abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 10:52:16 #151
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40473674
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 05:22 schreef Doderok het volgende:

[..]

Ik weet niets over het onderwijs in nederland, heb nauwelijks twee zinnen gelezen uit de OP, maar zelfs dan is duidelijk dat jouw OP de titel "Rutte heeft onderwijs laten verslonzen" niet ondersteunt
als je het niet eens leest, dan heb je nauwelijks recht van spreken he?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 10:52:52 #152
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40473681
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 06:38 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Weinig aan toe te voegen.
"Rutte heeft onderwijs laten verslonzen" is prima als posting.... niet als TT omdat het de lading niet dekt.
Of je wilt er een [POL]-topic van maken om Rutte te bashen. Dan gooi ik hem over de schutting bij de buren.
[moraalridder]
Lees eens de openingspost door van dit topic door. Over de keuze van TT's
[/moraalridder]
nee, niet om te bashen, maar je wilt ook geen nieuwsdumps zien.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 10:56:12 #153
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_40473752
Hoe kun je Rutte de schuld geven van een Kabinet niet aan haar taken toekomt omdat het 2x (kort achter elkaar) is gestruikeld. De plannen zaten gewoon in de koker, en wachten op een groen licht (dat heeft imo weinig te maken met verslonzen). En nu willen ze een spoedprocedure om alles alsnog in gang te zetten.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:02:44 #154
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40473910
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 10:56 schreef Drugshond het volgende:
Hoe kun je Rutte de schuld geven van een Kabinet niet aan haar taken toekomt omdat het 2x (kort achter elkaar) is gestruikeld. De plannen zaten gewoon in de koker, en wachten op een groen licht (dat heeft imo weinig te maken met verslonzen). En nu willen ze een spoedprocedure om alles alsnog in gang te zetten.
Omdat in het stukje staat dat de erfenis van Rutte nu een probleem oplevert. Die erfenis stamt uit de periode dat Rutte staatssecretaris van onderwijs is/was.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:09:19 #155
89730 Drugshond
pi_40474077
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:02 schreef Harry_Sack het volgende:
Omdat in het stukje staat dat de erfenis van Rutte nu een probleem oplevert. Die erfenis stamt uit de periode dat Rutte staatssecretaris van onderwijs is/was.
Maar dat is imo geen verslonzen, zijn plannen leven nog steeds en qua uitvoer wachten ze nog op groen licht. En iemand moet die kar verder trekken (interm kabinet of zo). Het is eerder de tijdsgeest wat de bottleneck is dan de conceptuele geestgedachte hoe zijn plannen uitgevoerd zouden moeten worden.

Met de beste wil van de wereld : Ik kan uit het bericht er niet uithalen dat hij zijn taken als staatssecretaris heeft liggen te verneuken.

Erfenis = Iets wat nog op de plank is blijven te liggen, in afwachting van goedkeuring.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:12:36 #156
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40474161
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:09 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Maar dat is imo geen verslonzen, zijn plannen leven nog steeds en qua uitvoer wachten ze nog op groen licht. En iemand moet die kar verder trekken (interm kabinet of zo). Het is eerder de tijdsgeest wat de bottleneck is dan de conceptuele geestgedachte hoe zijn plannen uitgevoerd zouden moeten worden.

Met de beste wil van de wereld : Ik kan uit het bericht er niet uithalen dat hij zijn taken als staatssecretaris heeft liggen te verneuken.

Erfenis = Iets wat nog op de plank is blijven te liggen, in afwachting van goedkeuring.
dat is een kwestie van perceptie. Iemand die liever met Rutta en sigarenspotjes bezig is na het lanceren van invloedrijke plannen, heeft wel degelijk een verantwoordelijkheid laten liggen.
Wat dat nu oplevert is een gevolg daarvan, geen oorzaak.

Wat wel grappig is, is dat het nws fb al op meer steun kan rekenen dan het topic zelf
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:16:45 #157
89730 Drugshond
pi_40474280
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:12 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

dat is een kwestie van perceptie. Iemand die liever met Rutta en sigarenspotjes bezig is na het lanceren van invloedrijke plannen, heeft wel degelijk een verantwoordelijkheid laten liggen.
Wat dat nu oplevert is een gevolg daarvan, geen oorzaak.

Wat wel grappig is, is dat het nws fb al op meer steun kan rekenen dan het topic zelf
Ik kick het topic naar [POL], blijft toch een uitvoering van een kabinetsbesluit. En in [POL] zwemmen meer (a)-politiek gezinde piranhas rond.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:27:18 #158
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40474596
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:16 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik kick het topic naar [POL], blijft toch een uitvoering van een kabinetsbesluit. En in [POL] zwemmen meer (a)-politiek gezinde piranhas rond.
is dat de schifting tegenwoordig?

mag de topictitel ook weer terug?
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:31:50 #159
89730 Drugshond
pi_40474744
Nee dat is gezond verstand....(wat hoort bij wat)
Het topic komt in [NWS] niet uit de verf, en uit je reakties laat je duidelijk blijken dat het een politiek thema is. Het gaat niet over de inhoud van zijn plannen (want dat zou [NWS]-kunnen zijn) maar eerder wie de vaandeldrager was achter de bewuste plannen.

Psst .....er reageert iemand in het verplaatste topic naar [POL]
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:34:45 #160
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_40474855
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:31 schreef Drugshond het volgende:
Nee dat is gezond verstand....(wat hoort bij wat)
Het topic komt in [NWS] niet uit de verf, en uit je reakties laat je duidelijk blijken dat het een politiek thema is. Het gaat niet over de inhoud van zijn plannen (want dat zou [NWS]-kunnen zijn) maar eerder wie de vaandeldrager was achter de bewuste plannen.

Psst .....er reageert iemand in het verplaatste topic naar [POL]

het is niet de bedoeling je aan te vallen, maar ik zou het wel prettig vinden om wat duidelijkheid te krijgen. Je geeft het topic een andere naam en vervolgens schuif je het weg

Laat maar, bedankt, nu is het Eigen Verantwoordelijkheid
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 19:04:54 #161
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40489039
Zijn dit soort topics 9/11-complot of niet? Deeltje IV niet meer iets voor TRU. De nieuwswaarde is er onderhand wel af. Is er nieuws over dan wordt er toch een apart topic over dat nieuwsfeit geopend. Zoals het delfts onderzoek.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 19:19:53 #162
89730 Drugshond
pi_40489494
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 19:04 schreef One_of_the_few het volgende:
Zijn dit soort topics 9/11-complot of niet? Deeltje IV niet meer iets voor TRU. De nieuwswaarde is er onderhand wel af. Is er nieuws over dan wordt er toch een apart topic over dat nieuwsfeit geopend. Zoals het delfts onderzoek.
Lastig, omdat er nog steeds nieuws over binnenkomt. En dergelijke topics lopen idd ook in [TRU].
Op een zeker moment is niet de vraag waar het topic thuishoort, maar of het topic bestaansrecht heeft.
Aangezien we nu al op deeltje 4 zitten, en het topic standaard vrij hoog scoort in [NWS] zal het er wel thuishoren omdat de users het willen. En qua moderatie hebben we er nauwelijks geen omkijken naar.
Wie zijn wij dan om alles te verplaatsen met de gedachte van "ordnung muss sein".
Wel gooien we al het 9/11 nieuws zoveel mogelijk in het semi-centrale [NWS]-reeksje om de overige nieuwsfeiten niet te laten ondersneeuwen.
  Moderator vrijdag 4 augustus 2006 @ 23:34:51 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40497369
zitten jullie nu ook allemaal te wachten tot iemand een nieuw libanon topic maakt?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_40497463
Ik ben met BG op IRC aan het prutsen
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_40498569
http://forum.fok.nl/topic/874416/5/50#40498537

even naar achter toe getrokken
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_40499168
hee sp3c, waarom doet jou avatar trouwens zo moelijk??
  Moderator zaterdag 5 augustus 2006 @ 00:52:32 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40500246
omdat jij niet genoeg security clearance hebt om het te zien, het is high tech top secret classified for my eyes only licence to kill en shit

maw ik weet het niet, ik moet een nieuwe maken maar ik ben te lui
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_40513387
Hier dus:
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:10 schreef Vosseklaver het volgende:
@DoG Leeftijd heeft mijns inziens weinig met intelligentie te maken, . En heb je een postgeschiedenis nodig om hier met je vuist op tafel te mogen slaan?
Waar heb ik het hier over intelligentie? Je leeftijd gaat meer over het feit dat je iemand die ietwat ouder is een " knulletje"noemt. Getuigt niet echt van enige mate van discussiekunst.

Ik heb het eerder over jou postgeschiedenis alleen al om het feit dat je misschien de FAQ eens moet lezen. Ik had het ook gewoon gelijk kunnen wegschrappen en een note kunnen zetten, maar ik dacht ik waarschuw je nog ff.

In het vervolg mag je op waarschuwingen reageren in de NWS FB trouwens
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:19 schreef Vosseklaver het volgende:
Sterk van je om in een post van mij mijn debateerkunsten op waarde te schatten, maar goed ik zal voortaan in jouw geijkte NWSFB reageren op zogenaamde ''waarschuwingen''

p.s.: leuk, he macht ge [mis?] bruiken...
pi_40562518
Misschien iets wat in het sticky Crisis in het Midden-Oosten kan?

http://www.honestreportin(...)srael_Under_Fire.asp

Waar onderandere de eis van de Hezbollah op de "Shebaa farms" voor een staak het vuren niet legitiem wordt bewezen aangezien de "Shebaa farms" Syrisch grond betreft en Libanon noch Hezbollah geen enkel recht heeft op dit grondgebied.

Ook bevat het feiten over hoe deze oorlog begonnen is.

Bron:
http://www.honestreporting.com/ (kan misschien ook in het sticky topic, tis een objectieve site die mediamanipulatie tegengaat.)
  † In Memoriam † maandag 7 augustus 2006 @ 05:08:42 #170
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40562998
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 03:29 schreef Refragmental het volgende:

Bron:
http://www.honestreporting.com/ (kan misschien ook in het sticky topic, tis een objectieve site die mediamanipulatie tegengaat.)
Een duidelijke pro-Israel site, die als doel heeft kritiek op Israel in de pers te neutraliseren (zeggen ze zelf dat het hun doel is) is geen objectieve site.
pi_40563041
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 05:08 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Een duidelijke pro-Israel site, die als doel heeft kritiek op Israel in de pers te neutraliseren (zeggen ze zelf dat het hun doel is) is geen objectieve site.
Even een vraagje nav deze post .
Hoe wordt er in nieuws 'gescreened' op de objectiviteit van een bron/website?
Niet alleen in de kwestie israel/palastina, maar gewoon in zijn algemeenheid.
ijs_beer fan!
pi_40563079
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 03:29 schreef Refragmental het volgende:
Bron:
Wat zeggen ze over zichzelf:
quote:
Rabbi Ephraim Shore[3], Israel Director (bio from organization website): "Ephraim took over the reins of HonestReporting in 2000 after it was founded by a group of students in England and helped it grow to the largest Israel media advocacy group in the world."

"Ephraim immigrated to Israel in 1998, dedicating much of his time to setting up the Israel office for Hasbara Fellowships, which is now the largest network of pro-Israel activists on campus throughout the U.S. and Canada, and of which he remains a Co-Director. Co-founded by the Foreign Ministry of Israel, they have trained 1,000 student leaders on over 100 campuses, to produce strategic, ongoing advocacy programming designed to swing the tide of public opinion towards Israel."
Als dat jouw definitie van objectief is...

Misschien meteen "Committee for Accuracy in Middle East Reporting in America" en "NGO Monitor" toevoegen aan je lijstje?
pi_40563090
Trouwens, voor de geïnteresseerden: www.honestreporting.org
Hun bedoeling is het monitoren van www.honestreporting.com
  † In Memoriam † maandag 7 augustus 2006 @ 05:53:28 #174
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40563124
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 05:23 schreef NanKing het volgende:

[..]

Even een vraagje nav deze post .
Hoe wordt er in nieuws 'gescreened' op de objectiviteit van een bron/website?
Niet alleen in de kwestie israel/palastina, maar gewoon in zijn algemeenheid.
Ik ben allang geen NWS mod meer hoor, ik gaf alleen mijn commentaar op de suggestie van Refragmental.

Maar op zich heb je daar weinig mee te maken als NWS mod. Een user is vrij om de bronnen te gebruiken die hij wil en andere users moeten ieder voor zich de waarde ervan maar bepalen. Daar komt verder geen mod tussen.

Behalve wellicht als iemand een topic opent met een nogal dubieuze of twijfelachtige bron, dan kun je verwachten dat een mod gaat vragen naar andere bronnen. Gewoon voor de betrouwbaarheid. Als het errug duidelijk propaganda betreft kun je verwachten dat het dicht gaat.

Toen ik nog op NWS zat maakten we een scheiding tussen nieuws en opinie. Is het een mening naar aanleiding van een nieuwsbericht of is het een mening waarbij wat stukjes nieuws worden gebruikt om het argument kracht bij te zetten. Denk aan een column bijvoorbeeld. Dat laatste is opinie en ging dan meestal naar een ander forum. General Chat bijvoorbeeld.

Kortom, eigenlijk bekijk je het per geval. Een beetje het standaard antwoord, maar dat is het.

Over dit specifieke geval, voor het opnemen van bronnen in een sticky topic zou ik iig een strenge selectie toepassen. Blijft (helaas) voornamelijk de grote mainstream media over. Je zou wel blogs en andere sites toe kunnen laten maar dan zou je daarin ook een soort evenwicht moeten zoeken. Zowel pro de ene kant, als pro de andere kant.
pi_40563147
Ok, duidelijk antwoord. Bedankt .
ijs_beer fan!
  maandag 7 augustus 2006 @ 10:15:07 #176
89730 Drugshond
pi_40564922
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 05:53 schreef NorthernStar het volgende:
Toen ik nog op NWS zat maakten we een scheiding tussen nieuws en opinie. Is het een mening naar aanleiding van een nieuwsbericht of is het een mening waarbij wat stukjes nieuws worden gebruikt om het argument kracht bij te zetten. Denk aan een column bijvoorbeeld. Dat laatste is opinie en ging dan meestal naar een ander forum. General Chat bijvoorbeeld.
Pcies, , [NWS] moet nieuws blijven. Nevendiscussies horen in [GC] thuis.
pi_40568862
Zendercoordinator: Publ. Omroep zo links als de nete II

Leuk, zo'n deel II

Maar deel 1 was al niks meer.
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:40:48 #178
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40569112
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:31 schreef Nolius het volgende:

Leuk, zo'n deel II

Maar deel 1 was al niks meer.
en dat komt door trieste reacties van bepaalde mensen. Daar mag best beter in gemod worden.

Het topic gaat over nieuws& media. Het is naar aanleiding van een recent nieuwsbericht en de update (dd Bron AD 20-07-2006. P16.) Het is netjes incl citaten, bronvermeldingen en links naar het vorige deel.

Deze reactie
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 12:34 schreef Drugshond het volgende:
Probeer het eens opnieuw in [GC] of wellicht [POL]
Qua nieuwswaarde ga ik hier met losse flodders schieten.
begrijp ik dus niet. Kan iemand mij uitleggen waarom het topic niet in nieuws past?

Als het naar POL moet vraag ik bij deze aan dat het topic verplaatst wordt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Napalm op 07-08-2006 12:51:02 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:52:12 #179
89730 Drugshond
pi_40569452
Omdat het topic in "NOS hanteert dubbele standaard voor eigen topverdieners" #2
Qua postings hebben ze erg veel met elkaar gemeen.
20-07-2006, dat is al bijna geen [NWS] meer. Maar eerder een [GC] discussue.
De discussie gaat uieindelijk over het fundament over ons publieke [NWS] bestel. En of deze discussie een politieke vaandel mag dragen. Ik neig toch meer voor een [POL] discussie dan een [NWS] discussie. Omdat juist de tertiaire kleur van de discussie iets te maken heeft of politiek zich wel mag bevoogden met publieke omroepen. En platvoers gezien kan ik op dit moment weinig [NWS] bronnen vernoemen die het op dit moment een waardig [NWS] topic maken.

De discussie van [9/11] lijkt ook zo'n mooi voorbeeld die eigenlijk beter in [TRU] zou passen. Maar bij dit topic komt elke week wel weer een stukje nieuws los. Er worden zelfs films over gemaakt. En het laatste woord daarover is nog niet gevallen. Denk dat e.e.a. ook in verband staat met het beleid van de Amerikaanse politiek in het buitenland. En qua horizon-scope heeft na 9/11 de wereld een heel andere denkwijze gekregen (over hoe nu alles anders moest). En juist het omvallen van de eerste dominostenen liggen weer onder vuur door de grote massa.
  maandag 7 augustus 2006 @ 12:54:17 #180
89730 Drugshond
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:40:47 #181
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_40596056
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:10 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hahaha!

Hij kan alleen maar hard schreeuwen.
Een beetje zoals Super7Fighter constant roepen dat de Hezbollah wint.

Jeez die gast is de weg helemaal kwijt.
En zeg niet dat ik het uitgelokt hebt door Hezbollah te roemen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_40596131
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:40 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

En je punt is?

Je bent constant bezig met Hezbollah te roemen voor hun daden tegen het IDF en dat ze machtiger en sterker zijn dan het IDF en dat ze de oorlog zijn aan het winnen. Precies zoals die vent dus doet
pi_40596172
quote:

[..]

Dat heb je dus zelf al wel door. Hezbollah is trouwens niet de enige terroristische groepering waarvoor jij jouw bewondering hebt uitgesproken. Ook Al Quaida en haar leider Osama bin Laden kan op jouw sympathie rekenen. Laatstgenoemde zou jij zelfs als leider willen zien van een vele landen omvattend kalifaat of het ik dat verkeerd begrepen?
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 02:03:57 #184
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_40596430
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:47 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Dat heb je dus zelf al wel door. Hezbollah is trouwens niet de enige terroristische groepering waarvoor jij jouw bewondering hebt uitgesproken. Ook Al Quaida en haar leider Osama bin Laden kan op jouw sympathie rekenen. Laatstgenoemde zou jij zelfs als leider willen zien van een vele landen omvattend kalifaat of het ik dat verkeerd begrepen?
Jij weer?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 02:14:59 #185
89730 Drugshond
pi_40596565
quote:
Mwah......
quote:
Alle pogingen van Israel om Hezbollah uit te schakelen zijn tot dusverre mislukt. Sterker nog, de Hezobollah is in plaats van verzwakt nu nog sterker en de moraal onder de Hezbollah-verzetsstrijders is torenhoog en niet aan het wankelen te brengen:

Oh, dappere ridder
de Israelische vijand klopt aan de deur
de doornen op je graf zullen rozen worden.
de Israelische vijand zullen we verslaan

Aldus het verzet in Libanon.
quote:
In drie dagen tijd heeft Israel rond de 98 burgers gedood en slechts twee Hezbollah-strijders. En dat terwijl Hezbollah in de afgelopen drie dagen al 13 Israelische soldaten heeft gewasted.
Poehoe, die Israelische oorlogsmachine, een van de machtigste legers, is niet zo indrukwekkend als iedereen beweert. Of Hezbollah is ze te slim af qua strategie en tactiek. In ieder geval is hun volharden en moraal superieur aan de Israeliers.
quote:
Zo dat was wel een panenka in Haifa met 8 doden als resultaat.
Ondanks de duizend luchtaanvallen op Hezbollah gisteren, weet deze verzetsgroepering felle tegenaanvallen op strategische doelen in Israel te lanceren. Daar moet je wel een compliment voor geven.
De vraag is dan: wat heeft Israel de afgelopen dagen gebombardeerd?

Of is de Hezbollah qua tactiek en strategie Israels meerdere en weten ze elke aanval van de belager te anticiperen?
quote:
Een van de machtigste legers die de mensheid ooit gekend heeft, wordt beschimpt en bespeeld door de Hezbollah.

Hezbollah-commando's hebben inmiddels al minstens 12 elitesoldaten van Israel gedood. Of zouden die elitesoldaten gewoon niks voorstellen in vergelijking met de goed getrainde, gedisciplineerde en geharde Hezbollah-strijders?
( je steekt je mening niet onder stoelen of banken hoor).

Andersom heb je wel een punt dat teveel discussies op het persoonlijke vlak worden getrokken. Waardoor er flame-wars kunnen ontstaan. Het is imo zo-ie-zo niet sjiek om een andere mening belachelijk te maken door te denken zelf de waarheid in pacht te hebben. Als je alles van te voren zou weten kun je met een dubbeltje de wereld rond. En zit je nu zeker niet te fokken.
Je mag best een eigen mening hebben (tot het abjecte af), maar e.e.a. moet natuurlijk wel in de geest van het topic liggen (en maatschappelijk min-of-meer aanvaardbaar zijn).
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:31:24 #186
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_40614594
Waarom lopen die discussies in principe lekker tot dit TRU gastje opdaagt dat alleen maar discussie kan voeren door op de man te spelen en steken uit te delen ipv iets inhoudelijks bij te dragen?

Israël, Libanon/Gaza, oorlog #53
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_40615029
Daan de Haas, de zaak die uit de media moest worden gehouden
Wat is de actualiteit van dit topic?
schopje TRU?
pi_40615048
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:47 schreef SCH het volgende:
Daan de Haas, de zaak die uit de media moest worden gehouden
Wat is de actualiteit van dit topic?
schopje TRU?
De actualiteit is de onterechte nominatie van CC ( Clubhuis Cohen ).
pi_40615123
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:47 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Waar staat dat dan in dat topic???????? Er is al een topic over Cohen, dus het kan daar wel
pi_40615178
Dan zou het topic te zeer offtopic gaan. Al met al dus netjes van hem dat hij dat niet doet en een nieuw topic maakt
pi_40616508
Ja tuurlijk, laten we over allerlei oude kwesties ineens weer topics openen
pi_40617749
Het is toch een onthulling Wist jij het? Nou, dus is het nieuws
pi_40617783
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:14 schreef _The_General_ het volgende:
Het is toch een onthulling Wist jij het? Nou, dus is het nieuws
Het is uit 2005 man.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:18:22 #194
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40617874
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 17:47 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

ga toch weg man. Het is te triest voor woordne dat men zo met iemand omgaat omdat hij niet dezelfde politiek kleur heeft. Heeft men iemand die goed ligt in het buitneland, schoppen w ehem zelf weer naar beneden.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_40618649
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:18 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

ga toch weg man. Het is te triest voor woordne dat men zo met iemand omgaat omdat hij niet dezelfde politiek kleur heeft. Heeft men iemand die goed ligt in het buitneland, schoppen w ehem zelf weer naar beneden.
Datzelfde dacht ik nou bij de nominatie van AHA voor Europeaan van het jaar.

Toen was, oa SCH, er als de kippen bij om hele kudde's oude koeien uit de sloot
te halen, met een doel, het afbranden van AHA.
Nu er, terecht, kritiek is op een links boegbeeld is het onzin om daar de aandacht op
te vestigen.
Over selectieve verontwaardiging gesproken.
pi_40618732
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:40 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Nu er, terecht, kritiek is op een links boegbeeld is het onzin om daar de aandacht op
te vestigen.
Je snapt het niet.

Die kritiek is prima en daar is een topic over.

Maar bovengenoemd topic is totaal overbodig
pi_40618860
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar bovengenoemd topic is totaal overbodig
Je weet toch hoe het gaat als iemand genomineerd wordt voor iets, de hele
(roddel)pers (en Fok!) gaat graven.
Als er iets gevonden wordt mag dat wmb best nog eens besproken worden.
pi_40618899
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:46 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Je weet toch hoe het gaat als iemand genomineerd wordt voor iets, de hele
(roddel)pers (en Fok!) gaat graven.
Als er iets gevonden wordt mag dat wmb best nog eens besproken worden.
In een apart topic? Dit is al uitvoerig aan de orde geweest destijds.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:49:06 #199
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_40618949
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:40 schreef Incomplete het volgende:

[..]

te vestigen.
wie zegt dat ik het toen met SCH eens was? En spreek ik nu namens SCH? Nee dus.
And that is the news.''
pi_40619057
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:47 schreef SCH het volgende:

[..]

In een apart topic? Dit is al uitvoerig aan de orde geweest destijds.
Het bashen van mensen is zo lang voorbehouden geweest aan "politiek correct links"
dat "rechts' nu gretig gebruik maakt, van de sinds een aantal jaren verworven vrijheid,
om bij elke mogelijkheid die zich voordoet de schade in te halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')