abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 15:18:56 #151
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40511917
En wie had dat verwacht:

"The obscene score-card for death in this latest war now stands as follows: 508 Lebanese civilians, 46 Hizbullah guerrillas, 26 Lebanese soldiers, 36 Israeli soldiers and 19 Israeli civilians.

In other words, Hizbullah is killing more Israeli soldiers than civilians and the Israelis are killing far more Lebanese civilians than they are guerrillas. The Lebanese Red Cross has found 40 more civilian dead in the south of the country in the past two days, many of them with wounds suggesting they might have survived had medical help been available."
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
pi_40511966
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 15:18 schreef Hallulama het volgende:
En wie had dat verwacht:

"The obscene score-card for death in this latest war now stands as follows: 508 Lebanese civilians, 46 Hizbullah guerrillas, 26 Lebanese soldiers, 36 Israeli soldiers and 19 Israeli civilians.

In other words, Hizbullah is killing more Israeli soldiers than civilians and the Israelis are killing far more Lebanese civilians than they are guerrillas. The Lebanese Red Cross has found 40 more civilian dead in the south of the country in the past two days, many of them with wounds suggesting they might have survived had medical help been available."
Het is voor de Hizbullah ook behoorlijk handig dat Israelische soldaten zich op hun grondgebied begeven... anders zag de "score" er toch behoorlijk anders uit.

Misschien moet je toch eens wat logischer nadenken
pi_40511978
Kan je als je quote, erbij zetten waar dat vandaan komt aub?
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 15:22:08 #154
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40511985
Oh, maar dat snap ik best
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 15:23:07 #155
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40512009
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 15:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Kan je als je quote, erbij zetten waar dat vandaan komt aub?
http://www.arabamericannews.com/newsarticle.php?articleid=5984
pi_40512061
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_40512266
quote:
En wie had dat verwacht:

Moet ik meteen aan de uitspraak van Jan Egeland, de coördinator van de noodhulp van de VN denken.
quote:
Consistently, from the Hezbollah heartland, my message was that Hezbollah must stop this cowardly blending ... among women and children," he said.

"I heard they were proud because they lost very few fighters and that it was the civilians bearing the brunt of this. I don't think anyone should be proud of having many more children and women dead than armed men."
bron
pi_40512763
quote:
En wie had dat verwacht:

Maak van Hezbollah kills 300 + en je zit hoogstwaarschijnlijk een stuk dichterbij..

Overigens een zwaktebod om te beginnen over burgerslachtoffers, die Katoesja's zijn zeker bedoeld voor militairen?, als Hezbollah de wapens van Israel had had Israel nu niet meer bestaan, knulletje.

Denk daar maar eens over na voordat je weer met selectieve feitjes op de proppen komt.
pi_40512936
@Vosseklaver: Doe even normaal tegen andere users wil je. Voor iemand met jouw postgeschiedenis en een leeftijd als dat je aangeeft heb je wel een verdomd grote muil mijns inziens.

[ Bericht 1% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 05-08-2006 16:10:46 ]
pi_40513002
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 15:17 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Dat is inderdaad afwachten, maar daar gaat het niet eens zo zeer om, want, WAAROM zou de hel losbarsten tussen moslims, denk jij?
ik ben toch juist degene die hier vraagtekens bij heeft?
pi_40513055
@DoG Leeftijd heeft mijns inziens weinig met intelligentie te maken, . En heb je een postgeschiedenis nodig om hier met je vuist op tafel te mogen slaan?
pi_40513180
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:10 schreef Vosseklaver het volgende:
@DoG Leeftijd heeft mijns inziens weinig met intelligentie te maken, . En heb je een postgeschiedenis nodig om hier met je vuist op tafel te mogen slaan?
Waar heb ik het hier over intelligentie? Je leeftijd gaat meer over het feit dat je iemand die ietwat ouder is een " knulletje"noemt. Getuigt niet echt van enige mate van discussiekunst.

Ik heb het eerder over jou postgeschiedenis alleen al om het feit dat je misschien de FAQ eens moet lezen. Ik had het ook gewoon gelijk kunnen wegschrappen en een note kunnen zetten, maar ik dacht ik waarschuw je nog ff.

In het vervolg mag je op waarschuwingen reageren in de NWS FB trouwens
pi_40513293
[edit] reactie verplaats naar me geijkte FB topicje

[ Bericht 79% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 05-08-2006 16:22:02 ]
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:20:28 #164
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40513305
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:08 schreef -scorpione- het volgende:

ik ben toch juist degene die hier vraagtekens bij heeft?
Ja, mijn vraag aan jou is een uitnodiging om daar wat dieper in te duiken.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:22:26 #165
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40513356
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 15:57 schreef Vosseklaver het volgende:

Overigens een zwaktebod om te beginnen over burgerslachtoffers, die Katoesja's zijn zeker bedoeld voor militairen?, als Hezbollah de wapens van Israel had had Israel nu niet meer bestaan, knulletje.
Waar denk je dat die raketten voor zijn bedoeld? Voor burgers? Je weet toch dat die raketten niet te richten zijn, m.a.w., ze zijn bedoeld als middel in de strijd, meer kan ik er niet van maken.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:23:28 #166
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40513396
and the beat goes on...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:24:05 #167
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_40513443
De Katoesja's zijn enkel en alleen bedoeld om doden aan Israelische zijde te maken, het liefst zo veel mogelijk. Die raketten zijn idd. niet te richten, vandaar dat er met 1700 raketten 40 doden zijn gevallen, maar dat neemt de dreiging niet weg...
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:27:13 #169
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_40513493
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:24 schreef Vosseklaver het volgende:
De Katoesja's zijn enkel en alleen bedoeld om doden aan Israelische zijde te maken, het liefst zo veel mogelijk. Die raketten zijn idd. niet te richten, vandaar dat er met 1700 raketten 40 doden zijn gevallen, maar dat neemt de dreiging niet weg...
Precies, dus wat bedoel je dan met "die Katoesja's zijn zeker bedoeld voor militairen"?

Ik weet heus wel dat beide partijen maar wat lopen te kloten, maar er zijn mensen die denken dat Hezbollah alleen maar burgers doodt of wil doden, vandaar dat ik hem plaatste.
pi_40513535
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:24 schreef Vosseklaver het volgende:
Het is meer een middel om angst bij de bevolking op te wekken, als het echt om het doden zou gaan zouden ze wel zwaarder geschut inzetten of weer zelfmoordaanslagen plegen, die zijn immers stukken effectiever.

Komt op den duur ook wel ben ik bang, maar ik vrees de reactie daarop.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:28:58 #171
89730 Drugshond
pi_40513539
Als er een warhead op paste van 500 kg met een bereik van +200 km waren ze evengoed achgeschoten. En als er guided spul was ging het evengoed enkele reis richting Israel.
Het is dat ze geen betere wapens hebben, maar afgeschoten worden doen ze toch.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:32:20 #172
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_40513615
Die raketten zorgen voor terreur, doel bereikt.
Nasrallah is een groot tacticus.
Verder valt te vrezen dat er ongeveer 300 Hizbullah militanten gedood zijn, wat weinig is, ze gluipen tussen de bevolking door.
pi_40513648
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Het is meer een middel om angst bij de bevolking op te wekken, als het echt om het doden zou gaan zouden ze wel zwaarder geschut inzetten of weer zelfmoordaanslagen plegen, die zijn immers stukken effectiever.

Komt op den duur ook wel ben ik bang, maar ik vrees de reactie daarop.
Zuid-Libanon is op dit moment bijna niet meer te bereiken, maar afgelopen week is er nog een konvooi van 4 Syrische vrachtwagens vernietigd door Israel in de Bekaa-Vallei, met een grote explosie. Iran & Syrie proberen ook wel 220 mm en 300 mm raketten naar binnen te werken, maar alle toegangswegen zijn kapot. Zelfmoordenaars idem, het is nu niet de tijd om het te doen, Israel valt niet binnen te komen.
pi_40513694
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:20 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Ja, mijn vraag aan jou is een uitnodiging om daar wat dieper in te duiken.
Ik heb te weinig zicht op die zaak om daar een zinnig antwoord op te geven. Ik houd me meestal maar vast aan het feit dat er meestal veel minder gebeurd dan men verwacht en dat het allemaal wel los loopt.
pi_40513708
Trouwens, als de moslims onderling een potje willen robben dan houd ik ze niet tegen hoor.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:36:38 #176
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_40513724
Hizbullah vrijheidstrijders zijn prima opgeleid, RPG's worden vanuit de dorpen of heuvels naar de Israëlis geschoten sommige RPG kan je vanaf 3km lanceren,
Voor direkter gevechtscontact zal je een Hizbullah niet warm krijgen, te kleine kans.
pi_40513739
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:28 schreef Drugshond het volgende:
Als er een warhead op paste van 500 kg met een bereik van +200 km waren ze evengoed achgeschoten. En als er guided spul was ging het evengoed enkele reis richting Israel.
Het is dat ze geen betere wapens hebben, maar afgeschoten worden doen ze toch.
Daarom is het ook maar de vraag of de Israelische bufferzone gaat werken, (8-20 km), als die vrachtwagens Iraanse en Syrische raketten aankomen kunnen ze ook vanaf Midden Libanon afgeschoten, hoewel dat niet eens de thuisbasis van de (sji'itische) Hezbollah is.
pi_40513763
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:27 schreef Hallulama het volgende:

[..]

Precies, dus wat bedoel je dan met "die Katoesja's zijn zeker bedoeld voor militairen"?

Ik weet heus wel dat beide partijen maar wat lopen te kloten, maar er zijn mensen die denken dat Hezbollah alleen maar burgers doodt of wil doden, vandaar dat ik hem plaatste.
Cynisme, maar misschien had ik duidelijker moeten zijn, ja.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:40:18 #179
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_40513806
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:36 schreef -scorpione- het volgende:
Trouwens, als de moslims onderling een potje willen robben dan houd ik ze niet tegen hoor.
Daar is Al Sadr al flink in gevorderd, zie Bagdad.
pi_40513823
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:36 schreef -scorpione- het volgende:
Gebeurt op dit moment al, kijk maar eens op:

www.thereligionofpeace.com

De meeste slachtoffers van moslims zijn moslims...
pi_40513852
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:33 schreef Vosseklaver het volgende:

[..]

Zuid-Libanon is op dit moment bijna niet meer te bereiken, maar afgelopen week is er nog een konvooi van 4 Syrische vrachtwagens vernietigd door Israel in de Bekaa-Vallei, met een grote explosie. Iran & Syrie proberen ook wel 220 mm en 300 mm raketten naar binnen te werken,
maar alle toegangswegen zijn kapot.
Vreemde maatvoering imho
quote:
Zelfmoordenaars idem, het is nu niet de tijd om het te doen, Israel valt niet binnen te komen.
Ik denk dat er voldoende Hezbollah sympathisanten in Israel zelf zitten hoor.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:43:15 #182
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_40513878
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:37 schreef Vosseklaver het volgende:

[..]

Daarom is het ook maar de vraag of de Israelische bufferzone gaat werken, (8-20 km), als die vrachtwagens Iraanse en Syrische raketten aankomen kunnen ze ook vanaf Midden Libanon afgeschoten, hoewel dat niet eens de thuisbasis van de (sji'itische) Hezbollah is.
Hizbullah bezet de Beeka, dus heeft de beweging de facto controle over heel Libanon, met dank aan Syrië, de vorige eigenaar.
pi_40513925
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:40 schreef Vosseklaver het volgende:

[..]

Vergeet niet de christelijke (westerse) slachtpartijen in Afghanistan, Irak en nu ook Libanon. Iran wacht ook een Holocaust.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:46:29 #184
89730 Drugshond
pi_40513962
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:37 schreef Vosseklaver het volgende:
Daar ligt wel een sleutel. In hoeverre blijft de Libaneese regering wapenleveranties toestaan. Want ook na beeindiging van het conflict (Als Libanon nog bestaat ?!). Zullen er alleen maar zwaardere wapens gestationeerd worden in Libanon. En dan heeft die bufferzone idd geen enkele zin meer.
Dit zou wel eens een leuke blunder van Israel kunnen worden.
Ik schreef het al een paar deeltjes eerder..... dit zou wel eens het einde van Libanon kunnen betekenen. Die bufferzone wordt net zo groot als het land zelf.
pi_40513975

[ Bericht 100% gewijzigd door Vosseklaver op 05-08-2006 16:47:43 ]
pi_40513978
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:40 schreef Vosseklaver het volgende:

[..]

Dat vind je toch niet erg.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40513991
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:47 schreef Vosseklaver het volgende:
4/5e van de doden in Irak en 2/3e van de doden in Afghanistan zijn begaan door moslims... in Libanon heb de laatste 16 jaar niks meer gehoord over christelijke moordpartijen:S
Er zijn gister pak em beet 20 christenen gedood door een Israelisch bom.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40514008
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er zijn gister pak em beet 20 christenen gedood door een Israelisch bom.
Ik had het over christenen die doden, niet gedood worden.
pi_40514029
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:48 schreef Vosseklaver het volgende:

[..]

Die zitten dan ook allemaal zo'n beetje in het buitenland
pi_40514030
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:48 schreef Vosseklaver het volgende:

[..]

Afrika, leger van de heer.
Allah Al Watan Al Malik
pi_40514061
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:46 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Daar ligt wel een sleutel. In hoeverre blijft de Libaneese regering wapenleveranties toestaan. Want ook na beeindiging van het conflict (Als Libanon nog bestaat ?!). Zullen er alleen maar zwaardere wapens gestationeerd worden in Libanon. En dan heeft die bufferzone idd geen enkele zin meer.
Dit zou wel eens een leuke blunder van Israel kunnen worden.
Ik schreef het al een paar deeltjes eerder..... dit zou wel eens het einde van Libanon kunnen betekenen. Die bufferzone wordt net zo groot als het land zelf.
of Syrie en Iran zullen aangepakt worden om het probleem bij de wortel aan te pakken.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:51:02 #192
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_40514077
Het prille democratische Libanon hield op te bestaan de dag dat Hizbullah ongestoord oorlogsdaden kon plegen.
pi_40514092
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:51 schreef dancemacabre het volgende:
Het prille democratische Libanon hield op te bestaan de dag dat Hizbullah ongestoord oorlogsdaden kon plegen.
Nou nee, het hield op te bestaan nadat het platgebombardeerd werd. Het bleef en blijft nogsteeds een democratie. Net als Spanje dat is ondanks de ETA.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:52:22 #194
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_40514100
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De uitzondering die de regel bevestigt
pi_40514116
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij weegt dat niet op tegen de lijst van die site die ik zojuist op het forum heb gezet... je houd jezelf voor de gek..
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:52:57 #196
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40514117
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:50 schreef Vosseklaver het volgende:

[..]

of Syrie en Iran zullen aangepakt worden om het probleem bij de wortel aan te pakken.
ik denk dat dat toch wel het meest aannemelijke scenario is. ff de pus uit de wond, zodat ie kan herstellen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:54:06 #197
89730 Drugshond
pi_40514143
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:50 schreef Vosseklaver het volgende:
Dat lukt niet door Israel alleen....En dan praat je over een oorlog die jaren gaat duren (en geen dagen).
En de VS in oorlog met Iran..... pffffttt ... die hebben er geloof ik ook geen zin in. Na de verkiezingen is dat helemaal een no-go geworden.
Bljift een pat-stelling imo.
pi_40514154
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:52 schreef Vosseklaver het volgende:

[..]

Volgens mij weegt dat niet op tegen de lijst van die site die ik zojuist op het forum heb gezet... je houd jezelf voor de gek..
Pardon? Het is dat we in afrika niet alle conflicten op de kaart zullen zetten, maar in afrika zijn er heel wat partijen betrokken bij conflicten en oorlogen waar gemoord en vermoord wordt, door o.a. christenen.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:54:32 #199
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_40514157
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nou nee, het hield op te bestaan nadat het platgebombardeerd werd. Het bleef en blijft nogsteeds een democratie. Net als Spanje dat is ondanks de ETA.
Wat heeft dit nu met Libanon te maken?
Valt ETA soms Portugal aan?
Geloofsproblematiek van moslimfanatici?
Dacht het niet.
pi_40514195
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 16:54 schreef dancemacabre het volgende:

[..]

Wat heeft dit nu met Libanon te maken?
Valt ETA soms Portugal aan?
Geloofsproblematiek van moslimfanatici?
Dacht het niet.
Je redenatie sloeg nergens op, Libanon zou geen democratie meer zijn vanwege de hezbollah. Dat is onzin want SPANJE is ook gewoon een democratie ONDANKS de ETA.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')