Jep, dat is die irritante HamsterDance die we allemaal al kennenquote:
jaquote:
Ohhhh ik ken hem heel anders.. vroeger had je hampsterdance.com met dit deuntje alleen dan ouderwetse cartoonhamstertjes die aan het dansen waren.... maarja das alweer 8 jaar geleden ofzoquote:Op zondag 30 juli 2006 00:40 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Jep, dat is die irritante HamsterDance die we allemaal al kennenMaar ik was niet van plan die Hamstercam offline te doen hoor
getver tpp much info mop......quote:Op zondag 30 juli 2006 01:00 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik had vanavond al een goatse te pakken...dus ik klik nix zomaar meer![]()
even tegen fok!policy in mezelf quoten... die hamster leek wel een beetje op die van Nils Holgersonquote:Op zondag 30 juli 2006 00:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhhh ik ken hem heel anders.. vroeger had je hampsterdance.com met dit deuntje alleen dan ouderwetse cartoonhamstertjes die aan het dansen waren.... maarja das alweer 8 jaar geleden ofzo![]()
kruimel!!!!quote:Op zondag 30 juli 2006 01:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
even tegen fok!policy in mezelf quoten... die hamster leek wel een beetje op die van Nils Holgerson(of hoe je het ook mocht schrijven)
Ja, rechts boven op dit moment zit bek en daarboven neus. Poten tegen het glasquote:Op zondag 30 juli 2006 01:23 schreef Pindax0r het volgende:
is dat witte ding die hamster?
Ja hoor, dat vraagt iedereen de hele tijdquote:
Net zoals echte mensenquote:Op zondag 30 juli 2006 01:27 schreef wietse.cc het volgende:
[..]Let maar op, het beest blijft gewoon lekker liggen tot het wakker wordt, dan beweegt het weer
omg ik zag haar zuchten *opgeluchtademhaalt*quote:Op zondag 30 juli 2006 01:27 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Ja hoor, dat vraagt iedereen de hele tijdHet beestje slaapt gewon, en dan vindt het beestje het lekker om tussen de pleerol en het glas in te zakken, en dan tegen de ruit aan te slapen. Dit is gewoon slapen
Let maar op, het beest blijft gewoon lekker liggen tot het wakker wordt, dan beweegt het weer
quote:Op zondag 30 juli 2006 03:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jahaaa.... wil je verkering met me?
Ehm, had, maar ik sta op het punt om te gaan slapen en ik heb het lampje dus maar uit gedaan, anders slaap ik weer voor geen meter, en ik slaap al zo slecht =Pquote:
meldtquote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 10:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
meldt![]()
Kon bijna niet in slaap komen zo zenuwachtig en ongeduldig was ik om vandaag weer verder te kijken.
uhuhquote:Op zondag 30 juli 2006 03:21 schreef Blame het volgende:
[..]
![]()
TVP, Bookmark, PrintScreen!
*wacht op antwoord van PeZU*
quote:Op zondag 30 juli 2006 03:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jahaaa.... wil je verkering met me?
quote:Op zondag 30 juli 2006 12:40 schreef Blame het volgende:
Als ik hier geen printscreentje van had gemaakt zouden jullie mij nooit geloven...![]()
[afbeelding]
Dat kan helemaal niet!quote:Op zondag 30 juli 2006 12:40 schreef Blame het volgende:
Als ik hier geen printscreentje van had gemaakt zouden jullie mij nooit geloven...![]()
[afbeelding]
Proest! Haha geniaalquote:Op zondag 30 juli 2006 12:40 schreef Blame het volgende:
[afbeelding]
ooh tis echt, ik zie het gezicht van wietse!!!!!quote:Op zondag 30 juli 2006 12:40 schreef Blame het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 juli 2006 12:40 schreef Blame het volgende:
[afbeelding]
ooh tis wietse niet eht is Ma......quote:Op zondag 30 juli 2006 15:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh tis echt, ik zie het gezicht van wietse!!!!!
Dat is Wietse niet, dat is de hamsterman!quote:Op zondag 30 juli 2006 15:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh tis echt, ik zie het gezicht van wietse!!!!!
quote:Op zondag 30 juli 2006 16:28 schreef Blame het volgende:
[..]
Dat is Wietse niet, dat is de hamsterman!![]()
[afbeelding]
volgens mij is hamster niet zo'n vroege vogelquote:Op maandag 31 juli 2006 07:28 schreef SeaOfLove het volgende:
Ben benieuwd of we vandaag weer een glimp van Hamster kunnen opvangen ;-)
quote:Op maandag 31 juli 2006 10:07 schreef wietse.cc het volgende:
He, Pssssst... Zal ik eens iets verklappen?
Er komt een 2e cam bij (tijdelijk) zodat het beest ook te zien is als het voor in het hok zit, bij eten en drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |