Was ik maar voor die 818 genomineerd, daar had ik misschien nog wel vrede mee kunnen hebben, maar ik ben door 2 van jullie (betrouwbare bron) genomineerd voor dequote:Op woensdag 26 juli 2006 01:45 schreef Yeahinho het volgende:
Dan wil ik ook meteen graag even horen wie golfer hebben genomineerd voor die 818-award. Niet dat ik hierop word aangekeken, want het slaat natuurlijk nergens op, het is schandalig, en ik kan niet vredig sterven als mensen hier een verkeerd beeld over mij vormen.
Ik wil het best toegeven hoor. En ik zal dan meteen zeggen hoe ik de Pele award heb geinterpreteerd. Als iemand die heel veel met voetbal bezig is geweest en nu niet meer (of dat in ieder geval niet meer zoveel laat merken). Simpel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Was ik maar voor die 818 genomineerd, daar had ik misschien nog wel vrede mee kunnen hebben, maar ik ben door 2 van jullie (betrouwbare bron) genomineerd voor de
Pelé-award (voor de user die binnen VBL het minst met voetbal bezig is) en dat zit mij en vele anderen nog steeds niet lekker.
Dus, Suijk en twi geef het maar toe dat jullie mijn posthistorie niet kennen.
Niet erg goedquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop dat golfer nog heeft kunnen slapen
quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:01 schreef golfer het volgende:
En ja, ik ben er boos over, ondanks dat het maar stomme VBL-awards zijn en geen Nobelprijzen.
Maar na 44 jaar (vanaf mijn 8ste) bewust elk nieuwtje op voetbalgebied te volgen, mij ruim 3 jaar geleden sterk gemaakt te hebben voor een apart VBL-forum en daar vanaf het begin tot een paar maanden geleden Mod geweest zijnde en vrijwel overal in postend en misschien wel meer wedstrijden gezien te hebben dan jullie ooit in je leven, door een stel snotneuzen voorgedragen te worden voor een award voor het minst met VBL-zaken bezig te zijn steekt gewoon een beetje.
Zo, dat is er uit.
Ja, hij belde net.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:48 schreef SCH het volgende:
Kat terug?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:09 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, de Pelé-award was het zelfs. Ik snap ook niet echt hoe ze erbij zijn gekomen, maarja...
Bovenstaande post benadrukt overigens nog maar eens wie deze award echt móet winnen.
Niet genomineerd zeker ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:12 schreef DutchGooner het volgende:
Anders nemen we het ff lekker serieus die awards![]()
Meerdere malen zelfs en niet eens voor de Pele-award maar er zijn mensen die het klaarblijkelijk zeer serieus nemen aangezien ze onderhand hun hele levensverhaal hier posten.quote:
Tsja, jou had ik nou wel voor die Pele Award genomineerd. Maar helaas is het door de anderen toch golfer gewordenquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet genomineerd zeker ?
Maar serieus ik denk dat sommigen het idd iets te ernstig nemen allemaal. Ik had bijvoorbeeld op 23 nominaties gerekend maar moet het met 4 schamele vermeldingen doen.
GVD wie is er in hemelsnaam verantwoordelijk voor deze absurde nominaties, er klopt werkelijk geen hol van, het is dat het te warm is anders zou ik me nog drukker hebben gemaakt. Echt een schande is het
Ach met Cruijff ben ik ook tevreden TWIquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:56 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, jou had ik nou wel voor die Pele Award genomineerd. Maar helaas is het door de anderen toch golfer geworden
dus volgend jaar nomineer je wel mee?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet genomineerd zeker ?
Maar serieus ik denk dat sommigen het idd iets te ernstig nemen allemaal. Ik had bijvoorbeeld op 23 nominaties gerekend maar moet het met 4 schamele vermeldingen doen.
GVD wie is er in hemelsnaam verantwoordelijk voor deze absurde nominaties, er klopt werkelijk geen hol van, het is dat het te warm is anders zou ik me nog drukker hebben gemaakt. Echt een schande is het
Oh had ik nu wel willen doen hoor.Maar ik ben niet gevraagd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus volgend jaar nomineer je wel mee?
Ik heb de subjes er even afgehaaldquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:48 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:13 schreef twi het volgende:
Ohja, ik waardeer je trouwens enorm hoor, voetballiefhebber golferVoor het gevoel dat je je door deze nominatie helemaal niet meer gewaardeerd voelt
Die is hier net langSCH geweest en ging geloof ik weer verder hoeren en SCHnoerenquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:49 schreef popolon het volgende:
Komt SCH nog?
Ik wil wel weer een beetje rellen hoor.
SCH, je hebt blijkbaar niet helemaal goed gelezen. Want:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Jammer dat er per mail gestemd wordt, waarom niet gewoon hier - dat maakt zo'n verkiezing een stuk leuker en gebeurt bij andere awards in andere subfora ook.
Dat geheime stemmen maakt het alleen maar meer zo'n flauw inside gedoe.
Er staat dus nergens dat je hier je lijst niet zou mogen plaatsen.quote:1) Wil iedereen vanaf nu per mail stemmen? Is makkelijker verwerken voor mij. Als je graag je lijst aan anderen wilt laten zien plaats je hem wat mij betreft ook hier, maar doe het dan allebei. Kleine moeite om dan nog even je lijst in een mail te plakken. Enige uitzondering is tong80, die mag als hij wil nog hier plaatsen in plaats van mailen.
Ja joh, doe er nog een schepje bovenop. Tegenover degene die jou zo gesteund heeft tijdens je kansloze moderatorschap van een blauwe maandagquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Meerdere malen zelfs en niet eens voor de Pele-award maar er zijn mensen die het klaarblijkelijk zeer serieus nemen aangezien ze onderhand hun hele levensverhaal hier posten.
Ik kan niet tellen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:22 schreef methodmich het volgende:
Overigens ben je bij deze nu al van harte uitgenodigd om volgend jaar in de nominatiecommissie te komen. Wellicht wil je dan zelfs ook de stemmen tellen!
Ik heb er een virus bij gedaanquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:53 schreef popolon het volgende:
Ik ga echt niet mailen hoor, ik weet niet eens hoe dat moet.
Ga jij nou maar weer zuipen johquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij moeten er hier een paar even naar R&P ofzo
Man, je moest eens weten hoevel Xerozat ik gisteren en vandaag al heb moeten slikken om over deze nominatie heen te komen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij moeten er hier een paar even naar R&P ofzo
Ik wil mijn nominatie ook geschrapt hebben hoor. Het stereotype beeld van studenten die alleen maar zuipen en zo gebrandmerkt worden, weet je hoe diep dat erin hakt bij mij? Het lijkt allemaal maar een lolletje, maar toch heb ik gemerkt dat het allemaal veel dieper blijkt te zitten.quote:
Ik vind het voor jou ook lullig. Je kan niet eens tegen alcohol.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik wil mijn nominatie ook geschrapt hebben hoor. Het stereotype beeld van studenten die alleen maar zuipen en zo gebrandmerkt worden, weet je hoe diep dat erin hakt bij mij? Het lijkt allemaal maar een lolletje, maar toch heb ik gemerkt dat het allemaal veel dieper blijkt te zitten.
Zo dat is eruit, dat wilde ik even gezegd hebben ....
Ik geloofde mezelf ook al niet toen ik het typtequote:Op woensdag 26 juli 2006 17:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het voor jou ook lullig. Je kan niet eens tegen alcohol.![]()
Het huishouden van DDquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Leuk dat het ieder jaar een bende is.
Ja prachtig toch?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik probeer de traditie in ere te houden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[offtopic] Peter Steele toch? [/oftopic]quote:
Nee man Golfert.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[offtopic] Peter Steele toch? [/oftopic]
Relnichten zijn het allemaalquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:50 schreef Suijk het volgende:
Je kunt niet zeggen dat het niet leeft in VBL.
Voor degene die na z'n ban van de torenflat sprong?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:09 schreef tong80 het volgende:
Volgend jaar de Pessotto award ?
[afbeelding]
Je bent inderdaad niet verplicht om bij iedere award te stemmen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:17 schreef jojomen4 het volgende:
De awards waar ik niet zoveel vanaf weet hoefde niet ingevuld te worden toch?
Wat methodmich zei, dat kan best. Zolang je maar niet 5 awards invult en de rest nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:17 schreef jojomen4 het volgende:
De awards waar ik niet zoveel vanaf weet hoefde niet ingevuld te worden toch?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:40 schreef tong80 het volgende:
Beschouw verdient een ere award. Net op Fok, spelletjes organiserend, leuke kwinkslagen, interesse in andere users, niet op de voorgrond tredend, mooie columns, geen voorkeur laten blijkend voor welke club dan ook. Dat is nou een aanwinst. Ik slijm niet want hij leest het niet, hij is dood of op vakantie.
Gelukkig een medestander.quote:
SCH, ben je nou blij !quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:01 schreef golfer het volgende:
En ja, ik ben er boos over, ondanks dat het maar stomme VBL-awards zijn en geen Nobelprijzen.
Maar na 44 jaar (vanaf mijn 8ste) bewust elk nieuwtje op voetbalgebied te volgen, mij ruim 3 jaar geleden sterk gemaakt te hebben voor een apart VBL-forum en daar vanaf het begin tot een paar maanden geleden Mod geweest zijnde en vrijwel overal in postend en misschien wel meer wedstrijden gezien te hebben dan jullie ooit in je leven, door een stel snotneuzen voorgedragen te worden voor een award voor het minst met VBL-zaken bezig te zijn steekt gewoon een beetje.
Zo, dat is er uit.
Ik ga eerst in dat fabeltastische cassettebandjes topic postenquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:42 schreef tong80 het volgende:
Troost hem dan :
Geef hier opa een schouderklopje op z'n oude dag.
