abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40619079
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:52 schreef Incomplete het volgende:

[..]

Het bashen van mensen is zo lang voorbehouden geweest aan "politiek correct links"
dat "rechts' nu gretig gebruik maakt, van de sinds een aantal jaren verworven vrijheid,
om bij elke mogelijkheid die zich voordoet de schade in te halen.
Was Melkert ook rechts dan?
pi_40619145
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 19:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Was Melkert ook rechts dan?
Nee, slechts een opwarmertje wat zo goed beviel dat het smaakte naar meer.
pi_40619159
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:55:56 #204
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_40634270
Het forum heet niet Nieuws, maar Nieuws en Achtergronden. Dat maakt dat niet elk bericht zelf nieuwswaarde heeft. Het kan ook dienen als achtergrond bij een ander nieuwsbericht. Ik vind het nogal verwarrend als bericht A in NWS staat, bijbehorend bericht B in GC en bericht C in TRU. Dat maakt het zoeken er niet makkelijker op.
pi_40634384
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 09:20 schreef dVTB het volgende:
Het kan ook dienen als achtergrond bij een ander nieuwsbericht.
Dan moet het op zijn minst zo gebracht worden en dat was nou niet zo. Er was geen enkele motivatie bij het topic.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 11:07:30 #207
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40636710
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 23:54 schreef Drugshond het volgende:
Dit onderwerp is toch vorig jaar ook al ter sprake geweest ?!?

Het liefst zou ik het topic dichtsmijten.... vanwege het gebrek van een actuele nieuwswaarde. Maar andersom is er wel een discussie die wel past in [GC].

[NWS] -> [GC]
Volgens mij is het onderwerp pas sinds kort in de reguliere media. Er stond van de week iig iets over in het AD/ Volkskrant.

Ik vind dat je wel erg makkelijk toegeeft aan het geklaag van enkelen die de inhoud van het topic niet leuk vinden.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 11:40:15 #208
89730 Drugshond
pi_40637796
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 11:07 schreef Napalm het volgende:
Volgens mij is het onderwerp pas sinds kort in de reguliere media. Er stond van de week iig iets over in het AD/ Volkskrant.
Heb je een linkje, want die miste ik ook uit de OP.
quote:
Ik vind dat je wel erg makkelijk toegeeft aan het geklaag van enkelen die de inhoud van het topic niet leuk vinden.
Dat is niet waar, ik weet dat er eerder een topic of tig postings over zijn geweest op Fok. Dit topic diende slechts als negatief contragewicht voor het Cohen optreden om dat hij hier e.e.a. bewust uit de media heeft proberen te houden. Maar goed dat was in 2005.
Ik weet wel zeker dat Cohen ook andere dingen heeft gedaan (die wel of niet door de beugel kunnen) die veel spraakmakender zijn geweest gedurende zijn ambtsperiode. Maar die passen zonder problemen in het Cohen reeksje.
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 09:20 schreef dVTB het volgende:
Het forum heet niet Nieuws, maar Nieuws en Achtergronden. Dat maakt dat niet elk bericht zelf nieuwswaarde heeft. Het kan ook dienen als achtergrond bij een ander nieuwsbericht. Ik vind het nogal verwarrend als bericht A in NWS staat, bijbehorend bericht B in GC en bericht C in TRU. Dat maakt het zoeken er niet makkelijker op.
Goeie vraag, waar stopt nieuws en waar begint achtergronden. Dit lijkt me een stukje focusbepaling van wat iets of wat een [NWS]-topic maakt. In dat zoeklicht kan ik me best indenken dat we teveel na het actuele component kijken, en minder naar de historie van de gebeurtenissen.
Die vraag gooi ik zo-ie-zo achter de schermen, om die focus weer recht te zetten. Maar je krijgt zo-ie-zo terugkoppeling. Ik heb wel een mening hierover, maar deze wil ik graag gematched hebben met de FA/A.
pi_40638485
Bedankt Drugshond, maar til er SVP niet te zwaar aan. Zo'n halszaak vind ik het nou ook weer niet. Het is alleen een beetje onduidelijk welk label een bericht verdient. Neem een bericht als de onbeantwoorde vragen over 9-11... Dat wordt in TRU geknikkerd, alsof het een wazig, zweverig iets is.

Misschien is de oplossing wel om een apart forum 'Achtergronden' te creëren, naast Nieuws? Ik hoor het wel.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 12:22:24 #210
89730 Drugshond
pi_40639227
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 11:59 schreef dVTB het volgende:
Bedankt Drugshond, maar til er SVP niet te zwaar aan. Zo'n halszaak vind ik het nou ook weer niet. Het is alleen een beetje onduidelijk welk label een bericht verdient. Neem een bericht als de onbeantwoorde vragen over 9-11... Dat wordt in TRU geknikkerd, alsof het een wazig, zweverig iets is.

Misschien is de oplossing wel om een apart forum 'Achtergronden' te creëren, naast Nieuws? Ik hoor het wel.
Ik ben ook zoekende..... we zijn denk ik meer op het Journaal gericht dan op Zembla qua nieuwstopics (paar uitzonderingen nagelaten). Achter de schermen staat inmiddels ook het topic klaar of iemand het component Achtergronden kan toelichten. Met een paar leuke voorbeeldjes.
Imo toch een vraag die enige uitwerking behoeft, want e.e.a. heeft toch te maken met de beoordelingswijze hoe er naar [NWS] gekeken moet worden. En imo is het soms niet verkeerd om ff een pas op de plaats te maken (van klopt alles nu wel).
  woensdag 9 augustus 2006 @ 14:07:54 #211
89730 Drugshond
pi_40655965
Hitler probeerde de Bijbel te herschrijven

'..te veranderen' klinkt mischien toch wat beter.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 20:58:12 #213
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40657499
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 11:40 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Heb je een linkje, want die miste ik ook uit de OP.
Ik lees ze offline op papier. Ik gok een bijlage van de zaterdageditie van de Volkskrant.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_40713244
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 19:19 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Lastig, omdat er nog steeds nieuws over binnenkomt. En dergelijke topics lopen idd ook in [TRU].
Op een zeker moment is niet de vraag waar het topic thuishoort, maar of het topic bestaansrecht heeft.
Aangezien we nu al op deeltje 4 zitten, en het topic standaard vrij hoog scoort in [NWS] zal het er wel thuishoren omdat de users het willen. En qua moderatie hebben we er nauwelijks geen omkijken naar.
Wie zijn wij dan om alles te verplaatsen met de gedachte van "ordnung muss sein".
Wel gooien we al het 9/11 nieuws zoveel mogelijk in het semi-centrale [NWS]-reeksje om de overige nieuwsfeiten niet te laten ondersneeuwen.
Kan je motivatie begrijpen hoor. Maar deeltje 3 zit wel gewoon in TRU..
of kijk ik nu zo scheel?
Deeltje 5 komt in POL en 6 in WFL.. Ik bedoel dat het handig i als 1 serie in dezelfde categorie blijven. Wat mij betreft TRu, maar je motivatie is oke
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_40718112
Kan iemand hier misschien even het woordje 'voor' uit de titel verwijderen?

NOS verklaart burgemeester van Utrecht voor dood.

Volgens mij is het zo namelijk niet echt correct Nederlands...
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 17:54:55 #216
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40718330
"voor dood verklaren" is volgens mij wel correct danwel minstens gebruikelijk

edit:
quote:
moet nog herinnerd worden, hoe in enkele gevallen een praedicatief attribuut (vgl. I § 74) door een van de voorzetsels tot, in, voor vergezeld kan zijn: water tot wijn maken, tot ridder slaan, in een zoutpilaar veranderen, voor gierig houden, voor dood verklaren, enz.
http://www.dbnl.org/tekst/hert003nede01/hert003nede01_039.htm

Tikorev terug naar school
pi_40720171
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 17:54 schreef Napalm het volgende:

Tikorev terug naar school
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_40728076
ik ben terug in NL
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  Moderator vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:22:45 #219
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_40728122
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_40728166
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:22 schreef sp3c het volgende:
blij zijn
nu kunnen jullie de kant van Libanon beter bekijken
pi_40728247
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:21 schreef Meki het volgende:
ik ben terug in NL

weer een beetje leven in de brouwerij.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:36:54 #222
89730 Drugshond
pi_40728607
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:06 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

of kijk ik nu zo scheel?
Deeltje 5 komt in POL en 6 in WFL.. Ik bedoel dat het handig i als 1 serie in dezelfde categorie blijven. Wat mij betreft TRu, maar je motivatie is oke
Hmmzzz... ik wist niet dat die eerdere topics gekaapt waren.
Even met de TRU-mods overleggen. Anders heb je wel een goed punt te pakken.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:42:29 #223
89730 Drugshond
pi_40729910
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 23:42 schreef Drugshond het volgende:
wee bee Meki.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:26:59 #225
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_40730375
Meki, welkom terug. Hoe was marokko?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_40730422
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Meki, welkom terug. Hoe was marokko?

²
te warm
maar een mooie land
het ontwikkelt zich nu richting Spanje
alles wordt aan gewerkt in Tetouane
de wegen worden anders etc
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 01:36:34 #227
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40732530
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 19:00 schreef Tikorev het volgende:
Hoe kan je nu de regels rondom het praedicatief attribuut niet kennen? Je moet echt op een hele slechte schoolgezeten hebben..
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 06:36:12 #228
89730 Drugshond
pi_40735502
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:06 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

of kijk ik nu zo scheel?
Overleg gehad met [TRU]
We blijven deze reeks dubbel draaien. In [TRU] heeft die reeks zonder twijfel bestaansrecht. In [NWS] is e.e.a. afhankelijk van de mediaberichten die nog binnen zullen komen.
Het 9/11 reeksje in [NWS] is trouwens compleet. Ik heb overal de TT's aangepast en een historisch overzichtje aangebracht in de OP. Er zijn geen topics gekaapt naar [TRU]. En dan zijn we weer terug op de vraag of deze reeks bestaansrecht heeft, maar daar had ik al antwoord op gegeven.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 06:44:55 #229
89730 Drugshond
pi_40735510
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 11:59 schreef dVTB het volgende:

Discussie achter de schermen loopt tegen het einde.
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 15:03 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

"Achtergronden" is imo idd achtergrondinfo over een actueel iets.

Dat bestaat bijv. uit een overzicht van feiten en gebeurtenissen in wat voor vorm dan ook, zoals links, dossiers of een tijdlijn. Maar meestal ontstaat dat 'achtergronden' ook redelijk spontaan tijdens discussies, als mensen de voorgeschiedenis belichten (of onderling betwisten, wat vaker voorkomt).

De toevoeging "Achtergronden" geeft in NWS de ruimte om in discussies ook de diepte in te gaan. Ter onderscheiding van HOC. Zo heb ik het altijd bekeken.

Niet onbelangrijk bij het beoordelen van een topic is kijken naar de bedoeling van het topic en de topicstarter.

Het onder de noemer van "achtergronden" suggestieve topics openen (onderwep A gebruiken om mening B te pushen) of ronduit propaganda voeren is met golven altijd geweest in NWS.

Wat dat beteft ben ik het dubbel met je eens dat je dit soort topics verplaatst of sluit omdat je anders de deur openzet voor iets wat moeilijk terug te draaien zal zijn.

Met de opkomst van YouTube ed. zal dat alleen maar meer worden.

Het topic "Pallywood" bijvoorbeeld, dat ronduit propaganda is.

Ik strooi zelf (als user) ook wel eens met linkjes maar doe dat dan altijd in de lopende topics over dat onderwerp, waar het ook hoort. Zou je het als topic toestaan krijgt NWS steeds meer het karakter van een propaganda-board imo.

Tot zover mijn 2 centen

Goed bezig vind ik dus.
En daar sluit mijn mening naadloos op aan.
Het propaganda element is prima als posting, maar niet als een nieuw topic. Omdat je daarmee het nieuws overdadig kunt beinvloeden. Dan had Libanon-Israel geen reeks meer gehad, maar dan waren er letterlijk tientallen discussie topics geweest waarbij de rest van de [NWS]-topics out-of-focus gaat.
E.e.a. moet ook een beetje passen met de balans van wat je dagelijks op journaal ziet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Drugshond op 12-08-2006 06:52:09 ]
pi_40739736
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 06:36 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Overleg gehad met [TRU]
We blijven deze reeks dubbel draaien. In [TRU] heeft die reeks zonder twijfel bestaansrecht. In [NWS] is e.e.a. afhankelijk van de mediaberichten die nog binnen zullen komen.
Het 9/11 reeksje in [NWS] is trouwens compleet. Ik heb overal de TT's aangepast en een historisch overzichtje aangebracht in de OP. Er zijn geen topics gekaapt naar [TRU]. En dan zijn we weer terug op de vraag of deze reeks bestaansrecht heeft, maar daar had ik al antwoord op gegeven.
idd
thanks
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_40747451
Ik zie nu pas dit topic NOS verklaart burgemeester van Utrecht voor dood. en ik stoor me er aan en niet zomaar.

Het gaat om een precaire zaak, die valse melding van overlijden.Is absoluut een topic waard. Maar dan wel een discussie over deze kwestie. Nu is er in de OP een standaard gekopieerd verhaal (deze OP is een bijna letterlijke kopie van anders OP's van anti-NOS-topics) geplaatst met een hoog anti-NOS en anti_Hans Laroes gehalte.

Dat is jammer want het heeft weinig tot niets met deze kwestie te maken en over de vermeende linksheid van de NOS liepen en lopen al talloze andere topics. Het gaat hier om iets heel anders: 1. iemand heeft een vals persbericht in de wereld gestuurd 2. op een redactie gaat iets flink mis 3. is dit een trend, hoe voorkom je dit en waarom is iemand zo ziek om zo'n persbericht de wereld in te sturen enz enz. Over die vragen zou het moeten gaan.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:36:02 #232
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_40748857
SCH dat ben ik niet met je eens. De OP argumentatie gaat primair over de vele blunders van de NOS zoals de Groenehuiijzen affaire. De aanleiding; de voor doodverklaring is ook een grote kleine blunder (of een kleine grote?). Het non-objectieve van de NOS wordt door de TS ook als een blunder gezien. Je kan twisten of dat een blunder is maar het niet zo heel gek om dat op te nemen in je OP. Jij ziet de aanleiding als een zaak an sich, eventueel een topic over valse persberichten. De OP ziet het breder; een topic over de vraag waarom de NOS zoveel blunders maakt. Dat kan ook, de ene visie is niet per definite beter of interessanter dan de andere.

De focus op Hans Laroes daarentegen, ben ik met je eens, dat vind ik ook niet in de OP horen, Laroes is niet eens in de buurt van het teletekstbericht geweest..

[ Bericht 18% gewijzigd door Napalm op 12-08-2006 21:41:06 ]
pi_40762949
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:56 schreef SCH het volgende:

Dat is jammer want het heeft weinig tot niets met deze kwestie te maken en over de vermeende linksheid van de NOS liepen en lopen al talloze andere topics.
Niemand beweert dat dit voorval iets te maken heeft met de gekleurdheid van de NOS. Het gaat om de incompetentie van de NOS leiding die er keer op keer weer toe leidt dat die organisatie zelf onderdeel van het nieuws wordt. Dit was slechts het zoveelste voorbeeld. Andere voorbeelden worden in de OP gegeven.
  zondag 13 augustus 2006 @ 21:10:37 #234
89730 Drugshond
pi_40776108
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:56 schreef SCH het volgende:
Ik zie nu pas dit topic NOS verklaart burgemeester van Utrecht voor dood. en ik stoor me er aan en niet zomaar.

Het gaat om een precaire zaak, die valse melding van overlijden.Is absoluut een topic waard. Maar dan wel een discussie over deze kwestie. Nu is er in de OP een standaard gekopieerd verhaal (deze OP is een bijna letterlijke kopie van anders OP's van anti-NOS-topics) geplaatst met een hoog anti-NOS en anti_Hans Laroes gehalte.

Dat is jammer want het heeft weinig tot niets met deze kwestie te maken en over de vermeende linksheid van de NOS liepen en lopen al talloze andere topics. Het gaat hier om iets heel anders: 1. iemand heeft een vals persbericht in de wereld gestuurd 2. op een redactie gaat iets flink mis 3. is dit een trend, hoe voorkom je dit en waarom is iemand zo ziek om zo'n persbericht de wereld in te sturen enz enz. Over die vragen zou het moeten gaan.
Mjah, valt meer in de categorie opmerkelijk nieuws. Wel een topic waardig.
Zeker nu ik het #aantal postings bekijk.
pi_40796344
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 21:10 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Mjah, valt meer in de categorie opmerkelijk nieuws. Wel een topic waardig.
Zeker nu ik het #aantal postings bekijk.
Dat zeg ik ook, het onderwerp is niet het probleem, maar de onzinnige openingspost. Ik heb zelf het topic maar weer een beetje op de rails gezet. Zie je ook meteen dat Tikorev eruit verdwijnt
pi_40796597
Goed topic dat door zijn eigen TT om zeep wordt geholpen, ook de Engelse TT helpt niet echt mee.

Kan het veranderd worden in bv. Nederland beste armoedebestrijder

met dit in de OP:

` Volgens een Amerikaanse denktank is
Nederland dit jaar de belangrijkste
armoedebestrijder ter wereld.Daarmee
heeft Nederland Denemarken verdrongen
van de eerste plaats.

De Amerikaanse denktank beoordeelt niet
alleen hoeveel ontwikkelingshulp er
wordt gegeven.Ook wordt meegerekend of
een land veel producten uit de Derde
Wereld toelaat,of investeringen in een
ontwikkelingsland worden gestimuleerd
en of de ontwikkelingshulp rekening
houdt met het milieu.

Minister Van Ardenne ziet de prijs als
een erkenning voor de brede Nederlandse
ontwikkelingsagenda.
  maandag 14 augustus 2006 @ 19:04:01 #237
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_40803118
Israël, Libanon/Gaza, oorlog #56
BG loopt te profoceren

Opm DH : - Opgelost (sp3c). -

[ Bericht 6% gewijzigd door Drugshond op 15-08-2006 02:16:41 ]
Trotse papa van Eden
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:42:27 #238
89730 Drugshond
pi_40816806
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 15:55 schreef SCH het volgende:
Goed topic dat door zijn eigen TT om zeep wordt geholpen, ook de Engelse TT helpt niet echt mee.

Kan het veranderd worden in bv. Nederland beste armoedebestrijder

met dit in de OP:

` Volgens een Amerikaanse denktank is
Nederland dit jaar de belangrijkste
armoedebestrijder ter wereld.Daarmee
heeft Nederland Denemarken verdrongen
van de eerste plaats.

De Amerikaanse denktank beoordeelt niet
alleen hoeveel ontwikkelingshulp er
wordt gegeven.Ook wordt meegerekend of
een land veel producten uit de Derde
Wereld toelaat,of investeringen in een
ontwikkelingsland worden gestimuleerd
en of de ontwikkelingshulp rekening
houdt met het milieu.

Minister Van Ardenne ziet de prijs als
een erkenning voor de brede Nederlandse
ontwikkelingsagenda.
Done.
pi_40893760
Hmm. Mij lijkt dit een aanzet tot eigenrichting in de werkelijke wereld:
En daar heb je er weer 1....ellendige dierenbeul
En daar heb je er weer 1....ellendige dierenbeul
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 17 augustus 2006 @ 09:30:21 #240
89730 Drugshond
pi_40909251
Zou iemand het offtopic geneuzel in britten gaan moslims extra controleren weg kunnen halen? de laatste posts gaat tussen mensen die zoals ze het zelf zeggen, mekaar onder pissen.
And that is the news.''
pi_40912108
In Crisis in het Midden-Oosten doen de 1e 2 plaatjes het niet meer. kan dit gemaakt worden, of niet, maar dan weet men het iig.
And that is the news.''
pi_40917670
Komt een moslima in een zwembad.... deel 1 was al overbodig
  donderdag 17 augustus 2006 @ 22:06:38 #244
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_40917773
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 22:04 schreef SCH het volgende:
Komt een moslima in een zwembad.... deel 1 was al overbodig
Klopt, meestal komen ze niet namelijk

god wat flauw
pi_40918683
Komt een moslima in een zwembad.... Kan de titel niet worden aangepast. Met deze titel is het bijna een garantie voor een baggertopic (en dat zal ook wel de bedoeling geweest zijn). Misschien zijn er ook nog mensen die serieus over het nieuwsbericht hun mening willen geven. In het andere topic kon ook serieus worden gediscussieerd (ook door de TS van deel 2 over het nieuwsbericht). Het lijkt er nou op dat bepaalde mensen willen verhinderen dat er een verdere (serieuze) discussie ontstaat.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_40918779
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 22:27 schreef rutger05 het volgende:
Komt een moslima in een zwembad.... Kan de titel niet worden aangepast. Met deze titel is het bijna een garantie voor een baggertopic (en dat zal ook wel de bedoeling geweest zijn). Misschien zijn er ook nog mensen die serieus over het nieuwsbericht hun mening willen geven
Dit is deel 2 zelfs al
pi_40918952
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 22:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit is deel 2 zelfs al
Ben ik mee op de hoogte. Heb ook een nadere motivatie gegeven in mijn oorspronkelijke bericht in Feedback.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  donderdag 17 augustus 2006 @ 23:39:03 #248
89730 Drugshond
  donderdag 17 augustus 2006 @ 23:42:28 #249
89730 Drugshond
pi_40921779
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 17:48 schreef One_of_the_few het volgende:
Zou iemand het offtopic geneuzel in britten gaan moslims extra controleren weg kunnen halen? de laatste posts gaat tussen mensen die zoals ze het zelf zeggen, mekaar onder pissen.
Topic is dicht..... moven naar [WFL] was ook geen optie.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 23:44:45 #250
89730 Drugshond
pi_40921830
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:34 schreef One_of_the_few het volgende:
In Crisis in het Midden-Oosten doen de 1e 2 plaatjes het niet meer. kan dit gemaakt worden, of niet, maar dan weet men het iig.
Ook gesloten, de picca's stonden bij iemand in het fotoboek. En die zijn weggehaald
Mjah, de volgende toch maar doorlinken vanaf een image-host-server (note to myself).
Ben bang dat dit topic FUBAR is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')