quote:Op maandag 31 juli 2006 17:10 schreef Exciter101 het volgende:
Hamsta.nl (als in 'gangsta'. Bling-bling kettinkje erbij en Hamsta is weer helemaal hip!)
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:16 schreef Blame het volgende:
[..]
Ja doen, samen met een soort nachtkijker zodat we ook kunnen kijken als het donker is!
En als je dan toch bezig bent, ook gelijk een hamstercamfanpage met gastenboek en shop voor hamstercam t-shirts, petjes, pennen en mousehamster-pads!
Oehoeoeoeoeh! Hamstercam!![]()
![]()
![]()
Voor alle duidelijkheid : Hamster is een MEISJEquote:
zal ik een derde maken?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:13 schreef PeZu het volgende:
hee ik had al een deel 2 gemaakt
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:18 schreef RSH11 het volgende:
Kan dit niet op Talpa uitgezonden worden?
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:17 schreef SeaOfLove het volgende:
die van mij was eerder ook btw...dus vraag maar ff slotje aan voor die van jou;-)
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:18 schreef RSH11 het volgende:
Kan dit niet op Talpa uitgezonden worden?
Doe die dan op de webcamquote:Op maandag 31 juli 2006 17:33 schreef PsyCha het volgende:
mn linkertepel heeft nog een interessanter leven.
zet er een cam op zou ik zeggen en open er een topic overquote:Op maandag 31 juli 2006 17:33 schreef PsyCha het volgende:
mn linkertepel heeft nog een interessanter leven.
hahaquote:
wat dronk ie een fles malibu leeg binnen 5 minuten?quote:
dronk ie alien bloed?quote:
haar haar tis een meisjeshamsterquote:
ik zag het ook jaquote:Op maandag 31 juli 2006 19:48 schreef Blame het volgende:
[..]
Nee, hij bewoog! Echt waar! Ik heb gezien!!!![]()
wieste, kun je geen chat voor ons bouwen op die sitequote:Op maandag 31 juli 2006 19:48 schreef SeaOfLove het volgende:
dit lijkt ook nog het meest op msn als we zo zitten te fokken
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:51 schreef SeaOfLove het volgende:
ZIJ @#%^@#%
quote:
Haha mensen laten dat echt de hele dag open staan, dat kost me een kapitaal aan dataverkeer!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:53 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Kan dat filmpje ook wat sneller, zeg maar 50 fps ofzo....![]()
Opzich is dat mogelijk ja...quote:Op maandag 31 juli 2006 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
wieste, kun je geen chat voor ons bouwen op die site![]()
kunnen we hamcammen en chatten tegelijk.....
hehe natuurlijk welquote:Op maandag 31 juli 2006 19:55 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Opzich is dat mogelijk ja...Ik weet alleen niet of het de tijd waard is?
Wat ben jij van SeaOfLove?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:54 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Haha mensen laten dat echt de hele dag open staan, dat kost me een kapitaal aan dataverkeer!
dat zou een mogelijkheid kunnen wezen ja....quote:Op maandag 31 juli 2006 19:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je kan ook via de post-it chatten mop![]()
ok doe ikquote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Je kan me trouwens wegdragen als er nog een #3 komt...![]()
Tis jou hamster, maar hij host de boel ofzo?quote:
huhquote:Op maandag 31 juli 2006 20:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Tis jou hamster, maar hij host de boel ofzo?![]()
ff serieus... maar kost dat ook extra geld ofzo? nee toch, je betaalt toch vast bedrag per maand ofzo?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:54 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Haha mensen laten dat echt de hele dag open staan, dat kost me een kapitaal aan dataverkeer!
Neejoh ...ik ben de allereerste fan... zie deel 1quote:Op maandag 31 juli 2006 20:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Tis jou hamster, maar hij host de boel ofzo?![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:12 schreef SeaOfLove het volgende:
... Dan kun je vanaf nu je tijd kwijt door...
Te kijken naar m'n hamster =P
Ik snappie nu....quote:Op maandag 31 juli 2006 20:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Neejoh ...ik ben de allereerste fan... zie deel 1
ohja...had OP ff gecopy-ed van deel 1...logisch dat je zo dan denkt, zal ff aanpassenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ik baseerde mijn conclusie hierop......
de red bull is in de aanbieding,,,,quote:Op maandag 31 juli 2006 20:05 schreef Blame het volgende:
Ze is erg bezig zeg. Wat zat er in dat water Wietse?
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohja...had OP ff gecopy-ed van deel 1...logisch dat je zo dan denkt, zal ff aanpassen![]()
Ohhhh the Horrorquote:Op maandag 31 juli 2006 20:15 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
![]()
Mare hamsters zijn wel cool. Je moet alleen zorgen dat als je ook een rat hebt, dat deze er niet bij in de buurt kan komen, dat loopt namelijk een beetje bloederig af.![]()
![]()
Hahaha, nee, ik draai de boel zelf, op eigen servers (die ik zakelijk toch al heb) en dataverkeer moet ik gewoon uit eigen zak betalen =P Maar niets mis met de hele dag open laten staan hoor, ik heb maandelijks nog stapels dataverkeer over waar ik wel voor betaal maar niets mee deed, nu doe ik er tenminste iets meequote:Op maandag 31 juli 2006 20:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ff serieus... maar kost dat ook extra geld ofzo? nee toch, je betaalt toch vast bedrag per maand ofzo?
(ik ben er zoeentje die 'm zo goed als de hele dag al heeft openstaan)
Kee tnx... heb er verder geen verstand van vandaar dat ik het maar even vroeg.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:20 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Hahaha, nee, ik draai de boel zelf, op eigen servers (die ik zakelijk toch al heb) en dataverkeer moet ik gewoon uit eigen zak betalen =P Maar niets mis met de hele dag open laten staan hoor, ik heb maandelijks nog stapels dataverkeer over waar ik wel voor betaal maar niets mee deed, nu doe ik er tenminste iets mee
Als je em dus lekker de hele dag open hebt staan hor je me niet klagen
Haha, als ik daar problemen mee zou hebben zou ik nooit zijn begonnen aan die Hamstercamquote:Op maandag 31 juli 2006 20:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kee tnx... heb er verder geen verstand van vandaar dat ik het maar even vroeg.![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kee tnx... heb er verder geen verstand van vandaar dat ik het maar even vroeg.![]()
Ja hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhhh the HorrorBen je er ooit overheen gekomen?
![]()
Kee glkkg dan maar...quote:Op maandag 31 juli 2006 20:23 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Haha, als ik daar problemen mee zou hebben zou ik nooit zijn begonnen aan die Hamstercam
ahhhhh das wel heel triestquote:Op maandag 31 juli 2006 20:25 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ja hoor.![]()
![]()
Het waren een stuk of 4 hamsters in een hele grote kooi. Die kooi stond toevallig aan de bovenkant open zodat ze niet konden ontsnappen. Maar de rat, die toen vrij rondliep, is op acrobatische wijze in de kooi gekomen en had al die hamsters afgeslacht.
![]()
Ja, overal bloed enzo.quote:
uhuh gerbils en hamsters matchen ook niet fantastischquote:Op maandag 31 juli 2006 20:28 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ja, overal bloed enzo.![]()
Maar ja, dat was al heeeeel veel jaren geleden.![]()
Conclusie: ratten en hamsters mogen elkaar niet!![]()
Een gerbil is toch ongeveer net zo groot als een hamster?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh gerbils en hamsters matchen ook niet fantastisch![]()
ja maar iets fellerquote:Op maandag 31 juli 2006 20:37 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Een gerbil is toch ongeveer net zo groot als een hamster?
Dus een hamster redt het niet tegen een gerbil.quote:
ja kijk dan die gemene klauwenquote:
mwah hij word reelijk gepwned jah, niet dood ofzo, maar hap uit het oor, kras op de neus etc etcquote:Op maandag 31 juli 2006 20:40 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Dus een hamster redt het niet tegen een gerbil.![]()
quote:
Is het verstandig pic eerst even om te zetten naar jpg ivm het aantal kb's?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:27 schreef -skippybal- het volgende:
Doe deze dan ook in de OP.
[afbeelding]
http://streams.02a.ipublications.net/cam_1.jpg
uhuh maar tis toch al een jpg?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Is het verstandig pic eerst even om te zetten naar jpg ivm het aantal kb's?
ooh my bad, ik zag nu net alleen de jpg maar je hebt 100% gelijk, jpg is beterquote:Op maandag 31 juli 2006 20:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
toen ik hem opsloeg was het bmp... maar ook maar 230kb ofzo
aaaah knuf!!!!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:00 schreef SeaOfLove het volgende:
check de OP ... ik heb een plaatje gepost!!!!...duurde ff maar dan heb je ook wat![]()
![]()
![]()
Het lukte, het lukte... everybody come on...doe allemaal mee....wees niet bang het lukt je....dit wordt een heel mooi stukje![]()
(ja ik mis dochterlief ontzettend dat ik zomaar van Dora ga 'zingen')
Nee, want die is live.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Is het verstandig pic eerst even om te zetten naar jpg ivm het aantal kb's?
sir u r missing the pointquote:Op maandag 31 juli 2006 21:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee, want die is live.
Steeds het laatste plaatje alleen refreshed 'ie niet automatisch![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
sir u r missing the point
and here it is .
sol vroeg of het vertandig was om een bmp om te zetten naar een jpg als ze wou uploaden en ja dat is altijd verstandigquote:
Mwah, gifje of png kan ookquote:Op maandag 31 juli 2006 21:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
sol vroeg of het vertandig was om een bmp om te zetten naar een jpg als ze wou uploaden en ja dat is altijd verstandig
got it?
Nice OP btwquote:Op maandag 31 juli 2006 21:00 schreef SeaOfLove het volgende:
check de OP ... ik heb een plaatje gepost!!!!...duurde ff maar dan heb je ook wat![]()
![]()
![]()
Het lukte, het lukte... everybody come on...doe allemaal mee....wees niet bang het lukt je....dit wordt een heel mooi stukje![]()
(ja ik mis dochterlief ontzettend dat ik zomaar van Dora ga 'zingen')
ja geen idee, maar daar ging het toch niet om?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:15 schreef Blame het volgende:
[..]
Mwah, gifje of png kan ook![]()
Maar waarom uploaden als je hem ook van zijn site af kunt halen?
uhuh nu weer allemaal hamsterenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:16 schreef SeaOfLove het volgende:
nou lekker belangrijk....pic staat al in OP inmiddels;-)
Lieve schat, ik ben niet zo bijdehand in die dingen....(ik maak best een redelijke website ofzo, dat kan ik dan weer welquote:Op maandag 31 juli 2006 21:15 schreef Blame het volgende:
[..]
Mwah, gifje of png kan ook![]()
Maar waarom uploaden als je hem ook van zijn site af kunt halen?
Misschien moeten we allemaal 1 voor 1 op wacht blijven staan en dát ene moment dat ze beweegt opnemen zodat we er allemaal van kunnen genietenquote:
Snel uitprinten en inlijstenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mijn eerste uitgebreidde btw met pics en quote's en al![]()
hier doet ie het gwoon hoor mop, ik print hem wel uit en lijst hem in....quote:Op maandag 31 juli 2006 21:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
te laat want pic in OP is nu ineens weer een kruisje grmbl
Jullie kunnen en mogen ook gerwoon direct hotlinken naar de afbeelding in m'n gallery hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 21:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
eet jij oook altijd eten wat achter je reet aan hangt :quote:Op maandag 31 juli 2006 21:26 schreef Blame het volgende:
Zeg Wietse, kun je geen wortel aan haar staart binden? Misschien dat er dan wat beweging in komt?
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
eet jij oook altijd eten wat achter je reet aan hangt :![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
eet jij oook altijd eten wat achter je reet aan hangt :![]()
hehe ouwe kattenfrituurderquote:
Die foto in de OP is echt zo lief!!! Ga hem ook als screensaver gebruiken!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb hem als msn avquote:Op maandag 31 juli 2006 21:46 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Die foto in de OP is echt zo lief!!! Ga hem ook als screensaver gebruiken!
uhuhquote:
Fukman... ik heb Hamster verwaarloostquote:Op maandag 31 juli 2006 22:42 schreef PeZu het volgende:
met-yvana neemt de plaats van hamster een beetje over![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Fukman... ik heb Hamster verwaarloost![]()
Truste Wietse en Hamster!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:56 schreef wietse.cc het volgende:
Terwijl wij allemaal moe beginnen te worden (ik in ieder geval wel) begint er over een uurtje als overdag niet te evenaren weer leven in Hamster te komen. 't Beest spit 's nachts altijd het hele hok om, nu zeker want het is verschoond en dan moet elk sliertje weer op de plek waar ze het wil hebben hè
Ik ga dus slapen, de lichten bij Hamster gaan dus ook uit...
Morgen weer een Hamsterkijk-dag.
Groeten!
hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:13 schreef heus het volgende:
lmao!!! Ik zie wietse pron kijken in het spiegbeeld !
had je wel een printscreen gemaakt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:15 schreef heus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
haha, SMSie gestuurd en 10tellen later is het weg
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahahaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:19 schreef heus het volgende:
[..]
Hij is mn klant... dat maar niet doen denk![]()
![]()
nzb'tje is goed zatquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:27 schreef wietse.cc het volgende:
Zal ik gelijk maar even uploaden wat ik op m'n scherm had?
legendarisch ditquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:32 schreef wietse.cc het volgende:
Hahahaha fok man, nu zie ik het zelf ook, ik plaats zelf wel even een screendumpje
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:32 schreef wietse.cc het volgende:
Hahahaha fok man, nu zie ik het zelf ook, ik plaats zelf wel even een screendumpje
Als vriendinlief terug is verdwijnt Cam 2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doordenkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:37 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Als vriendinlief terug is verdwijnt Cam 2
hee ik lieg niet jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:38 schreef SeaOfLove het volgende:
fuk het werd mij verteld....ik geloofde het zo erg niet... maar het is waarWietse mist zijn vriendin echt heel erg
![]()
Ehm, meer als in: Dat ik mezelf weer in een stomme situatie weet te brengen is al erg zat, ik wil haar geen risico laten lopen, en ik was het zelf ook niet meer van planquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:38 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
doordenkentoch geen webcamgirl hea?
Ja hé kom nou, al anderhalve week 1500 kilometer afstandquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:38 schreef SeaOfLove het volgende:Wietse mist zijn vriendin echt heel erg
![]()
en gelijk heb je, bovendien we zagen jou niks doen......quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:41 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Ja hé kom nou, al anderhalve week 1500 kilometer afstand![]()
![]()
Zei al: Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:41 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Ja hé kom nou, al anderhalve week 1500 kilometer afstand![]()
![]()
Dat zou te ernstig zijn geweestquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
en gelijk heb je, bovendien we zagen jou niks doen......![]()
nogal wiedes na alle commotiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:42 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Dat zou te ernstig zijn geweest
Oh oh! Hamster is wakker!![]()
Dat beest is een nachtdierquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:45 schreef Bierbroeder het volgende:
Doe het licht is uit man!
Dat beest wil slapen..
Wij ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:43 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet boos![]()
Ik kan er gelukkig zelf ook de lol nog van inzien![]()
maarre des nachts is er toch geen licht....quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
maarre des nachts is er toch geen licht....
Nee, maar ik kan me niet voorstellen dat 't een donder uitmaaktquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
maarre des nachts is er toch geen licht....
dat komt omdat het licht aan is en dan denkt hamster ee dag, dan hoef ik niks te doen....quote:
Mag je ook hier doen hoor als je je geroepen voeltquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:47 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Hey, nu kan ik er ook een bij de blunders schrijven in SEX
Weg drinken met depresieve muziek eigenlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:49 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Wil je d'r over praten of over kleien?![]()
Had ik ook al aan zitten denken (sterker nog: deze cams hebben een IR uitbreidingsmogelijkheid) maarrrr... Dan blijft alles helemaal lekker zichtbaar, en is het overdag weer bagger. Optie zou dan dus zijn om Hamster te stationeren in de kamer naast me, maar dat is weer niet leuk want ik heb het beestje voornamelijk omdat ik het gewoon leuk vind om op te kijken en dat beest te zien, en even uit de kooi te vissen wanneer ik dat wil...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat komt omdat het licht aan is en dan denkt hamster ee dag, dan hoef ik niks te doen....
drom infra rood cams
Heb ik al uitgebreid gedaan, met printscreentje zelfsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mag je ook hier doen hoor als je je geroepen voelt![]()
uhuh is ook niet alles iddquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:51 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Had ik ook al aan zitten denken (sterker nog: deze cams hebben een IR uitbreidingsmogelijkheid) maarrrr... Dan blijft alles helemaal lekker zichtbaar, en is het overdag weer bagger. Optie zou dan dus zijn om Hamster te stationeren in de kamer naast me, maar dat is weer niet leuk want ik heb het beestje voornamelijk omdat ik het gewoon leuk vind om op te kijken en dat beest te zien, en even uit de kooi te vissen wanneer ik dat wil...
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:56 schreef wietse.cc het volgende:
Ooh, naieve Bierbroeder, dansende hamsters bestaan nietSorry dat ik je zo hard en plots uit je droom help
Nee, never...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:00 schreef PeZu het volgende:
ooh je geeft er dus wel bier!!
wrom valt ze dan om? ze was gewoon dronken ofzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:03 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Nee, never...
We willen toch niet dat er iets gebeurt met Hamster
aah tis WIETsequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:04 schreef Bierbroeder het volgende:
Dat was de wiet man!
Zie je die ogen niet van dat beest...
Haha nee serieus, Hamster heeft een beetje evenwichtsproblemen, maar ze ziet het als een spelletje ofzo. Als ze zich 's nachts verveelt omdat de hele kooi al schoon is, alles ligt waar ze het wil hebben enzo, dan gaat ze de hele tijd recht op staan en dan laat ze zich achterover vallen, kan ze zich een kwartier non stop mee vermaken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
wrom valt ze dan om? ze was gewoon dronken ofzo![]()
Hamsterdance is inderdaad zóóó irrirantquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jahaaa die bedoelde ik met wat jij de irritante hamsterdance noemde
koel!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:06 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Haha nee serieus, Hamster heeft een beetje evenwichtsproblemen, maar ze ziet het als een spelletje ofzo. Als ze zich 's nachts verveelt omdat de hele kooi al schoon is, alles ligt waar ze het wil hebben enzo, dan gaat ze de hele tijd recht op staan en dan laat ze zich achterover vallen, kan ze zich een kwartier non stop mee vermaken.
Als ze dat niet had gedaan was ze hier niet geweest, Vriendin + ik waren in dierenwinkel even kijken, gewoon kijken, en toen zagen we een witte hamster de hele tijd op de achterpoten gaan zitten en dan achterover kukelen, en het elke keer weer opnieuw doenDus de volgende dag wist ik het zeker en ging ik Hamster halen
zoeen gare hamster, maar wel vetquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:06 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Haha nee serieus, Hamster heeft een beetje evenwichtsproblemen, maar ze ziet het als een spelletje ofzo. Als ze zich 's nachts verveelt omdat de hele kooi al schoon is, alles ligt waar ze het wil hebben enzo, dan gaat ze de hele tijd recht op staan en dan laat ze zich achterover vallen, kan ze zich een kwartier non stop mee vermaken.
Als ze dat niet had gedaan was ze hier niet geweest, Vriendin + ik waren in dierenwinkel even kijken, gewoon kijken, en toen zagen we een witte hamster de hele tijd op de achterpoten gaan zitten en dan achterover kukelen, en het elke keer weer opnieuw doenDus de volgende dag wist ik het zeker en ging ik Hamster halen
Ja, moest ik ook, maar ik ben doodmoe, en ach, nu kan ik weer niet slapen want ik ben klaarwakker en het duurt bij mij uren voordat ik dan weer weg kan vallen, dus dan slaap ik morgen maar langer uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:08 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
zoeen gare hamster, maar wel vetmaar moest jij niet slapen enzo
Beetje prettig gestoord wel jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:08 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
zoeen gare hamster, maar wel vetmaar moest jij niet slapen enzo
't ziet er wel naar uitquote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Je kan me trouwens wegdragen als er nog een #3 komt...![]()
Dan heb jij je paginainstelling anders, want bij mij is het Page 9quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wow pagina 5 al weer, gaat hard met de hamstercam.
lol, hoe doe je dat, alle tekst 50px ofzo?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:13 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Dan heb jij je paginainstelling anders, want bij mij is het Page 9
Actieve Desktop?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wanneer ik weer achter mijn pc kruip staat de hamstercam meteen aan op de achtergrond.![]()
Eeej PetsOpJeApeBilletjes ... ook nog wakkerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wanneer ik weer achter mijn pc kruip staat de hamstercam meteen aan op de achtergrond.![]()
Ja, was even in de tuin peukie roken enzo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:17 schreef SeaOfLove het volgende:
Eeej PetsOpJeApeBilletjes ... ook nog wakker![]()
![]()
Die ga ik ipv dat tonks zegt dat ik een milfff!!! ben neerzettenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:18 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Als we deel 5 vol krijgen ga ik Meet'n Greetz weggeven =P
heulveul peukies dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ja, was even in de tuin peukie roken enzo.![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:18 schreef wietse.cc het volgende:
^^ ik kom langs gek!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:18 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Oh man dat is om de hoekquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:20 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
^^ ik kom langs gek!
Je woont toch in Amersfoort ik in Leusden dus kan makkelijk![]()
Dan blijf ik bij PeZu slapenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:20 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
^^ ik kom langs gek!
Je woont toch in Amersfoort ik in Leusden dus kan makkelijk![]()
Om precies te zijn 'eentje', eerst ff met de auto langs de mcdrive maar die was net dicht. Toen nog ff wat webdesign zooi gedaan beneden op mijn laptop en nu boven op de desktop ff chill naar de hamstercam kijken.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die ga ik ipv dat tonks zegt dat ik een milfff!!! ben neerzetten
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Om precies te zijn 'eentje', eerst ff met de auto langs de mcdrive maar die was net dicht. Toen nog ff wat webdesign zooi gedaan beneden op mijn laptop en nu boven op de desktop ff chill naar de hamstercam kijken.![]()
Rustgevend hè?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Om precies te zijn 'eentje', eerst ff met de auto langs de mcdrive maar die was net dicht. Toen nog ff wat webdesign zooi gedaan beneden op mijn laptop en nu boven op de desktop ff chill naar de hamstercam kijken.![]()
Waaruit ik concludeer dat 'ie hier ook in de buurt woont?quote:
Ja, wat zijn dit voor grappen. Hamsters horen s'nachts wakker te zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:22 schreef wietse.cc het volgende:
Rustgevend hè?(Slapende hamster kijken
)
Doe datquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ga nog ff ienemienemutte doen met quote van Biotoetje hoor![]()
Ik heb vanmiddag hok verschoond, dan maakt ze overuren om alle sliertjes bodemvoeding weer netjes op de plek te krijgen waar ze ze wil hebben. D'r missie is dan zoiets als: "Verplaats alle snippers minimaal 10cm"quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ja, wat zijn dit voor grappen. Hamsters horen s'nachts wakker te zijn.![]()
Ja hij woont in Amersfoort...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:23 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Waaruit ik concludeer dat 'ie hier ook in de buurt woont?Amersfoort e.o. of all places, en thuishonk van Hamster
![]()
Pff was weer een zware dag voor hamster ik hoor het al, die is uitgeteld.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:25 schreef wietse.cc het volgende:
Ik heb vanmiddag hok verschoond, dan maakt ze overuren om alle sliertjes bodemvoeding weer netjes op de plek te krijgen waar ze ze wil hebben. D'r missie is dan zoiets als: "Verplaats alle snippers minimaal 10cm"En overuren in de middag = onderuren in de nacht
Wow, Aaaaamersfoortquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dooood-op! Ik kan d'r natuurlijk wel even in beeld houdenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Pff was weer een zware dag voor hamster ik hoor het al, die is uitgeteld.![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:26 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Wow, Aaaaamersfoort
De eerst volgende keer dat ik een GeleSticker.com actie doe redirect ik de site naar de Hamstercam na afloopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vertel het hem.... ik kom maar uit Delft
![]()
Ik denk dat zo goed als elke Amersfoorter wel weet van de Gele Stickersquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
vertel het hem.... ik kom maar uit Delft
![]()
uuhhh nee maar dan kom ik ook uit leusden maar dat maakt geen verschilquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:29 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Ik denk dat zo goed als elke Amersfoorter wel weet van de Gele StickersVolgende keer zet ik er geen radio-actief teken op maar een hamster
Daar hingen ze ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:30 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
uuhhh nee maar dan kom ik ook uit leusden maar dat maakt geen verschil
Gaap doet gapen, slaap doet slapenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:32 schreef Bierbroeder het volgende:
Maar ik krijg slaap van dat beest.
Dus ga naar me nest.
Slaap lekker en de groeten...
En ook Blame heeft de eerste 20 jaar van zijn leven in het kleine dorpje Amersfoort gewoond.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:23 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Waaruit ik concludeer dat 'ie hier ook in de buurt woont?Amersfoort e.o. of all places, en thuishonk van Hamster
![]()
Ah, doen het weer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:04 schreef Exciter101 het volgende:
Mogge!!!
Eeeeeeej, cams offline.....![]()
Gevalletje van,u roept wij draaien ?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Komt er nog eentje van een ander geslacht bij, we willen nu weleens keiharde porno zien.
Beweegt dat beest een keer, is het licht uit...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:48 schreef Bierbroeder het volgende:
Wakker worden!!
Licht aan!
Ik heb Hamster gemist!!
omg het is dat ik hem gisteren straight pron zag bekijken anders had ik gedacht: gay2themaxquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
omg het is dat ik hem gisteren straight pron zag bekijken anders had ik gedacht: gay2themax
-edit-was het wel straight pron
![]()
aah jij bent degene met dat te korte truitje?quote:
Lekker belangrijk....topic gaat in principe over Hamster. Ik zie het nut ook niet van in dat je die foto hebt gepost.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:20 schreef SpaceCow het volgende:
Zit op die site van Wietse te kijken... veel roze-mannen-geiligheid ofzo.
Zo makkelijk kom je er niet onderuit roze-mannen-meneerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:12 schreef wietse.cc het volgende:
Hahah volgens mij (als die foto zag en mn logs bekijk) wordt m'n Gallery doorgebladerdDie roze-mannen-foto was ruim een jaar terug, we gingen met ruim personen naar Friesland, super gezellig, en toen waren we in een belachelijke bui en hebben we die shirtjes gekocht en zijn zo door het dorp gaan lopen, lekker shockeren. Daarna uiteraard de shirtjes aan onze zusjes gegeven
Je had die Friezen moeten zien
Ik ben trouwens net wakker, heeft Hamster nog wat uitgespookt?
Want?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:19 schreef SpaceCow het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet onderuit roze-mannen-meneer![]()
Lekker belangrijk... Ga Hamster kijken ofzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:19 schreef SpaceCow het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet onderuit roze-mannen-meneer![]()
Ja man!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lekker belangrijk... Ga Hamster kijken ofzo![]()
nog 12 te gaan!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:25 schreef Pindax0r het volgende:
#3 PLXXXXXXXX
Ik kijk al een tijdje Hamster...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lekker belangrijk... Ga Hamster kijken ofzo![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:29 schreef SpaceCow het volgende:
[..]
Ik kijk al een tijdje Hamster...
[afbeelding]
Ja lekker stiekem toch roze shirtjes kijken en doen alsof je het maar niets vindt hèquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:29 schreef SpaceCow het volgende:
[..]
Ik kijk al een tijdje Hamster...
[afbeelding]
Nou kom op, vang dat beest!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:30 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Ja lekker stiekem toch roze shirtjes kijken en doen alsof je het maar niets vindt hè![]()
WTF?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:33 schreef Blame het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij liet Hamster zo vallen op het bureau!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |