Ik vond het ook al raar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:50 schreef Lienekien het volgende:
Uit het bericht in de OP: Een Franse seksfilm met alles er op en er aan.
Wat een kulomschrijving zeg, van La Pianiste. De VPRO zond deze film afgelopen zondag uit als keuze van Zomergast Halina Reijn. Het was een indrukwekkende film, met een indringende rol van Isabelle Huppert.
Misschien omdat je geen vriendin hebt.quote:Op donderdag 2 oktober 2003 10:28 schreef madmatt het volgende:
waarom krijg ik noit dat soort films als ik wat bestel en gezellig met vriendin op de bank wil gaan kijken?
Zielig topic, het is de Veluwe niet. En bedenk wel dat de 2 grootste rosse buurten ter wereld inquote:Op donderdag 2 oktober 2003 10:27 schreef fratsman het volgende:
Seksfilm verrast plattelandsvrouwen
WINSCHOTEN Zestig plattelandsvrouwen hebben deze week een uiterst opwindend bioscoopavondje beleefd. In een bioscoop in Winschoten stond De Pianist van Roman Polanski op het programma. Een zware oorlogsfilm. De dames kregen inderdaad De Pianist voorgeschoteld maar wel een andere. Een Franse seksfilm met alles er op en er aan. Maar geen plattelandsvrouw die wegliep.
Met grote ogen en rooie oortjes genoten ze van de twee uur durende film. Hoewel enkele dames soms wel even de blik afwendden. Peepshows, orale bevrediging, scheermesjes, door niets lieten de vrouwen zich afschrikken. De directeur van de bioscoop spreekt van een foutje. ,,Ik had de film van Polanski besteld, maar kreeg de verkeerde. De dames krijgen een vrijkaartje, ze hebben immers niet de beloofde film gezien.''(GPD)
donderdag 02 oktober 2003
www.limburger.nl
Vreemd, je zou toch denken dat ze meteen moord en brand waren gaan schreeuwen...
Wel leuk dat ze er de lol van inzagen, als je toch voor zo'n zware film als The Pianist naar de bioscoop gaat, en je krijgt zoiets voorgeschoteld.
Nou nog afwachten of ze met hun vrijkaartje wel naar the Pianist gaan...
Al die cda stemmers komen uit het zuiden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2003 00:48 schreef Big_Boss_Man het volgende:
limburg is leuker dan je denkt
Sommige christenen willen mensen bekeren door hun liefde te uiten, jij wil mensen aan jouw kant krijgen door te schelden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:51 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Terwijl óók half Noord-Oost Utrecht EXTREEM preuts is, op nog geen steenworp afstand van het zgn. vrijzinnige Hilversum.
Maar als je hier gaat kijken naar plaatsen als Spakenburg, Nijkerk, Soest Woudenberg etc. Niets dan conservatief -christelijk anti-sex gelul.
Soest heeft zelfs zo'n zielige preutse kut-SGP-er als burgemeester. Het preutse gedrag neemt toe naarmate je geografisch zuidelijker reist. En denk eens aan het überzedige Antwerpen. God o god toch.
Laat mij niet lachen man
Werd Jezus soms aan zijn kruis afgezogen of zo?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:28 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Sommige christenen willen mensen bekeren door hun liefde te uiten, jij wil mensen aan jouw kant krijgen door te schelden.
ja, waarschijnlijk wat kutjes die voor de camera geschoren werdenquote:
Door mensen eten te geven en te genezen?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:23 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Werd Jezus soms aan zijn kruis afgezogen of zo?
(hoe uitte hij dan zijn liefde?)
Een vraagteken. Jij zet er een vraagteken achter. Minkunkel, je weet niet eens waarover je praat.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:25 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Door mensen eten te geven en te genezen?
Mike,vertel eens. is het een goeie film? aangezien je vast wel weer op imdb hebt lopen loerenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:28 schreef MikeyMo het volgende:
ow... scheermesjes in kutjes :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |