quote:Op maandag 31 juli 2006 19:51 schreef SeaOfLove het volgende:
ZIJ @#%^@#%
quote:
Haha mensen laten dat echt de hele dag open staan, dat kost me een kapitaal aan dataverkeer!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:53 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Kan dat filmpje ook wat sneller, zeg maar 50 fps ofzo....![]()
Opzich is dat mogelijk ja...quote:Op maandag 31 juli 2006 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
wieste, kun je geen chat voor ons bouwen op die site![]()
kunnen we hamcammen en chatten tegelijk.....
hehe natuurlijk welquote:Op maandag 31 juli 2006 19:55 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Opzich is dat mogelijk ja...Ik weet alleen niet of het de tijd waard is?
Wat ben jij van SeaOfLove?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:54 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Haha mensen laten dat echt de hele dag open staan, dat kost me een kapitaal aan dataverkeer!
dat zou een mogelijkheid kunnen wezen ja....quote:Op maandag 31 juli 2006 19:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je kan ook via de post-it chatten mop![]()
ok doe ikquote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Je kan me trouwens wegdragen als er nog een #3 komt...![]()
Tis jou hamster, maar hij host de boel ofzo?quote:
huhquote:Op maandag 31 juli 2006 20:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Tis jou hamster, maar hij host de boel ofzo?![]()
ff serieus... maar kost dat ook extra geld ofzo? nee toch, je betaalt toch vast bedrag per maand ofzo?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:54 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Haha mensen laten dat echt de hele dag open staan, dat kost me een kapitaal aan dataverkeer!
Neejoh ...ik ben de allereerste fan... zie deel 1quote:Op maandag 31 juli 2006 20:00 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Tis jou hamster, maar hij host de boel ofzo?![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:12 schreef SeaOfLove het volgende:
... Dan kun je vanaf nu je tijd kwijt door...
Te kijken naar m'n hamster =P
Ik snappie nu....quote:Op maandag 31 juli 2006 20:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Neejoh ...ik ben de allereerste fan... zie deel 1
ohja...had OP ff gecopy-ed van deel 1...logisch dat je zo dan denkt, zal ff aanpassenquote:Op maandag 31 juli 2006 20:03 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ik baseerde mijn conclusie hierop......
de red bull is in de aanbieding,,,,quote:Op maandag 31 juli 2006 20:05 schreef Blame het volgende:
Ze is erg bezig zeg. Wat zat er in dat water Wietse?
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ohja...had OP ff gecopy-ed van deel 1...logisch dat je zo dan denkt, zal ff aanpassen![]()
Ohhhh the Horrorquote:Op maandag 31 juli 2006 20:15 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
![]()
Mare hamsters zijn wel cool. Je moet alleen zorgen dat als je ook een rat hebt, dat deze er niet bij in de buurt kan komen, dat loopt namelijk een beetje bloederig af.![]()
![]()
Hahaha, nee, ik draai de boel zelf, op eigen servers (die ik zakelijk toch al heb) en dataverkeer moet ik gewoon uit eigen zak betalen =P Maar niets mis met de hele dag open laten staan hoor, ik heb maandelijks nog stapels dataverkeer over waar ik wel voor betaal maar niets mee deed, nu doe ik er tenminste iets meequote:Op maandag 31 juli 2006 20:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ff serieus... maar kost dat ook extra geld ofzo? nee toch, je betaalt toch vast bedrag per maand ofzo?
(ik ben er zoeentje die 'm zo goed als de hele dag al heeft openstaan)
Kee tnx... heb er verder geen verstand van vandaar dat ik het maar even vroeg.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:20 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Hahaha, nee, ik draai de boel zelf, op eigen servers (die ik zakelijk toch al heb) en dataverkeer moet ik gewoon uit eigen zak betalen =P Maar niets mis met de hele dag open laten staan hoor, ik heb maandelijks nog stapels dataverkeer over waar ik wel voor betaal maar niets mee deed, nu doe ik er tenminste iets mee
Als je em dus lekker de hele dag open hebt staan hor je me niet klagen
Haha, als ik daar problemen mee zou hebben zou ik nooit zijn begonnen aan die Hamstercamquote:Op maandag 31 juli 2006 20:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kee tnx... heb er verder geen verstand van vandaar dat ik het maar even vroeg.![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kee tnx... heb er verder geen verstand van vandaar dat ik het maar even vroeg.![]()
Ja hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhhh the HorrorBen je er ooit overheen gekomen?
![]()
Kee glkkg dan maar...quote:Op maandag 31 juli 2006 20:23 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Haha, als ik daar problemen mee zou hebben zou ik nooit zijn begonnen aan die Hamstercam
ahhhhh das wel heel triestquote:Op maandag 31 juli 2006 20:25 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ja hoor.![]()
![]()
Het waren een stuk of 4 hamsters in een hele grote kooi. Die kooi stond toevallig aan de bovenkant open zodat ze niet konden ontsnappen. Maar de rat, die toen vrij rondliep, is op acrobatische wijze in de kooi gekomen en had al die hamsters afgeslacht.
![]()
Ja, overal bloed enzo.quote:
uhuh gerbils en hamsters matchen ook niet fantastischquote:Op maandag 31 juli 2006 20:28 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Ja, overal bloed enzo.![]()
Maar ja, dat was al heeeeel veel jaren geleden.![]()
Conclusie: ratten en hamsters mogen elkaar niet!![]()
Een gerbil is toch ongeveer net zo groot als een hamster?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh gerbils en hamsters matchen ook niet fantastisch![]()
ja maar iets fellerquote:Op maandag 31 juli 2006 20:37 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Een gerbil is toch ongeveer net zo groot als een hamster?
Dus een hamster redt het niet tegen een gerbil.quote:
ja kijk dan die gemene klauwenquote:
mwah hij word reelijk gepwned jah, niet dood ofzo, maar hap uit het oor, kras op de neus etc etcquote:Op maandag 31 juli 2006 20:40 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Dus een hamster redt het niet tegen een gerbil.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |