Die ga ik ipv dat tonks zegt dat ik een milfff!!! ben neerzettenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:18 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Als we deel 5 vol krijgen ga ik Meet'n Greetz weggeven =P
heulveul peukies dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ja, was even in de tuin peukie roken enzo.![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:18 schreef wietse.cc het volgende:
^^ ik kom langs gek!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:18 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Oh man dat is om de hoekquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:20 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
^^ ik kom langs gek!
Je woont toch in Amersfoort ik in Leusden dus kan makkelijk![]()
Dan blijf ik bij PeZu slapenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:20 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
^^ ik kom langs gek!
Je woont toch in Amersfoort ik in Leusden dus kan makkelijk![]()
Om precies te zijn 'eentje', eerst ff met de auto langs de mcdrive maar die was net dicht. Toen nog ff wat webdesign zooi gedaan beneden op mijn laptop en nu boven op de desktop ff chill naar de hamstercam kijken.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die ga ik ipv dat tonks zegt dat ik een milfff!!! ben neerzetten
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Om precies te zijn 'eentje', eerst ff met de auto langs de mcdrive maar die was net dicht. Toen nog ff wat webdesign zooi gedaan beneden op mijn laptop en nu boven op de desktop ff chill naar de hamstercam kijken.![]()
Rustgevend hè?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:21 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Om precies te zijn 'eentje', eerst ff met de auto langs de mcdrive maar die was net dicht. Toen nog ff wat webdesign zooi gedaan beneden op mijn laptop en nu boven op de desktop ff chill naar de hamstercam kijken.![]()
Waaruit ik concludeer dat 'ie hier ook in de buurt woont?quote:
Ja, wat zijn dit voor grappen. Hamsters horen s'nachts wakker te zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:22 schreef wietse.cc het volgende:
Rustgevend hè?(Slapende hamster kijken
)
Doe datquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ga nog ff ienemienemutte doen met quote van Biotoetje hoor![]()
Ik heb vanmiddag hok verschoond, dan maakt ze overuren om alle sliertjes bodemvoeding weer netjes op de plek te krijgen waar ze ze wil hebben. D'r missie is dan zoiets als: "Verplaats alle snippers minimaal 10cm"quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ja, wat zijn dit voor grappen. Hamsters horen s'nachts wakker te zijn.![]()
Ja hij woont in Amersfoort...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:23 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Waaruit ik concludeer dat 'ie hier ook in de buurt woont?Amersfoort e.o. of all places, en thuishonk van Hamster
![]()
Pff was weer een zware dag voor hamster ik hoor het al, die is uitgeteld.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:25 schreef wietse.cc het volgende:
Ik heb vanmiddag hok verschoond, dan maakt ze overuren om alle sliertjes bodemvoeding weer netjes op de plek te krijgen waar ze ze wil hebben. D'r missie is dan zoiets als: "Verplaats alle snippers minimaal 10cm"En overuren in de middag = onderuren in de nacht
Wow, Aaaaamersfoortquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dooood-op! Ik kan d'r natuurlijk wel even in beeld houdenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Pff was weer een zware dag voor hamster ik hoor het al, die is uitgeteld.![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:26 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Wow, Aaaaamersfoort
De eerst volgende keer dat ik een GeleSticker.com actie doe redirect ik de site naar de Hamstercam na afloopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vertel het hem.... ik kom maar uit Delft
![]()
Ik denk dat zo goed als elke Amersfoorter wel weet van de Gele Stickersquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
vertel het hem.... ik kom maar uit Delft
![]()
uuhhh nee maar dan kom ik ook uit leusden maar dat maakt geen verschilquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:29 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Ik denk dat zo goed als elke Amersfoorter wel weet van de Gele StickersVolgende keer zet ik er geen radio-actief teken op maar een hamster
Daar hingen ze ookquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:30 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
uuhhh nee maar dan kom ik ook uit leusden maar dat maakt geen verschil
Gaap doet gapen, slaap doet slapenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:32 schreef Bierbroeder het volgende:
Maar ik krijg slaap van dat beest.
Dus ga naar me nest.
Slaap lekker en de groeten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |