Ik hecht wel waarde aan de mening van NORMALE mensen..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nu haal je je eigen stelling onderuit![]()
Om maar even een voorbeeld te geven zodat jij het ook begrijpt.
Stel, stel ! ik was blank en ik zou zeggen, ik ben geen racist, maar marokkanen, turken en antillianen moeten het land uit. Klopt niet he![]()
Ik heb niet echt een vast model.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef BoukeF het volgende:
[..]
nog een beeld van ceasar de wereld in helpen?
Kán wel kloppen, als het niet op racistische basis zou zijn. Stel er wordt een volkstelling gehouden, iedereen moet in zn eigen land zijn om daar geteld te worden. Tsja, dan moeten ze het land even uitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nu haal je je eigen stelling onderuit![]()
Om maar even een voorbeeld te geven zodat jij het ook begrijpt.
Stel, stel ! ik was blank en ik zou zeggen, ik ben geen racist, maar marokkanen, turken en antillianen moeten het land uit. Klopt niet he![]()
Ik daarentegen hecht geen waarde aan de mening van WISPELTURIGE mensenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik hecht wel waarde aan de mening van NORMALE mensen..
Jij hebt er ook een handje van om kromme dingen recht te lullen hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:24 schreef Boeman het volgende:
[..]
Kán wel kloppen, als het niet op racistische basis zou zijn. Stel er wordt een volkstelling gehouden, iedereen moet in zn eigen land zijn om daar geteld te worden. Tsja, dan moeten ze het land even uit.
neem je een fotoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:24 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een vast model.
same herequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:21 schreef VoreG het volgende:
Eigenlijk voldoe ik aan de wensen van Met-Yvana, maar ja...
tuurlijk..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Havo is niet normaal?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dus je hecht eigenlijk alleen waarde aan de mening van mensen waarbij hun mening in jouw wereldbeeldje past?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:23 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
het is half 3quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:29 schreef BoukeF het volgende:
het is 6 uur,
ik ga even snacken.
tot zo
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:29 schreef BoukeF het volgende:
het is 6 uur,
ik ga even snacken.
tot zo
Waarom zou ik waarde hechten aan de mening van iemand die niet zo slim is?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:30 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Dus je hecht eigenlijk alleen waarde aan de mening van mensen waarbij hun mening in jouw wereldbeeldje past?
Whehehehehhehe...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Waarom zou ik waarde hechten aan de mening van iemand die niet zo slim is?
Ik stel niets voor? Ik heb keurige cijfers, ik kan altijd terug vallen op de kennis die ik op school heb opgedaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehehehehhehe...
Iedereen die hier kan reageren, is slim. Niet achterlijk, maar slim. Dat jij dan alleen ginie(en,s?) om je heen wilt...
Verder, jij maakt nu wel een echte domme opmerking. Als jij eenmaal van school afgaat, ga jij hardstikke hard op je bek. Of als je vader je niet helpt, want dan stel je niets voor.
Snap je nu waarom iedereen het niet met je eens isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ga jij maar je vwo halen, dan ga ik misschien met je in discussiequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Snap je nu waarom iedereen het niet met je eens is![]()
Geloof me, cijfers stellen niets voor. Je moet competent zijn. Met kennis alleen redt je het niet. Je moet die kennis kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:36 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik stel niets voor? Ik heb keurige cijfers, ik kan altijd terug vallen op de kennis die ik op school heb opgedaan.
Dat is eerste is duidelijk een havo/vmbo smoesjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geloof me, cijfers stellen niets voor. Je moet competent zijn. Met kennis alleen redt je het niet. Je moet die kennis kunnen gebruiken.
Je lult hier wel over domme vmbo monteurs, maar dat zijn juist de mensen die misschien moeite hebben met leren, maar in de praktijk kunnnen ze allemaal hun ding doen.
Zolang jij denkt dat je alleen vwo of hoger nodig hebt voor een goede discussie (trouwens, jij bent de enige met flutargumenten), zul je hier niet veel mensen vinden waarmee je in discussie kan...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ga jij maar je vwo halen, dan ga ik misschien met je in discussie![]()
En wat nou als iemand wel slim is en het nog steeds niet met je eens is? Of is die persoon dan per definitie niet slim?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:33 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
zit niet zo te stangen, trouwensquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat is eerste is duidelijk een havo/vmbo smoesjeDat tweede...ja dat is lekker, in de praktijk kan ik wel mooi auto's repareren...woohoo, im impressed
![]()
Nee , dan zijn we het gewoon oneens.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:41 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
En wat nou als iemand wel slim is en het nog steeds niet met je eens is? Of is die persoon dan per definitie niet slim?
Zolang jij zo blijft kijken naar "hoe cool een beroep" is, zo van de hoogte, ga ik niet meer reageren..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:41 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat is eerste is duidelijk een havo/vmbo smoesjeDat tweede...ja dat is lekker, in de praktijk kan ik wel mooi auto's repareren...woohoo, im impressed
![]()
OMG alleen al het feit dat je VWO dus blijkbaar als een hele prestatie ziet, zegt al dat je lang niet zo slim bent. Mijn eigen VWO-(C&M inderdaad, om precies te zijn) ervaring viel best mee, uiteraard omdat ik intelligent genoeg ben om het zonder morren te doorlopen. Hierdoor vond (en vind) ik het zelf niet eens zo'n prestatie. Zeker niet interessant genoeg om anderen mee om de oren te slaanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Maar zo'n mening telt wel voor jou?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:42 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nee , dan zijn we het gewoon oneens.
Nog steeds, hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:43 schreef Furia het volgende:
[..]
Daarnaast had C&M "in mijn tijd" de bijnaam "watjesprofiel" met "wiskunde voor domme mensen"![]()
Ik weet niet of je het doorhebt domme snol, maar als ik VWO ga doen, ga ik er qua niveau op achteruitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:38 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven, hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:45 schreef Nawien het volgende:
[..]
Daarnaast heeft het veel meer status om van het HBO naar de Uni te gaan![]()
Het maakt alleen geen fuck uit op de Uniquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:45 schreef Nawien het volgende:
[..]
Het is ook nog maar een paar jaar terugquote:
Havo blijft havo, daar kun je niks aan veranderen !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:45 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het doorhebt domme snol, maar als ik VWO ga doen, ga ik er qua niveau op achteruit![]()
Zonde dat je de bedoeling van mijn opmerking niet snaptquote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het maakt alleen geen fuck uit op de Uni
quote:Zonde dat je de bedoeling van mijn opmerking niet snapt
Klopt, en HBO is qua niveau nou eenmaal hoger dan VWO, en daar kun je niks aan veranderen !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Havo blijft havo, daar kun je niks aan veranderen !![]()
Zoals t voor jou nooit zal veranderen dat je een keer bent blijven zittenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet begrijpquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zonde dat je de bedoeling van mijn opmerking niet snapt
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Zoals t voor jou nooit zal veranderen dat je een keer bent blijven zitten
En er is niks slechts aan, het enige slechte ben jij met je zielige kutgedachtens en je geslotenheid naar de buitenwereld waardoor jij geeneens een idee hebt hoe het echt in elkaar steekt. Je meningen krijg je van je vadertje voorgeschoteld en je leeft op complimenten van eeuwen terug, get a life bitch...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Iedereen heeft een misser, + ik ben toch een vroege leerling, ik ben nog steeds jonger dan sommige klasgenotenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Dat jij VWO doet en hij HAVO, zegt niets over jullie slimheid. De een is beter met leren en de ander met uitvoeren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:48 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Bwhehe inderdaadquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Yeah sure... draai er maar weer omheen, zoals je bij al je dingen doet..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Iedereen heeft een misser, + ik ben toch een vroege leerling, ik ben nog steeds jonger dan sommige klasgenoten
Ik ben nooit blijven zitten, ben ik nu beter dan jou?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Iedereen heeft een misser, + ik ben toch een vroege leerling, ik ben nog steeds jonger dan sommige klasgenoten
Dat zegt meer over je klasgenoten dan over jou, en zitten blijven is wel meer dan een misser, dat zou ik zelfs durven classificeren als een blamagequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat herleid ik uit jouw antwoord, maar ik kan het mis hebbenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet begrijp![]()
Ze was niet slim genoegquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben nooit blijven zitten, ben ik nu beter dan jou?
Waarom was je blijven zitten?
Ik kom wel van t VWO, hequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat herleid ik uit jouw antwoord, maar ik kan het mis hebben![]()
Dan wijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij weet alles beter dan ons. Dus je hebt gelijk!
Oh sorry dat wist ik niet. Mijn welgemeende excuses bij dezequote:
Ik ben ook een vroege leerling + nog nooit blijven zitten = beter dan Met-Yvanaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:50 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
ja, daar waar het koud is als het regent wel ja,quote:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:55 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik ben ook een vroege leerling + nog nooit blijven zitten = beter dan Met-Yvana![]()
![]()
![]()
![]()
Aanbid mij!
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:55 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik ben ook een vroege leerling + nog nooit blijven zitten = beter dan Met-Yvana![]()
![]()
![]()
![]()
Aanbid mij!
Heb je VWO gedaan danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:55 schreef Furia het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Aanbid mij!
Ja! VWO en C&M! Cum Laude kon volgens mij niet, maar ik had wel hoge cijfers voor mijn talen!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:57 schreef Nawien het volgende:
[..]
Heb je VWO gedaan dan![]()
en geen C&M neem ik aan, anders wordt je nog niet aanbeden![]()
Cum laude geslaagd enzo?![]()
Wauw ik ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:55 schreef Furia het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Aanbid mij!
Maak niet uit... ze is nooit blijven zitten..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:57 schreef Nawien het volgende:
[..]
Heb je VWO gedaan dan![]()
en geen C&M neem ik aan, anders wordt je nog niet aanbeden![]()
Cum laude geslaagd enzo?![]()
Einstein was dan een uitzondering. Mensen zonder opleiding......please..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
Nogmaals...wat een BS over dat gezeik dat je niet naar HAVO-ers luistert...
Ik heb VWO gedaan, dus naar mij zou je wel moeten luisteren. Bovendien ben ik 21 en heb dus jaren meer levenservaring dan jij...
Jij beweert dus dat alles < VWO dom is? of in ieder geval valt er niet mee te praten. Een van de slimste mannen die ooit geleefd heeft (Einstein) was ook barslecht op school...
Ik ken mensen zonder opleiding die nog veel intelligenter zijn dan jij en ik bij elkaar opgeteld...En ik denk dat ik in die optelling toch voor het grootste percentage intelligentie zorg...
Ik wilde het niet te erg maken met mijn goedheid, maar ik ben zelfs bijna afgestudeerd aan de U-NI-VER-SI-TEIT! Nog een klein maandjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wauw ik ook
Alleen heb ik daarna HBO gedaanOmdat ik praktischer ben ingesteld...
Geslacht = Vquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak niet uit... ze is nooit blijven zitten..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Furia
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Einstein was dan een uitzondering. Mensen zonder opleiding......please..En nu ga ik even mijn afspeellijst veranderen.
dat is inderdaad een activiteit waar je een tijdje je aandacht bij nodig hebtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Einstein was dan een uitzondering. Mensen zonder opleiding......please..En nu ga ik even mijn afspeellijst veranderen.
Wat studeer jequote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:00 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik wilde het niet te erg maken met mijn goedheid, maar ik ben zelfs bijna afgestudeerd aan de U-NI-VER-SI-TEIT! Nog een klein maandje
Met-Yvana krijgt nu vast wel Met-Een minderwaardigheidscomplex te dealen!
O ja, ik ben ook heel mooiEn ik heb een mooie auto
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:01 schreef Nawien het volgende:
[..]
Geslacht = V
Furia !!!*rode loper uitrolt
Hoe is het met jouw rode loper Met-Yvana?
en niet lekker. wrom discussieren we zo lang over haar dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:02 schreef Xalopalyps het volgende:
En blond
doet t er toe,quote:
Wauwquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:00 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik wilde het niet te erg maken met mijn goedheid, maar ik ben zelfs bijna afgestudeerd aan de U-NI-VER-SI-TEIT! Nog een klein maandje
![]()
![]()
![]()
![]()
't Blijft blijkbaar leuk om mensen te bashenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:03 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en niet lekker. wrom discussieren we zo lang over haar dan?
meerdere studies waar je niks aan hebt,quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:03 schreef Furia het volgende:
[..]
Een mooi vervolg op een VWO-carriere met watjesprofiel: American Studies![]()
![]()
Vast niet zo'n lieve als mijnquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
WauwAlvast gefeliciteerd, komt wel goed neem ik aan
Ik heb 2 auto's![]()
@dat rare wijf:
Einstein een uitzondering....ok wie zegt dat alle mensen die een opleiding hebben < VWO ook niet ALLEMAAL UITZONDERINGEN zijn...
Ff een vraagje, just to be sure. Jij bent geen kloon van Yvana tog?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:00 schreef Furia het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still Pimpin' .. Ahaaight
Aaaaach schei uitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
WauwAlvast gefeliciteerd, komt wel goed neem ik aan
Ik heb 2 auto's![]()
@dat rare wijf:
Einstein een uitzondering....ok wie zegt dat alle mensen die een opleiding hebben < VWO ook niet ALLEMAAL UITZONDERINGEN zijn...
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:04 schreef Furia het volgende:
[..]
Vast niet zo'n lieve als mijn![]()
![]()
![]()
rode Toyota Aygo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk Yvana zo kan het ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:02 schreef Furia het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*gereserveerd in een stil hoekje kruipt van al deze aandacht![]()
Het is één interdisciplinaire studie waarmee je breed inzetbaar bent op de arbeidsmarkt. Daarnaast is het hartstikke leuk, iets wat ik persoonlijk ook wel van belang vind!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:04 schreef BoukeF het volgende:
[..]
meerdere studies waar je niks aan hebt,
of eentje waar je ook niks aan hebt?
inferieure kwaliteit, och och, meisje toch, wat zou je vader zeggen als hij dit zou lezenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Aaaaach schei uitDie mensen zijn van inferieure kwaliteit, en verdienen het hun hele leven rotwerk te doen, en in een goedkoop rothuis te wonen.
Ooooooch schei uit, die furia is er gewoon op uit goedkoop te scoren met dingen die niet veel zeggenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:06 schreef Nawien het volgende:
[..]
Kijk Yvana zo kan het ook, ipv zo arrogant te doen als jij
![]()
Probeer is een discussie met Yvana te voeren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:04 schreef Furia het volgende:
[..]
Vast niet zo'n lieve als mijn![]()
![]()
![]()
rode Toyota Aygo
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:05 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ff een vraagje, just to be sure. Jij bent geen kloon van Yvana tog?![]()
Niet dat ze d8 van: ik maak een nieuw account en doe me beter voor dan ik ben, en dan word ik alsnog aanbeden, dat zou me nix verbazen
Nee, ik moest er alleen heel hard om lachen dat zij blijkbaar VWO zo geweldig vind, terwijl er honderden mensen zijn die op hun sokken het VWO doorlopen en het daardoor NIET nodig vinden om erover te pochen. Voor hen is het namelijk niet zo'n bijzondere prestatie als het voor Met-Yvana is. Hiermee bedoel ik dus niet de "Mén, ik ging op mijn sokken door het VWO"-mensen he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ben gewoon aanbiddelijk![]()
![]()
![]()
![]()
En weer ga je dingen bashen die je niet aanstaan, [*edit: niet doenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooooch schei uit, die furia is er gewoon op uit goedkoop te scoren met dingen die niet veel zeggen![]()
Heb je je tieten al gepost?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:08 schreef Furia het volgende:
[..]
Nee, ik moest er alleen heel hard om lachen dat zij blijkbaar VWO zo geweldig vind, terwijl er honderden mensen zijn die op hun sokken het VWO doorlopen en het daardoor NIET nodig vinden om erover te pochen. Voor hen is het namelijk niet zo'n bijzondere prestatie als het voor Met-Yvana is. Hiermee bedoel ik dus niet de "Mén, ik ging op mijn sokken door het VWO"-mensen he!
![]()
![]()
![]()
Ondanks de aygo en een studie waarvan ik nog niet weet wat het inhoudquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:08 schreef Furia het volgende:
[..]
Nee, ik moest er alleen heel hard om lachen dat zij blijkbaar VWO zo geweldig vind, terwijl er honderden mensen zijn die op hun sokken het VWO doorlopen en het daardoor NIET nodig vinden om erover te pochen. Voor hen is het namelijk niet zo'n bijzondere prestatie als het voor Met-Yvana is. Hiermee bedoel ik dus niet de "Mén, ik ging op mijn sokken door het VWO"-mensen he!
![]()
![]()
![]()
Probeer jij niet precies hetzelfde? Zij houdt jou alleen een spiegel voor.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:07 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ooooooch schei uit, die furia is er gewoon op uit goedkoop te scoren met dingen die niet veel zeggen![]()
Ik ben geen filantropische instelling, beetje discussie voeren met dat omhooggevallen stuk verdrietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Probeer is een discussie met Yvana te voeren.
Jij hebt VWO gedaan, studeert over 1 maand van uni af, bent lekker en heeft een auto![]()
Ik ben veel slimmer dan jij ooit zult zijn ! Dus wees toch eens stil !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:10 schreef Nawien het volgende:
[..]
Probeer jij niet precies hetzelfde? Zij houdt jou alleen een spiegel voor.
Hulde aan Furia, volgens mij begint het door te dringen !, na maarliefst 8 topics
![]()
Sterfquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:11 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik ben veel slimmer dan jij ooit zult zijn ! Dus wees toch eens stil !![]()
Ik snap je vooroordeel over de Aygo, maar stel je eens voor dat je een lief, petite meiske bent dat helemaal weg is van rode, stoere, maar lieve dingen: dan is dat wagentje toch geweldig? Ik heb achterin zelfs een paar kussentjes liggenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:10 schreef BoukeF het volgende:
[..]
Ondanks de aygo en een studie waarvan ik nog niet weet wat het inhoud
![]()
![]()
Furia
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |