Truste Wietse en Hamster!quote:Op maandag 31 juli 2006 23:56 schreef wietse.cc het volgende:
Terwijl wij allemaal moe beginnen te worden (ik in ieder geval wel) begint er over een uurtje als overdag niet te evenaren weer leven in Hamster te komen. 't Beest spit 's nachts altijd het hele hok om, nu zeker want het is verschoond en dan moet elk sliertje weer op de plek waar ze het wil hebben hè
Ik ga dus slapen, de lichten bij Hamster gaan dus ook uit...
Morgen weer een Hamsterkijk-dag.
Groeten!
hahahahahahahahaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:13 schreef heus het volgende:
lmao!!! Ik zie wietse pron kijken in het spiegbeeld !
had je wel een printscreen gemaakt?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:15 schreef heus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
haha, SMSie gestuurd en 10tellen later is het weg
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahahaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:19 schreef heus het volgende:
[..]
Hij is mn klant... dat maar niet doen denk![]()
![]()
nzb'tje is goed zatquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:27 schreef wietse.cc het volgende:
Zal ik gelijk maar even uploaden wat ik op m'n scherm had?
legendarisch ditquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:32 schreef wietse.cc het volgende:
Hahahaha fok man, nu zie ik het zelf ook, ik plaats zelf wel even een screendumpje
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:32 schreef wietse.cc het volgende:
Hahahaha fok man, nu zie ik het zelf ook, ik plaats zelf wel even een screendumpje
Als vriendinlief terug is verdwijnt Cam 2quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doordenkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:37 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Als vriendinlief terug is verdwijnt Cam 2
hee ik lieg niet jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:38 schreef SeaOfLove het volgende:
fuk het werd mij verteld....ik geloofde het zo erg niet... maar het is waarWietse mist zijn vriendin echt heel erg
![]()
Ehm, meer als in: Dat ik mezelf weer in een stomme situatie weet te brengen is al erg zat, ik wil haar geen risico laten lopen, en ik was het zelf ook niet meer van planquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:38 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
doordenkentoch geen webcamgirl hea?
Ja hé kom nou, al anderhalve week 1500 kilometer afstandquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:38 schreef SeaOfLove het volgende:Wietse mist zijn vriendin echt heel erg
![]()
en gelijk heb je, bovendien we zagen jou niks doen......quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:41 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Ja hé kom nou, al anderhalve week 1500 kilometer afstand![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |