heb vorige keer niet meegenomineerd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Juist niet, Eilanden!
Dit jaar hebben er sowieso vijf mensen genomineerd die bij mijn weten nog nooit genomineerd hadden en wel Suijk, twi, Vaduz, Bos81 en Yeahinho. Die maakte wel icoontjes, maar deed niet mee met nomineren volgens mij. Van rubbereend ben ik niet zeker of hij vorig jaar nou had meegenomineerd.
Dan hadden we Sandman gevraagd, die volgens mij ook had kunnen debuteren, net als Bjoro.
Blijven Dylan Dog en ik over als mensen die vaker dan één keer hadden genomineerd.
Jammer dat er per mail gestemd wordt, waarom niet gewoon hier - dat maakt zo'n verkiezing een stuk leuker en gebeurt bij andere awards in andere subfora ook.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:27 schreef methodmich het volgende:
Zo, 21 lijsten verwerkt. Er zitten er een paar bij die nog erg spannend zijn.
Even twee verzoekjes:
1) Wil iedereen vanaf nu per mail stemmen? Is makkelijker verwerken voor mij. Als je graag je lijst aan anderen wilt laten zien plaats je hem wat mij betreft ook hier, maar doe het dan allebei. Kleine moeite om dan nog even je lijst in een mail te plakken. Enige uitzondering is tong80, die mag als hij wil nog hier plaatsen in plaats van mailen.
2) Als je mailt, wil je dan even je usernaam er bij zetten als die niet zo duidelijk uit je mailadres blijkt?
Geintje van Tong.. en ik ben niet genomineerd..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil nu overal op jou stemmen als ik een gratis shirt krijg![]()
Dan nomineer ik je bij dezenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Geintje van Tong.. en ik ben niet genomineerd..
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
edit: emailadres in je profiel is actueel en goed?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:43 schreef Yeahinho het volgende:
SCH, rot aub gewoon een eind op uit dit topic als je alleen maar kunt zeiken...
Bij de voorbereidingen heb ik je hier niet gezien, en toen hebben we juist besloten om het niet openbaar te doen, om de awardwinnaars tot het laatste moment onbekend te houden.
Banwaardige opmerking trouwens - meneertje de icoontjes makerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:43 schreef Yeahinho het volgende:
SCH, rot aub gewoon een eind op uit dit topic als je alleen maar kunt zeiken...
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:51 schreef Yeahinho het volgende:
Ik hoor zover ik weet bij geen enkel kliekje.
Het is dus toch serieus???quote:Bij het openbaar stemmen kan iedereen meetellen, dus kun je dan wachten tot de laatste dag, om dan mooi (bij een gelijke stand) te kunnen bepalen wie er wint.
Je hoort dus wel bij het kliekje - succes hoor, jammer dat een stel van die patsers denkt dat ze op deze manier VBL moet overnemen onder leiding van uber fuhrer Methodmich met zijn almachtige wijsheid en dictatoriale neigingenquote:En dat vonden degenen die destijds in het topic allemaal niet leuk. Jammer voor je dat jij er toen niet was, al twijfel ik eraan of we jouw mening hierover mee hadden genomen in het besluit....
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Jammer dat er per mail gestemd wordt, waarom niet gewoon hier - dat maakt zo'n verkiezing een stuk leuker en gebeurt bij andere awards in andere subfora ook.
Dat geheime stemmen maakt het alleen maar meer zo'n flauw inside gedoe.
Het is toch te zielig voor woorden om te stellen dat 'jullie' 'mijn mening niet zou hebben meegenomen en dan te stellen dat je niet bij dat enge kliekje hoortquote:
Het gaat dus toch om het winnen, grappig wnat iedereen zegt steeds dat het een geintje is. Lekker tegenstrijdig.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]zo is het tenminste spannend, anders weet je na het nalopen van de stemmers alllang wie er gaat winnen
Die voor de lelijkste baby?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:56 schreef Suijk het volgende:
Yeahinho, hij is gewoon aan een lobby bezig om alsnog genomineerd te worden voor de Christiano Ronaldo award.
Oh ja, welke dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:57 schreef Yeahinho het volgende:
Het is inderdaad een geintje, maar dat geintje wordt extra leuk als je wint ja. Jezus, wat word ik hier moe van... elk woord dat je typt wordt door jou verdraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |