quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:56 schreef wietse.cc het volgende:
Ooh, naieve Bierbroeder, dansende hamsters bestaan nietSorry dat ik je zo hard en plots uit je droom help
Nee, never...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:00 schreef PeZu het volgende:
ooh je geeft er dus wel bier!!
wrom valt ze dan om? ze was gewoon dronken ofzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:03 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Nee, never...
We willen toch niet dat er iets gebeurt met Hamster
aah tis WIETsequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:04 schreef Bierbroeder het volgende:
Dat was de wiet man!
Zie je die ogen niet van dat beest...
Haha nee serieus, Hamster heeft een beetje evenwichtsproblemen, maar ze ziet het als een spelletje ofzo. Als ze zich 's nachts verveelt omdat de hele kooi al schoon is, alles ligt waar ze het wil hebben enzo, dan gaat ze de hele tijd recht op staan en dan laat ze zich achterover vallen, kan ze zich een kwartier non stop mee vermaken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
wrom valt ze dan om? ze was gewoon dronken ofzo![]()
Hamsterdance is inderdaad zóóó irrirantquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jahaaa die bedoelde ik met wat jij de irritante hamsterdance noemde
koel!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:06 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Haha nee serieus, Hamster heeft een beetje evenwichtsproblemen, maar ze ziet het als een spelletje ofzo. Als ze zich 's nachts verveelt omdat de hele kooi al schoon is, alles ligt waar ze het wil hebben enzo, dan gaat ze de hele tijd recht op staan en dan laat ze zich achterover vallen, kan ze zich een kwartier non stop mee vermaken.
Als ze dat niet had gedaan was ze hier niet geweest, Vriendin + ik waren in dierenwinkel even kijken, gewoon kijken, en toen zagen we een witte hamster de hele tijd op de achterpoten gaan zitten en dan achterover kukelen, en het elke keer weer opnieuw doenDus de volgende dag wist ik het zeker en ging ik Hamster halen
zoeen gare hamster, maar wel vetquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:06 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Haha nee serieus, Hamster heeft een beetje evenwichtsproblemen, maar ze ziet het als een spelletje ofzo. Als ze zich 's nachts verveelt omdat de hele kooi al schoon is, alles ligt waar ze het wil hebben enzo, dan gaat ze de hele tijd recht op staan en dan laat ze zich achterover vallen, kan ze zich een kwartier non stop mee vermaken.
Als ze dat niet had gedaan was ze hier niet geweest, Vriendin + ik waren in dierenwinkel even kijken, gewoon kijken, en toen zagen we een witte hamster de hele tijd op de achterpoten gaan zitten en dan achterover kukelen, en het elke keer weer opnieuw doenDus de volgende dag wist ik het zeker en ging ik Hamster halen
Ja, moest ik ook, maar ik ben doodmoe, en ach, nu kan ik weer niet slapen want ik ben klaarwakker en het duurt bij mij uren voordat ik dan weer weg kan vallen, dus dan slaap ik morgen maar langer uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:08 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
zoeen gare hamster, maar wel vetmaar moest jij niet slapen enzo
Beetje prettig gestoord wel jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:08 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
zoeen gare hamster, maar wel vetmaar moest jij niet slapen enzo
't ziet er wel naar uitquote:Op maandag 31 juli 2006 19:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Je kan me trouwens wegdragen als er nog een #3 komt...![]()
Dan heb jij je paginainstelling anders, want bij mij is het Page 9quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wow pagina 5 al weer, gaat hard met de hamstercam.
lol, hoe doe je dat, alle tekst 50px ofzo?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:13 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Dan heb jij je paginainstelling anders, want bij mij is het Page 9
Actieve Desktop?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wanneer ik weer achter mijn pc kruip staat de hamstercam meteen aan op de achtergrond.![]()
Eeej PetsOpJeApeBilletjes ... ook nog wakkerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wanneer ik weer achter mijn pc kruip staat de hamstercam meteen aan op de achtergrond.![]()
Ja, was even in de tuin peukie roken enzo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:17 schreef SeaOfLove het volgende:
Eeej PetsOpJeApeBilletjes ... ook nog wakker![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |