Ga jij nou maar weer zuipen johquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij moeten er hier een paar even naar R&P ofzo

Man, je moest eens weten hoevel Xerozat ik gisteren en vandaag al heb moeten slikken om over deze nominatie heen te komen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij moeten er hier een paar even naar R&P ofzo

Ik wil mijn nominatie ook geschrapt hebben hoor. Het stereotype beeld van studenten die alleen maar zuipen en zo gebrandmerkt worden, weet je hoe diep dat erin hakt bij mij? Het lijkt allemaal maar een lolletje, maar toch heb ik gemerkt dat het allemaal veel dieper blijkt te zitten.quote:

Ik vind het voor jou ook lullig. Je kan niet eens tegen alcohol.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik wil mijn nominatie ook geschrapt hebben hoor. Het stereotype beeld van studenten die alleen maar zuipen en zo gebrandmerkt worden, weet je hoe diep dat erin hakt bij mij? Het lijkt allemaal maar een lolletje, maar toch heb ik gemerkt dat het allemaal veel dieper blijkt te zitten.
Zo dat is eruit, dat wilde ik even gezegd hebben ....

Ik geloofde mezelf ook al niet toen ik het typtequote:Op woensdag 26 juli 2006 17:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het voor jou ook lullig. Je kan niet eens tegen alcohol.![]()

Het huishouden van DDquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:15 schreef Dylan Dog het volgende:
Leuk dat het ieder jaar een bende is.

Ja prachtig toch?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:15 schreef Dylan Dog het volgende:

Ik probeer de traditie in ere te houden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:15 schreef Dylan Dog het volgende:

[offtopic] Peter Steele toch? [/oftopic]quote:

Nee man Golfert.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[offtopic] Peter Steele toch? [/oftopic]

Relnichten zijn het allemaalquote:Op woensdag 26 juli 2006 17:50 schreef Suijk het volgende:
Je kunt niet zeggen dat het niet leeft in VBL.

Voor degene die na z'n ban van de torenflat sprong?quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:09 schreef tong80 het volgende:
Volgend jaar de Pessotto award ?
[afbeelding]

Je bent inderdaad niet verplicht om bij iedere award te stemmen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:17 schreef jojomen4 het volgende:
De awards waar ik niet zoveel vanaf weet hoefde niet ingevuld te worden toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |