Klez, snap je mijn punt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:03 schreef klez het volgende:
Gelukkig laat men in de niet door het westen gesteunde landen zoals Syrie en Iran zien dat men oprecht verontwaardigd is over dictaturen...![]()
Dat begrijp ik zeker. De vraag is of die lieden door hebben dat het mes aan verschillende kanten snijd...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:05 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Klez, snap je mijn punt?
Kun je begrijpen dat sommige lieden het onacceptabel vinden, de hoeveelheid westerse invloed in het Midden-Oosten?
Er zijn stemmen die zeggen dat bepaalde landen in het Midden-Oosten het geen jaar zouden uithouden zonder westerse economische, financiele en inlichtingensteun.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:06 schreef klez het volgende:
Overigens is "westerse steun" nooit gebaseerd geweest op wel/geen dictatorschap. Juist uit respect voor de souvereiniteit. Men kan ook niet stellen dat de Arabische landen dictaturen zijn vanwege westerse steun.
No doubt, vooral de machthebbers welke door het westen in hun zetels worden gehouden niet, logisch! Plus de mensen die geld verdienen aan de pijpleidingen die wij daar graag willen zien, etc.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:08 schreef klez het volgende:
Dat begrijp ik zeker. De vraag is of die lieden door hebben dat het mes aan verschillende kanten snijd...
Ik weet ook wel heel zeker dat een meerderheid van de Arabieren de consequenties van een totale breuk met het westen niet zullen willen aanvaarden.
nounounounounounounou, redneck muziek?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:17 schreef klez het volgende:
Ook redelijk ironisch: gisteravond een reportage bij RTL nieuws over Libanese jongeren die een nachtclub in een bergdorpje begonnen zijn om de oorlog te vergeten. Op de achtergrond in de club, muziek van Lynrd Skynrd. Amerikaanse redneck band...
Zeker. Ik geloof ook niet dat wij nobel zijn en zij niet; maar zowel in methodes, uitvoering als ideologie kan ik mij nog altijd duizend maal meer vinden in die van het Westen dan die van Al-Qaida of Hezbollah. En ik denk dat dat zelfs voor de meeste Arabieren geldt, als puntje bij paaltje komt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:15 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Er zijn stemmen die zeggen dat bepaalde landen in het Midden-Oosten het geen jaar zouden uithouden zonder westerse economische, financiele en inlichtingensteun.
En dan hebben we het nog niet eens gehad over onze beweegredenen, welke weinig sociaal zijn, maar puur gericht op eigen belang, uiteindelijk van jou en van mij.
hmm, wellicht, maar we kunnen ook stellen dat de westerse mogendheden weinig doen om de democratische krachten aldaar te steunen, kijk bv naar de miljoen die werden gepompt in die bewegingen in servie, oekraine, georgie, hoeveel geld kreeg bv de azerbaycanse activisten om hun dictator omver te werpen? 0,0 dollar, wat is het verschil eigenlijk tussen georgie en azarbaycan? dat de azeri's moslim zijn wellicht?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:06 schreef klez het volgende:
Men kan ook niet stellen dat de Arabische landen dictaturen zijn vanwege westerse steun.
Zo worden ze toch wel gezien, dacht ik?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:20 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
nounounounounounounou, redneck muziek?
quote:For many, Lynyrd Skynyrd's redneck image tended to obscure the songwriting skills of its leader,
Je moet zorgen dat er geen vijanden meer bestaan, door de geschillen op te lossen, bedoel jequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:23 schreef klez het volgende:
Dat is het spanningsveld; je moet zorgen dat je machtiger blijft dan je vijand.
maar is dat nu zo erg?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:15 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Er zijn stemmen die zeggen dat bepaalde landen in het Midden-Oosten het geen jaar zouden uithouden zonder westerse economische, financiele en inlichtingensteun.
En dan hebben we het nog niet eens gehad over onze beweegredenen, welke weinig sociaal zijn, maar puur gericht op eigen belang, uiteindelijk van jou en van mij.
Utopie. De scherpe kantjes erafhalen, lijkt me het hoogst haalbare. De grootste uitdaging van de 21e eeuw wordt het streven van onze vijanden om kernwapens te bezitten. Ik denk niet dat zij de morele terughoudendheid bezitten om deze niet te gebruiken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:26 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat er geen vijanden meer bestaan, door de geschillen op te lossen, bedoel je
quote:Yahoo! Asia News
Friday August 4, 4:12 PM
Malaysia says ready to send 1,000 peacekeeps to Lebanon
(Kyodo) _ Some 1,000 Malaysian soldiers are on standby for peacekeeping duty in war-torn Lebanon once a cease-fire is in place, Armed Forces Chief Adm. Mohamad Anwar Mohamad Nor said Friday.
"We will send our troops according to the country's requirements. Currently we are finalizing preparations for the departure," the official news agency Bernama quoted him as saying.
The soldiers will be from the army's 4th Brigade, he said.
"We will send armored vehicles and troops in highly bullet-proof attire to face any consequences," he added.
An observer group would leave for Lebanon soon to gather information, Anwar said.
At an emergency meeting of the Organization of the Islamic Conference on Thursday in Putrajaya, Prime Minister Abdullah Ahmad Badawi announced that Malaysia is ready to send troops to Lebanon to serve under the U.N. banner.
Abdullah called on other members of the world's largest Muslim body to do the same. However, so far only Indonesia and Brunei have agreed to also send peacekeeping troops.
Lebanese Prime Minister Fouad Siniora told the OIC leaders that the death toll in his country has reached 900 with 3,000 people wounded and 1 million displaced in the three weeks of heavy aerial bombardment from Israel in its attempt to route out Hezbollah militants from their base in southern Lebanon.
Israel on July 12 launched its biggest military campaign against Lebanon since 1982 in retaliation for a Hezbollah cross-border raid that resulted in the death of eight Israeli soldiers and the capture of two others.
The offensive followed an Israeli military push into the Gaza Strip to try to recover a soldier captured by Palestinian militants on June 25 and to stop Hamas militants from firing rockets into Israel.
http://asia.news.yahoo.com/060804/kyodo/d8j9g2co1.html
Ik zeg altijd energy must flow, het is zinloos om zaken te forceren, je moet de boel vrij laten stromen, vrij laten vormen, etc.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:28 schreef sp3c het volgende:
maar is dat nu zo erg?
je kunt ophouden met die steun en dan gaan die landen misschien kapot, wie wint er dan eigenlijk?
In mijn ogen is het beslist geen utopie. Sterker nog, het is absolute LOGICA.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:30 schreef klez het volgende:
Utopie. De scherpe kantjes erafhalen, lijkt me het hoogst haalbare. De grootste uitdaging van de 21e eeuw wordt het streven van onze vijanden om kernwapens te bezitten. Ik denk niet dat zij de morele terughoudendheid bezitten om deze niet te gebruiken.
Al Qaida zoekt alleen maar argumenten om haar streven naar een totalitaire moslimfascistoide samenleving te verhullen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:32 schreef Hallulama het volgende:
Al-Qaida zegt overigens dat die landen NU kapot gaan, juist DANKZIJ onze steun aan slechts de elite, welke de massa's korthouden.
quote:Analysis: Hizbullah still strong
Operation Change of Direction was launched last month with the declared goal of weakening Hizbullah to the point where it would be possible to create a new political reality in south Lebanon. On Monday, almost four weeks into the fighting, a high-ranking Military Intelligence officer said the Israeli Army was still far from reaching its goal.
While "Israel" waited for a United Nations Security Council resolution on a cease-fire, not now expected to come up for a vote until at least Thursday, the next stage will be a second resolution - one that calls for the deployment of a multinational force to replace the Israeli Army in southern Lebanon and to prevent Hizbullah from reestablishing itself there.
Israeli officials, including Prime Minister Ehud Olmert and Defense (War) Minister Amir Peretz, have spoken with enthusiasm about a multinational force, but the high-ranking officer said Monday that Hizbullah had not been damaged enough and still retained enough "diplomatic power" to thwart the deployment of such a force.
"Hizbullah has not been sufficiently weakened," the officer said. "And there may be no choice but to expand the ground operation in the direction of the Litani River to achieve that goal."
According to intelligence information, the Hizbullah command-and-control array is still functioning even after nearly four weeks of fighting. So are the logistical command centers - still operating and succeeding in directing the smuggling of weapons into Lebanon from Syria.
The officer said that Hizbullah still had the ability to fire short-range rockets, of which the guerrilla group has already fired 2,500 since the beginning of the war.
The only way to stop the short-range rockets, he said, was for the Army to deepen its incursion north to the Litani and to sweep through cities like Tyre, estimated to be the hiding place for most of the short-range 122mm Katyusha rockets.
But despite the concern that the Hizbullah could succeed in thwarting a diplomatic effort to deploy an international force in Lebanon, the IDF can still pat itself on the back.
Senior Israeli officers said Monday that they needed more time to continue striking at the guerrilla group to really weaken Hizbullah. The big question now is whether Prime Minister Ehud Olmert will give the green light for an Army incursion up to the Litani, a move that could save "Israel" face and provide it with the the victory it has been seeking since the outset of a conflict that has proven to be far more difficult than initially expected.
At the moment, the Israeli Army is holding onto positions in a security zone eight kilometers deep into Lebanon (!?) and is waiting to see if it will be ordered to push northwards to the Litani. Senior officials in the Northern Command said Monday that the chances the Army would reach that far in the coming days were slim, since with fighting still going on in villages like Bint Jbail - where three soldiers were killed Monday - within the Army-created security zone, the military could not move on.
"We need to first finish clearing out the security zone and only then can we move north," a high-ranking officer in the Northern Command explained.
Bron: Jpost
ja maar als we stoppen dan roept Binladen dat hij ons heeft weggejaagd en dat alle moslims jihad moeten doen om het land te veroveren dat is al eerder gebeurtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:32 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ik zeg altijd energy must flow, het is zinloos om zaken te forceren, je moet de boel vrij laten stromen, vrij laten vormen, etc.
Laat de landen maar kapot gaan (als 't uberhaupt zover komt), ze zullen weer opkrabbelen, en zichzelf verder ontwikkelen.
Al-Qaida zegt overigens dat die landen NU kapot gaan, juist DANKZIJ onze steun aan slechts de elite, welke de massa's korthouden.
Waarom lukt het Israël wel om de welvaart te verdelen? Als je iets verder nadenkt kan je die vraag zelf beantwoorden. Denk nog even na over wat ik net heb gezegd. Over het kopen van landen, of van de elite van die landen, en waarom deze elite gekocht wordt. Distributie, beschikbaarheid, grondstoffen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:36 schreef klez het volgende:
Al Qaida zoekt alleen maar argumenten om haar streven naar een totalitaire moslimfascistoide samenleving te verhullen.
De primaire verantwoordelijkheid voor het niet verdelen van de welvaart in de Arabische landen ligt bij die Arabische elite, niet bij het Westen.
Waarom lukt het Israel wel om de welvaart te verdelen?
Waarom laten we hen die landen niet lekker veroveren dan? Laat die mensen toch alsjeblieft zelf ontdekken wat wel en wat niet werkt. Anders krijg je weer van die geforceerde situaties. Mensen moeten zelf leren hoe het moet, dat is op de langere termijn toch veel gezonder?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:40 schreef sp3c het volgende:
ja maar als we stoppen dan roept Binladen dat hij ons heeft weggejaagd en dat alle moslims jihad moeten doen om het land te veroveren dat is al eerder gebeurt
Dat zeggen ze zelf. Bovendien lees je niet goed, ik zeg alleen maar dat zij ook macht willen en de bevolking dan nog veel slechter af is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:46 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Hun zaak, welke in jouw ogen is, het wereldwijd verspreiden van de radicale Islam![]()
gezonder voor wie?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:47 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Waarom laten we hen die landen niet lekker veroveren dan? Laat die mensen toch alsjeblieft zelf ontdekken wat wel en wat niet werkt. Anders krijg je weer van die geforceerde situaties. Mensen moeten zelf leren hoe het moet, dat is op de langere termijn toch veel gezonder?
Klopt, maar dat interesseert ons toch niet, dat er mensen doodgaan, of wel soms?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:57 schreef sp3c het volgende:
gezonder voor wie?
niet voor het volk want die gaat dat bij bosjes tegelijk dood, voor ons ook niet want we hebben er nix meer aan, economisch ook niet maar strategisch niet
Het interesseert ons vooral als het strategisch van belang is. En expliciet tegen ons gericht is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:00 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Klopt, maar dat interesseert ons toch niet, dat er mensen doodgaan, of wel soms?
Of interesseert het ons enkel voor wat betreft bepaalde regio's?
Dus eigenlijk zeg je dat er twee foute krachten strijden om de invloed in die regio's, maar dat wij de minst foute zijn?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:56 schreef klez het volgende:
Dat zeggen ze zelf. Bovendien lees je niet goed, ik zeg alleen maar dat zij ook macht willen en de bevolking dan nog veel slechter af is.
Daar komt het op neer ja. Cynisch en optimistisch tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:10 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat er twee foute krachten strijden om de invloed in die regio's, maar dat wij de minst foute zijn?
Ja, nou bedankt voor dit inzicht, ik zal er eens mee gaan stoeien, ben benieuwd wat ik allemaal tegenkom!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:16 schreef klez het volgende:
Daar komt het op neer ja. Cynisch en optimistisch tegelijkertijd.![]()
Laat onverlet dat duidelijk is dat er wat moet veranderen in de verhouding met de Arabische wereld. Maar stoppen met het steunen van Israel hoort daar niet bij, imo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:20 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ja, nou bedankt voor dit inzicht, ik zal er eens mee gaan stoeien, ben benieuwd wat ik allemaal tegenkom!![]()
Vergeet niet dat ook middels democratie kan worden gekozen TEGEN meer rechten voor vrouwen. Dit is eerder gebeurd, de koning was voor, het gekozen parlement was tegen, ik ben alleen het land kwijt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:29 schreef klez het volgende:
Ook het plan van de Neocons om het Midden-Oosten te democratiseren is iets om over na te denken. Maar ik denk dan eerder aan "positieve prikkels" ipv "Shock&awe" als middel. Steun positieve stappen als vrouwen die mogen stemmen in SA.
Uit www.trouw.nlquote:Het Israëlische leger staat machteloos tegen de raketten van Hezbollah. Het is zelfs niet uitgesloten dat de islamitische wereld Israël compleet wegvaagt.
Niet eerder had ik zo sterk het gevoel correspondent te zijn in een land dat is gedoemd om uiteindelijk te verdwijnen. Niet eerder werd ik bevangen door het besef dat de islamitische en Arabische wereld de overlevingscode hebben ontcijferd van de Israëlische samenleving, en het middel hebben ontdekt om de Joodse staat te vernietigen.
Niet eerder heb ik me zo sterk gerealiseerd dat het Joodse nationale experiment dat Israël heet, wellicht de 22ste eeuw niet zal halen. Wat heet, ook niet het midden van de 21ste eeuw. Tegen het fundamentalistisch islamitische elan dat als een tsunami grote delen van de wereld overspoelt, lijkt Israël niet te zijn opgewassen. De rakettenregen die Hezbolllah al bijna vier weken laat neerdalen op de Joodse staat, lijkt het begin van het einde te zijn van wat Teheran noemt de zionistische entiteit in het Midden-Oosten. De conservatieve religieuze krachten in de islamitische wereld zullen misschien slagen om de vreemde Joodse bijt in hun midden te verwijderen.
De Iraakse dictator Saddam Hoessein ontdekte in 1991 hoe effectief het afvuren van 39 scudraketten op Israël was. Het sterkste leger in het Midden-Oosten bleek machteloos, toen de scuds de Israëlische burgerbevolking terroriseerde. Patriot- installaties die Jeruzalem met spoed uit Nederland en de VS had ontvangen, waren waardeloos. Niet één inkomende scud werd geraakt. Slechts een enkeling werd gedood. Maar toch werd het grootste deel van de Israëlische bevolking zes weken lang met succes door Bagdad geterroriseerd.
Vijftien jaar later is weinig veranderd. Het oppermachtige Israëlische leger met zijn moderne oorlogsmachine staat nog steeds machteloos. Ogenschijnlijk amateuristische Palestijnse guerrillastrijders in de Gazastrook slagen er al maanden in, om vrijwel dagelijks zelfgemaakte kassam-raketten af te vuren op nabijgelegen Israëlische dorpen. Meestal vallen geen burgerslachtoffers. Wel wordt materiële schade aangericht, en waar het om gaat: tienduizenden Israëliers die op enkele kilometers afstand van de Gazastrook wonen, hebben geen normaal leven meer. De Israëlische tegenterreur en de collectieve strafmaatregelen waaronder meer dan een miljoen Palestijnen in Gaza lijden, hebben geen einde kunnen maken aan de kassam-beschietingen. Ronduit rampzalig wordt Israëls situatie, als ook de Palestijnen op de Westelijke Jordaanoever erin slagen om kassams te maken. Dat is een kwestie van tijd.
De kassam-projectielen zijn een uitvinding van de Palestijnse fundamentalisch-islamitische Hamas. De zwaardere versie, de professionele katusha’s, zijn van Russische makelij en Iran heeft ze aan de Libanese fundamentalisch-islamitische Hezbollah-broeders met duizenden tegelijk cadeau gegeven voor het gemeenschappelijke doel: de vernietiging van de Joodse enclave in het islamitische deel van de wereld.
De aanhoudende zware bombardementen van de Israëlische luchtmacht in Libanon blijken volkomen zinloos, en maken onnodig veel burgerslachtoffers. De dagelijkse regen van katusha’s gaat onverminderd door. De eerste weken vielen gemiddeld zo’n honderd raketten per dag in Noord-Israël; de laatste dagen is het aantal verdubbeld.
Bij alle kritiek die er klinkt tegen het keiharde, soms barbaarse Israëlische militaire tegenoffensief wordt veelal voorbijgegaan aan de kern van de zaak. Zo vreemd als het voor sommigen misschien klinkt: het keiharde Israëlische optreden is een blijk van zwakte en grote angst. De angst dat de wensdroom van de islamitische wereld in vervulling zal gaan, en Israël voor eens en voor altijd het onderspit zal delven.
De sjiitische Hezbollah-strijders zijn bewapend en getraind door het sjiitische regiem in Iran. Angstaanjagend zijn de uitlatingen van de Iraanse president Achmadinejad. De holocaust noemt hij een verzinsel, en Israël een historische vergissing die nodig gecorrigeerd moet worden. Het zijn geen uitlatingen van een gek. Het behoort tot het gedachtegoed van het Iraanse religieuze en politieke leiderschap. De Libanese Hezbollah en Palestijnse Hamas zijn verschillende bewegingen, maar hebben met velen in de islamitische wereld het gemeenschappelijk streven: weg met Israël.
Veel Israëliers zijn overlevenden, of nakomelingen van overlevenden van de holocaust. De holocaust is de geslaagde poging tot de uitroeiing van het grootste deel van het Europese Jodendom. Israël heeft zich tot de tanden bewapend, opdat het niet opnieuw zal gebeuren. Het landje slaat wild om zich heen, schendt dagelijks de mensenrechten in de Palestijnse gebieden, en bombardeert al wekenlang de hoofdstad van buurland Libanon. Het zijn tekenen van onderdrukte radeloosheid, en de stille angst dat de Joodse staat het onderspit zal delven als de fundamentalistisch-islamitische tsunami aan blijft zwellen.
Ik wou dat ik met overtuiging kon zeggen: zover komt het niet. Maar de vooruitzichten zijn somber. De laatste weken bezorgt mijn Jeruzalemse correspondentschap me dan ook slapeloze nachten.
Eddo Rosenthal is NOS-correspondent in Jeruzalem
Zo'n vermoeden had ik al, heb je gezien hoe Eddo Rosenthal de afgelopen weken uit z'n ogen kijkt en hoe hij verslag doet, stotterend, soms niet uit z'n woorden komend, die arme man staat volgens mij onder flink wat stress, maar hij moet natuurlijk niet zichzelf gek maken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:53 schreef buachaille het volgende:
Eddo Rosenthal heeft Slapeloze nachten uit angst voor vernietiging.
Uit www.trouw.nl
zou hij zich niet ziek kunnen meldenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:10 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al, heb je gezien hoe Eddo Rosenthal de afgelopen weken uit z'n ogen kijkt en hoe hij verslag doet, stotterend, soms niet uit z'n woorden komend, die arme man staat volgens mij onder flink wat stress, maar hij moet natuurlijk niet zichzelf gek maken.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:53 schreef buachaille het volgende:
[..]
Uit www.trouw.nl
volgens mij heeft Eddo een dipje.....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:53 schreef buachaille het volgende:
[..]
Uit www.trouw.nl
Wat is hard bewijs voor jou dan wel?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:42 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Dat gerucht over die Iraanse oliebeurs gaat nu al meer dan een jaar de ronde (hij had er in maart al moeten zijn?). Ik moet het eerste bewijs dus nog zien dat daar daadwerkelijk plannen voor zijn. De enige websites die het hier over hebben, zijn de conspiracy-sites. In alle artikels die ik tot nu toe gezien heb, worden amper of helemaal geen bronnen gegeven. Volgens mij is dat dus een fake news story, die opzettelijk verspreid wordt.
Vergeet niet dat men ook bij hoog en bij laag beweert dat Saddam overgeschakeld was naar het betalen voor olie met euro's, en dat dat de "echte" reden was voor de inval in Irak.
Ook daar heb ik nog nooit hard bewijs voor gezien. Iets wat wel nodig is, als je bedenkt dat het regime van Saddam al jarenlang gebukt ging onder de voorwaarden van het "Oil for Food"-programma in die tijd.
Interessant artikel, helaas is Media Monitors Network een soort van Indymediaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:12 schreef motionknight het volgende:
[..
Hier een link van energy bulletin, zeker geen conspiracy site kan ik je vermelden.
E.R heeft totaal geen grip meer op de realiteit.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:53 schreef buachaille het volgende:
[..]
Uit www.trouw.nl
Daar heeft niet alleen E.R. last van geloof ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:26 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
E.R heeft totaal geen grip meer op de realiteit.![]()
Vork in steel hypothese's :quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:12 schreef motionknight het volgende:
[..]
Wat is hard bewijs voor jou dan wel?
Hier een link van energy bulletin, zeker geen conspiracy site kan ik je vermelden.
http://www.energybulletin.net/7707.html
Over Iran is geen gerucht, dat het niet veel vermeld word in de mainstream media heeft andere oorzaken volgens mij. In maart zou het al gebeuren maar is uitgesteld tot september maar hij gaat er komen( als Iran dan al niet in puin ligt)
Wat heb je er over te zeggen nu je weet hoe de vork in de steel zit??
quote:there is a demand for a deeply conspiratorial interpretation of world events, and always someone willing to supply such.
Ik heb het al eerder tegen je gezegd dat je niet in de realiteit leeft maar bij deze nog een keer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:29 schreef klez het volgende:
[..]
Laat onverlet dat duidelijk is dat er wat moet veranderen in de verhouding met de Arabische wereld. Maar stoppen met het steunen van Israel hoort daar niet bij, imo.
Ook het plan van de Neocons om het Midden-Oosten te democratiseren is iets om over na te denken. Maar ik denk dan eerder aan "positieve prikkels" ipv "Shock&awe" als middel. Steun positieve stappen als vrouwen die mogen stemmen in SA.
Iran moet echter militair uitgeschakeld worden als men op ramkoers blijft liggen met kernwapens als middel.
Het is de enige optie, vrees ik.
Er bestaat geen objectiviteit in deze wereld en afgezien daarvan is het belangrijke in het stuk (een Oil Bourse)geen mening die word geschetst.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:21 schreef Incomplete het volgende:
[..]
Interessant artikel, helaas is Media Monitors Network een soort van Indymedia
en alles behalve objectief.
Er is geen realiteit,alleen een hoop perspectieven die allemaal een fractie vormen van een"realiteit"quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:56 schreef motionknight het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder tegen je gezegd dat je niet in de realiteit leeft maar bij deze nog een keer.
Ik heb je ook een link gegeven waarin het oliebeurs "gebeuren" toegelicht wordt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:03 schreef motionknight het volgende:
[..]
Er bestaat geen objectiviteit in deze wereld en afgezien daarvan is het belangrijke in het stuk (een Oil Bourse)geen mening die word geschetst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |