Wat methodmich zei, dat kan best. Zolang je maar niet 5 awards invult en de rest nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:17 schreef jojomen4 het volgende:
De awards waar ik niet zoveel vanaf weet hoefde niet ingevuld te worden toch?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:40 schreef tong80 het volgende:
Beschouw verdient een ere award. Net op Fok, spelletjes organiserend, leuke kwinkslagen, interesse in andere users, niet op de voorgrond tredend, mooie columns, geen voorkeur laten blijkend voor welke club dan ook. Dat is nou een aanwinst. Ik slijm niet want hij leest het niet, hij is dood of op vakantie.
Gelukkig een medestander.quote:
SCH, ben je nou blij !quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:01 schreef golfer het volgende:
En ja, ik ben er boos over, ondanks dat het maar stomme VBL-awards zijn en geen Nobelprijzen.
Maar na 44 jaar (vanaf mijn 8ste) bewust elk nieuwtje op voetbalgebied te volgen, mij ruim 3 jaar geleden sterk gemaakt te hebben voor een apart VBL-forum en daar vanaf het begin tot een paar maanden geleden Mod geweest zijnde en vrijwel overal in postend en misschien wel meer wedstrijden gezien te hebben dan jullie ooit in je leven, door een stel snotneuzen voorgedragen te worden voor een award voor het minst met VBL-zaken bezig te zijn steekt gewoon een beetje.
Zo, dat is er uit.
Ik ga eerst in dat fabeltastische cassettebandjes topic postenquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:42 schreef tong80 het volgende:
Troost hem dan :
Geef hier opa een schouderklopje op z'n oude dag.
Twee dezelfde awards ook dus, maar ja, het moesten er veel zijn hequote:Op woensdag 26 juli 2006 20:10 schreef Yeahinho het volgende:
Beschouw gaat zelfs twee awards winnen lijkt me.
Eén voor de beste nieuwe user, en één voor de nieuweling die snel een bepalende rol kreeg. Eigenlijk gewoon 2 voor de prijs van 1 dus.
Gamma.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Twee dezelfde awards ook dus, maar ja, het moesten er veel zijn he![]()
Wat ben je toch een kneus ook hequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja joh, doe er nog een schepje bovenop. Tegenover degene die jou zo gesteund heeft tijdens je kansloze moderatorschap van een blauwe maandag![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat ben je toch een kneus ook he![]()
Er zijn inmiddels zoveel imbecielen bijgekomen dat jij nog dichter bij de Marco van Basten Award zou zitten dan bij de grootste klootzak awardquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:15 schreef cultheld het volgende:
Wat is er met de "grootste klootzak " award gebeurd? Vorig jaar was ik nog runner-up volgens mij![]()
Zo praat je niet over je vriendenquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:23 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels zoveel imbecielen bijgekomen dat jij nog dichter bij de Marco van Basten Award zou zitten dan bij de grootste klootzak award
* SCH schrapt twi uit vriendenboekjequote:
Zo praat je niet over jezelfquote:Om over het over het uitschot van VBL nog maar niet te hebben
Stond ik daar in dan? Of op je wishlist?quote:
He, he, kijk uit he, voor je het weet schrap ik je uit mijn uitzonderingenboekjequote:Zo praat je niet over jezelf
Je stond bij de J van Joodquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:31 schreef twi het volgende:
[..]
Stond ik daar in dan? Of op je wishlist?
Sta ik daar in dan?quote:He, he, kijk uit he, voor je het weet schrap ik je uit mijn uitzonderingenboekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |