quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:54 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
idd, geen grappen over haar moeder maken![]()
miss pijnlijk enzo, gecondoleerd meid![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
Viel mij ook al opquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:08 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Je komt bij mij op dit moment minder arrogant over. Je reageert heel normaal.
Heb jij dus echt liever een meisje wat zomaar met elke jongen meegaat? Anyway, ik moet even mijn buste bevochtigen en een hapje eten, tot vanmiddagquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:08 schreef BoukeF het volgende:
[..]
of de diamant wordt steeds mooier doordat de ruige hoekjes van het brok gesteente af gaan
sommige delen zijn dan wel lelijker moet ik toegeven!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is ook niet waar...hoe harder ze is geworden (qua innerlijk)
en hoe uitgelubberder ze is geworden (qua uiterlijk)
Dat maakt je nog niet lelijker als persoon...
say WHAT?!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:10 schreef Met-Yvana het volgende:
Anyway, ik moet even mijn buste bevochtigen
Again: Who talks like that?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Heb jij dus echt liever een meisje wat zomaar met elke jongen meegaat? Anyway, ik moet even mijn buste bevochtigen en een hapje eten, tot vanmiddag![]()
Ik niet, wat dat betreft waardeer ik dat je kieskeurig bent. Maar goed, het gaat om de dingen eromheen die afstotend werken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Heb jij dus echt liever een meisje wat zomaar met elke jongen meegaat?
Ja uitgelubberder enzoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:10 schreef De_Delph het volgende:
[..]
sommige delen zijn dan wel lelijker moet ik toegeven!![]()
bus·te (de ~, ~n/~s)quote:
jammer van de vorm,quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:15 schreef Chriz2k het volgende:
Dan nog maar even een foto van haar strakke kontje.
[afbeelding]
Zeg dat maar tegen je toekomstige vriend.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:01 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
,, Een vrouw is als een diamant, hoe meer ze aangeraakt is, hoe lelijker ze is."
Klinkt geil.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Heb jij dus echt liever een meisje wat zomaar met elke jongen meegaat? Anyway, ik moet even mijn buste bevochtigen en een hapje eten, tot vanmiddag![]()
Jij lijkt op Oom Dagobert, net zo gierig, maar dies wel rijk en werkt wel hard !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder gepost heb ,, zie ik eruit als een filantropische instelling? ". ik geef nooit geld weg, zelfs niet aan collectes.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij lijkt op Oom Dagobert, net zo gierig, maar dies wel rijk en werkt wel hard !![]()
Zo triest dat ik geen 1 positief punt bij jou heb kunnen opmerken![]()
Omdat je op de andere punten tekortschiet?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Gelukkig ben je zelf zo vreeeeeeselijk aantrekkelijk+ ik moet het vooral van mijn manieren en charmante gereserveerdheid hebben.
it would be a honourquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
!
3DE![]()
wat mij betreft mogen ze in de op, doen?
Het segment heren, wat dames supergeil vindt, valt ook al af.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik doe ook geen enkele moeite om aantrekkelijk te zijn voor het segment heren wat zich richt op ,,grote tieten" .
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:03 schreef Nawien het volgende:
ik denk dat jij later met een homo trouwt![]()
Yoooquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Boeman zou je de op kunnen aanpassen met: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Met-Yvana
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:32 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
als ik alleen maar domme opmerkingen maakte zou ik ook me mond houden in gezelschap![]()
Nou mogen jullie mij allemaal uitschelden voor paupofiel, maar ik vind dat ze er zo slecht nog niet uitzietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Jij lijkt op Oom Dagobert, net zo gierig, maar dies wel rijk en werkt wel hard !![]()
Zo triest dat ik geen 1 positief punt bij jou heb kunnen opmerken![]()
Dat zegt mijn oma ook. Goh nawien, je bent al echt een heertje. yeah rightquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn manieren, en charmante gereserveerdheid zoals ik al gepost heb. Mijn oma vind altijd dat ik me als een ,,echte dame" gedraag in ieder geval....
Die van mij zegt altijd: wat ben je gróóót geworden. Dus sindsdien kijk ik op iedereen neer.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:08 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat zegt mijn oma ook. Goh nawien, je bent al echt een heertje. yeah right![]()
Dat is hier iig niet te merken !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik hecht waarde aan andermans mening.
Leef je nog? Ik dacht dat je nu wel zo uitgeput zou zijn...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:16 schreef Met-Yvana het volgende:
Zoooooo, ben ik weer, heeft er nog iemand een brandende vraag voor mij?
Wat is paupers' voor "buste bevochtigen" ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:16 schreef Met-Yvana het volgende:
Zoooooo, ben ik weer, heeft er nog iemand een brandende vraag voor mij?
Oooch nee, ben je gek, ik ben harstikke happyquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Leef je nog? Ik dacht dat je nu wel zo uitgeput zou zijn...
Wel aan mijn mening dus?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik hecht GEEN waarde aan havo/hbo meningen!
Nee nee nee, kijk, je moet hem regelmatig met een plantenspuit bevochtigen, anders droogt de klei op, en kun je hem niet meer vormen, dan moet je er voorzichtig een vochtige doek overheen leggenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:18 schreef BoukeF het volgende:
hoe is het met je buste,
weer een beetje gedept of nog nat?
Ik ben nog niet zo ver gevordert, maar ik wil gewoon een man met de klassieke trekken maken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:20 schreef BoukeF het volgende:
aha, wat ga je creeeren?
Dikke tietenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:20 schreef BoukeF het volgende:
aha, wat ga je creeeren?
Nu haal je je eigen stelling onderuitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:17 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik hecht GEEN waarde aan havo/hbo meningen!
Hmm, en je ziet er leuk uit in je fotoboek.....ik zou je wel een kansje gunnenquote:
Oh, zo'n bustequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:22 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo ver gevordert, maar ik wil gewoon een man met de klassieke trekken maken.
nog een beeld van ceasar de wereld in helpen?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:22 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo ver gevordert, maar ik wil gewoon een man met de klassieke trekken maken.
Ik hecht wel waarde aan de mening van NORMALE mensen..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nu haal je je eigen stelling onderuit![]()
Om maar even een voorbeeld te geven zodat jij het ook begrijpt.
Stel, stel ! ik was blank en ik zou zeggen, ik ben geen racist, maar marokkanen, turken en antillianen moeten het land uit. Klopt niet he![]()
Ik heb niet echt een vast model.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef BoukeF het volgende:
[..]
nog een beeld van ceasar de wereld in helpen?
Kán wel kloppen, als het niet op racistische basis zou zijn. Stel er wordt een volkstelling gehouden, iedereen moet in zn eigen land zijn om daar geteld te worden. Tsja, dan moeten ze het land even uitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nu haal je je eigen stelling onderuit![]()
Om maar even een voorbeeld te geven zodat jij het ook begrijpt.
Stel, stel ! ik was blank en ik zou zeggen, ik ben geen racist, maar marokkanen, turken en antillianen moeten het land uit. Klopt niet he![]()
Ik daarentegen hecht geen waarde aan de mening van WISPELTURIGE mensenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik hecht wel waarde aan de mening van NORMALE mensen..
Jij hebt er ook een handje van om kromme dingen recht te lullen hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:24 schreef Boeman het volgende:
[..]
Kán wel kloppen, als het niet op racistische basis zou zijn. Stel er wordt een volkstelling gehouden, iedereen moet in zn eigen land zijn om daar geteld te worden. Tsja, dan moeten ze het land even uit.
neem je een fotoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een vast model.
same herequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:21 schreef VoreG het volgende:
Eigenlijk voldoe ik aan de wensen van Met-Yvana, maar ja...
tuurlijk..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Havo is niet normaal?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dus je hecht eigenlijk alleen waarde aan de mening van mensen waarbij hun mening in jouw wereldbeeldje past?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
het is half 3quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:29 schreef BoukeF het volgende:
het is 6 uur,
ik ga even snacken.
tot zo
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:29 schreef BoukeF het volgende:
het is 6 uur,
ik ga even snacken.
tot zo
Waarom zou ik waarde hechten aan de mening van iemand die niet zo slim is?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:30 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Dus je hecht eigenlijk alleen waarde aan de mening van mensen waarbij hun mening in jouw wereldbeeldje past?
Whehehehehhehe...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Waarom zou ik waarde hechten aan de mening van iemand die niet zo slim is?
Ik stel niets voor? Ik heb keurige cijfers, ik kan altijd terug vallen op de kennis die ik op school heb opgedaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehehehehhehe...
Iedereen die hier kan reageren, is slim. Niet achterlijk, maar slim. Dat jij dan alleen ginie(en,s?) om je heen wilt...
Verder, jij maakt nu wel een echte domme opmerking. Als jij eenmaal van school afgaat, ga jij hardstikke hard op je bek. Of als je vader je niet helpt, want dan stel je niets voor.
Snap je nu waarom iedereen het niet met je eens isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ga jij maar je vwo halen, dan ga ik misschien met je in discussiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Snap je nu waarom iedereen het niet met je eens is![]()
Geloof me, cijfers stellen niets voor. Je moet competent zijn. Met kennis alleen redt je het niet. Je moet die kennis kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik stel niets voor? Ik heb keurige cijfers, ik kan altijd terug vallen op de kennis die ik op school heb opgedaan.
Dat is eerste is duidelijk een havo/vmbo smoesjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geloof me, cijfers stellen niets voor. Je moet competent zijn. Met kennis alleen redt je het niet. Je moet die kennis kunnen gebruiken.
Je lult hier wel over domme vmbo monteurs, maar dat zijn juist de mensen die misschien moeite hebben met leren, maar in de praktijk kunnnen ze allemaal hun ding doen.
Zolang jij denkt dat je alleen vwo of hoger nodig hebt voor een goede discussie (trouwens, jij bent de enige met flutargumenten), zul je hier niet veel mensen vinden waarmee je in discussie kan...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ga jij maar je vwo halen, dan ga ik misschien met je in discussie![]()
En wat nou als iemand wel slim is en het nog steeds niet met je eens is? Of is die persoon dan per definitie niet slim?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
zit niet zo te stangen, trouwensquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat is eerste is duidelijk een havo/vmbo smoesjeDat tweede...ja dat is lekker, in de praktijk kan ik wel mooi auto's repareren...woohoo, im impressed
![]()
Nee , dan zijn we het gewoon oneens.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:41 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
En wat nou als iemand wel slim is en het nog steeds niet met je eens is? Of is die persoon dan per definitie niet slim?
Zolang jij zo blijft kijken naar "hoe cool een beroep" is, zo van de hoogte, ga ik niet meer reageren..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat is eerste is duidelijk een havo/vmbo smoesjeDat tweede...ja dat is lekker, in de praktijk kan ik wel mooi auto's repareren...woohoo, im impressed
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |