Iets teveel met je lerares die zei dat je er zou komen, nou ik zie het...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik hecht waarde aan andermans mening.
Dan ben je niet zo ontwikkeld als je jezelf voorhoudt dat je bent.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Whehhehe,quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn echte moeder is overleden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:46 schreef ArendBarend het volgende:
Wat doet je moeder eigenlijk? (niet je stiefmoeder)
Oh, gecondoleerdquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn echte moeder is overleden.
quote:
Wat lul jij uit je nek zeg.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Met zo een dochter zou je denken...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:49 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Oh, gecondoleerd
Wat deed die dan?
Euhm nou, ze was klasse A styliste, ik weet nog dat ze regelmatig voor haar werk naar parijs moest, om de haarmode op te snuiven. Ik heb boven nog een oud uitgeknipt krantenartikel liggen, waar ze het haar doet voor een model van Frans Molenaar, maar toen was ze nog heel jong, en was ik er nog niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:49 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Oh, gecondoleerd
Wat deed die dan?
nee komop dat kan nietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met zo een dochter zou je denken...
oh toch wel!quote:Euhm nou, ze was klasse A styliste,
ok genoeg gepimpt, wat deed ze echt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:52 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Euhm nou, ze was klasse A styliste, ik weet nog dat ze regelmatig voor haar werk naar parijs moest, om de haarmode op te snuiven. Ik heb boven nog een oud uitgeknipt krantenartikel liggen, waar ze het haar doet voor een model van Frans Molenaar, maar toen was ze nog heel jong, en was ik er nog niet.
idd, geen grappen over haar moeder makenquote:
Nouja pijnlijk, er was geen sprake van een lange lijdensweg, dat verzacht wel iets.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:54 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
idd, geen grappen over haar moeder maken
miss pijnlijk enzo, gecondoleerd meid![]()
dus je zult nooit sex hebben bedoel je nu te zeggenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Gelukkig ben je zelf zo vreeeeeeselijk aantrekkelijk+ ik moet het vooral van mijn manieren en charmante gereserveerdheid hebben.
naar de mac?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:27 schreef Met-Yvana het volgende:
Och, zoooo kieskeurig ben ik nou ook weer niet. Ik wil gewoon een beschaafde jongen, die je zonder je voor hem te schamen ergens naar mee kan nemen.
,, Een vrouw is als een diamant, hoe meer ze aangeraakt is, hoe lelijker ze is."quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:58 schreef BoukeF het volgende:
[..]
dus je zult nooit sex hebben bedoel je nu te zeggen
dat heb je net zelf gezegd aangaande het onderwerp formele gelegenhedenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:39 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hoe kom je er trouwens bij dat ik altijd stil in een hoekje zit? En iemand die veel praat is gewoon een kletskous, ongeacht het niveau.
Stiller en gereserveerd betekent niet ,,stil in een hoekje zitten" , dat is wat extreem uitgedrukt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:04 schreef BoukeF het volgende:
[..]
dat heb je net zelf gezegd aangaande het onderwerp formele gelegenheden
Dat is de grootste fout die je ooit kan maken...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:46 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
of de diamant wordt steeds mooier doordat de ruige hoekjes van het brok gesteente af gaanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:01 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
,, Een vrouw is als een diamant, hoe meer ze aangeraakt is, hoe lelijker ze is."
Je komt bij mij op dit moment minder arrogant over. Je reageert heel normaal.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Stiller en gereserveerd betekent niet ,,stil in een hoekje zitten" , dat is wat extreem uitgedrukt.
Is ook niet waar...hoe harder ze is geworden (qua innerlijk)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:01 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
,, Een vrouw is als een diamant, hoe meer ze aangeraakt is, hoe lelijker ze is."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |