Beugels of de Gin-Tonic.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ok, testje. Wat drink ik dalijk????
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Beugels of de Gin-Tonic.
Ik ga voor het laatste. Anders vraag je het niet zo expliciet.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:11 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wie z'n kloon ben je nou eigenlijk![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:19 schreef Incomplete het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij is duidelijk de intrigant.
Hoezo? We zaten net in een drinkebroeders gesprek.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:24 schreef Super7fighter het volgende:
Worden er nog notes gemaakt?
[..]
[..]
Incomplete heeft er vanwege zijn doorgaans keurige gedrag nog 0.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Maar goed, ik zal het kloonjagen wel even stoppen. Maar of daar notes voor worden gezet weet ik nog niet.
No mail here...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
L_V check je mail... ik moet er nog een stuk of 10 posten of zo.
Ik heb er wel meer.... maar blijft zo'n gedoe.
Hezbollah staat hier in het westen nog steeds gelijk aan een terroristische organisatie.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:24 schreef Super7fighter het volgende:
Worden er nog notes gemaakt?
Hmmzzz.... ff zoeken in mijn mailbox.quote:
Niet van mij ?!..... lolz, hoe komt hij dan per mail jou kant op. Ik ben nog steeds de verzender.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, die had ik gekregen. Maar niet van jou, dus ik wist niet zeker of je die bedoelde
Nee hoor, ik krijg een mail van die uploadsite. Staat geen afzender in.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet van mij ?!..... lolz, hoe komt hij dan per mail jou kant op. Ik ben nog steeds de verzender.
Dan is die van mijquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee hoor, ik krijg een mail van die uploadsite. Staat geen afzender in.
Ik vind eerlijk gezegd dat de TT wel voldoende is veranderd, die aanhalingstekens denk je er maar bij dan ofzo.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:56 schreef SCH het volgende:
Mag deze TT dan op zijn minst tussen aanhalingstekens, dat doen we altijd met meningen.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegd dat de TT wel voldoende is veranderd, die aanhalingstekens denk je er maar bij dan ofzo.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:01 schreef Drugshond het volgende:
Ow, ik dacht dat deze TT tussen aanhalingstekens moest
Ik weet niets over het onderwijs in nederland, heb nauwelijks twee zinnen gelezen uit de OP, maar zelfs dan is duidelijk dat jouw OP de titel "Rutte heeft onderwijs laten verslonzen" niet ondersteuntquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 04:10 schreef Harry_Sack het volgende:
welke sukkel heeft mijn tt veranderd ?
Spoedwet in hoger onderwijs nodig heb ik niet geschreven, ik heb geschreven : Rutte heeft onderwijs laten verslonzen..
Weinig aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 05:22 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ik weet niets over het onderwijs in nederland, heb nauwelijks twee zinnen gelezen uit de OP, maar zelfs dan is duidelijk dat jouw OP de titel "Rutte heeft onderwijs laten verslonzen" niet ondersteunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |