Lekker belangrijk....topic gaat in principe over Hamster. Ik zie het nut ook niet van in dat je die foto hebt gepost.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:20 schreef SpaceCow het volgende:
Zit op die site van Wietse te kijken... veel roze-mannen-geiligheid ofzo.
Zo makkelijk kom je er niet onderuit roze-mannen-meneerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:12 schreef wietse.cc het volgende:
Hahah volgens mij (als die foto zag en mn logs bekijk) wordt m'n Gallery doorgebladerdDie roze-mannen-foto was ruim een jaar terug, we gingen met ruim personen naar Friesland, super gezellig, en toen waren we in een belachelijke bui en hebben we die shirtjes gekocht en zijn zo door het dorp gaan lopen, lekker shockeren. Daarna uiteraard de shirtjes aan onze zusjes gegeven
Je had die Friezen moeten zien
Ik ben trouwens net wakker, heeft Hamster nog wat uitgespookt?
Want?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:19 schreef SpaceCow het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet onderuit roze-mannen-meneer![]()
Lekker belangrijk... Ga Hamster kijken ofzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:19 schreef SpaceCow het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet onderuit roze-mannen-meneer![]()
Ja man!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lekker belangrijk... Ga Hamster kijken ofzo![]()
nog 12 te gaan!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:25 schreef Pindax0r het volgende:
#3 PLXXXXXXXX
Ik kijk al een tijdje Hamster...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lekker belangrijk... Ga Hamster kijken ofzo![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:29 schreef SpaceCow het volgende:
[..]
Ik kijk al een tijdje Hamster...
[afbeelding]
Ja lekker stiekem toch roze shirtjes kijken en doen alsof je het maar niets vindt hèquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:29 schreef SpaceCow het volgende:
[..]
Ik kijk al een tijdje Hamster...
[afbeelding]
Nou kom op, vang dat beest!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:30 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Ja lekker stiekem toch roze shirtjes kijken en doen alsof je het maar niets vindt hè![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |