Ohkee..., ik zal em even naar voren halen...quote:Op maandag 31 juli 2006 14:37 schreef mcDavid het volgende:
Geef hem eens een por, wietse!
Mijn fout... Dat was m'n hoofd...quote:Op maandag 31 juli 2006 14:40 schreef mcDavid het volgende:
Iemand schopte tegen de webcams aan!
Duidelijk, doe wat je gevoel je in laat al koop je een bmw cabrio voor dat beest.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:38 schreef wietse.cc het volgende:
Heeft niets te maken met succesvol/leukJa, natuurlijk wel met leuk, ik vind het allemaal heel leuk, grappig, etc. maar dat was niet het doel
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:41 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Duidelijk, doe wat je gevoel je in laat al koop je een bmw cabrio voor dat beest.![]()
Zo kom ik natuurlijk nooit meer aan werken toe als je het zo spannend houdt....quote:Op maandag 31 juli 2006 14:45 schreef wietse.cc het volgende:
Zal ik anders die cam bij het slaaphok naar rechts verplaatsen? Daar is ze veel meer volgens mij, bij nader inzien... Ze zit er nu ook weer, te eten.
Er is maar één echte HAMSTER!!! En zij heeft GEEN concurrentie!quote:Op maandag 31 juli 2006 14:56 schreef snadrem het volgende:
Hee, als ik mijn cam omdraai kan mijn hamster concurreren met de jouwe![]()
Mijne is keigaaf, want die studeert ook. (kijk maar)
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:59 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Er is maar één echte HAMSTER!!! En zij heeft GEEN concurrentie!![]()
Coole foto. Heb meteen trek in pizza.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:56 schreef snadrem het volgende:
Hee, als ik mijn cam omdraai kan mijn hamster concurreren met de jouwe![]()
Mijne is keigaaf, want die studeert ook. (kijk maar)
Dierenbeul...dit is een adoreer-Hamster-topic en niet een shockeer-Hamster-topicquote:Op maandag 31 juli 2006 15:48 schreef heus het volgende:
misschien moeten we hem een bandje omdoen en een knop op de website om ehm een schok te kunnen geven zodat ie bewegen gaat...
quote:Op maandag 31 juli 2006 15:48 schreef heus het volgende:
misschien moeten we hem een bandje omdoen en een knop op de website om ehm een schok te kunnen geven zodat ie bewegen gaat...
Klopt =Pquote:Op maandag 31 juli 2006 16:11 schreef heus het volgende:
eej dikke actie hier. ik zie zn hoofd en hij is zich aan het wassen!
Ohh ik ben voor. Ik pak fotoshop er even bijquote:Op maandag 31 juli 2006 16:17 schreef Exciter101 het volgende:
Zoals ze er nu bijzit kan ze zo meedoen als 'smily' hier op FOK!. Als 'rondje' met oortjes en oogjes....
Ga je dat hier nog vragen???? Met die enorme fanschare voor Hamster???quote:Op maandag 31 juli 2006 16:47 schreef wietse.cc het volgende:
Moet de hamster een eigen domeinnam en site krijgen vinden jullie? (Natuurlijk wel mét Post-It)?
(Nee, ik heb écht niets te doen)
Zo lukt het toch ook prima?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:47 schreef wietse.cc het volgende:
Moet de hamster een eigen domeinnam en site krijgen vinden jullie? (Natuurlijk wel mét Post-It)?
(Nee, ik heb écht niets te doen)
Zo lukt het ook ja, maar er komen nu zelfs Duitsers heen en mensen uit Amerika :S Enne, ik dacht... Achjaquote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 16:56 schreef SeaOfLove het volgende:
hamsteren.nl
Bezetquote:Op maandag 31 juli 2006 16:56 schreef SeaOfLove het volgende:
hamsteren.nl
camsteren.nl kan ookwel.... alhoewel ik hamsterxxx.nl ookwel grappig vond...alleen denk ik dat een hoop mensen dan teleurgesteld gaan wordenquote:Op maandag 31 juli 2006 17:02 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Bezet
Camsteren.nl is wel vrij
webCAM
hamSTEREN
...
Ach, wha'eva
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:02 schreef Exciter101 het volgende:
@ Maikuuul (wannabee): handen af van Hamster!![]()
Ga je maar met je brommer bemoeien in een hendig sjieke slip.....![]()
lol dat was ikquote:Op maandag 31 juli 2006 17:02 schreef Exciter101 het volgende:
@ Maikuuul (wannabee): handen af van Hamster!![]()
Ga je maar met je brommer bemoeien in een hendig sjieke slip.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |