ehm jawel daar heb je anders persoonlijke beveiliging voor. en dominicaanse republiek is wel gewoon veilig hoor.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oooh leuk, net als de dominicaanse republiek, waar je je resort niet afmag omdat het niet veilig is.
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Oh en de arme mensen komen daar niet opaf om een graantje mee te pikken? En zo'n vreselijk afrikaans land kan toch nooit bieden wat een rijke archipel kan?
Nouja, als jij het prettig vind dat er constant beveiliging om je heen is, moet je vooral gaan, maar ik prefereer veilige europeese landen/eilanden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ehm jawel daar heb je anders persoonlijke beveiliging voor. en dominicaanse republiek is wel gewoon veilig hoor.
vinden je ouders ook prettig, dat er bewaking om jou heen staatquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:16 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja, als jij het prettig vind dat er constant beveiliging om je heen is, moet je vooral gaan, maar ik prefereer veilige europeese landen/eilanden.
ik prefeer veel van de wereld zien.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:16 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nouja, als jij het prettig vind dat er constant beveiliging om je heen is, moet je vooral gaan, maar ik prefereer veilige europeese landen/eilanden.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:16 schreef De_Delph het volgende:
* De_Delph denkt aan een reclame van een paar jaar geleden:
'mijn pappa werkt bij de McDonalds'
+ 1 scherpquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:17 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
vinden je ouders ook prettig, dat er bewaking om jou heen staatkun je niet verkracht worden
![]()
aan de andere kant, wie zou jou nou willen verkrachten![]()
Gelukkig ben je zelf zo vreeeeeeselijk aantrekkelijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:17 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
vinden je ouders ook prettig, dat er bewaking om jou heen staatkun je niet verkracht worden
![]()
aan de andere kant, wie zou jou nou willen verkrachten![]()
Je mag blij zijn dat je papa er wel uitziet als een filantropische instelling danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:10 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder gepost heb ,, zie ik eruit als een filantropische instelling? ". ik geef nooit geld weg, zelfs niet aan collectes.
Omdat ze een kloon is.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
En waarom kom je elke keer met "Mijn pappa..."
ja want tieten heb je nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Gelukkig ben je zelf zo vreeeeeeselijk aantrekkelijk+ ik moet het vooral van mijn manieren en charmante gereserveerdheid hebben.
*Mompelt iets over wereldkennis en buitenwereld voor die trutquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bullshit, ik ben een paar keer daar geweest en je kan gewoon het resort af. Niks onveiligs aan
Ik doe ook geen enkele moeite om aantrekkelijk te zijn voor het segment heren wat zich richt op ,,grote tieten" .quote:
Who talks like that?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Gelukkig ben je zelf zo vreeeeeeselijk aantrekkelijk+ ik moet het vooral van mijn manieren en charmante gereserveerdheid hebben.
Ja, je stelt hier echt tentoon dat je goede manieren hebtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
die heb je niet, daarom?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik doe ook geen enkele moeite om aantrekkelijk te zijn voor het segment heren wat zich richt op ,,grote tieten" .
Alle heren richten zich op grote tietenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik doe ook geen enkele moeite om aantrekkelijk te zijn voor het segment heren wat zich richt op ,,grote tieten" .
en ik heb dan ook geen bewaking nodigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik richt me op 'normale tieten' en zelfs die heb je nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je wou toch niet zeggen dat er een segment heren bestaat dat ook maar een klein beetje voor jou 'geschikt' isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
jij bent het type vrouw wat zich op der 21e laat neuken door een vent van minstens 15 jaar ouder omdat hij veel geld heeft. en dat je dan na vijf jaar weer afgeschreven bent omdat hij dan wel weer een nieuw jong blaadje uitzoekt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
nee, jij wilt een goed gesprek natuurlijk. over paarden en wat je nou weer getekent hebt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:21 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Haar vader zou door NOOIT mee instemmenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:23 schreef B_BOY het volgende:
[..]
jij bent het type vrouw wat zich op der 21e laat neuken door een vent van minstens 15 jaar ouder omdat hij veel geld heeft. en dat je dan na vijf jaar weer afgeschreven bent omdat hij dan wel weer een nieuw jong blaadje uitzoekt.
Wel als het een VVD'er isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haar vader zou door NOOIT mee instemmen
![]()
Maar hij moet jou ook mee kunnen nemen zonder zich te schamenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:27 schreef Met-Yvana het volgende:
Och, zoooo kieskeurig ben ik nou ook weer niet. Ik wil gewoon een beschaafde jongen, die je zonder je voor hem te schamen ergens naar mee kan nemen.
nee, zij is het type meisje wat nog niks weet van de wereld, in de grote onveilige stad gaat studeren, meteen op kamers gaat en bij een studentenvereniging en dan na een half jaar verkracht terugkomt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:27 schreef Met-Yvana het volgende:
Och, zoooo kieskeurig ben ik nou ook weer niet. Ik wil gewoon een beschaafde "rijke, met een diploma van de uni, met goede ouders "jongen, die je zonder je voor hem te schamen ergens naar mee kan nemen.
de hamvraag is, zijn er jongens die zich niet voor jouw schamenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:27 schreef Met-Yvana het volgende:
Och, zoooo kieskeurig ben ik nou ook weer niet. Ik wil gewoon een beschaafde jongen, die je zonder je voor hem te schamen ergens naar mee kan nemen.
je zou toch niet willen dat je je ook nog eens voor hem moet schamen terwijl je je al voor jezelf schaamt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:27 schreef Met-Yvana het volgende:
als ik alleen maar domme opmerkingen maakte zou ik ook me mond houden in gezelschapquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:31 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik schaam me nooit voor mezelf, meestal ben ik bij iets formelere gelegenheden ( feestjes, verjaardagen, kerst) een beetje stiller, en gereserveerd.
oftewel het meisje waarbij iedereen zich afvraagt wie ze is...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:31 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik schaam me nooit voor mezelf, meestal ben ik bij iets formelere gelegenheden ( feestjes, verjaardagen, kerst) een beetje stiller, en gereserveerd.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:32 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
als ik alleen maar domme opmerkingen maakte zou ik ook me mond houden in gezelschap![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:32 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn F5 toets...wat doe je
[afbeelding]
Het is gewoon niet gepast voor een dame om constant gesprekken te domineren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:32 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
als ik alleen maar domme opmerkingen maakte zou ik ook me mond houden in gezelschap![]()
en dus nooit aan een beschaafde, welgestelde man zal komenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:33 schreef donald_dick het volgende:
[..]
oftewel het meisje waarbij iedereen zich afvraagt wie ze is...
ligt eraan als die gast ook naar BOB-borrels gaat, en hij er goed mee kan netwerken. dan kan het.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
![]()
maar om nou de hele tijd je mond te houden en stil in een hoekje te gaan zittenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het is gewoon niet gepast voor een dame om constant gesprekken te domineren.
Draai er maar lekker omheen, je durft de waarheid niet aan..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:34 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Het is gewoon niet gepast voor een dame om constant gesprekken te domineren.
die zijn het geilstquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:34 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
maar om nou de hele tijd je mond te houden en stil in een hoekje te gaan zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |