ze houden je voor de gek.. het is een stilstaand beeldquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:29 schreef SeaOfLove het volgende:
whooohooodag 2 dat ik naar cam van Hamster kijk....en weer is ze foetsie
![]()
Hamster staat al in mijn favorietenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:49 schreef Exciter101 het volgende:
Begin verslaafd te raken aan HamsterCam. Hamster is zo schattig.![]()
Ja, lijkt me logisch toch?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:06 schreef KaMo het volgende:
<Insert TT> Maak je toch gewoon een webcam bij je hamster
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik vind wietse zelf eigenlijk ook best schattig![]()
Ja, eeh wietse zou je misschien, het is maar een suggestie, een webcam in je badkamer plaatsen. Zodat we je schattigheid kunnen bewonderen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:07 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik vind wietse zelf eigenlijk ook best schattig![]()
Waarom zo boosquote:
Fok de privacy van die hamster, maar m'n eigen privacy, daar hecht ik dan nog wel waarde aanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:14 schreef razzberry het volgende:
[..]
Ja, eeh wietse zou je misschien, het is maar een suggestie, een webcam in je badkamer plaatsen. Zodat we je schattigheid kunnen bewonderen.![]()
Zonde, eeuwig zonde.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:23 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Fok de privacy van die hamster, maar m'n eigen privacy, daar hecht ik dan nog wel waarde aan
Ik post alleen maar lieve dingen over Hamster en zijn baasje op dat gele plakding, dus ik ben het zowiezo nietquote:
quote:Vrij jammer dat je het zover hebt geschopt op mijn BAN-list te komen...
Gevolg is dat je nu niets meer in deze Post-it kan plaatsen...
Dan heb je misschien op "Opslaan" geklikt bij een bericht van een ander, dan staat het zelfde bericht er weer maar dan lees ik het en denk ik "Fok dat" en hoppakee, Ban list. Ik zal jullie matsen, iedereen een 2e kans en ik unblock iedereenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:34 schreef PeZu het volgende:
maar ik was het niet
Hij kreeg text ge-msn-ed van iemand anders... laat ze lekker allemaal op ban staan johquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:36 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Dan heb je misschien op "Opslaan" geklikt bij een bericht van een ander, dan staat het zelfde bericht er weer maar dan lees ik het en denk ik "Fok dat" en hoppakee, Ban list. Ik zal jullie matsen, iedereen een 2e kans en ik unblock iedereen
Komen ze snel zat weer op te staan hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hij kreeg text ge-msn-ed van iemand anders... laat ze lekker allemaal op ban staan joh
Gelijk heb je! Mogen eigenlijk alleen maar lieve-onzin-praatjes gepost worden vind ikquote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:39 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Komen ze snel zat weer op te staan hoorAlthans, als ze weer onzin gaan posten. Echte onzin, want een beetje onzin is niet erg, maar veel of ernstige onzin resulteert in een ban
leuke 2e post!!!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:47 schreef Blame het volgende:
![]()
Ik beloof dat ik me in zal houden.
Een dag zonder hamstercam post-its is een dag niet geleefd...![]()
De Post It was een slapelozenacht-projectje van me... Hetzelfde geldt trouwens voor de HamsterCam...quote:
Dan was het je slapeloze nachtje wel waard lijkt me.... Die post-it vind ik echt geweldig verzonnen!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:53 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
De Post It was een slapelozenacht-projectje van me... Hetzelfde geldt trouwens voor de HamsterCam...
Dankquote:Op zondag 30 juli 2006 00:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dan was het je slapeloze nachtje wel waard lijkt me.... Die post-it vind ik echt geweldig verzonnen!
Het spijt mequote:
als je goed kijtk zie je een witte vlek, das hamsterquote:Op zondag 30 juli 2006 00:09 schreef Blame het volgende:
[..]
Het spijt me
Ik heb mijn leven gebeterd...
Post-its![]()
Hamsters![]()
![]()
Waar is dat beest eigenlijk gebleven?
Vooruit dan maar....quote:Op zondag 30 juli 2006 00:09 schreef Blame het volgende:
[..]
Het spijt me
Ik heb mijn leven gebeterd...
Post-its![]()
Hamsters![]()
![]()
Waar is dat beest eigenlijk gebleven?
Jep... CuttleHamsterquote:Op zondag 30 juli 2006 00:11 schreef heus het volgende:
omg @ knuffelt het raam
't Is een zij...quote:Op zondag 30 juli 2006 00:20 schreef mash_ het volgende:
HET BEWOOG!!weet niet of het een hij of zij is
kan ik veilig klikken?quote:Op zondag 30 juli 2006 00:35 schreef heus het volgende:
Voor de eenzame tijden zonder hamster..
http://video.google.com/videoplay?docid=-7836547273687836884
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |