je bent een potentieel doelwit nuquote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:19 schreef klez het volgende:
[..]
Tja. Ik neem aan dat er aan de criteria wat meer aan te pas komt dan alleen gewaden. Een goede politieagent/douanier voelt wel aan wie een twijfelgeval is, hoop ik. Je hebt gelijk, 100% garanties zijn er niet, maar het helpt een beetje hoop ik.
Misschien een stimulans om die idiote Burkas niet meer te dragen?![]()
Ik zal het je even uitleggen; als je nu gezegd had ''je reacties zijn even voorspelbaar als de reactie van een dolle stier op een rode lap'', dan zou je geldige beeldspraak hebben vervaardigd. Helaas, dat deed je jammergenoeg niet. (Let op het taalspel, vrienden!)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 09:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Anders lees je het nog eensJe kameraad was degene die het had over een tautologie, niet ik. Kijken jullie wel uit dat jullie elkaar niet in de weg zitten in jullie blinde haat tegen moslims?
Jouw dwaasheid behoeft geen uitleg.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:00 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik zal het je even uitleggen; blaat
quote:Ik zal de zich moslim en Turk noemende zachtaardige verder niet in-wrijven dat iemand die een enorme plaat voor zijn kop heeft i.t.t. hem, wel eens geneigd is een leugen te gebruiken op een wijze die mensen die alleen in brede zin kunnen denken, vreemd voorkomt, maar daarom nog niet minder gluiperig is.
Onze arische vriend voelt zich beledigd omdat hij zo makkelijk ontmaskerd wordt. En dat door moslims.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:11 schreef D1 het volgende:
Waar gaat deze discussie nog over? Lijkt meer een beetje op een wedstrijdje ver pissen hier...
tja, ik zat te reageren op een post waarin voor de zoveelste keer verteld moest worden dat de moslim de jood moet doden .. dus leek het me wel aangebracht om even op te merken dat in heilige boek van de joden precies hetzelfde staat .. maar als de joden het doen mag het blijkbaar, of mag dat ook niet maar daar hoef je je niet druk om te maken hier in nederland omdat ze maar met zo weinig zijn ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:12 schreef klez het volgende:
[..]
Waarom zou je je in dat soort onzin verdiepen. En wat zegt jouw opmerking over mensen die de Koran waardevol vinden?
Volgens jou staat er ook achter elke boom een jood. Welkom in de wondere wereld van X-Rayquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:30 schreef -IksRee- het volgende:
Volgens mij verkleed Kirmizi zich midden in de nacht in een outfit ala Turkije anno 1900 en gaat dan met zijn sikkelmaanwerpsterren op pad: het is... SuperMoslim in zijn strijd tegen onislamitische zeden.
De Torah is het heilig boek van de Joden, de Talmoed niet. Ik maak me sterk dat er in het Oude Testament niet van het doden van Moslims gerept wordt. (Wel van anderen, van Baalspriesters tot en met overtreders van de Sabbat. En Kanaänieten, natuurlijk.)quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:57 schreef moussie het volgende:
dus leek het me wel aangebracht om even op te merken dat in heilige boek van de joden precies hetzelfde staat ..
Serieus joh, echt waar????quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:08 schreef Apropos het volgende:
[..]
De Torah is het heilig boek van de Joden, de Talmoed niet. Ik maak me sterk dat er in het Oude Testament niet van het doden van Moslims gerept wordt. (Wel van anderen, van Baalspriesters tot en met overtreders van de Sabbat. En Kanaänieten, natuurlijk.)
Ik heb er alleen maar een anachronisme uitgelicht, hoor.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:15 schreef D1 het volgende:
[..]
Serieus joh, echt waar????
Psssst, dat heeft toch niet toevallig met de datering van beide boeken te maken he![]()
Omdat juist de Britten dus kunnen weten dat terreurdaden gepleegd door religieuze fanatici die hun eigen leven niet als waardevol beschouwen dus veel gevaarlijker zijn dan andere terreurdaden.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:05 schreef moussie het volgende:
[..]
serieus .. het verbaasd mij dat uitgerekend de britten met zo'n idee komen, als er 1 volk is dat zou moeten weten dat terrorisme niet beperkt is tot moslims zijn hun het wel
de term niet-jood is tijd gebonden ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:23 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik heb er alleen maar een anachronisme uitgelicht, hoor.
de talmoed is gebaseerd op de torah .. net als de sharia gebaseerd is op de koranquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:08 schreef Apropos het volgende:
[..]
De Torah is het heilig boek van de Joden, de Talmoed niet. Ik maak me sterk dat er in het Oude Testament niet van het doden van Moslims gerept wordt. (Wel van anderen, van Baalspriesters tot en met overtreders van de Sabbat. En Kanaänieten, natuurlijk.)
Dat is een heel rare vergelijking.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:26 schreef moussie het volgende:
[..]
de talmoed is gebaseerd op de torah .. net als de sharia gebaseerd is op de koran
Sharia is niet gebasseerd op de koran, het is onderdeel van de koran.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:26 schreef moussie het volgende:
[..]
de talmoed is gebaseerd op de torah .. net als de sharia gebaseerd is op de koran
De Sharia is geen essentieel onderdeel van de Koran. De Sharia en Koran kan je dus als twee losse onderdelen zien.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:57 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Sharia is niet gebasseerd op de koran, het is onderdeel van de koran.
Ja, heb ik ook al geprobeerd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:03 schreef D1 het volgende:
Groot Britannie, Moslims, controles...
On topic anyone??
Zie feedbackquote:
De regels die volgens de sharia gelden komen toch allemaal letterlijk uit de koran?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De Sharia is geen essentieel onderdeel van de Koran. De Sharia en Koran kan je dus als twee losse onderdelen zien.
Volgens mij is het ook gebaseerd op andere bronnen, zoals het leven van Mohammed.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:49 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
De regels die volgens de sharia gelden komen toch allemaal letterlijk uit de koran?
Ik kan me vergissen.
huh .. waar heb ik de talmoed geciteerd en heb jij mijn gruwelijke citaten weerlegt ?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:30 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat is een heel rare vergelijking.
Hoe dan ook is de Talmoed niet ''het heilig boek van de Joden''. Ga je nog in op de weerlegging van je gruwelijke Talmoedcitaten?
De hadithen, dat zou kunnen ja.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:52 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook gebaseerd op andere bronnen, zoals het leven van Mohammed.
Het was inderdaad geen citaat, maar een weinig specifieke mededeling;quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:57 schreef moussie het volgende:
[..]
huh .. waar heb ik de talmoed geciteerd
Ja, dat lijkt me echt de definitie van een heilig boek.quote:de al dan niet heiligheid blijkt iets te zijn waarover de talmoedgeleerden het niet met elkaar eens zijn .. de een zegt van wel en de ander van niet ..
Dat is tamelijk oud nieuws, hoor. Bovendien is het methodisch niet zuiver om het citaat ''o, man Gods, er is een Jood achter mij, dood hem!'', een kreet uit de voorspelde eindtijd, te vergelijken met zulke oproepen uit het Oude Testament, waar het plaatselijke uitbarstingen betreft.quote:anyway, waar het om ging is dat er geschermd wordt met "de jood die dood moet van de moslim" terwijl het joodse geloof op precies dezelfde basis is gebouwd .. op hetgeen de christenen het oude testament noemen .. oog om oog, tand om tand, te vuur en te zwaard en meer van dat soort taal
Nee, dat is weer iets anders. Dat zijn Hadithsquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:52 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook gebaseerd op andere bronnen, zoals het leven van Mohammed.
Maar die zijn wel deels bron van de sharia?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat is weer iets anders. Dat zijn Hadiths![]()
quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:03 schreef D1 het volgende:
Groot Britannie, Moslims, controles...
On topic anyone??
Had je dit al gezien:quote:
Volkskrant.quote:Rechter VS verbiedt omstreden afluisterprogramma
is dat een mededeling .. ooh .. en ik maar denken dat het een reactie is op die jood achter de boom die geen moer te zoeken heeft in dit topicquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:05 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het was inderdaad geen citaat, maar een weinig specifieke mededeling;
ik hoop maar dat dat paternalistische toontje je niet al te veel moeite heeft gekost ..quote:Die ik vervolgens zo goed mogelijk geinterpreteerd en van een weerwoord voorzien heb:
dat soort dingen heb je nu eenmaal bij verschillende stromingen binnen hetzelfde geloof, wat de een heilig vindt besteedt de ander amper aandacht aan .. heb je ook binnen het christendom .. maria bvbquote:Ja, dat lijkt me echt de definitie van een heilig boek.
het is methodisch wel zuiver om een citaat dat specifiek gaat over de de anti-christ volgende jood achter de boom aan te halen in dit topic ?quote:Dat is tamelijk oud nieuws, hoor. Bovendien is het methodisch niet zuiver om het citaat ''o, man Gods, er is een Jood achter mij, dood hem!'', een kreet uit de voorspelde eindtijd, te vergelijken met zulke oproepen uit het Oude Testament, waar het plaatselijke uitbarstingen betreft.
nope, nog geen kranten gelezen vandaag. Staat het in de krant of op de website?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:25 schreef klez het volgende:
[..]
Had je dit al gezien:
[..]
Volkskrant.
Dat is allemaal leuk en aardig, maar de Islam is geen natieve godsdienst in de Westerse wereld, en dus kunnen moslims niet verwachten dat als ze naar de Westerse wereld trekken dat de westerlingen zich aan de islamitische levensstijl zullen gaan aanpassen. Hoeft ook helemaal niet, leven en laten leven lijkt me prima, maar dat is voor een bepaalde categorie moslims niet goed genoeg, die gunnen westerlingen het licht in de ogen niet.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 21:10 schreef BaajGuardian het volgende:
ik denk dat we het niet meer over joden meer moeten hebben, die hebben namelijk geen hol te maken met dit geouwehoer, als er iemand schuldig is is het 't zionistisch regime in die regio, dat moslims zich verwant voelen met de slachtoffers van dit beest is niet vreemd, in tegenstelling tot in het westen waar geloof zowat een hobby lijkt te zijn, is de islam een levensstijl dicht gehecht in de samenlevingstructuur, dat ontwrichten is net zo goed terreur aangezien het 't zelfde is als de westerse samenleving ontwrichten.
Oh ja, de Talmoed is joods, excuusquote:Op donderdag 17 augustus 2006 12:11 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Pardon? Kan je nu echt niet lezen?
britten gaan moslims extra controleren
Eensch.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:15 schreef One_of_the_few het volgende:
Er wordt van het standaardtype moslims uitgegaan terwijl dat de mensen zijn die de aanslagen meestal niet plegen. Die worden nu wel hard getroffen. Ik zou nu ook boos zijn als moslim, omdat je ergens voor wordt aangekeken door gebeurtenissen die jezelf niet goedkeurd en volgens jezelf nks met de islam te maken heeft.
Het is juist niet vergelijkbaar, omdat het hier niet gaat om een misdaad die gekoppeld is aan een geografisch gebied en er eveneens niet op locatie, maar op afkomst wordt geselecteerd. Dat is toch een belangrijk verschil.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 13:23 schreef damian5700 het volgende:
Het is vergelijkbaar met de 100% controles van passagiers van lijndiensten uit de Nederlandse Antillen.
Vervelend, maar toch niet onnoodzakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |