Is het verstandig pic eerst even om te zetten naar jpg ivm het aantal kb's?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:27 schreef -skippybal- het volgende:
Doe deze dan ook in de OP.
[afbeelding]
http://streams.02a.ipublications.net/cam_1.jpg
uhuh maar tis toch al een jpg?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Is het verstandig pic eerst even om te zetten naar jpg ivm het aantal kb's?
ooh my bad, ik zag nu net alleen de jpg maar je hebt 100% gelijk, jpg is beterquote:Op maandag 31 juli 2006 20:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
toen ik hem opsloeg was het bmp... maar ook maar 230kb ofzo
aaaah knuf!!!!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:00 schreef SeaOfLove het volgende:
check de OP ... ik heb een plaatje gepost!!!!...duurde ff maar dan heb je ook wat![]()
![]()
![]()
Het lukte, het lukte... everybody come on...doe allemaal mee....wees niet bang het lukt je....dit wordt een heel mooi stukje![]()
(ja ik mis dochterlief ontzettend dat ik zomaar van Dora ga 'zingen')
Nee, want die is live.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Is het verstandig pic eerst even om te zetten naar jpg ivm het aantal kb's?
sir u r missing the pointquote:Op maandag 31 juli 2006 21:02 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee, want die is live.
Steeds het laatste plaatje alleen refreshed 'ie niet automatisch![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
sir u r missing the point
and here it is .
sol vroeg of het vertandig was om een bmp om te zetten naar een jpg als ze wou uploaden en ja dat is altijd verstandigquote:
Mwah, gifje of png kan ookquote:Op maandag 31 juli 2006 21:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
sol vroeg of het vertandig was om een bmp om te zetten naar een jpg als ze wou uploaden en ja dat is altijd verstandig
got it?
Nice OP btwquote:Op maandag 31 juli 2006 21:00 schreef SeaOfLove het volgende:
check de OP ... ik heb een plaatje gepost!!!!...duurde ff maar dan heb je ook wat![]()
![]()
![]()
Het lukte, het lukte... everybody come on...doe allemaal mee....wees niet bang het lukt je....dit wordt een heel mooi stukje![]()
(ja ik mis dochterlief ontzettend dat ik zomaar van Dora ga 'zingen')
ja geen idee, maar daar ging het toch niet om?quote:Op maandag 31 juli 2006 21:15 schreef Blame het volgende:
[..]
Mwah, gifje of png kan ook![]()
Maar waarom uploaden als je hem ook van zijn site af kunt halen?
uhuh nu weer allemaal hamsterenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:16 schreef SeaOfLove het volgende:
nou lekker belangrijk....pic staat al in OP inmiddels;-)
Lieve schat, ik ben niet zo bijdehand in die dingen....(ik maak best een redelijke website ofzo, dat kan ik dan weer welquote:Op maandag 31 juli 2006 21:15 schreef Blame het volgende:
[..]
Mwah, gifje of png kan ook![]()
Maar waarom uploaden als je hem ook van zijn site af kunt halen?
Misschien moeten we allemaal 1 voor 1 op wacht blijven staan en dát ene moment dat ze beweegt opnemen zodat we er allemaal van kunnen genietenquote:
Snel uitprinten en inlijstenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mijn eerste uitgebreidde btw met pics en quote's en al![]()
hier doet ie het gwoon hoor mop, ik print hem wel uit en lijst hem in....quote:Op maandag 31 juli 2006 21:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
te laat want pic in OP is nu ineens weer een kruisje grmbl
Jullie kunnen en mogen ook gerwoon direct hotlinken naar de afbeelding in m'n gallery hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 21:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
eet jij oook altijd eten wat achter je reet aan hangt :quote:Op maandag 31 juli 2006 21:26 schreef Blame het volgende:
Zeg Wietse, kun je geen wortel aan haar staart binden? Misschien dat er dan wat beweging in komt?
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
eet jij oook altijd eten wat achter je reet aan hangt :![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 21:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
eet jij oook altijd eten wat achter je reet aan hangt :![]()
hehe ouwe kattenfrituurderquote:
Die foto in de OP is echt zo lief!!! Ga hem ook als screensaver gebruiken!quote:Op maandag 31 juli 2006 21:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb hem als msn avquote:Op maandag 31 juli 2006 21:46 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Die foto in de OP is echt zo lief!!! Ga hem ook als screensaver gebruiken!
uhuhquote:
Fukman... ik heb Hamster verwaarloostquote:Op maandag 31 juli 2006 22:42 schreef PeZu het volgende:
met-yvana neemt de plaats van hamster een beetje over![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Fukman... ik heb Hamster verwaarloost![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |