? kun jij dat aan met je havo? Probeer jij maar eens frans en duits 2? been there done that
Punt 3 , sinds wanneer moet iedereen zoals zijn ouders zijn? dat moet niet maar als je niet wilt werken zul je toch in de top van een bedrijf staan om mensen te kunnen sturen management en organisatie is daar erg handig bij
punt 4 , er staat ook lifestyle en klaagbaak in mijn profiel![]()
punt 5 , Ik vind het daar gewoon prettig, fijne stranden, geen zeewier of schelpjes, en ik ben wel op meer locaties geweest dus.... Pleasebeetje bekrompen als je denkt dat er nergens anders fijne srtanden zonder schelpjes en zeewier zijn.
Heb jij frans en duits 2 gedaan?quote:
Oh nee, maar de stranden zijn op gran canaria veeeeeel beter als de opgespoten stranden bij Madeira, of op São Jorge ( de azoren archipel)quote:
Hij heeft frans en duits 2 gehad? Wat nu?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oh nee, maar de stranden zijn op gran canaria veeeeeel beter als de opgespoten stranden bij Madeira, of op São Jorge ( de azoren archipel)
En daarom zit je nu op de HAVO? Pfuh, en nee, ik ben niet geinteresseerd in je smoesjes waarom dat zo is...quote:
Hij doet havo nu, hij zal wel niet slim genoeg geweest zijnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij heeft frans en duits 2 gehad? Wat nu?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En daarom zit je nu op de HAVO? Pfuh, en nee, ik ben niet geinteresseerd in je smoesjes waarom dat zo is...
Verder wordt ik van je fotoboek niet erg warm, beetje ordinair.
quote:Ik zit op het VWO, daarom ben ik beter!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oh nee, maar de stranden zijn op gran canaria veeeeeel beter als de opgespoten stranden bij Madeira, of op São Jorge ( de azoren archipel)
mag ik je een tip geven. tis trouwens niet de bedoeling je af te zeiken maarre gambia heb je schitterende stranden...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
je bent wel een bijdehandje moet ik zeggen,quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:59 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn pappa heeft het niet op ontwikkelingslanden waar je van alles voor 2 cent kan kopen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:03 schreef B_BOY het volgende:
[..]
mag ik je een tip geven. tis trouwens niet de bedoeling je af te zeiken maarre gambia heb je schitterende stranden...
kga volgend jaar naar het hbo.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:01 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hij doet havo nu, hij zal wel niet slim genoeg geweest zijn![]()
Wat de neuk maakt dat nou uit?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn pappa heeft het niet op ontwikkelingslanden waar je van alles voor 2 cent kan kopen.
Lig jij lekker op het strand als je weet dat 2 km verderop mensen sterven van de honger?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat de neuk maakt dat nou uit?
Je hebt het hier over dat de ene strand volgens jou beter is dan de andere, maar jij vindt dus dat de gene waar je veel betaalt meteen ook beter is?
Het heeft dus niets met de mooiheid van de strand te maken?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:06 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Lig jij lekker op het strand als je weet dat 2 km verderop mensen sterven van de honger?
en geen verstand waar je over lult. want je pilsje kost daar ook gewoon twee euro.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn pappa heeft het niet op ontwikkelingslanden waar je van alles voor 2 cent kan kopen.
wat is er mis met allochtoon zijn, lui verwend kutkind?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:39 schreef Met-Yvana het volgende:
Nee ! Ik ben géén allochtoon! De gedachte...
Weet zij veelquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het heeft dus niets met de mooiheid van de strand te maken?![]()
En verder, als je op Gambia zit, zit je niet tussen de arme mensen, maar waar alleen rijke mensen komen...
Oh en de arme mensen komen daar niet opaf om een graantje mee te pikken? En zo'n vreselijk afrikaans land kan toch nooit bieden wat een rijke archipel kan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het heeft dus niets met de mooiheid van de strand te maken?![]()
En verder, als je op Gambia zit, zit je niet tussen de arme mensen, maar waar alleen rijke mensen komen...
Ja,quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:06 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Lig jij lekker op het strand als je weet dat 2 km verderop mensen sterven van de honger?
Die mensen zijn toch minder, waar maak jeje druk om? En daarnaast is Gran Canaria een tokkie eilandquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:06 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
nee,quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oh en de arme mensen komen daar niet opaf om een graantje mee te pikken? En zo'n vreselijk afrikaans land kan toch nooit bieden wat een rijke archipel kan?
Zoals ik al eerder gepost heb ,, zie ik eruit als een filantropische instelling? ". ik geef nooit geld weg, zelfs niet aan collectes.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:09 schreef BoukeF het volgende:
[..]
Ja,
maar dan is het toch ook een goede reden om ontwikkelingshulp te geven,
meer vakantie adresjes.
daar heb je dus hotelbeveiliging voor.....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oh en de arme mensen komen daar niet opaf om een graantje mee te pikken? En zo'n vreselijk afrikaans land kan toch nooit bieden wat een rijke archipel kan?
je doet vwo CMquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En daarom zit je nu op de HAVO? Pfuh, en nee, ik ben niet geinteresseerd in je smoesjes waarom dat zo is...
Oooh leuk, net als de dominicaanse republiek, waar je je resort niet afmag omdat het niet veilig is.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:10 schreef B_BOY het volgende:
[..]
daar heb je dus hotelbeveiliging voor.....
Dat doe ik ook niet, en niet omdat ik geen filantropische instelling ben, maar omdat ik de collectes niet vertrouw...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder gepost heb ,, zie ik eruit als een filantropische instelling? ". ik geef nooit geld weg, zelfs niet aan collectes.
Bullshit, ik ben een paar keer daar geweest en je kan gewoon het resort af. Niks onveiligs aanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooh leuk, net als de dominicaanse republiek, waar je je resort niet afmag omdat het niet veilig is.
ehm jawel daar heb je anders persoonlijke beveiliging voor. en dominicaanse republiek is wel gewoon veilig hoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooh leuk, net als de dominicaanse republiek, waar je je resort niet afmag omdat het niet veilig is.
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja, als jij het prettig vind dat er constant beveiliging om je heen is, moet je vooral gaan, maar ik prefereer veilige europeese landen/eilanden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ehm jawel daar heb je anders persoonlijke beveiliging voor. en dominicaanse republiek is wel gewoon veilig hoor.
vinden je ouders ook prettig, dat er bewaking om jou heen staatquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:16 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja, als jij het prettig vind dat er constant beveiliging om je heen is, moet je vooral gaan, maar ik prefereer veilige europeese landen/eilanden.
ik prefeer veel van de wereld zien.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:16 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja, als jij het prettig vind dat er constant beveiliging om je heen is, moet je vooral gaan, maar ik prefereer veilige europeese landen/eilanden.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:16 schreef De_Delph het volgende:
* De_Delph denkt aan een reclame van een paar jaar geleden:
'mijn pappa werkt bij de McDonalds'
+ 1 scherpquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:17 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
vinden je ouders ook prettig, dat er bewaking om jou heen staatkun je niet verkracht worden
![]()
aan de andere kant, wie zou jou nou willen verkrachten![]()
Gelukkig ben je zelf zo vreeeeeeselijk aantrekkelijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:17 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
vinden je ouders ook prettig, dat er bewaking om jou heen staatkun je niet verkracht worden
![]()
aan de andere kant, wie zou jou nou willen verkrachten![]()
Je mag blij zijn dat je papa er wel uitziet als een filantropische instelling danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder gepost heb ,, zie ik eruit als een filantropische instelling? ". ik geef nooit geld weg, zelfs niet aan collectes.
Omdat ze een kloon is.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
En waarom kom je elke keer met "Mijn pappa..."
ja want tieten heb je nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Gelukkig ben je zelf zo vreeeeeeselijk aantrekkelijk+ ik moet het vooral van mijn manieren en charmante gereserveerdheid hebben.
*Mompelt iets over wereldkennis en buitenwereld voor die trutquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bullshit, ik ben een paar keer daar geweest en je kan gewoon het resort af. Niks onveiligs aan
Ik doe ook geen enkele moeite om aantrekkelijk te zijn voor het segment heren wat zich richt op ,,grote tieten" .quote:
Who talks like that?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Gelukkig ben je zelf zo vreeeeeeselijk aantrekkelijk+ ik moet het vooral van mijn manieren en charmante gereserveerdheid hebben.
Ja, je stelt hier echt tentoon dat je goede manieren hebtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
die heb je niet, daarom?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik doe ook geen enkele moeite om aantrekkelijk te zijn voor het segment heren wat zich richt op ,,grote tieten" .
Alle heren richten zich op grote tietenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik doe ook geen enkele moeite om aantrekkelijk te zijn voor het segment heren wat zich richt op ,,grote tieten" .
en ik heb dan ook geen bewaking nodigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik richt me op 'normale tieten' en zelfs die heb je nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je wou toch niet zeggen dat er een segment heren bestaat dat ook maar een klein beetje voor jou 'geschikt' isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
jij bent het type vrouw wat zich op der 21e laat neuken door een vent van minstens 15 jaar ouder omdat hij veel geld heeft. en dat je dan na vijf jaar weer afgeschreven bent omdat hij dan wel weer een nieuw jong blaadje uitzoekt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
nee, jij wilt een goed gesprek natuurlijk. over paarden en wat je nou weer getekent hebt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Haar vader zou door NOOIT mee instemmenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
jij bent het type vrouw wat zich op der 21e laat neuken door een vent van minstens 15 jaar ouder omdat hij veel geld heeft. en dat je dan na vijf jaar weer afgeschreven bent omdat hij dan wel weer een nieuw jong blaadje uitzoekt.
Wel als het een VVD'er isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haar vader zou door NOOIT mee instemmen
![]()
Maar hij moet jou ook mee kunnen nemen zonder zich te schamenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:27 schreef Met-Yvana het volgende:
Och, zoooo kieskeurig ben ik nou ook weer niet. Ik wil gewoon een beschaafde jongen, die je zonder je voor hem te schamen ergens naar mee kan nemen.
nee, zij is het type meisje wat nog niks weet van de wereld, in de grote onveilige stad gaat studeren, meteen op kamers gaat en bij een studentenvereniging en dan na een half jaar verkracht terugkomt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:27 schreef Met-Yvana het volgende:
Och, zoooo kieskeurig ben ik nou ook weer niet. Ik wil gewoon een beschaafde "rijke, met een diploma van de uni, met goede ouders "jongen, die je zonder je voor hem te schamen ergens naar mee kan nemen.
de hamvraag is, zijn er jongens die zich niet voor jouw schamenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:27 schreef Met-Yvana het volgende:
Och, zoooo kieskeurig ben ik nou ook weer niet. Ik wil gewoon een beschaafde jongen, die je zonder je voor hem te schamen ergens naar mee kan nemen.
je zou toch niet willen dat je je ook nog eens voor hem moet schamen terwijl je je al voor jezelf schaamt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:27 schreef Met-Yvana het volgende:
als ik alleen maar domme opmerkingen maakte zou ik ook me mond houden in gezelschapquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:31 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik schaam me nooit voor mezelf, meestal ben ik bij iets formelere gelegenheden ( feestjes, verjaardagen, kerst) een beetje stiller, en gereserveerd.
oftewel het meisje waarbij iedereen zich afvraagt wie ze is...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:31 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik schaam me nooit voor mezelf, meestal ben ik bij iets formelere gelegenheden ( feestjes, verjaardagen, kerst) een beetje stiller, en gereserveerd.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:32 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
als ik alleen maar domme opmerkingen maakte zou ik ook me mond houden in gezelschap![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:32 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn F5 toets...wat doe je
[afbeelding]
Het is gewoon niet gepast voor een dame om constant gesprekken te domineren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:32 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
als ik alleen maar domme opmerkingen maakte zou ik ook me mond houden in gezelschap![]()
en dus nooit aan een beschaafde, welgestelde man zal komenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
oftewel het meisje waarbij iedereen zich afvraagt wie ze is...
ligt eraan als die gast ook naar BOB-borrels gaat, en hij er goed mee kan netwerken. dan kan het.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
![]()
maar om nou de hele tijd je mond te houden en stil in een hoekje te gaan zittenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het is gewoon niet gepast voor een dame om constant gesprekken te domineren.
Draai er maar lekker omheen, je durft de waarheid niet aan..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het is gewoon niet gepast voor een dame om constant gesprekken te domineren.
die zijn het geilstquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:34 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
maar om nou de hele tijd je mond te houden en stil in een hoekje te gaan zitten![]()
zei ik datquote:
Welke man is er nou onder de indruk van conversatie de laatste tijd? Een kletskous vinden ze suf.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:34 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
en dus nooit aan een beschaafde, welgestelde man zal komen
nee, die liggen altijd stijf in bed en die kan je zelf modellerenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:36 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
je bedoelt dat die met je willen neuke zonder tegen te stribbelen?
een conversatie mits goed is erg geweest.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Welke man is er nou onder de indruk van conversatie de laatste tijd? Een kletskous vinden ze suf.
een goede, welgestelde beschaafde man houd wel van een goed gesprekquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Welke man is er nou onder de indruk van conversatie de laatste tijd? Een kletskous vinden ze een suf.
daar heb je een punt! wil je ook 3 keer op een dag neuken ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Welke man is er nou onder de indruk van conversatie de laatste tijd? Een kletskous vinden ze suf.
Kan je me 1 ding noemen waar we van onder de indruk moeten zijn, jou aangaande?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hoe kom je er trouwens bij dat ik altijd stil in een hoekje zit? En iemand die veel praat is gewoon een kletskous, ongeacht het niveau.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:38 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
een goede, welgestelde beschaafde man houd wel van een goed gesprek
iig niet van een meisje dat stil in een hoekje zit
bovendien is niet elk meisje dat praat een kletskous, het gaat om het niveau waarop ze praat, niet om de hoeveelheid die ze zegt.
maar blijkbaar vind je jezelf dan een kletskous, wat meteen weer wat zegt over je niveau
kappe met die serieuze posts, ik ga nog serieus antwoorden ook![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:31 schreef Met-Yvana het volgende:
een beetje stiller, en gereserveerd.
Mijn manieren, en charmante gereserveerdheid zoals ik al gepost heb. Mijn oma vind altijd dat ik me als een ,,echte dame" gedraag in ieder geval....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:38 schreef De_Delph het volgende:
[..]
Kan je me 1 ding noemen waar we van onder de indruk moeten zijn, jou aangaande?
je bent dus te preuts om te neuken?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn manieren, en charmante gereserveerdheid zoals ik al gepost heb. Mijn oma vind altijd dat ik me als een ,,echte dame" gedraag in ieder geval....
...doet ze het wéérquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn manieren, en charmante gereserveerdheid zoals ik al gepost heb. Mijn oma vind...
Eetsmakelijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:40 schreef B_BOY het volgende:
nou jongens discussieren jullie nog verder. ik ga pannenkoeken met ijs maken/eten![]()
ik denk vooral erg beneden je niveau.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eetsmakelijk
OT: ik vind Yvana ook wel iets liefs hebben ergensOf ben ik nu heel fout?
Vindt is met een tquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn manieren, en charmante gereserveerdheid zoals ik al gepost heb. Mijn oma vind altijd dat ik me als een ,,echte dame" gedraag in ieder geval....
vinden we allemaalquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eetsmakelijk
spreek voor jezelfquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:44 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
vinden we allemaalalleen de manier waarop ze ingaat op onze onzin zegt wel weer wat over haar niveau, en is voor ons de reden waarom we hier nog zijn
![]()
Ik weet niet wat haar politieke voorkeur is, maar ...hm....ze is wel een echte matriarch.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:42 schreef De_Delph het volgende:
[..]
...doet ze het wéér
is je oma ook VVD'er?
Damn sirieus?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eetsmakelijk
Je oma... die komt uit de Middeleeuwen man.. get a life en leef voor jezelfquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
je oma neukt ook niet meerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik hecht waarde aan andermans mening.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Damn sirieus?![]()
![]()
Verder, TS, waarom kom je steds met "[insert persoon] vindt dat ik"?
mevrouw kent ook 1 volwassen-mensen woord?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik weet niet wat haar politieke voorkeur is, maar ...hm....ze is wel een echte matriarch.
Iets teveel met je lerares die zei dat je er zou komen, nou ik zie het...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik hecht waarde aan andermans mening.
Dan ben je niet zo ontwikkeld als je jezelf voorhoudt dat je bent.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Whehhehe,quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn echte moeder is overleden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:46 schreef ArendBarend het volgende:
Wat doet je moeder eigenlijk? (niet je stiefmoeder)
Oh, gecondoleerdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn echte moeder is overleden.
quote:
Wat lul jij uit je nek zeg.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Met zo een dochter zou je denken...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:49 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Oh, gecondoleerd
Wat deed die dan?
Euhm nou, ze was klasse A styliste, ik weet nog dat ze regelmatig voor haar werk naar parijs moest, om de haarmode op te snuiven. Ik heb boven nog een oud uitgeknipt krantenartikel liggen, waar ze het haar doet voor een model van Frans Molenaar, maar toen was ze nog heel jong, en was ik er nog niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:49 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Oh, gecondoleerd
Wat deed die dan?
nee komop dat kan nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met zo een dochter zou je denken...
oh toch wel!quote:Euhm nou, ze was klasse A styliste,
ok genoeg gepimpt, wat deed ze echt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Euhm nou, ze was klasse A styliste, ik weet nog dat ze regelmatig voor haar werk naar parijs moest, om de haarmode op te snuiven. Ik heb boven nog een oud uitgeknipt krantenartikel liggen, waar ze het haar doet voor een model van Frans Molenaar, maar toen was ze nog heel jong, en was ik er nog niet.
idd, geen grappen over haar moeder makenquote:
Nouja pijnlijk, er was geen sprake van een lange lijdensweg, dat verzacht wel iets.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:54 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
idd, geen grappen over haar moeder maken
miss pijnlijk enzo, gecondoleerd meid![]()
dus je zult nooit sex hebben bedoel je nu te zeggenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
naar de mac?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:27 schreef Met-Yvana het volgende:
,, Een vrouw is als een diamant, hoe meer ze aangeraakt is, hoe lelijker ze is."quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:58 schreef BoukeF het volgende:
[..]
dus je zult nooit sex hebben bedoel je nu te zeggen
dat heb je net zelf gezegd aangaande het onderwerp formele gelegenhedenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:39 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hoe kom je er trouwens bij dat ik altijd stil in een hoekje zit? En iemand die veel praat is gewoon een kletskous, ongeacht het niveau.
Stiller en gereserveerd betekent niet ,,stil in een hoekje zitten" , dat is wat extreem uitgedrukt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:04 schreef BoukeF het volgende:
[..]
dat heb je net zelf gezegd aangaande het onderwerp formele gelegenheden
Dat is de grootste fout die je ooit kan maken...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
of de diamant wordt steeds mooier doordat de ruige hoekjes van het brok gesteente af gaanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:01 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
,, Een vrouw is als een diamant, hoe meer ze aangeraakt is, hoe lelijker ze is."
Je komt bij mij op dit moment minder arrogant over. Je reageert heel normaal.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Stiller en gereserveerd betekent niet ,,stil in een hoekje zitten" , dat is wat extreem uitgedrukt.
Is ook niet waar...hoe harder ze is geworden (qua innerlijk)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:01 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
,, Een vrouw is als een diamant, hoe meer ze aangeraakt is, hoe lelijker ze is."
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:54 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
idd, geen grappen over haar moeder maken![]()
miss pijnlijk enzo, gecondoleerd meid![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
Viel mij ook al opquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:08 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Je komt bij mij op dit moment minder arrogant over. Je reageert heel normaal.
Heb jij dus echt liever een meisje wat zomaar met elke jongen meegaat? Anyway, ik moet even mijn buste bevochtigen en een hapje eten, tot vanmiddagquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:08 schreef BoukeF het volgende:
[..]
of de diamant wordt steeds mooier doordat de ruige hoekjes van het brok gesteente af gaan
sommige delen zijn dan wel lelijker moet ik toegeven!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is ook niet waar...hoe harder ze is geworden (qua innerlijk)
en hoe uitgelubberder ze is geworden (qua uiterlijk)
Dat maakt je nog niet lelijker als persoon...
say WHAT?!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:10 schreef Met-Yvana het volgende:
Anyway, ik moet even mijn buste bevochtigen
Again: Who talks like that?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Heb jij dus echt liever een meisje wat zomaar met elke jongen meegaat? Anyway, ik moet even mijn buste bevochtigen en een hapje eten, tot vanmiddag![]()
Ik niet, wat dat betreft waardeer ik dat je kieskeurig bent. Maar goed, het gaat om de dingen eromheen die afstotend werken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Heb jij dus echt liever een meisje wat zomaar met elke jongen meegaat?
Ja uitgelubberder enzoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:10 schreef De_Delph het volgende:
[..]
sommige delen zijn dan wel lelijker moet ik toegeven!![]()
bus·te (de ~, ~n/~s)quote:
jammer van de vorm,quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:15 schreef Chriz2k het volgende:
Dan nog maar even een foto van haar strakke kontje.
[afbeelding]
Zeg dat maar tegen je toekomstige vriend.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:01 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Klinkt geil.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Heb jij dus echt liever een meisje wat zomaar met elke jongen meegaat? Anyway, ik moet even mijn buste bevochtigen en een hapje eten, tot vanmiddag![]()
Jij lijkt op Oom Dagobert, net zo gierig, maar dies wel rijk en werkt wel hard !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij lijkt op Oom Dagobert, net zo gierig, maar dies wel rijk en werkt wel hard !![]()
Zo triest dat ik geen 1 positief punt bij jou heb kunnen opmerken![]()
Omdat je op de andere punten tekortschiet?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
it would be a honourquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
!
3DE![]()
wat mij betreft mogen ze in de op, doen?
Het segment heren, wat dames supergeil vindt, valt ook al af.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:03 schreef Nawien het volgende:
ik denk dat jij later met een homo trouwt![]()
Yoooquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Boeman zou je de op kunnen aanpassen met: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Met-Yvana
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:32 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
Nou mogen jullie mij allemaal uitschelden voor paupofiel, maar ik vind dat ze er zo slecht nog niet uitzietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij lijkt op Oom Dagobert, net zo gierig, maar dies wel rijk en werkt wel hard !![]()
Zo triest dat ik geen 1 positief punt bij jou heb kunnen opmerken![]()
Dat zegt mijn oma ook. Goh nawien, je bent al echt een heertje. yeah rightquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Die van mij zegt altijd: wat ben je gróóót geworden. Dus sindsdien kijk ik op iedereen neer.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:08 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat zegt mijn oma ook. Goh nawien, je bent al echt een heertje. yeah right![]()
Dat is hier iig niet te merken !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Leef je nog? Ik dacht dat je nu wel zo uitgeput zou zijn...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:16 schreef Met-Yvana het volgende:
Zoooooo, ben ik weer, heeft er nog iemand een brandende vraag voor mij?
Wat is paupers' voor "buste bevochtigen" ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:16 schreef Met-Yvana het volgende:
Zoooooo, ben ik weer, heeft er nog iemand een brandende vraag voor mij?
Oooch nee, ben je gek, ik ben harstikke happyquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Leef je nog? Ik dacht dat je nu wel zo uitgeput zou zijn...
Wel aan mijn mening dus?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik hecht GEEN waarde aan havo/hbo meningen!
Nee nee nee, kijk, je moet hem regelmatig met een plantenspuit bevochtigen, anders droogt de klei op, en kun je hem niet meer vormen, dan moet je er voorzichtig een vochtige doek overheen leggenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:18 schreef BoukeF het volgende:
hoe is het met je buste,
weer een beetje gedept of nog nat?
Ik ben nog niet zo ver gevordert, maar ik wil gewoon een man met de klassieke trekken maken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:20 schreef BoukeF het volgende:
aha, wat ga je creeeren?
Dikke tietenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:20 schreef BoukeF het volgende:
aha, wat ga je creeeren?
Nu haal je je eigen stelling onderuitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik hecht GEEN waarde aan havo/hbo meningen!
Hmm, en je ziet er leuk uit in je fotoboek.....ik zou je wel een kansje gunnenquote:
Oh, zo'n bustequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:22 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo ver gevordert, maar ik wil gewoon een man met de klassieke trekken maken.
nog een beeld van ceasar de wereld in helpen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:22 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo ver gevordert, maar ik wil gewoon een man met de klassieke trekken maken.
Ik hecht wel waarde aan de mening van NORMALE mensen..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nu haal je je eigen stelling onderuit![]()
Om maar even een voorbeeld te geven zodat jij het ook begrijpt.
Stel, stel ! ik was blank en ik zou zeggen, ik ben geen racist, maar marokkanen, turken en antillianen moeten het land uit. Klopt niet he![]()
Ik heb niet echt een vast model.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef BoukeF het volgende:
[..]
nog een beeld van ceasar de wereld in helpen?
Kán wel kloppen, als het niet op racistische basis zou zijn. Stel er wordt een volkstelling gehouden, iedereen moet in zn eigen land zijn om daar geteld te worden. Tsja, dan moeten ze het land even uitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nu haal je je eigen stelling onderuit![]()
Om maar even een voorbeeld te geven zodat jij het ook begrijpt.
Stel, stel ! ik was blank en ik zou zeggen, ik ben geen racist, maar marokkanen, turken en antillianen moeten het land uit. Klopt niet he![]()
Ik daarentegen hecht geen waarde aan de mening van WISPELTURIGE mensenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik hecht wel waarde aan de mening van NORMALE mensen..
Jij hebt er ook een handje van om kromme dingen recht te lullen hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:24 schreef Boeman het volgende:
[..]
Kán wel kloppen, als het niet op racistische basis zou zijn. Stel er wordt een volkstelling gehouden, iedereen moet in zn eigen land zijn om daar geteld te worden. Tsja, dan moeten ze het land even uit.
neem je een fotoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een vast model.
same herequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:21 schreef VoreG het volgende:
Eigenlijk voldoe ik aan de wensen van Met-Yvana, maar ja...
tuurlijk..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Havo is niet normaal?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dus je hecht eigenlijk alleen waarde aan de mening van mensen waarbij hun mening in jouw wereldbeeldje past?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
het is half 3quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:29 schreef BoukeF het volgende:
het is 6 uur,
ik ga even snacken.
tot zo
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:29 schreef BoukeF het volgende:
het is 6 uur,
ik ga even snacken.
tot zo
Waarom zou ik waarde hechten aan de mening van iemand die niet zo slim is?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:30 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Dus je hecht eigenlijk alleen waarde aan de mening van mensen waarbij hun mening in jouw wereldbeeldje past?
Whehehehehhehe...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Waarom zou ik waarde hechten aan de mening van iemand die niet zo slim is?
Ik stel niets voor? Ik heb keurige cijfers, ik kan altijd terug vallen op de kennis die ik op school heb opgedaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehehehehhehe...
Iedereen die hier kan reageren, is slim. Niet achterlijk, maar slim. Dat jij dan alleen ginie(en,s?) om je heen wilt...
Verder, jij maakt nu wel een echte domme opmerking. Als jij eenmaal van school afgaat, ga jij hardstikke hard op je bek. Of als je vader je niet helpt, want dan stel je niets voor.
Snap je nu waarom iedereen het niet met je eens isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ga jij maar je vwo halen, dan ga ik misschien met je in discussiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Snap je nu waarom iedereen het niet met je eens is![]()
Geloof me, cijfers stellen niets voor. Je moet competent zijn. Met kennis alleen redt je het niet. Je moet die kennis kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik stel niets voor? Ik heb keurige cijfers, ik kan altijd terug vallen op de kennis die ik op school heb opgedaan.
Dat is eerste is duidelijk een havo/vmbo smoesjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geloof me, cijfers stellen niets voor. Je moet competent zijn. Met kennis alleen redt je het niet. Je moet die kennis kunnen gebruiken.
Je lult hier wel over domme vmbo monteurs, maar dat zijn juist de mensen die misschien moeite hebben met leren, maar in de praktijk kunnnen ze allemaal hun ding doen.
Zolang jij denkt dat je alleen vwo of hoger nodig hebt voor een goede discussie (trouwens, jij bent de enige met flutargumenten), zul je hier niet veel mensen vinden waarmee je in discussie kan...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ga jij maar je vwo halen, dan ga ik misschien met je in discussie![]()
En wat nou als iemand wel slim is en het nog steeds niet met je eens is? Of is die persoon dan per definitie niet slim?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
zit niet zo te stangen, trouwensquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat is eerste is duidelijk een havo/vmbo smoesjeDat tweede...ja dat is lekker, in de praktijk kan ik wel mooi auto's repareren...woohoo, im impressed
![]()
Nee , dan zijn we het gewoon oneens.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:41 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
En wat nou als iemand wel slim is en het nog steeds niet met je eens is? Of is die persoon dan per definitie niet slim?
Zolang jij zo blijft kijken naar "hoe cool een beroep" is, zo van de hoogte, ga ik niet meer reageren..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat is eerste is duidelijk een havo/vmbo smoesjeDat tweede...ja dat is lekker, in de praktijk kan ik wel mooi auto's repareren...woohoo, im impressed
![]()
OMG alleen al het feit dat je VWO dus blijkbaar als een hele prestatie ziet, zegt al dat je lang niet zo slim bent. Mijn eigen VWO-(C&M inderdaad, om precies te zijn) ervaring viel best mee, uiteraard omdat ik intelligent genoeg ben om het zonder morren te doorlopen. Hierdoor vond (en vind) ik het zelf niet eens zo'n prestatie. Zeker niet interessant genoeg om anderen mee om de oren te slaanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maar zo'n mening telt wel voor jou?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee , dan zijn we het gewoon oneens.
Nog steeds, hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:43 schreef Furia het volgende:
[..]
Daarnaast had C&M "in mijn tijd" de bijnaam "watjesprofiel" met "wiskunde voor domme mensen"![]()
Ik weet niet of je het doorhebt domme snol, maar als ik VWO ga doen, ga ik er qua niveau op achteruitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven, hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:45 schreef Nawien het volgende:
[..]
Daarnaast heeft het veel meer status om van het HBO naar de Uni te gaan![]()
Het maakt alleen geen fuck uit op de Uniquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:45 schreef Nawien het volgende:
[..]
Het is ook nog maar een paar jaar terugquote:
Havo blijft havo, daar kun je niks aan veranderen !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:45 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het doorhebt domme snol, maar als ik VWO ga doen, ga ik er qua niveau op achteruit![]()
Zonde dat je de bedoeling van mijn opmerking niet snaptquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het maakt alleen geen fuck uit op de Uni
quote:Zonde dat je de bedoeling van mijn opmerking niet snapt
Klopt, en HBO is qua niveau nou eenmaal hoger dan VWO, en daar kun je niks aan veranderen !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Havo blijft havo, daar kun je niks aan veranderen !![]()
Zoals t voor jou nooit zal veranderen dat je een keer bent blijven zittenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet begrijpquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zonde dat je de bedoeling van mijn opmerking niet snapt
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Zoals t voor jou nooit zal veranderen dat je een keer bent blijven zitten
En er is niks slechts aan, het enige slechte ben jij met je zielige kutgedachtens en je geslotenheid naar de buitenwereld waardoor jij geeneens een idee hebt hoe het echt in elkaar steekt. Je meningen krijg je van je vadertje voorgeschoteld en je leeft op complimenten van eeuwen terug, get a life bitch...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Iedereen heeft een misser, + ik ben toch een vroege leerling, ik ben nog steeds jonger dan sommige klasgenotenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Dat jij VWO doet en hij HAVO, zegt niets over jullie slimheid. De een is beter met leren en de ander met uitvoeren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Bwhehe inderdaadquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Yeah sure... draai er maar weer omheen, zoals je bij al je dingen doet..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Iedereen heeft een misser, + ik ben toch een vroege leerling, ik ben nog steeds jonger dan sommige klasgenoten
Ik ben nooit blijven zitten, ben ik nu beter dan jou?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Iedereen heeft een misser, + ik ben toch een vroege leerling, ik ben nog steeds jonger dan sommige klasgenoten
Dat zegt meer over je klasgenoten dan over jou, en zitten blijven is wel meer dan een misser, dat zou ik zelfs durven classificeren als een blamagequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat herleid ik uit jouw antwoord, maar ik kan het mis hebbenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet begrijp![]()
Ze was niet slim genoegquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben nooit blijven zitten, ben ik nu beter dan jou?
Waarom was je blijven zitten?
Ik kom wel van t VWO, hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat herleid ik uit jouw antwoord, maar ik kan het mis hebben![]()
Dan wijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij weet alles beter dan ons. Dus je hebt gelijk!
Oh sorry dat wist ik niet. Mijn welgemeende excuses bij dezequote:
Ik ben ook een vroege leerling + nog nooit blijven zitten = beter dan Met-Yvanaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
ja, daar waar het koud is als het regent wel ja,quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:55 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik ben ook een vroege leerling + nog nooit blijven zitten = beter dan Met-Yvana![]()
![]()
![]()
![]()
Aanbid mij!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:55 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik ben ook een vroege leerling + nog nooit blijven zitten = beter dan Met-Yvana![]()
![]()
![]()
![]()
Aanbid mij!
Heb je VWO gedaan danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:55 schreef Furia het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Aanbid mij!
Ja! VWO en C&M! Cum Laude kon volgens mij niet, maar ik had wel hoge cijfers voor mijn talen!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:57 schreef Nawien het volgende:
[..]
Heb je VWO gedaan dan![]()
en geen C&M neem ik aan, anders wordt je nog niet aanbeden![]()
Cum laude geslaagd enzo?![]()
Wauw ik ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:55 schreef Furia het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Aanbid mij!
Maak niet uit... ze is nooit blijven zitten..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:57 schreef Nawien het volgende:
[..]
Heb je VWO gedaan dan![]()
en geen C&M neem ik aan, anders wordt je nog niet aanbeden![]()
Cum laude geslaagd enzo?![]()
Einstein was dan een uitzondering. Mensen zonder opleiding......please..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
Nogmaals...wat een BS over dat gezeik dat je niet naar HAVO-ers luistert...
Ik heb VWO gedaan, dus naar mij zou je wel moeten luisteren. Bovendien ben ik 21 en heb dus jaren meer levenservaring dan jij...
Jij beweert dus dat alles < VWO dom is? of in ieder geval valt er niet mee te praten. Een van de slimste mannen die ooit geleefd heeft (Einstein) was ook barslecht op school...
Ik ken mensen zonder opleiding die nog veel intelligenter zijn dan jij en ik bij elkaar opgeteld...En ik denk dat ik in die optelling toch voor het grootste percentage intelligentie zorg...
Ik wilde het niet te erg maken met mijn goedheid, maar ik ben zelfs bijna afgestudeerd aan de U-NI-VER-SI-TEIT! Nog een klein maandjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wauw ik ook
Alleen heb ik daarna HBO gedaanOmdat ik praktischer ben ingesteld...
Geslacht = Vquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak niet uit... ze is nooit blijven zitten..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Furia
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Einstein was dan een uitzondering. Mensen zonder opleiding......please..En nu ga ik even mijn afspeellijst veranderen.
dat is inderdaad een activiteit waar je een tijdje je aandacht bij nodig hebtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Einstein was dan een uitzondering. Mensen zonder opleiding......please..En nu ga ik even mijn afspeellijst veranderen.
Wat studeer jequote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:00 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik wilde het niet te erg maken met mijn goedheid, maar ik ben zelfs bijna afgestudeerd aan de U-NI-VER-SI-TEIT! Nog een klein maandje
Met-Yvana krijgt nu vast wel Met-Een minderwaardigheidscomplex te dealen!
O ja, ik ben ook heel mooiEn ik heb een mooie auto
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:01 schreef Nawien het volgende:
[..]
Geslacht = V
Furia !!!*rode loper uitrolt
Hoe is het met jouw rode loper Met-Yvana?
en niet lekker. wrom discussieren we zo lang over haar dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:02 schreef Xalopalyps het volgende:
En blond
doet t er toe,quote:
Wauwquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:00 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik wilde het niet te erg maken met mijn goedheid, maar ik ben zelfs bijna afgestudeerd aan de U-NI-VER-SI-TEIT! Nog een klein maandje
![]()
![]()
![]()
![]()
't Blijft blijkbaar leuk om mensen te bashenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:03 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en niet lekker. wrom discussieren we zo lang over haar dan?
meerdere studies waar je niks aan hebt,quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:03 schreef Furia het volgende:
[..]
Een mooi vervolg op een VWO-carriere met watjesprofiel: American Studies![]()
![]()
Vast niet zo'n lieve als mijnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
WauwAlvast gefeliciteerd, komt wel goed neem ik aan
Ik heb 2 auto's![]()
@dat rare wijf:
Einstein een uitzondering....ok wie zegt dat alle mensen die een opleiding hebben < VWO ook niet ALLEMAAL UITZONDERINGEN zijn...
Ff een vraagje, just to be sure. Jij bent geen kloon van Yvana tog?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:00 schreef Furia het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still Pimpin' .. Ahaaight
Aaaaach schei uitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
WauwAlvast gefeliciteerd, komt wel goed neem ik aan
Ik heb 2 auto's![]()
@dat rare wijf:
Einstein een uitzondering....ok wie zegt dat alle mensen die een opleiding hebben < VWO ook niet ALLEMAAL UITZONDERINGEN zijn...
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:04 schreef Furia het volgende:
[..]
Vast niet zo'n lieve als mijn![]()
![]()
![]()
rode Toyota Aygo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk Yvana zo kan het ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:02 schreef Furia het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*gereserveerd in een stil hoekje kruipt van al deze aandacht![]()
Het is één interdisciplinaire studie waarmee je breed inzetbaar bent op de arbeidsmarkt. Daarnaast is het hartstikke leuk, iets wat ik persoonlijk ook wel van belang vind!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:04 schreef BoukeF het volgende:
[..]
meerdere studies waar je niks aan hebt,
of eentje waar je ook niks aan hebt?
inferieure kwaliteit, och och, meisje toch, wat zou je vader zeggen als hij dit zou lezenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Aaaaach schei uitDie mensen zijn van inferieure kwaliteit, en verdienen het hun hele leven rotwerk te doen, en in een goedkoop rothuis te wonen.
Ooooooch schei uit, die furia is er gewoon op uit goedkoop te scoren met dingen die niet veel zeggenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:06 schreef Nawien het volgende:
[..]
Kijk Yvana zo kan het ook, ipv zo arrogant te doen als jij
![]()
Probeer is een discussie met Yvana te voeren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:04 schreef Furia het volgende:
[..]
Vast niet zo'n lieve als mijn![]()
![]()
![]()
rode Toyota Aygo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:05 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ff een vraagje, just to be sure. Jij bent geen kloon van Yvana tog?![]()
Niet dat ze d8 van: ik maak een nieuw account en doe me beter voor dan ik ben, en dan word ik alsnog aanbeden, dat zou me nix verbazen
Nee, ik moest er alleen heel hard om lachen dat zij blijkbaar VWO zo geweldig vind, terwijl er honderden mensen zijn die op hun sokken het VWO doorlopen en het daardoor NIET nodig vinden om erover te pochen. Voor hen is het namelijk niet zo'n bijzondere prestatie als het voor Met-Yvana is. Hiermee bedoel ik dus niet de "Mén, ik ging op mijn sokken door het VWO"-mensen he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ben gewoon aanbiddelijk![]()
![]()
![]()
![]()
En weer ga je dingen bashen die je niet aanstaan, [*edit: niet doenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooooch schei uit, die furia is er gewoon op uit goedkoop te scoren met dingen die niet veel zeggen![]()
Heb je je tieten al gepost?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:08 schreef Furia het volgende:
[..]
Nee, ik moest er alleen heel hard om lachen dat zij blijkbaar VWO zo geweldig vind, terwijl er honderden mensen zijn die op hun sokken het VWO doorlopen en het daardoor NIET nodig vinden om erover te pochen. Voor hen is het namelijk niet zo'n bijzondere prestatie als het voor Met-Yvana is. Hiermee bedoel ik dus niet de "Mén, ik ging op mijn sokken door het VWO"-mensen he!
![]()
![]()
![]()
Ondanks de aygo en een studie waarvan ik nog niet weet wat het inhoudquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:08 schreef Furia het volgende:
[..]
Nee, ik moest er alleen heel hard om lachen dat zij blijkbaar VWO zo geweldig vind, terwijl er honderden mensen zijn die op hun sokken het VWO doorlopen en het daardoor NIET nodig vinden om erover te pochen. Voor hen is het namelijk niet zo'n bijzondere prestatie als het voor Met-Yvana is. Hiermee bedoel ik dus niet de "Mén, ik ging op mijn sokken door het VWO"-mensen he!
![]()
![]()
![]()
Probeer jij niet precies hetzelfde? Zij houdt jou alleen een spiegel voor.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooooch schei uit, die furia is er gewoon op uit goedkoop te scoren met dingen die niet veel zeggen![]()
Ik ben geen filantropische instelling, beetje discussie voeren met dat omhooggevallen stuk verdrietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Probeer is een discussie met Yvana te voeren.
Jij hebt VWO gedaan, studeert over 1 maand van uni af, bent lekker en heeft een auto![]()
Ik ben veel slimmer dan jij ooit zult zijn ! Dus wees toch eens stil !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:10 schreef Nawien het volgende:
[..]
Probeer jij niet precies hetzelfde? Zij houdt jou alleen een spiegel voor.
Hulde aan Furia, volgens mij begint het door te dringen !, na maarliefst 8 topics
![]()
Sterfquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ben veel slimmer dan jij ooit zult zijn ! Dus wees toch eens stil !![]()
Ik snap je vooroordeel over de Aygo, maar stel je eens voor dat je een lief, petite meiske bent dat helemaal weg is van rode, stoere, maar lieve dingen: dan is dat wagentje toch geweldig? Ik heb achterin zelfs een paar kussentjes liggenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:10 schreef BoukeF het volgende:
[..]
Ondanks de aygo en een studie waarvan ik nog niet weet wat het inhoud
![]()
![]()
Furia
![]()
![]()
![]()
Maaaar, niet slimmer dan Furiaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ben veel slimmer dan jij ooit zult zijn ! Dus wees toch eens stil !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |