abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 juli 2006 @ 17:53:20 #176
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_40173323
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:37 schreef methodmich het volgende:

[..]

Juist niet, Eilanden!

Dit jaar hebben er sowieso vijf mensen genomineerd die bij mijn weten nog nooit genomineerd hadden en wel Suijk, twi, Vaduz, Bos81 en Yeahinho. Die maakte wel icoontjes, maar deed niet mee met nomineren volgens mij. Van rubbereend ben ik niet zeker of hij vorig jaar nou had meegenomineerd.

Dan hadden we Sandman gevraagd, die volgens mij ook had kunnen debuteren, net als Bjoro.

Blijven Dylan Dog en ik over als mensen die vaker dan één keer hadden genomineerd.
heb vorige keer niet meegenomineerd.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_40175027
Ik sta er niet bij
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_40175801
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:27 schreef methodmich het volgende:
Zo, 21 lijsten verwerkt. Er zitten er een paar bij die nog erg spannend zijn.

Even twee verzoekjes:

1) Wil iedereen vanaf nu per mail stemmen? Is makkelijker verwerken voor mij. Als je graag je lijst aan anderen wilt laten zien plaats je hem wat mij betreft ook hier, maar doe het dan allebei. Kleine moeite om dan nog even je lijst in een mail te plakken. Enige uitzondering is tong80, die mag als hij wil nog hier plaatsen in plaats van mailen.

2) Als je mailt, wil je dan even je usernaam er bij zetten als die niet zo duidelijk uit je mailadres blijkt?
Jammer dat er per mail gestemd wordt, waarom niet gewoon hier - dat maakt zo'n verkiezing een stuk leuker en gebeurt bij andere awards in andere subfora ook.

Dat geheime stemmen maakt het alleen maar meer zo'n flauw inside gedoe.
pi_40175857
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 17:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zal ook eens stemmen..
Ik wil nu overal op jou stemmen als ik een gratis shirt krijg
  dinsdag 25 juli 2006 @ 19:27:59 #180
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40176039
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik wil nu overal op jou stemmen als ik een gratis shirt krijg
Geintje van Tong.. en ik ben niet genomineerd..
pi_40176095
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Geintje van Tong.. en ik ben niet genomineerd..
Dan nomineer ik je bij dezen
  dinsdag 25 juli 2006 @ 19:30:29 #182
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40176111
Haha.. hey, ik zorg wel even dat het goed komt ok.

edit: emailadres in je profiel is actueel en goed?
pi_40176210
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
edit: emailadres in je profiel is actueel en goed?
pi_40176478
SCH, rot aub gewoon een eind op uit dit topic als je alleen maar kunt zeiken...

Bij de voorbereidingen heb ik je hier niet gezien, en toen hebben we juist besloten om het niet openbaar te doen, om de awardwinnaars tot het laatste moment onbekend te houden.
pi_40176557
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:43 schreef Yeahinho het volgende:

Bij de voorbereidingen heb ik je hier niet gezien, en toen hebben we juist besloten om het niet openbaar te doen, om de awardwinnaars tot het laatste moment onbekend te houden.
Alles goed verder?

Je hoort ook bij dat kliekje he?

Wat is er mis mee om het openbaar te doen? Omdat methodmich dan niet kan frauderen ofzo?
pi_40176691
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:43 schreef Yeahinho het volgende:
Banwaardige opmerking trouwens - meneertje de icoontjes maker
pi_40176725
Ik hoor zover ik weet bij geen enkel kliekje.

Bij het openbaar stemmen kan iedereen meetellen, dus kun je dan wachten tot de laatste dag, om dan mooi (bij een gelijke stand) te kunnen bepalen wie er wint. En dat vonden degenen die destijds in het topic allemaal niet leuk. Jammer voor je dat jij er toen niet was, al twijfel ik eraan of we jouw mening hierover mee hadden genomen in het besluit....
pi_40176768
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:51 schreef Yeahinho het volgende:
Ik hoor zover ik weet bij geen enkel kliekje.
quote:
Bij het openbaar stemmen kan iedereen meetellen, dus kun je dan wachten tot de laatste dag, om dan mooi (bij een gelijke stand) te kunnen bepalen wie er wint.
Het is dus toch serieus???
Het ging toch nergens over, wat maakt er dan uit wie het wint. Het is juist leuk om het van anderen te lezen. Gebeurt in al die subfora, dat is een onderdeel van het geintje. Maar ja, dan wordt het zo duidelijk dat methodmich op zichzelf stemt natuurlijk omdat vooral duidelijk moet zijn dat meneer van iedereen het meeste verstand van alles heeft
quote:
En dat vonden degenen die destijds in het topic allemaal niet leuk. Jammer voor je dat jij er toen niet was, al twijfel ik eraan of we jouw mening hierover mee hadden genomen in het besluit....
Je hoort dus wel bij het kliekje - succes hoor, jammer dat een stel van die patsers denkt dat ze op deze manier VBL moet overnemen onder leiding van uber fuhrer Methodmich met zijn almachtige wijsheid en dictatoriale neigingen
pi_40176806
.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 juli 2006 @ 19:54:33 #190
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_40176820
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Jammer dat er per mail gestemd wordt, waarom niet gewoon hier - dat maakt zo'n verkiezing een stuk leuker en gebeurt bij andere awards in andere subfora ook.

Dat geheime stemmen maakt het alleen maar meer zo'n flauw inside gedoe.
zo is het tenminste spannend, anders weet je na het nalopen van de stemmers alllang wie er gaat winnen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_40176841
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:54 schreef Yeahinho het volgende:
.
Het is toch te zielig voor woorden om te stellen dat 'jullie' 'mijn mening niet zou hebben meegenomen en dan te stellen dat je niet bij dat enge kliekje hoort
pi_40176863
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

zo is het tenminste spannend, anders weet je na het nalopen van de stemmers alllang wie er gaat winnen
Het gaat dus toch om het winnen, grappig wnat iedereen zegt steeds dat het een geintje is. Lekker tegenstrijdig.
pi_40176866
Yeahinho, hij is gewoon aan een lobby bezig om alsnog genomineerd te worden voor de Christiano Ronaldo award.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  dinsdag 25 juli 2006 @ 19:57:21 #194
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_40176911
Waar sommige mensen zich druk om maken
Houd van een lijntje.
pi_40176923
Het is inderdaad een geintje, maar dat geintje wordt extra leuk als je wint ja. Jezus, wat word ik hier moe van... elk woord dat je typt wordt door jou verdraaid .
pi_40176937
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:56 schreef Suijk het volgende:
Yeahinho, hij is gewoon aan een lobby bezig om alsnog genomineerd te worden voor de Christiano Ronaldo award.
Die voor de lelijkste baby?
  dinsdag 25 juli 2006 @ 19:58:27 #197
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_40176952
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Die voor de lelijkste baby?
Nee voor de grootste nicht
Houd van een lijntje.
pi_40176992
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:57 schreef Yeahinho het volgende:
Het is inderdaad een geintje, maar dat geintje wordt extra leuk als je wint ja. Jezus, wat word ik hier moe van... elk woord dat je typt wordt door jou verdraaid .
Oh ja, welke dan?

Jij draait er om heen door te stellen dat het een geintje is maar dan is het plotseling wel serieus en heel belangrijk om te winnen. Je hoort niet bij een kliekje maar hebt het wel over wij en ons en ik hoor daar blijkbaar niet bij. Gelukkig maar trouwens.

Maar het is af en toe goed om dat enge gedrag van sommigen op VBL weer eens aan de kaak te stellen. Dat kliekje dat denkt zo almachtig te zijn omdat ze ímmers zoveel weten over voetbal.
pi_40177014
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:58 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Nee voor de grootste nicht
Ik ben maar 187, vrees dat TerroRobbie langer is
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 juli 2006 @ 20:00:43 #200
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_40177033
Het gaat de goede kant op: ik ben niet meer genomineerd.

Ik ga volgend jaar nog voor een nominatie: de Jardel Award.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')