Twee dezelfde awards ook dus, maar ja, het moesten er veel zijn hequote:Op woensdag 26 juli 2006 20:10 schreef Yeahinho het volgende:
Beschouw gaat zelfs twee awards winnen lijkt me.
Eén voor de beste nieuwe user, en één voor de nieuweling die snel een bepalende rol kreeg. Eigenlijk gewoon 2 voor de prijs van 1 dus.
Gamma.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Twee dezelfde awards ook dus, maar ja, het moesten er veel zijn he![]()
Wat ben je toch een kneus ook hequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja joh, doe er nog een schepje bovenop. Tegenover degene die jou zo gesteund heeft tijdens je kansloze moderatorschap van een blauwe maandag![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat ben je toch een kneus ook he![]()
Er zijn inmiddels zoveel imbecielen bijgekomen dat jij nog dichter bij de Marco van Basten Award zou zitten dan bij de grootste klootzak awardquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:15 schreef cultheld het volgende:
Wat is er met de "grootste klootzak " award gebeurd? Vorig jaar was ik nog runner-up volgens mij![]()
Zo praat je niet over je vriendenquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:23 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels zoveel imbecielen bijgekomen dat jij nog dichter bij de Marco van Basten Award zou zitten dan bij de grootste klootzak award
* SCH schrapt twi uit vriendenboekjequote:
Zo praat je niet over jezelfquote:Om over het over het uitschot van VBL nog maar niet te hebben
Stond ik daar in dan? Of op je wishlist?quote:
He, he, kijk uit he, voor je het weet schrap ik je uit mijn uitzonderingenboekjequote:Zo praat je niet over jezelf
Je stond bij de J van Joodquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:31 schreef twi het volgende:
[..]
Stond ik daar in dan? Of op je wishlist?
Sta ik daar in dan?quote:He, he, kijk uit he, voor je het weet schrap ik je uit mijn uitzonderingenboekje
Ik heb al gestemd - in het vorige deeltje, open en bloterig.quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:33 schreef twi het volgende:
Ik ben geen Jood![]()
En misschien. Als je op me stemt
Idd, who cares, al nomineer je me niet voor de Lippi award, zal me boeien.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:12 schreef DutchGooner het volgende:
Anders nemen we het ff lekker serieus die awards![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 07:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Idd, who cares, al nomineer je me niet voor de Lippi award, zal me boeien.
Hoezo?quote:
Als echte Italie-liefhebber ben je macho en wil je gewoon winnen en de grootste pik hebben. Het is een Haantjes-gala en hoe meer ontkenning daarover, hoe leukerquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:41 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik bedoel alleen dat ik me niks anders voel over dit soort zaken of ik nu wel of geen nominatie/prijs heb. Maakt me dat voor mezelf een minder groot liefhebber of dat ik er minder plezier in heb? Nee.
Dus boeit het toch niks?!
quote:
Die is scheidsrechter.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:37 schreef DonRaja het volgende:
Ik had Stanley_Climbfall ook wel verwacht bij de amateur-award.
Ik wist dat scheidsrechters uitgesloten waren van nominatie, maar ok persoonlijke mening: de Jaan de Graaf-award zou hem niet misstaan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die is scheidsrechter.
26 lijstjes binnen inmiddels.
Ik denk dat hij vooral nerveus omdat hij wil weten wie de grootste pik heeft ja.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:54 schreef Gollemrulez het volgende:
Je hebt wel een grote pik obsessie SCH ofnie?![]()
Ziet Stan zoveel amateurpotjes dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wist dat scheidsrechters uitgesloten waren van nominatie, maar ok persoonlijke mening: de Jaan de Graaf-award zou hem niet misstaan.
Ik dacht dat het ook om kennis en interesse ging, maar ik ben nog iets te nieuw hier om tegen je in te blijven gaan...quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ziet Stan zoveel amateurpotjes dan?
Het is en blijft in het algemeen natuurlijk een gigantische stomme lul! Dus die kans zit er dik in.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:10 schreef cultheld het volgende:
Zou DAM z'n José Mourinho (Fortes Rodriguez) award gaan prolongeren?
Het blijft een schande dat die is opgeheven.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb voor minder een ban gehad
Scherp +1quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Het blijft een schande dat die is opgeheven.
Is de vorige al afgelopen dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:34 schreef cultheld het volgende:
*ruikt een nieuwe rel
Het houdt allemaal met elkaar verband lapin!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik niet, weg met die zooi die niks met het topic te maken heeft.
't Begon net leuk te worden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
pff eindelijk een beetje vermaak in mn vakantie...quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Blijkbaar weet je niet hoe de winnaar van vorig jaar (toen nog de Shew-Atjon award) bekend werd gemaakt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:41 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
maarja... voor eens en al... stem op mij![]()
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:07 schreef Gollemrulez het volgende:
er staat me iets van bij... dat was volgens mij zoiets dat degene met de minste stemmen de award kreeg, omdat hij/ zij blijkbaar nog minder opviel...
Daar heb je gelijk in, want het kan goed zijn dat de award nu wel naar degene met de meeste stemmen gaat.quote:ondanks dat moet een beetje zefpromotie toch kunnen lijkt me
achja maar die contradictie is toch juist leukquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Volgens mij stemmen de meesten juist op diegene die ze helemaal niet kennen.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:37 schreef DonRaja het volgende:
Ik had Stanley_Climbfall ook wel verwacht bij de amateur-award.
Ik mag hopen van niet, zeg. Onderbond, weet je nog?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:06 schreef methodmich het volgende:
Stan is absoluut een liefhebber!
Over tien jaar fluit ie eredivisie.
Hij komt uit Groningen............hij komt uit Groningen....................quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:45 schreef MaxPower het volgende:
Misschien een leuk topic, verzin hier alvast wat spreekkoren tegen Stanley..
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
SCH.. check dit.. ik floot een wedstrijd van Noordpool UFC. Staat er een oud mannetje van de tegenpartij langs de lijn. Ik ben in zijn buurt en hij voegt me toe: "Du bist de twoalfde man van Noardpoal". Voor de cultuurbarbaren, dat is Gronings.
Ik repliceerde: "Je moet lekker naar huis gaan en tegen je vrouw gaan zeiken"![]()
Dit verhaal heb ik al eens gespamd, verder gaat het altijd wel goed qua commentaar. Dit vond ik wel een mooie.
joe hoalt mie de woarden uut de bek mar ik hep al tefeel gezecht hierquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waarom moet het eigenlijk tot half augustus duren voor de uitslag bekend gemaakt wordt? (Ontopic en zo)
quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De mensen zijn je nog niet moe, hoor.. de VBL-ers willen best meer van je.
Het gaat zo goed ineensquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tegen wie ga je vanavond grommen, vraagt iedereen zich weer af.
Menig 'snotneus' bibbert al bij je aanwezigheid in een topic.
daar hoor ik dan niet bij... maarja wie ben ik... (zie nominatiequote:Op donderdag 27 juli 2006 23:48 schreef SCH het volgende:
[..]
joe hoalt mie de woarden uut de bek mar ik hep al tefeel gezecht hier
Ik zou het eerder strontvliegen willen noemen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
enigszins hi-la-risch. De foute types komen als vliegen op de honing af.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:01 schreef popolon het volgende:
Ik zou het eerder strontvliegen willen noemen.
Je noemt sch toch geen honing hoop ik?
Dan heeft iedereen wat tijd om te stemmen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waarom moet het eigenlijk tot half augustus duren voor de uitslag bekend gemaakt wordt? (Ontopic en zo)
Bedankt twi, ik ben ontzettend blij dat je me zo snel op de hoogte houdt. Kun je me ook toelichten waarom je je 'heldenverering' zo plotseling hebt toegespitst op slechts één Held?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:45 schreef twi het volgende:
@Dylan Dog, ik heb Rosenberg en Heitinga uit m'n signature gehaald. Het is maar dat je het weet. Ze zijn niet minder held, maar Maduro blijft de "main man". Oke?
Ik dacht, hier zul je het wel het snelste lezen, voordat je weer met vragen komt weet je het dus alvast
wat een talentquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:48 schreef SCH het volgende:
[..]
joe hoalt mie de woarden uut de bek mar ik hep al tefeel gezecht hier
Omdat held zijn anders te gewoontjes wordtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Bedankt twi, ik ben ontzettend blij dat je me zo snel op de hoogte houdt. Kun je me ook toelichten waarom je je 'heldenverering' zo plotseling hebt toegespitst op slechts één Held?
Was het ooit leuk dan?quote:
Die Suijk wordt ook steeds braver, wat een zure appel zeg.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:38 schreef SCH het volgende:
Popolon is lief en Suijk is uit de gratie![]()
Leuk hoe dat allemaal naar boven komt
Hey Nocaline !quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:15 schreef Noca het volgende:
Er zitten hier blijkbaar meer wijven dan ik dacht
Eindelijk de eerste verstandige post in dit topic.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:45 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk moeten we alle awards aan Golfer geven.
Oh got, Brabant in de bochtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:45 schreef Yeahinho het volgende:
Tof topic is dit geworden man![]()
.
Ik lig werkelijk in een scheur om die stoere SCH en zijn maatjes![]()
!!!!!!!!1!11!!!!!één!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
30 is representatief, dan gaan we champagne drinken hoor. Moeten mensen maar niet op vakantie gaan tijdens deze belangrijke verkiezingquote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:17 schreef methodmich het volgende:
Inmiddels ook de lijst van Beschouw binnen, 28 al dus.
Ik was er wel hoor, had alleen niks te melden.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:22 schreef methodmich het volgende:
Of tijdens de nominatieperiode, als ze suggesties mogen doen.
Toen niet?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik was er wel hoor, had alleen niks te melden.
meest onbegrepen user is misschien inmiddels wel op zn plaatsquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:45 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk moeten we alle awards aan Golfer geven.
Die kritiek had ik ook, het is een nogal achterhaalde en typerende manier van denken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:36 schreef Eilanden het volgende:
Geen stem ... onzin om een paar clubs eruit te pakken. Op basis waarvanDoe dan een Eredivisie-award of zoiets
Appie bonusweken, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:53 schreef rubbereend het volgende:
ik heb vernomen uit geruchten circuit dat er stemmen verkocht zijn..................
Daar is het zomerzegelsplakweken hoorquote:
Zomerzegelsplakweken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daar is het zomerzegelsplakweken hoor![]()
Waarom wel een algemene Eerste Divisie Award en niet een algemene Eredivisie Award? Het FC Den Bosch topic loopt binnen VBL bijvoorbeeld veel harder dan menig Eredivisie-topicquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Die kritiek had ik ook, het is een nogal achterhaalde en typerende manier van denken.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waarom wel een algemene Eerste Divisie Award en niet een algemene Eredivisie Award? Het FC Den Bosch topic loopt binnen VBL bijvoorbeeld veel harder dan menig Eredivisie-topic
Dat is vorig jaar ook al geopperd maar ja als je niet luistert, blijf niet aan de gang he. Je zou het zelf ook kunnen bedenken dat het nergens op slaat.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is allemaal geopperd, maar dan zegt er vrijwel niemand iets of komt met deze suggestie of steunt die. Dus dan niet.
Iedereen heeft ruime gelegenheid gehad mee te denken.
Jij was op vakantie, dus jou tel ik niet mee wat dat betreft, maar anderen wel.
Wellicht volgende keer dus wel een eredivisie-award.
Ik had helemaal niks joh.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:49 schreef methodmich het volgende:
Jij had gewoon in het voorbereidingstopic al deze opbouwende kritiek moeten leveren. Daar hadden we wat aan gehad. Nu is het leerzaam voor een volgende keer, maar veel te laat SCH.
Idd, wat een jokkebrok hequote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Exact. Ieder jaar dezelfde saaie discussies en maar volhouden dat hij het niet wist
VBL-Awards 2006: de voorbereidingen!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:56 schreef SCH het volgende:
Ik heb zo langzamerhand zo ontzettend genoeg van je methodmich, dus flikker aub gewoon op.
Er is toch niks op tvquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:59 schreef rubbereend het volgende:
zijn we een beetje klaar met elkaar, elke 2 pagina's dezelfde discussie
Ja joh, je leest wat je wilt lezen. Freakquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
VBL-Awards 2006: de voorbereidingen!
Zoals je ziet is de suggestie geweest, maar werd er o.a. op gezegd dat het leuker was om de clubawards te houden.
Onderwijzertje. Je bent gewend dat iedereen naar je luistert en hier is dat niet zo. Lastig he.quote:Dus is er gewoon over gediscussieerd, is er helemaal niets opgelegd en zit je dus weer eens in de ruimte te zwetsen zoals gewoonlijk. En omdat je dat weet ga je persoonlijk worden. Je gaat je gang maar.
Treurigquote:Helaas, je kan het blijkbaar niet laten. Een treurige zaak SCH.
Jij noemt mij een bal?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:03 schreef VoreG het volgende:
SCH wat een jankbal ben je ook
Zie je, je wordt weer persoonlijk omdat je argumenten tekort schieten.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja joh, je leest wat je wilt lezen. Freak
[..]
Onderwijzertje. Je bent gewend dat iedereen naar je luistert en hier is dat niet zo. Lastig he.
Ga die kinderen lastig vallen joh, maniak.
[..]
Treurig
Flikker toch op joh, die discussie is ieder jaar gevoerd maar ja
Alsof jij luistert joh.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zie je, je wordt weer persoonlijk omdat je argumenten tekort schieten.
Je had je mening vooraf mogen geven. Dat doe je niet, achteraf ga je op een hele flauwe manier de boel bekritiseren en proberen je gelijk te halen.
Jij luistert toch nergens naar joh. Eigenwijzer dan jij moeten ze echt nog geboren worden. Dus ga mij nou niet de les lezenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:
Zie je, je wordt weer persoonlijk omdat je argumenten tekort schieten.
Doen vrouwen erg vaak, vaak niet mee te discussieren, die worden iets te gauw te emotioneel.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:09 schreef popolon het volgende:
Discussieren mag SCH, best leuk om te lezen.
Maar niet schelden!
Jankbalquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Doen vrouwen ook, vaak niet mee te discussieren, die worden iets te gauw te emotioneel.
Als hij nou alle topics vanaf de voorbereidingen tot de nominaties eens zou doorlezen, dat zou al makkelijker discussieren. Nu is het net of je met een blinde discussieert of blauw of geel een mooiere kleur is.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:12 schreef rubbereend het volgende:
het is nu maar eens afgelopen met persoonlijk worden! Of discussie op argumenten of niets!
Oh ja, ga een beetje een emotioneel betoog houden.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
Heel sterk. Van iemand met jouw intelligentie vind ik dat je wel erg snel je toevlucht zoekt tot scheldwoordjes en op de man spelen. Valt me tegen.
De lijst is niet door mij samengesteld, maar door meerdere mensen. Daar is overleg over geweest, iedereen had instemming. Maar ja, dat valt jou niet wijs te maken. Want SCH heeft een vooringenomen standpunt om dit allemaal te bekritiseren en dus moet hij dat doen.
Je gaat je gang maar. Misschien moet jij de boel volgend jaar eens organiseren. Maar zelf doe je nooit zoiets. Helemaal niet erg, maar wel flauw dat je dan altijd meent te moeten zeuren.
Ja tuurlijk joh.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als hij nou alle topics vanaf de voorbereidingen tot de nominaties eens zou doorlezen, dat zou al makkelijker discussieren. Nu is het net of je met een blinde discussieert of blauw of geel een mooiere kleur is.
Ik zeg maar even niksquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Doen vrouwen erg vaak, vaak niet mee te discussieren, die worden iets te gauw te emotioneel.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
Zie je SCH, je zit weer onzin te kletsen.
Want anders had je geweten dat er allerlei awards zijn die ik niet verzonnen heb.
Maar ja, jij wilt lekker zeuren, dus dat weiger je gewoon in te zien.
Ik constateer alleen dat je nog geen enkel zinnig argument hebt aangedragen.
Nou, kom eens met een mooi citaat van vorig jaar. Doe eens moeite, in plaats van alleen een beetje wat in het luchtledige te roepen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk joh.
Die kritiek op die top 3 is er al jaren maar dat heb je blijkbaar altijd gemist.
Vaak zat, maar niet door Mich, ik heb de beste man nog nooit zien schelden.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Kuthoer.
Gelukkig wordt er ook nooit op mij gescholdenhe![]()
Het is persoonlijk. Het gaat hier om vleesgeworden eigenwijzigheid. Argumenten doen er helaas niet toe bij MM, die gaat gewoon zijn gang.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:12 schreef rubbereend het volgende:
het is nu maar eens afgelopen met persoonlijk worden! Of discussie op argumenten of niets!
Ik negeer niet wat Eilanden zegt. Sterker nog, ik zeg hem dat er inderdaad over is gesproken. Maar dat er toen niet uitgekomen is dat het anders moest worden, zoals die link bevestigt. Maar die klik je vermoedelijk niet eens aan, omdat het niet in je straatje past.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]Ga door man. Laat je helemaal gaan.
Jij negeert gewoon wat Eilanden en ik zeggen. Gaat er gigantisch arrogant en klootzakkerig mee om en dat krijg je op je bordje. Zo werkt dat hier
Schelden is een teken van zwakte van de geest en een gebrek aan beschaving, Popolon.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Vaak zat, maar niet door Mich, ik heb de beste man nog nooit zien schelden.
Volgens mij kan ie het niet eens.
Briljant, waar heb je dat vandaan mmquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Schelden is een teken van zwakte van de geest en een gebrek aan beschaving, Popolon.
Okquote:
Maar niet in het voorbereidingentopic toch?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:19 schreef Noca het volgende:
Ik wil niet stoken hoor, maar ik heb ook aangegeven de clubawards niks te vinden![]()
In dat 2e topic geloof ik, maar toen werd er idd wel gezegd dat men het daar al over gehad had oid.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar niet in het voorbereidingentopic toch?
Houd er dan mee op. Jij bent degene die op een arrogante betweterige manier te keer gaat. Is ook een vorm van schelden. Maar jij bent gewoon gewend dat er naar je geluisterd wordt, je weet ook wel dat dat je zwakke punt is. Je verkoopt je uitgesproken en dwingende leiding als een soort democratie.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Schelden is een teken van zwakte van de geest en een gebrek aan beschaving, Popolon.
Klopt, de discussie is inderdaad gewoon gevoerd. Zoals overal over.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:21 schreef Noca het volgende:
[..]
In dat 2e topic geloof ik, maar toen werd er idd wel gezegd dat men het daar al over gehad had oid.
Doet er ook niet zoveel toe, ik vind het allemaal wel best.
Ik ook hoor. Het is gewoon een kwestie van gezond verstand. Je zou er niet over te hoeven discussieren.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:21 schreef Noca het volgende:
[..]
In dat 2e topic geloof ik, maar toen werd er idd wel gezegd dat men het daar al over gehad had oid.
Doet er ook niet zoveel toe, ik vind het allemaal wel best.
Ik vind het gewoon vervelend dat jij meent om de boel te moeten afkraken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Houd er dan mee op. Jij bent degene die op een arrogante betweterige manier te keer gaat. Is ook een vorm van schelden. Maar jij bent gewoon gewend dat er naar je geluisterd wordt, je weet ook wel dat dat je zwakke punt is. Je verkoopt je uitgesproken en dwingende leiding als een soort democratie.
Ik heb mijn leren broekje aan vandaag.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:23 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Zo, ik heb het even bij de FA's aangekaart.
Een banaanvraag voor Mich wegens schelden en eentje voor SCH voor het dragen van een roze jurkje.
Totdat het daadwerkelijk over een award gaat. Dan is het ineens bloedserieusquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:28 schreef just me het volgende:
jongens, jongens, het is maar een spelletje
![]()
Ja dan kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vervelend dat jij meent om de boel te moeten afkraken.
Met goede argumenten. Het maakt het lekker smeuiig, er kan over gediscussieerd worden. Heeft geen zak met jou te maken, beetje zelfoverschatting.quote:Neem ook het stemmen per mail. Dat is elk jaar, maar ja, nu organiseer ik het en dus moet SCH er nu een groot punt van maken.
Jij beslist toch. JIj hebt besloten dat er awards voor alleen de top 3 moet komen en zo geschiedt. En dan doe je later alsof daar uitgebreid over gesproken is en dat heel democratisch zo gegaan is. Dat is gewoon niet zo. Ik heb dat al vaker tegen je gezegd, ook in het commentaar op je columns: als je hier iets schrijft, moet je ook met kritiek om kunnen gaan en dat is echt een heel zwak punt van je. Je weet het altijd beter, je wuift alles weg of negeert het en ja, dat irriteert me.quote:Het valt gewoon op. En als er dan geopperd wordt dat je mee kan denken, doe je dat niet.
Ik heb het gelezen en alles is gebeurd zoals MM het wilde!!!quote:Maar goed, als jij denkt dat ik in mijn ééntje al die 40 awards heb bepaald, moet je dat vooral denken. Als je goed had gelezen, weet je wel beter. En dat is niet betweterig, maar een terechte constatering. Want ik kan me niet voorstellen dat als je daadwerkelijk alles hebt gelezen, je nog steeds dit standpunt inneemt.
Heb je zelf in de hand, dan reageer je maar normaal op de kritiek van Eilanden en mij .quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:29 schreef methodmich het volgende:
SCH zit gewoon zijn Seedorf-award nominatie kracht bij te zetten.
Maar dan niet over mijn rug aub.
Daarom juist. Gooi jij nooit het riskbord omver?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:28 schreef just me het volgende:
jongens, jongens, het is maar een spelletje
![]()
Ik citeer:quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je zelf in de hand, dan reageer je maar normaal op de kritiek van Eilanden en mij .
Ik zie niet wat hier niet normaal aan is eerlijk gezegd.quote:Is allemaal geopperd, maar dan zegt er vrijwel niemand iets of komt met deze suggestie of steunt die. Dus dan niet.
Iedereen heeft ruime gelegenheid gehad mee te denken.
Jij was op vakantie, dus jou tel ik niet mee wat dat betreft, maar anderen wel.
Hier stel je toch voor om alleen voor de top 3 awards te maken?quote:methodmich (Columnist) - donderdag 13 juli 2006 @ 20:21
Je hebt ook wel gelijk qua clubs, maar dan vind ik dat er alleen voor de Top 3 dan één moet komen eend.
Een algemene Top 3 award ging dat over.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Hier stel je toch voor om alleen voor de top 3 awards te maken?
Dat vind ik dus heel veel zeggend. Je hebt zelf niet in de gaten hoe belerend het toontje van de meester is. Je wordt er denk ik ook niet zo vaak op aangesproken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
Ik zie niet wat hier niet normaal aan is eerlijk gezegd.
Okay, dan valt het op 2 manieren te lezen. Blijf het raar vinden hoor want die top 3 is al heel lang geen top 3 meer.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een algemene Top 3 award ging dat over.
Laat Eilanden maar vertellen of hij mijn uitleg als vervelend ervaart. Het was een antwoord op hem.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vind ik dus heel veel zeggend. Je hebt zelf niet in de gaten hoe belerend het toontje van de meester is. Je wordt er denk ik ook niet zo vaak op aangesproken.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom juist. Gooi jij nooit het riskbord omver?
Weer dat belerende toontje. Daarom zeg ik dat genoeg van je heb en je als zeer arrogant en betweterig ervaar. Net zoals veel mensen mij niet uit kunnen staan en dat snap ik op mijn beurt wel!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Laat Eilanden maar vertellen of hij mijn uitleg als vervelend ervaart. Het was een antwoord op hem.
Boehoe, ik wil het zien. Hier!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:04 schreef clauwheee het volgende:
Je zou bijna vergeten waar het hier om gaat, maar ik heb de boel gemaild.
quote:NOMINATIES VBL AWARDS 2006
Clarence Seedorf-award (voor de meest onbegrepen user)
tong80
Jack van Gelder-award (voor de user die in discussies het meest zijn clubvoorkeur laat blijken)
Erwtensoep
Deco-award (voor de creatiefste user, denk aan spelletjes, OP's, icoontjes maken e.d.)
Yeahinho
George Best-award (voor de user die het vaakst onder invloed post)
Vom
Sander Westerveld-award (voor de user die er vroeger vaak was, maar helemaal uit beeld is verdwenen)
Lionheaad
You'll Never Walk Alone-award (voor de trouwste supporter / gene die het meest van zijn club houdt)
Cart_man
Ismail Aissati-award (voor de netste poster)
Bos81
San Marino-award (voor de supporter van de meest kansloze club)
Suijk (FC Omniworld)
Peter Niemeyer-award (voor de onopvallendste user)
Geen van de drie genomineerden.
Johan Cruijff-award (voor de user met de opmerkelijkste uitspraken)
tong80
Gary Lineker-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Engels voetbal)
DutchGooner
Marcello Lippi-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Italiaans voetbal)
DIGGER
Emilio Butragueño-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Spaans voetbal)
Geen idee.
Jürgen Klinsmann-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Duits voetbal)
Geen idee.
Paul Van Himst-award (voor de grootste liefhebber van Belgisch voetbal)
Geen idee.
Rahim Ouedraogo (voor de grootste liefhebber / kenner van voetbal uit een andere competitie)
Geen idee.
Hand in Hand-award (voor de grootste Feyenoord-fan)
Cart_man
Op 'n slof-award (voor de grootste Ajax-fan)
Geen stem.
Voor rood - wit gezongen-award (voor de grootste PSV-fan)
Rubbereend
Best of the rest-award (voor de grootste fan van een andere Nederlandse eredivisieclub)
Geen stem.
Vrijdagavond-award (voor de grootste fan van een Nederlandse eerste divisie club)
TerroRobbie
Jaan de Graaf-award (voor de grootste kenner / liefhebber van het amateurvoetbal)
methodmich
818 award (voor de grootste teletekstsupporter)
Geen idee.
René Temmink-award (voor de grootste vredestichter)
Bos81
Mooi weer-award (voor de user die je alleen ziet als het goed gaat met zijn club)
Geen idee.
Marco van Basten-award (voor de meest gewaardeerde user, hetzij qua kennis, postinhoud, informatie, betrouwbaarheid enzovoort)
-Vaduz-
Johan Derksen-award (voor de user met de meest uitgesproken mening)
Cultheld
Louis van Gaal-award (voor de user die het minst tegen zijn verlies kan)
Jajong
Lionel Messi-award (voor de beste nieuwe user)
Beschouw
Dione de Graaf-award (voor de beste vrouwelijke user)
Geen stem.
Klaas Jan Huntelaar-award (voor de nieuweling die snel een bepalende rol kreeg)
Beschouw
Ron Jans-award (voor de grootste clown / meest humoristische user)
tong80
Kees Jansma-award (voor de user die het meest objectief/realistisch blijft)
-Vaduz-
Zidane & Materazzi-award (voor de twee users die het meest met elkaar overhoop liggen)
Dirk-Kuijt & Iedere Ajacied
Pelé-award (voor de user die binnen VBL het minst met voetbal bezig is)
Bluezz
José Fortes Rodriquez award (voor de user die de domste en meest beledigende uitspaken doet)
Jajong
Zeljko Petrovic-award (voor de user die iedereen te vriend wil houden)
Appelsientje
Luc Nilis-award (voor de leukste Belgische user)
Geen idee.
Cristiano Ronaldo-award (voor de grootste aansteller)
Geen stem, mijn potentiële winnaar van deze award staat er niet bij.
Fabio Grosso-award (voor de user die er al een tijdje was, maar ineens flink op begint te vallen)
Borisz
Dit is hardstikke serieus man!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:16 schreef twi het volgende:
En over die achterkamertjespolitiek: Stel jullie niet zo aan zeg
Ach, van jou kan ik 't wel hebben, je bent immers niet voor niets m'n favoriet voor de Ron Jans Awardquote:
SCH is inderdaad niet genomineerd.quote:Cristiano Ronaldo-award (voor de grootste aansteller)
Geen stem, mijn potentiële winnaar van deze award staat er niet bij.
Dat is pas achterkamertjespolitiek!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
SCH is inderdaad niet genomineerd.
Doe esquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:27 schreef Haruhi het volgende:
Ik zal geen nammen noemmen,
Ik SCHal dat ook SCHeker niet doen, want dat iSCH natuurlijk hartSCHtikke onbeSCHoft.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:27 schreef Haruhi het volgende:
Ik zal geen nammen noemmen, mmaar het is echt lachwekkend hoe serieus sommige mmensen dit nemmen.
Wat ook zo dom is, is dat sommige users bij alle negatieve awards op een Ajacied o.i.d. stemmen. Als ik die toch in mijn clauwen zou krijgen! Dan zwaait er wat hee!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik SCHal dat ook SCHeker niet doen, want dat iSCH natuurlijk hartSCHtikke onbeSCHoft.
Nee hoor. Maar:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |