Welke man is er nou onder de indruk van conversatie de laatste tijd? Een kletskous vinden ze suf.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:34 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
en dus nooit aan een beschaafde, welgestelde man zal komen
nee, die liggen altijd stijf in bed en die kan je zelf modellerenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:36 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
je bedoelt dat die met je willen neuke zonder tegen te stribbelen?
een conversatie mits goed is erg geweest.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Welke man is er nou onder de indruk van conversatie de laatste tijd? Een kletskous vinden ze suf.
een goede, welgestelde beschaafde man houd wel van een goed gesprekquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Welke man is er nou onder de indruk van conversatie de laatste tijd? Een kletskous vinden ze een suf.
daar heb je een punt! wil je ook 3 keer op een dag neuken ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Welke man is er nou onder de indruk van conversatie de laatste tijd? Een kletskous vinden ze suf.
Kan je me 1 ding noemen waar we van onder de indruk moeten zijn, jou aangaande?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hoe kom je er trouwens bij dat ik altijd stil in een hoekje zit? En iemand die veel praat is gewoon een kletskous, ongeacht het niveau.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:38 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
een goede, welgestelde beschaafde man houd wel van een goed gesprek
iig niet van een meisje dat stil in een hoekje zit
bovendien is niet elk meisje dat praat een kletskous, het gaat om het niveau waarop ze praat, niet om de hoeveelheid die ze zegt.
maar blijkbaar vind je jezelf dan een kletskous, wat meteen weer wat zegt over je niveau
kappe met die serieuze posts, ik ga nog serieus antwoorden ook![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:31 schreef Met-Yvana het volgende:
een beetje stiller, en gereserveerd.
Mijn manieren, en charmante gereserveerdheid zoals ik al gepost heb. Mijn oma vind altijd dat ik me als een ,,echte dame" gedraag in ieder geval....quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:38 schreef De_Delph het volgende:
[..]
Kan je me 1 ding noemen waar we van onder de indruk moeten zijn, jou aangaande?
je bent dus te preuts om te neuken?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn manieren, en charmante gereserveerdheid zoals ik al gepost heb. Mijn oma vind altijd dat ik me als een ,,echte dame" gedraag in ieder geval....
...doet ze het wéérquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn manieren, en charmante gereserveerdheid zoals ik al gepost heb. Mijn oma vind...
Eetsmakelijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:40 schreef B_BOY het volgende:
nou jongens discussieren jullie nog verder. ik ga pannenkoeken met ijs maken/eten![]()
ik denk vooral erg beneden je niveau.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eetsmakelijk
OT: ik vind Yvana ook wel iets liefs hebben ergensOf ben ik nu heel fout?
Vindt is met een tquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Mijn manieren, en charmante gereserveerdheid zoals ik al gepost heb. Mijn oma vind altijd dat ik me als een ,,echte dame" gedraag in ieder geval....
vinden we allemaalquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eetsmakelijk
spreek voor jezelfquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:44 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
vinden we allemaalalleen de manier waarop ze ingaat op onze onzin zegt wel weer wat over haar niveau, en is voor ons de reden waarom we hier nog zijn
![]()
Ik weet niet wat haar politieke voorkeur is, maar ...hm....ze is wel een echte matriarch.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:42 schreef De_Delph het volgende:
[..]
...doet ze het wéér
is je oma ook VVD'er?
Damn sirieus?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Eetsmakelijk
Je oma... die komt uit de Middeleeuwen man.. get a life en leef voor jezelfquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
je oma neukt ook niet meerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:40 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik hecht waarde aan andermans mening.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Damn sirieus?![]()
![]()
Verder, TS, waarom kom je steds met "[insert persoon] vindt dat ik"?
mevrouw kent ook 1 volwassen-mensen woord?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:45 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik weet niet wat haar politieke voorkeur is, maar ...hm....ze is wel een echte matriarch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |