Ik hecht wel waarde aan de mening van NORMALE mensen..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nu haal je je eigen stelling onderuit![]()
Om maar even een voorbeeld te geven zodat jij het ook begrijpt.
Stel, stel ! ik was blank en ik zou zeggen, ik ben geen racist, maar marokkanen, turken en antillianen moeten het land uit. Klopt niet he![]()
Ik heb niet echt een vast model.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef BoukeF het volgende:
[..]
nog een beeld van ceasar de wereld in helpen?
Kán wel kloppen, als het niet op racistische basis zou zijn. Stel er wordt een volkstelling gehouden, iedereen moet in zn eigen land zijn om daar geteld te worden. Tsja, dan moeten ze het land even uitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nu haal je je eigen stelling onderuit![]()
Om maar even een voorbeeld te geven zodat jij het ook begrijpt.
Stel, stel ! ik was blank en ik zou zeggen, ik ben geen racist, maar marokkanen, turken en antillianen moeten het land uit. Klopt niet he![]()
Ik daarentegen hecht geen waarde aan de mening van WISPELTURIGE mensenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik hecht wel waarde aan de mening van NORMALE mensen..
Jij hebt er ook een handje van om kromme dingen recht te lullen hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:24 schreef Boeman het volgende:
[..]
Kán wel kloppen, als het niet op racistische basis zou zijn. Stel er wordt een volkstelling gehouden, iedereen moet in zn eigen land zijn om daar geteld te worden. Tsja, dan moeten ze het land even uit.
neem je een fotoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een vast model.
same herequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:21 schreef VoreG het volgende:
Eigenlijk voldoe ik aan de wensen van Met-Yvana, maar ja...
tuurlijk..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Havo is niet normaal?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dus je hecht eigenlijk alleen waarde aan de mening van mensen waarbij hun mening in jouw wereldbeeldje past?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
het is half 3quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:29 schreef BoukeF het volgende:
het is 6 uur,
ik ga even snacken.
tot zo
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:29 schreef BoukeF het volgende:
het is 6 uur,
ik ga even snacken.
tot zo
Waarom zou ik waarde hechten aan de mening van iemand die niet zo slim is?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:30 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Dus je hecht eigenlijk alleen waarde aan de mening van mensen waarbij hun mening in jouw wereldbeeldje past?
Whehehehehhehe...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Waarom zou ik waarde hechten aan de mening van iemand die niet zo slim is?
Ik stel niets voor? Ik heb keurige cijfers, ik kan altijd terug vallen op de kennis die ik op school heb opgedaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehehehehhehe...
Iedereen die hier kan reageren, is slim. Niet achterlijk, maar slim. Dat jij dan alleen ginie(en,s?) om je heen wilt...
Verder, jij maakt nu wel een echte domme opmerking. Als jij eenmaal van school afgaat, ga jij hardstikke hard op je bek. Of als je vader je niet helpt, want dan stel je niets voor.
Snap je nu waarom iedereen het niet met je eens isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ga jij maar je vwo halen, dan ga ik misschien met je in discussiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Snap je nu waarom iedereen het niet met je eens is![]()
Geloof me, cijfers stellen niets voor. Je moet competent zijn. Met kennis alleen redt je het niet. Je moet die kennis kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik stel niets voor? Ik heb keurige cijfers, ik kan altijd terug vallen op de kennis die ik op school heb opgedaan.
Dat is eerste is duidelijk een havo/vmbo smoesjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geloof me, cijfers stellen niets voor. Je moet competent zijn. Met kennis alleen redt je het niet. Je moet die kennis kunnen gebruiken.
Je lult hier wel over domme vmbo monteurs, maar dat zijn juist de mensen die misschien moeite hebben met leren, maar in de praktijk kunnnen ze allemaal hun ding doen.
Zolang jij denkt dat je alleen vwo of hoger nodig hebt voor een goede discussie (trouwens, jij bent de enige met flutargumenten), zul je hier niet veel mensen vinden waarmee je in discussie kan...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ga jij maar je vwo halen, dan ga ik misschien met je in discussie![]()
En wat nou als iemand wel slim is en het nog steeds niet met je eens is? Of is die persoon dan per definitie niet slim?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
zit niet zo te stangen, trouwensquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat is eerste is duidelijk een havo/vmbo smoesjeDat tweede...ja dat is lekker, in de praktijk kan ik wel mooi auto's repareren...woohoo, im impressed
![]()
Nee , dan zijn we het gewoon oneens.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:41 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
En wat nou als iemand wel slim is en het nog steeds niet met je eens is? Of is die persoon dan per definitie niet slim?
Zolang jij zo blijft kijken naar "hoe cool een beroep" is, zo van de hoogte, ga ik niet meer reageren..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat is eerste is duidelijk een havo/vmbo smoesjeDat tweede...ja dat is lekker, in de praktijk kan ik wel mooi auto's repareren...woohoo, im impressed
![]()
OMG alleen al het feit dat je VWO dus blijkbaar als een hele prestatie ziet, zegt al dat je lang niet zo slim bent. Mijn eigen VWO-(C&M inderdaad, om precies te zijn) ervaring viel best mee, uiteraard omdat ik intelligent genoeg ben om het zonder morren te doorlopen. Hierdoor vond (en vind) ik het zelf niet eens zo'n prestatie. Zeker niet interessant genoeg om anderen mee om de oren te slaanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maar zo'n mening telt wel voor jou?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee , dan zijn we het gewoon oneens.
Nog steeds, hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:43 schreef Furia het volgende:
[..]
Daarnaast had C&M "in mijn tijd" de bijnaam "watjesprofiel" met "wiskunde voor domme mensen"![]()
Ik weet niet of je het doorhebt domme snol, maar als ik VWO ga doen, ga ik er qua niveau op achteruitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven, hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:45 schreef Nawien het volgende:
[..]
Daarnaast heeft het veel meer status om van het HBO naar de Uni te gaan![]()
Het maakt alleen geen fuck uit op de Uniquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:45 schreef Nawien het volgende:
[..]
Het is ook nog maar een paar jaar terugquote:
Havo blijft havo, daar kun je niks aan veranderen !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:45 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het doorhebt domme snol, maar als ik VWO ga doen, ga ik er qua niveau op achteruit![]()
Zonde dat je de bedoeling van mijn opmerking niet snaptquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het maakt alleen geen fuck uit op de Uni
quote:Zonde dat je de bedoeling van mijn opmerking niet snapt
Klopt, en HBO is qua niveau nou eenmaal hoger dan VWO, en daar kun je niks aan veranderen !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Havo blijft havo, daar kun je niks aan veranderen !![]()
Zoals t voor jou nooit zal veranderen dat je een keer bent blijven zittenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet begrijpquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zonde dat je de bedoeling van mijn opmerking niet snapt
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Zoals t voor jou nooit zal veranderen dat je een keer bent blijven zitten
En er is niks slechts aan, het enige slechte ben jij met je zielige kutgedachtens en je geslotenheid naar de buitenwereld waardoor jij geeneens een idee hebt hoe het echt in elkaar steekt. Je meningen krijg je van je vadertje voorgeschoteld en je leeft op complimenten van eeuwen terug, get a life bitch...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Iedereen heeft een misser, + ik ben toch een vroege leerling, ik ben nog steeds jonger dan sommige klasgenotenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Dat jij VWO doet en hij HAVO, zegt niets over jullie slimheid. De een is beter met leren en de ander met uitvoeren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Bwhehe inderdaadquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Yeah sure... draai er maar weer omheen, zoals je bij al je dingen doet..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Iedereen heeft een misser, + ik ben toch een vroege leerling, ik ben nog steeds jonger dan sommige klasgenoten
Ik ben nooit blijven zitten, ben ik nu beter dan jou?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Iedereen heeft een misser, + ik ben toch een vroege leerling, ik ben nog steeds jonger dan sommige klasgenoten
Dat zegt meer over je klasgenoten dan over jou, en zitten blijven is wel meer dan een misser, dat zou ik zelfs durven classificeren als een blamagequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat herleid ik uit jouw antwoord, maar ik kan het mis hebbenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet begrijp![]()
Ze was niet slim genoegquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben nooit blijven zitten, ben ik nu beter dan jou?
Waarom was je blijven zitten?
Ik kom wel van t VWO, hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat herleid ik uit jouw antwoord, maar ik kan het mis hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |