Was ik maar voor die 818 genomineerd, daar had ik misschien nog wel vrede mee kunnen hebben, maar ik ben door 2 van jullie (betrouwbare bron) genomineerd voor dequote:Op woensdag 26 juli 2006 01:45 schreef Yeahinho het volgende:
Dan wil ik ook meteen graag even horen wie golfer hebben genomineerd voor die 818-award. Niet dat ik hierop word aangekeken, want het slaat natuurlijk nergens op, het is schandalig, en ik kan niet vredig sterven als mensen hier een verkeerd beeld over mij vormen.
Ik wil het best toegeven hoor. En ik zal dan meteen zeggen hoe ik de Pele award heb geinterpreteerd. Als iemand die heel veel met voetbal bezig is geweest en nu niet meer (of dat in ieder geval niet meer zoveel laat merken). Simpel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Was ik maar voor die 818 genomineerd, daar had ik misschien nog wel vrede mee kunnen hebben, maar ik ben door 2 van jullie (betrouwbare bron) genomineerd voor de
Pelé-award (voor de user die binnen VBL het minst met voetbal bezig is) en dat zit mij en vele anderen nog steeds niet lekker.
Dus, Suijk en twi geef het maar toe dat jullie mijn posthistorie niet kennen.
Niet erg goedquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop dat golfer nog heeft kunnen slapen
quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:01 schreef golfer het volgende:
En ja, ik ben er boos over, ondanks dat het maar stomme VBL-awards zijn en geen Nobelprijzen.
Maar na 44 jaar (vanaf mijn 8ste) bewust elk nieuwtje op voetbalgebied te volgen, mij ruim 3 jaar geleden sterk gemaakt te hebben voor een apart VBL-forum en daar vanaf het begin tot een paar maanden geleden Mod geweest zijnde en vrijwel overal in postend en misschien wel meer wedstrijden gezien te hebben dan jullie ooit in je leven, door een stel snotneuzen voorgedragen te worden voor een award voor het minst met VBL-zaken bezig te zijn steekt gewoon een beetje.
Zo, dat is er uit.
Ja, hij belde net.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:48 schreef SCH het volgende:
Kat terug?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:09 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, de Pelé-award was het zelfs. Ik snap ook niet echt hoe ze erbij zijn gekomen, maarja...
Bovenstaande post benadrukt overigens nog maar eens wie deze award echt móet winnen.
Niet genomineerd zeker ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:12 schreef DutchGooner het volgende:
Anders nemen we het ff lekker serieus die awards![]()
Meerdere malen zelfs en niet eens voor de Pele-award maar er zijn mensen die het klaarblijkelijk zeer serieus nemen aangezien ze onderhand hun hele levensverhaal hier posten.quote:
Tsja, jou had ik nou wel voor die Pele Award genomineerd. Maar helaas is het door de anderen toch golfer gewordenquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet genomineerd zeker ?
Maar serieus ik denk dat sommigen het idd iets te ernstig nemen allemaal. Ik had bijvoorbeeld op 23 nominaties gerekend maar moet het met 4 schamele vermeldingen doen.
GVD wie is er in hemelsnaam verantwoordelijk voor deze absurde nominaties, er klopt werkelijk geen hol van, het is dat het te warm is anders zou ik me nog drukker hebben gemaakt. Echt een schande is het
Ach met Cruijff ben ik ook tevreden TWIquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:56 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, jou had ik nou wel voor die Pele Award genomineerd. Maar helaas is het door de anderen toch golfer geworden
dus volgend jaar nomineer je wel mee?quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet genomineerd zeker ?
Maar serieus ik denk dat sommigen het idd iets te ernstig nemen allemaal. Ik had bijvoorbeeld op 23 nominaties gerekend maar moet het met 4 schamele vermeldingen doen.
GVD wie is er in hemelsnaam verantwoordelijk voor deze absurde nominaties, er klopt werkelijk geen hol van, het is dat het te warm is anders zou ik me nog drukker hebben gemaakt. Echt een schande is het
Oh had ik nu wel willen doen hoor.Maar ik ben niet gevraagd.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dus volgend jaar nomineer je wel mee?
Ik heb de subjes er even afgehaaldquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:48 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:13 schreef twi het volgende:
Ohja, ik waardeer je trouwens enorm hoor, voetballiefhebber golferVoor het gevoel dat je je door deze nominatie helemaal niet meer gewaardeerd voelt
Die is hier net langSCH geweest en ging geloof ik weer verder hoeren en SCHnoerenquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:49 schreef popolon het volgende:
Komt SCH nog?
Ik wil wel weer een beetje rellen hoor.
SCH, je hebt blijkbaar niet helemaal goed gelezen. Want:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Jammer dat er per mail gestemd wordt, waarom niet gewoon hier - dat maakt zo'n verkiezing een stuk leuker en gebeurt bij andere awards in andere subfora ook.
Dat geheime stemmen maakt het alleen maar meer zo'n flauw inside gedoe.
Er staat dus nergens dat je hier je lijst niet zou mogen plaatsen.quote:1) Wil iedereen vanaf nu per mail stemmen? Is makkelijker verwerken voor mij. Als je graag je lijst aan anderen wilt laten zien plaats je hem wat mij betreft ook hier, maar doe het dan allebei. Kleine moeite om dan nog even je lijst in een mail te plakken. Enige uitzondering is tong80, die mag als hij wil nog hier plaatsen in plaats van mailen.
Ja joh, doe er nog een schepje bovenop. Tegenover degene die jou zo gesteund heeft tijdens je kansloze moderatorschap van een blauwe maandagquote:Op woensdag 26 juli 2006 13:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Meerdere malen zelfs en niet eens voor de Pele-award maar er zijn mensen die het klaarblijkelijk zeer serieus nemen aangezien ze onderhand hun hele levensverhaal hier posten.
Ik kan niet tellen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:22 schreef methodmich het volgende:
Overigens ben je bij deze nu al van harte uitgenodigd om volgend jaar in de nominatiecommissie te komen. Wellicht wil je dan zelfs ook de stemmen tellen!
Ik heb er een virus bij gedaanquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:53 schreef popolon het volgende:
Ik ga echt niet mailen hoor, ik weet niet eens hoe dat moet.
Ga jij nou maar weer zuipen johquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij moeten er hier een paar even naar R&P ofzo
Man, je moest eens weten hoevel Xerozat ik gisteren en vandaag al heb moeten slikken om over deze nominatie heen te komen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij moeten er hier een paar even naar R&P ofzo
Ik wil mijn nominatie ook geschrapt hebben hoor. Het stereotype beeld van studenten die alleen maar zuipen en zo gebrandmerkt worden, weet je hoe diep dat erin hakt bij mij? Het lijkt allemaal maar een lolletje, maar toch heb ik gemerkt dat het allemaal veel dieper blijkt te zitten.quote:
Ik vind het voor jou ook lullig. Je kan niet eens tegen alcohol.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik wil mijn nominatie ook geschrapt hebben hoor. Het stereotype beeld van studenten die alleen maar zuipen en zo gebrandmerkt worden, weet je hoe diep dat erin hakt bij mij? Het lijkt allemaal maar een lolletje, maar toch heb ik gemerkt dat het allemaal veel dieper blijkt te zitten.
Zo dat is eruit, dat wilde ik even gezegd hebben ....
Ik geloofde mezelf ook al niet toen ik het typtequote:Op woensdag 26 juli 2006 17:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het voor jou ook lullig. Je kan niet eens tegen alcohol.![]()
Het huishouden van DDquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Leuk dat het ieder jaar een bende is.
Ja prachtig toch?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik probeer de traditie in ere te houden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[offtopic] Peter Steele toch? [/oftopic]quote:
Nee man Golfert.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[offtopic] Peter Steele toch? [/oftopic]
Relnichten zijn het allemaalquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:50 schreef Suijk het volgende:
Je kunt niet zeggen dat het niet leeft in VBL.
Voor degene die na z'n ban van de torenflat sprong?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:09 schreef tong80 het volgende:
Volgend jaar de Pessotto award ?
[afbeelding]
Je bent inderdaad niet verplicht om bij iedere award te stemmen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:17 schreef jojomen4 het volgende:
De awards waar ik niet zoveel vanaf weet hoefde niet ingevuld te worden toch?
Wat methodmich zei, dat kan best. Zolang je maar niet 5 awards invult en de rest nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 18:17 schreef jojomen4 het volgende:
De awards waar ik niet zoveel vanaf weet hoefde niet ingevuld te worden toch?
quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:40 schreef tong80 het volgende:
Beschouw verdient een ere award. Net op Fok, spelletjes organiserend, leuke kwinkslagen, interesse in andere users, niet op de voorgrond tredend, mooie columns, geen voorkeur laten blijkend voor welke club dan ook. Dat is nou een aanwinst. Ik slijm niet want hij leest het niet, hij is dood of op vakantie.
Gelukkig een medestander.quote:
SCH, ben je nou blij !quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:01 schreef golfer het volgende:
En ja, ik ben er boos over, ondanks dat het maar stomme VBL-awards zijn en geen Nobelprijzen.
Maar na 44 jaar (vanaf mijn 8ste) bewust elk nieuwtje op voetbalgebied te volgen, mij ruim 3 jaar geleden sterk gemaakt te hebben voor een apart VBL-forum en daar vanaf het begin tot een paar maanden geleden Mod geweest zijnde en vrijwel overal in postend en misschien wel meer wedstrijden gezien te hebben dan jullie ooit in je leven, door een stel snotneuzen voorgedragen te worden voor een award voor het minst met VBL-zaken bezig te zijn steekt gewoon een beetje.
Zo, dat is er uit.
Ik ga eerst in dat fabeltastische cassettebandjes topic postenquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:42 schreef tong80 het volgende:
Troost hem dan :
Geef hier opa een schouderklopje op z'n oude dag.
Twee dezelfde awards ook dus, maar ja, het moesten er veel zijn hequote:Op woensdag 26 juli 2006 20:10 schreef Yeahinho het volgende:
Beschouw gaat zelfs twee awards winnen lijkt me.
Eén voor de beste nieuwe user, en één voor de nieuweling die snel een bepalende rol kreeg. Eigenlijk gewoon 2 voor de prijs van 1 dus.
Gamma.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Twee dezelfde awards ook dus, maar ja, het moesten er veel zijn he![]()
Wat ben je toch een kneus ook hequote:Op woensdag 26 juli 2006 16:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja joh, doe er nog een schepje bovenop. Tegenover degene die jou zo gesteund heeft tijdens je kansloze moderatorschap van een blauwe maandag![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 01:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wat ben je toch een kneus ook he![]()
Er zijn inmiddels zoveel imbecielen bijgekomen dat jij nog dichter bij de Marco van Basten Award zou zitten dan bij de grootste klootzak awardquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:15 schreef cultheld het volgende:
Wat is er met de "grootste klootzak " award gebeurd? Vorig jaar was ik nog runner-up volgens mij![]()
Zo praat je niet over je vriendenquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:23 schreef twi het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels zoveel imbecielen bijgekomen dat jij nog dichter bij de Marco van Basten Award zou zitten dan bij de grootste klootzak award
* SCH schrapt twi uit vriendenboekjequote:
Zo praat je niet over jezelfquote:Om over het over het uitschot van VBL nog maar niet te hebben
Stond ik daar in dan? Of op je wishlist?quote:
He, he, kijk uit he, voor je het weet schrap ik je uit mijn uitzonderingenboekjequote:Zo praat je niet over jezelf
Je stond bij de J van Joodquote:Op donderdag 27 juli 2006 02:31 schreef twi het volgende:
[..]
Stond ik daar in dan? Of op je wishlist?
Sta ik daar in dan?quote:He, he, kijk uit he, voor je het weet schrap ik je uit mijn uitzonderingenboekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |