Zei al: Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:41 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Ja hé kom nou, al anderhalve week 1500 kilometer afstand![]()
![]()
Dat zou te ernstig zijn geweestquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
en gelijk heb je, bovendien we zagen jou niks doen......![]()
nogal wiedes na alle commotiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:42 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Dat zou te ernstig zijn geweest
Oh oh! Hamster is wakker!![]()
Dat beest is een nachtdierquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:45 schreef Bierbroeder het volgende:
Doe het licht is uit man!
Dat beest wil slapen..
Wij ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:43 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet boos![]()
Ik kan er gelukkig zelf ook de lol nog van inzien![]()
maarre des nachts is er toch geen licht....quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
maarre des nachts is er toch geen licht....
Nee, maar ik kan me niet voorstellen dat 't een donder uitmaaktquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
maarre des nachts is er toch geen licht....
dat komt omdat het licht aan is en dan denkt hamster ee dag, dan hoef ik niks te doen....quote:
Mag je ook hier doen hoor als je je geroepen voeltquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:47 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Hey, nu kan ik er ook een bij de blunders schrijven in SEX
Weg drinken met depresieve muziek eigenlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:49 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Wil je d'r over praten of over kleien?![]()
Had ik ook al aan zitten denken (sterker nog: deze cams hebben een IR uitbreidingsmogelijkheid) maarrrr... Dan blijft alles helemaal lekker zichtbaar, en is het overdag weer bagger. Optie zou dan dus zijn om Hamster te stationeren in de kamer naast me, maar dat is weer niet leuk want ik heb het beestje voornamelijk omdat ik het gewoon leuk vind om op te kijken en dat beest te zien, en even uit de kooi te vissen wanneer ik dat wil...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat komt omdat het licht aan is en dan denkt hamster ee dag, dan hoef ik niks te doen....
drom infra rood cams
Heb ik al uitgebreid gedaan, met printscreentje zelfsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mag je ook hier doen hoor als je je geroepen voelt![]()
uhuh is ook niet alles iddquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:51 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Had ik ook al aan zitten denken (sterker nog: deze cams hebben een IR uitbreidingsmogelijkheid) maarrrr... Dan blijft alles helemaal lekker zichtbaar, en is het overdag weer bagger. Optie zou dan dus zijn om Hamster te stationeren in de kamer naast me, maar dat is weer niet leuk want ik heb het beestje voornamelijk omdat ik het gewoon leuk vind om op te kijken en dat beest te zien, en even uit de kooi te vissen wanneer ik dat wil...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |