als je het niet eens leest, dan heb je nauwelijks recht van spreken he?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 05:22 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ik weet niets over het onderwijs in nederland, heb nauwelijks twee zinnen gelezen uit de OP, maar zelfs dan is duidelijk dat jouw OP de titel "Rutte heeft onderwijs laten verslonzen" niet ondersteunt
nee, niet om te bashen, maar je wilt ook geen nieuwsdumps zien.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 06:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Weinig aan toe te voegen.
"Rutte heeft onderwijs laten verslonzen" is prima als posting.... niet als TT omdat het de lading niet dekt.
Of je wilt er een [POL]-topic van maken om Rutte te bashen. Dan gooi ik hem over de schutting bij de buren.
[moraalridder]
Lees eens de openingspost door van dit topic door. Over de keuze van TT's
[/moraalridder]
Omdat in het stukje staat dat de erfenis van Rutte nu een probleem oplevert. Die erfenis stamt uit de periode dat Rutte staatssecretaris van onderwijs is/was.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:56 schreef Drugshond het volgende:
Hoe kun je Rutte de schuld geven van een Kabinet niet aan haar taken toekomt omdat het 2x (kort achter elkaar) is gestruikeld. De plannen zaten gewoon in de koker, en wachten op een groen licht (dat heeft imo weinig te maken met verslonzen). En nu willen ze een spoedprocedure om alles alsnog in gang te zetten.
Maar dat is imo geen verslonzen, zijn plannen leven nog steeds en qua uitvoer wachten ze nog op groen licht. En iemand moet die kar verder trekken (interm kabinet of zo). Het is eerder de tijdsgeest wat de bottleneck is dan de conceptuele geestgedachte hoe zijn plannen uitgevoerd zouden moeten worden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:02 schreef Harry_Sack het volgende:
Omdat in het stukje staat dat de erfenis van Rutte nu een probleem oplevert. Die erfenis stamt uit de periode dat Rutte staatssecretaris van onderwijs is/was.
dat is een kwestie van perceptie. Iemand die liever met Rutta en sigarenspotjes bezig is na het lanceren van invloedrijke plannen, heeft wel degelijk een verantwoordelijkheid laten liggen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maar dat is imo geen verslonzen, zijn plannen leven nog steeds en qua uitvoer wachten ze nog op groen licht. En iemand moet die kar verder trekken (interm kabinet of zo). Het is eerder de tijdsgeest wat de bottleneck is dan de conceptuele geestgedachte hoe zijn plannen uitgevoerd zouden moeten worden.
Met de beste wil van de wereld : Ik kan uit het bericht er niet uithalen dat hij zijn taken als staatssecretaris heeft liggen te verneuken.
Erfenis = Iets wat nog op de plank is blijven te liggen, in afwachting van goedkeuring.
Ik kick het topic naar [POL], blijft toch een uitvoering van een kabinetsbesluit. En in [POL] zwemmen meer (a)-politiek gezinde piranhas rond.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
dat is een kwestie van perceptie. Iemand die liever met Rutta en sigarenspotjes bezig is na het lanceren van invloedrijke plannen, heeft wel degelijk een verantwoordelijkheid laten liggen.
Wat dat nu oplevert is een gevolg daarvan, geen oorzaak.
Wat wel grappig is, is dat het nws fb al op meer steun kan rekenen dan het topic zelf![]()
is dat de schifting tegenwoordig?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik kick het topic naar [POL], blijft toch een uitvoering van een kabinetsbesluit. En in [POL] zwemmen meer (a)-politiek gezinde piranhas rond.![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:31 schreef Drugshond het volgende:
Nee dat is gezond verstand....(wat hoort bij wat)
Het topic komt in [NWS] niet uit de verf, en uit je reakties laat je duidelijk blijken dat het een politiek thema is. Het gaat niet over de inhoud van zijn plannen (want dat zou [NWS]-kunnen zijn) maar eerder wie de vaandeldrager was achter de bewuste plannen.
Psst .....er reageert iemand in het verplaatste topic naar [POL]
Lastig, omdat er nog steeds nieuws over binnenkomt. En dergelijke topics lopen idd ook in [TRU].quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:04 schreef One_of_the_few het volgende:
Zijn dit soort topics 9/11-complot of niet? Deeltje IV niet meer iets voor TRU. De nieuwswaarde is er onderhand wel af. Is er nieuws over dan wordt er toch een apart topic over dat nieuwsfeit geopend. Zoals het delfts onderzoek.
Waar heb ik het hier over intelligentie? Je leeftijd gaat meer over het feit dat je iemand die ietwat ouder is een " knulletje"noemt. Getuigt niet echt van enige mate van discussiekunst.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:10 schreef Vosseklaver het volgende:
@DoG Leeftijd heeft mijns inziens weinig met intelligentie te maken,. En heb je een postgeschiedenis nodig om hier met je vuist op tafel te mogen slaan?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:19 schreef Vosseklaver het volgende:
Sterk van je om in een post van mij mijn debateerkunsten op waarde te schatten, maar goed ik zal voortaan in jouw geijkte NWSFB reageren op zogenaamde ''waarschuwingen''
p.s.: leuk, he macht ge [mis?] bruiken...
Een duidelijke pro-Israel site, die als doel heeft kritiek op Israel in de pers te neutraliseren (zeggen ze zelf dat het hun doel is) is geen objectieve site.quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:29 schreef Refragmental het volgende:
Bron:
http://www.honestreporting.com/ (kan misschien ook in het sticky topic, tis een objectieve site die mediamanipulatie tegengaat.)
Even een vraagje nav deze postquote:Op maandag 7 augustus 2006 05:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Een duidelijke pro-Israel site, die als doel heeft kritiek op Israel in de pers te neutraliseren (zeggen ze zelf dat het hun doel is) is geen objectieve site.
Wat zeggen ze over zichzelf:quote:Op maandag 7 augustus 2006 03:29 schreef Refragmental het volgende:
Bron:
http://www.honestreporting.com/ (kan misschien ook in het sticky topic, tis een objectieve site die mediamanipulatie tegengaat.)
Als dat jouw definitie van objectief is...quote:Rabbi Ephraim Shore[3], Israel Director (bio from organization website): "Ephraim took over the reins of HonestReporting in 2000 after it was founded by a group of students in England and helped it grow to the largest Israel media advocacy group in the world."
"Ephraim immigrated to Israel in 1998, dedicating much of his time to setting up the Israel office for Hasbara Fellowships, which is now the largest network of pro-Israel activists on campus throughout the U.S. and Canada, and of which he remains a Co-Director. Co-founded by the Foreign Ministry of Israel, they have trained 1,000 student leaders on over 100 campuses, to produce strategic, ongoing advocacy programming designed to swing the tide of public opinion towards Israel."
Ik ben allang geen NWS mod meer hoor, ik gaf alleen mijn commentaar op de suggestie van Refragmental.quote:Op maandag 7 augustus 2006 05:23 schreef NanKing het volgende:
[..]
Even een vraagje nav deze post.
Hoe wordt er in nieuws 'gescreened' op de objectiviteit van een bron/website?
Niet alleen in de kwestie israel/palastina, maar gewoon in zijn algemeenheid.
Pcies,quote:Op maandag 7 augustus 2006 05:53 schreef NorthernStar het volgende:
Toen ik nog op NWS zat maakten we een scheiding tussen nieuws en opinie. Is het een mening naar aanleiding van een nieuwsbericht of is het een mening waarbij wat stukjes nieuws worden gebruikt om het argument kracht bij te zetten. Denk aan een column bijvoorbeeld. Dat laatste is opinie en ging dan meestal naar een ander forum. General Chat bijvoorbeeld.
en dat komt door trieste reacties van bepaalde mensen. Daar mag best beter in gemod worden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:31 schreef Nolius het volgende:
Zendercoordinator: Publ. Omroep zo links als de nete II
Leuk, zo'n deel II
Maar deel 1 was al niks meer.
begrijp ik dus niet. Kan iemand mij uitleggen waarom het topic niet in nieuws past?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:34 schreef Drugshond het volgende:
Probeer het eens opnieuw in [GC] of wellicht [POL]
Qua nieuwswaarde ga ik hier met losse flodders schieten.
Dank je.... (& done)quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:40 schreef Napalm het volgende:
Als het naar POL moet vraag ik bij deze aan dat het topic verplaatst wordt.
En zeg niet dat ik het uitgelokt hebt door Hezbollah te roemen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:10 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hahaha!
Hij kan alleen maar hard schreeuwen.
Een beetje zoals Super7Fighter constant roepen dat de Hezbollah wint.
Jeez die gast is de weg helemaal kwijt.
En je punt is?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:40 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
En zeg niet dat ik het uitgelokt hebt door Hezbollah te roemen.![]()
Dat heb je dus zelf al wel door. Hezbollah is trouwens niet de enige terroristische groepering waarvoor jij jouw bewondering hebt uitgesproken. Ook Al Quaida en haar leider Osama bin Laden kan op jouw sympathie rekenen. Laatstgenoemde zou jij zelfs als leider willen zien van een vele landen omvattend kalifaat of het ik dat verkeerd begrepen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:40 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Jij weer?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:47 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Dat heb je dus zelf al wel door. Hezbollah is trouwens niet de enige terroristische groepering waarvoor jij jouw bewondering hebt uitgesproken. Ook Al Quaida en haar leider Osama bin Laden kan op jouw sympathie rekenen. Laatstgenoemde zou jij zelfs als leider willen zien van een vele landen omvattend kalifaat of het ik dat verkeerd begrepen?
Mwah......quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:40 schreef Super7fighter het volgende:
quote:Alle pogingen van Israel om Hezbollah uit te schakelen zijn tot dusverre mislukt. Sterker nog, de Hezobollah is in plaats van verzwakt nu nog sterker en de moraal onder de Hezbollah-verzetsstrijders is torenhoog en niet aan het wankelen te brengen:
Oh, dappere ridder
de Israelische vijand klopt aan de deur
de doornen op je graf zullen rozen worden.
de Israelische vijand zullen we verslaan
Aldus het verzet in Libanon.
quote:In drie dagen tijd heeft Israel rond de 98 burgers gedood en slechts twee Hezbollah-strijders. En dat terwijl Hezbollah in de afgelopen drie dagen al 13 Israelische soldaten heeft gewasted.
Poehoe, die Israelische oorlogsmachine, een van de machtigste legers, is niet zo indrukwekkend als iedereen beweert. Of Hezbollah is ze te slim af qua strategie en tactiek. In ieder geval is hun volharden en moraal superieur aan de Israeliers.
quote:Zo dat was wel een panenka in Haifa met 8 doden als resultaat.
Ondanks de duizend luchtaanvallen op Hezbollah gisteren, weet deze verzetsgroepering felle tegenaanvallen op strategische doelen in Israel te lanceren. Daar moet je wel een compliment voor geven.
De vraag is dan: wat heeft Israel de afgelopen dagen gebombardeerd?
Of is de Hezbollah qua tactiek en strategie Israels meerdere en weten ze elke aanval van de belager te anticiperen?
quote:Een van de machtigste legers die de mensheid ooit gekend heeft, wordt beschimpt en bespeeld door de Hezbollah.
Hezbollah-commando's hebben inmiddels al minstens 12 elitesoldaten van Israel gedood. Of zouden die elitesoldaten gewoon niks voorstellen in vergelijking met de goed getrainde, gedisciplineerde en geharde Hezbollah-strijders?
De actualiteit is de onterechte nominatie van CC ( Clubhuis Cohen ).quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:47 schreef SCH het volgende:
Daan de Haas, de zaak die uit de media moest worden gehouden
Wat is de actualiteit van dit topic?
schopje TRU?
Waar staat dat dan in dat topic???????? Er is al een topic over Cohen, dus het kan daar welquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:47 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De actualiteit is de onterechte nominatie van CC ( Clubhuis Cohen ).
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:14 schreef _The_General_ het volgende:
Het is toch een onthullingWist jij het? Nou, dus is het nieuws
ga toch weg man. Het is te triest voor woordne dat men zo met iemand omgaat omdat hij niet dezelfde politiek kleur heeft. Heeft men iemand die goed ligt in het buitneland, schoppen w ehem zelf weer naar beneden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:47 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De actualiteit is de onterechte nominatie van CC ( Clubhuis Cohen ).
Datzelfde dacht ik nou bij de nominatie van AHA voor Europeaan van het jaar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:18 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ga toch weg man. Het is te triest voor woordne dat men zo met iemand omgaat omdat hij niet dezelfde politiek kleur heeft. Heeft men iemand die goed ligt in het buitneland, schoppen w ehem zelf weer naar beneden.
Je snapt het niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:40 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Datzelfde dacht ik nou bij de nominatie van AHA voor Europeaan van het jaar.![]()
![]()
Toen was, oa SCH, er als de kippen bij om hele kudde's oude koeien uit de sloot
te halen, met een doel, het afbranden van AHA.
Nu er, terecht, kritiek is op een links boegbeeld is het onzin om daar de aandacht op
te vestigen.![]()
Over selectieve verontwaardiging gesproken.![]()
Je weet toch hoe het gaat als iemand genomineerd wordt voor iets, de helequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar bovengenoemd topic is totaal overbodig
In een apart topic? Dit is al uitvoerig aan de orde geweest destijds.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:46 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Je weet toch hoe het gaat als iemand genomineerd wordt voor iets, de hele
(roddel)pers (en Fok!)gaat graven.
Als er iets gevonden wordt mag dat wmb best nog eens besproken worden.
![]()
wie zegt dat ik het toen met SCH eens was? En spreek ik nu namens SCH? Nee dus.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:40 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Datzelfde dacht ik nou bij de nominatie van AHA voor Europeaan van het jaar.![]()
![]()
Toen was, oa SCH, er als de kippen bij om hele kudde's oude koeien uit de sloot
te halen, met een doel, het afbranden van AHA.
Nu er, terecht, kritiek is op een links boegbeeld is het onzin om daar de aandacht op
te vestigen.![]()
Over selectieve verontwaardiging gesproken.![]()
Het bashen van mensen is zo lang voorbehouden geweest aan "politiek correct links"quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:47 schreef SCH het volgende:
[..]
In een apart topic? Dit is al uitvoerig aan de orde geweest destijds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |