abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40922052
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 22:27 schreef rutger05 het volgende:
Moslima wil bad zonder inkijk #2 Kan de titel niet worden aangepast. Met deze titel is het bijna een garantie voor een baggertopic (en dat zal ook wel de bedoeling geweest zijn). Misschien zijn er ook nog mensen die serieus over het nieuwsbericht hun mening willen geven. In het andere topic kon ook serieus worden gediscussieerd (ook door de TS van deel 2 over het nieuwsbericht). Het lijkt er nou op dat bepaalde mensen willen verhinderen dat er een verdere (serieuze) discussie ontstaat.
't Ging in deel 1 al nergens meer over. De TT was expres gekozen

Bovendien was het topic al weer redelijk op gang gekomen.

Daarnaast mag komkommernieuws als dit best wel iets luchtiger gebracht en besproken worden wat mij betreft. Dit forum gaat kapot aan het zichzelf te serieus nemen zeg
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 00:00:07 #252
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_40922349
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 23:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

't Ging in deel 1 al nergens meer over. De TT was expres gekozen

Bovendien was het topic al weer redelijk op gang gekomen.

Daarnaast mag komkommernieuws als dit best wel iets luchtiger gebracht en besproken worden wat mij betreft. Dit forum gaat kapot aan het zichzelf te serieus nemen zeg
komkommernieuws, mwah het is weer de zoveelste (wat een achterlijk gedoe) discussie.
Zet er moslim in en je hebt 500 postings (no problemo). Als een stel zwartekousen Normaal willen verbieden op te treden dan is iedereen muis-en-muis stil.
Qua aanvang had het net zogoed in [WFL] gestart kunnen worden. Uiteindelijk is het een geloofskwestie. De enigste nieuwswaarde die erin staat is wie er zorg wil dragen voor de kosten (zwemclub/zwembad).
De methode van zwemmen, kledij en dergelijke staat er volkomen los van. En toch staat het weer vol met uitspraken/grollen die in [ONZ] niet zouden misstaan.
pi_40922532
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 00:00 schreef Drugshond het volgende:

[..]

komkommernieuws, mwah het is weer de zoveelste (wat een achterlijk gedoe) discussie.
Zet er moslim in en je hebt 500 postings (no problemo). Als een stel zwartekousen Normaal willen verbieden op te treden dan is iedereen muis-en-muis stil.
Qua aanvang had het net zogoed in [WFL] gestart kunnen worden. Uiteindelijk is het een geloofskwestie. De enigste nieuwswaarde die erin staat is wie er zorg wil dragen voor de kosten (zwemclub/zwembad).
De methode van zwemmen, kledij en dergelijke staat er volkomen los van. En toch staat het weer vol met uitspraken/grollen die in [ONZ] niet zouden misstaan.
Zelfs over wie de kosten moet dragen staat niets in het artikel. Dat is ook alleen maar gespeculeer. Het enige wat er daadwerkelijk in staat is non-nieuws: dat dameszwemmen, al dan niet voor moslima's, is al zo oud als de weg naar Rome.

Maar toch worden er zinnige dingen gezegd. Zij het op een luchtige manier. Wil je dan echt alleen maar serieuze kost op dit forum hebben?
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_40922581
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 23:44 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ook gesloten, de picca's stonden bij iemand in het fotoboek. En die zijn weggehaald
Mjah, de volgende toch maar doorlinken vanaf een image-host-server (note to myself).
Ben bang dat dit topic FUBAR is.
voor beide punten.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 00:13:15 #255
89730 Drugshond
pi_40922732
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 00:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wil je dan echt alleen maar serieuze kost op dit forum hebben?
Dat is bijna een gewetensvraag aan het worden.
Invasion of the conspiracy nutcracks.
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 10:31 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb deze discussie gemeld achter de schermen (leuke discussie overigens).
ff kijken of we wel in de geest modden, van waar FOK! nu eigenlijk voor staat.
Want ik val hier ook in spagaat, omdat ik aan de ene kant best een rem op wil gooien. Maar aan de andere kant ben ik ook ten dienste van een organisatie die users niet van hun vrije woord wil ontnemen. Soms vraag ik me af of we niet te serieus zijn....en juist het losbandige bij FOK! past.
- Ik kom hier nog op terug. -
Ik laat de vraag ff open voor morgen, (ben eigenlijk te moe om er op dit moment een helder antwoord over te geven). Ik laat het topic nog wel open, je motivatie was prima overigens.
pi_40922794
pi_40924286
Er ging iets mis met het posten. Kan Iran opent tentoonstelling Holocaust-spotprenten #2 en de post daarboven worden weggehaald?

BVD
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_40949566
Racist maakt film over Katrina lol, kan een mod die titel aanpassen?
pi_40949574
of beter nog, topic op slot gooien?
  vrijdag 18 augustus 2006 @ 22:23:45 #260
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_40950388
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 22:03 schreef haaahaha het volgende:
of beter nog, topic op slot gooien?
haaahaha's kledingrek: Het 5e topic, het 2e Vervolg.

Dat topic behoeft in ieder geval geen slot, alleen een reactie van jou
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_40950463
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 22:23 schreef maartena het volgende:

[..]

haaahaha's kledingrek: Het 5e topic, het 2e Vervolg.

Dat topic behoeft in ieder geval geen slot, alleen een reactie van jou
TT is aangepast en blijft open .
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_40968583
LV doe eens wat vriendelijker, TS had het gewoon niet in de gaten!

Soumaya S. zonder Burka (Art. 23 Rv oud; in 2002 vervallen)
  zondag 20 augustus 2006 @ 14:33:25 #263
89730 Drugshond
pi_40997725
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 00:13 schreef Drugshond het volgende:
Ik laat de vraag ff open voor morgen, (ben eigenlijk te moe om er op dit moment een helder antwoord over te geven). Ik laat het topic nog wel open, je motivatie was prima overigens.
Ik laat hem lopen tot 300 posts... er komt geen #3
  zondag 20 augustus 2006 @ 16:13:25 #265
89730 Drugshond
pi_41001031
wheeheh
pi_41027504
User met naam the_fucker is in diverse topics in POL en NWS aan het flamen, op de persoon spelen en de discussie aan het verzieken, misschien even goed in de gaten houden? (kloon?)
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:35:55 #270
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_41053472
Seksfilm verrast plattelandsvrouwen

Zo zeldzaam zinloos was die kick niet, aangezien die film afgelopen zondagavond door de VPRO is uitgezonden, als keuze van de zomergast. Toegegeven, de topic kicker had daar wel even aan kunnen refereren en misschien wat meer werk kunnen maken van zijn reactie.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:41:35 #271
89730 Drugshond
pi_41053592
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 09:35 schreef Lienekien het volgende:
Seksfilm verrast plattelandsvrouwen

Zo zeldzaam zinloos was die kick niet, aangezien die film afgelopen zondagavond door de VPRO is uitgezonden, als keuze van de zomergast. Toegegeven, de topic kicker had daar wel even aan kunnen refereren en misschien wat meer werk kunnen maken van zijn reactie.
Dan gooien we hem toch weer open. Moest wel lachen toen ik het las.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:52:51 #272
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_41077287
Opnieuw een koude winter verwacht?

eh ja, dit is zeker actueel. Vorig jaar is er tussen Oktober en Februari een deel of 10 volgeluld:
  • Deel 01: Koude winter verwacht #01
  • Deel 02: Koude winter verwacht #02
  • Deel 03: Koude winter verwacht #03
  • Deel 04: Koude winter verwacht #04
  • Deel 05: Koude winter verwacht #05
  • Deel 06: Koude winter verwacht #06
  • Deel 07: Koude winter verwacht #07
  • Deel 08: Koude winter verwacht #08
  • Deel 09: Koude winter verwacht #09
    http://forum.fok.nl/fok/post_reply/807999/1/50/34284368

Daarnaast gaat het om een SEIZOEN. Daar zitten lange termijn verwachtingen bij. Sommige golfbewegingen duren zelfs 25 jaar, dus een koude winter (of warme zomer) is het hele jaar door relevant. Tevens is dit forum nieuws en achtergonden. Die laatste zijn zeker niet zo actueel als het nieuws zelf.

En vorig jaar liep ik in November op een zondagmiddag nog in mijn T-Shirt in het Bergsche Bos in Rotterdam met prachtig weer. Je sluit argumentatie vind ik derhalve niet sterk
  •   dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:01:55 #273
    89730 Drugshond
    pi_41077611
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 22:52 schreef Swetsenegger het volgende:
    Opnieuw een koude winter verwacht?

eh ja, dit is zeker actueel. Vorig jaar is er tussen Oktober en Februari een deel of 10 volgeluld:
  • Deel 01: Koude winter verwacht #01
  • Deel 02: Koude winter verwacht #02
  • Deel 03: Koude winter verwacht #03
  • Deel 04: Koude winter verwacht #04
  • Deel 05: Koude winter verwacht #05
  • Deel 06: Koude winter verwacht #06
  • Deel 07: Koude winter verwacht #07
  • Deel 08: Koude winter verwacht #08
  • Deel 09: Koude winter verwacht #09
    http://forum.fok.nl/fok/post_reply/807999/1/50/34284368

Daarnaast gaat het om een SEIZOEN. Daar zitten lange termijn verwachtingen bij. Sommige golfbewegingen duren zelfs 25 jaar, dus een koude winter (of warme zomer) is het hele jaar door relevant. Tevens is dit forum nieuws en achtergonden. Die laatste zijn zeker niet zo actueel als het nieuws zelf.

En vorig jaar liep ik in November op een zondagmiddag nog in mijn T-Shirt in het Bergsche Bos in Rotterdam met prachtig weer. Je sluit argumentatie vind ik derhalve niet sterk
  • OMG, heb je een actueel linkje dat dit in [NWS] zou moeten.
    Lijkt me meer een semi ordinaire kick om een oud topic opnieuw leven in te blazen.
    Ik loop elke dag op dit moment in een T-shirt.... niet 1 dag in November.
    Bij de eerste vorstdag + nieuwe weersvoorspellingen (die ergens over gaan), zal ik deze discussie wel een kansje geven.

En geef toe... 9 topics a 2700 postings is toch niet gek voor [NWS]-begrippen. Maar op dit moment kan ik er echt geen chocolade van bakken.
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:06:43 #274
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_41077780
    quote:
    Op dinsdag 22 augustus 2006 23:01 schreef Drugshond het volgende:

[..]

OMG, heb je een actueel linkje dat dit in [NWS] zou moeten.
    Nee bokkelul, daarom open ik dit topic. Heb je de vraag en inleiding gemist in het topic?
    LE-ZEN is best handig voor een mod.
    quote:
    Lijkt me meer een semi ordinaire kick om een oud topic opnieuw leven in te blazen.
    Ik loop elke dag op dit moment in een T-shirt.... niet 1 dag in November.
    Voor een nieuwsmod ben je behoorlijk kort van geheugen. Vorig jaar hadden we de mooiste nazomer in jaren en is het tot ver in November prachtig warm en zonnig weer geweest.\
    quote:
    Bij de eerste vorstdag + nieuwe weersvoorspellingen (die ergens over gaan), zal ik deze discussie wel een kansje geven.
    Doe maar niet, kortzichtig stuk vreten
      dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:07:07 #275
    89730 Drugshond
    pi_41077794
    O ja de term achtergonden die hebben we 2 weken geleden achter de schermen besproken.
    quote:
    Op vrijdag 11 augustus 2006 15:03 schreef --- het volgende:
    "Achtergronden" is imo idd achtergrondinfo over een actueel iets.

Dat bestaat bijv. uit een overzicht van feiten en gebeurtenissen in wat voor vorm dan ook, zoals links, dossiers of een tijdlijn. Maar meestal ontstaat dat 'achtergronden' ook redelijk spontaan tijdens discussies, als mensen de voorgeschiedenis belichten (of onderling betwisten, wat vaker voorkomt).

De toevoeging "Achtergronden" geeft in NWS de ruimte om in discussies ook de diepte in te gaan. Ter onderscheiding van HOC. Zo heb ik het altijd bekeken.

Niet onbelangrijk bij het beoordelen van een topic is kijken naar de bedoeling van het topic en de topicstarter.

Ben het dus eens met je beslissing het naar GC te doen.

Het onder de noemer van "achtergronden" suggestieve topics openen (onderwep A gebruiken om mening B te pushen) of ronduit propaganda voeren is met golven altijd geweest in NWS.

Wat dat beteft ben ik het dubbel met je eens dat je dit soort topics verplaatst of sluit omdat je anders de deur openzet voor iets wat moeilijk terug te draaien zal zijn.

Met de opkomst van YouTube ed. zal dat alleen maar meer worden.

Het topic "Pallywood" bijvoorbeeld, dat ronduit propaganda is.

Ik strooi zelf (als user) ook wel eens met linkjes maar doe dat dan altijd in de lopende topics over dat onderwerp, waar het ook hoort. Zou je het als topic toestaan krijgt NWS steeds meer het karakter van een propaganda-board imo.

Tot zover mijn 2 centen

Goed bezig vind ik dus.
    M.a.w. wat is het verschil tussen [GC] en [NWS] maar die vraag kun je denk ik zelf ook wel invullen. Ik moet wel een valide trigger hebben.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')