Ik heb al gestemd - in het vorige deeltje, open en bloterig.quote:Op donderdag 27 juli 2006 02:33 schreef twi het volgende:
Ik ben geen Jood![]()
En misschien. Als je op me stemt
Idd, who cares, al nomineer je me niet voor de Lippi award, zal me boeien.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:12 schreef DutchGooner het volgende:
Anders nemen we het ff lekker serieus die awards![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 07:52 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Idd, who cares, al nomineer je me niet voor de Lippi award, zal me boeien.
Hoezo?quote:
Als echte Italie-liefhebber ben je macho en wil je gewoon winnen en de grootste pik hebben. Het is een Haantjes-gala en hoe meer ontkenning daarover, hoe leukerquote:Op donderdag 27 juli 2006 12:41 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik bedoel alleen dat ik me niks anders voel over dit soort zaken of ik nu wel of geen nominatie/prijs heb. Maakt me dat voor mezelf een minder groot liefhebber of dat ik er minder plezier in heb? Nee.
Dus boeit het toch niks?!
quote:
Die is scheidsrechter.quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:37 schreef DonRaja het volgende:
Ik had Stanley_Climbfall ook wel verwacht bij de amateur-award.
Ik wist dat scheidsrechters uitgesloten waren van nominatie, maar ok persoonlijke mening: de Jaan de Graaf-award zou hem niet misstaan.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die is scheidsrechter.
26 lijstjes binnen inmiddels.
Ik denk dat hij vooral nerveus omdat hij wil weten wie de grootste pik heeft ja.quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:54 schreef Gollemrulez het volgende:
Je hebt wel een grote pik obsessie SCH ofnie?![]()
Ziet Stan zoveel amateurpotjes dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik wist dat scheidsrechters uitgesloten waren van nominatie, maar ok persoonlijke mening: de Jaan de Graaf-award zou hem niet misstaan.
Ik dacht dat het ook om kennis en interesse ging, maar ik ben nog iets te nieuw hier om tegen je in te blijven gaan...quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:58 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ziet Stan zoveel amateurpotjes dan?
Het is en blijft in het algemeen natuurlijk een gigantische stomme lul! Dus die kans zit er dik in.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:10 schreef cultheld het volgende:
Zou DAM z'n José Mourinho (Fortes Rodriguez) award gaan prolongeren?
Het blijft een schande dat die is opgeheven.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb voor minder een ban gehad
Scherp +1quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Het blijft een schande dat die is opgeheven.
Is de vorige al afgelopen dan?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:34 schreef cultheld het volgende:
*ruikt een nieuwe rel
Het houdt allemaal met elkaar verband lapin!quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik niet, weg met die zooi die niks met het topic te maken heeft.
't Begon net leuk te worden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
pff eindelijk een beetje vermaak in mn vakantie...quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Blijkbaar weet je niet hoe de winnaar van vorig jaar (toen nog de Shew-Atjon award) bekend werd gemaakt.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:41 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
maarja... voor eens en al... stem op mij![]()
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:07 schreef Gollemrulez het volgende:
er staat me iets van bij... dat was volgens mij zoiets dat degene met de minste stemmen de award kreeg, omdat hij/ zij blijkbaar nog minder opviel...
Daar heb je gelijk in, want het kan goed zijn dat de award nu wel naar degene met de meeste stemmen gaat.quote:ondanks dat moet een beetje zefpromotie toch kunnen lijkt me
achja maar die contradictie is toch juist leukquote:Op donderdag 27 juli 2006 19:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Volgens mij stemmen de meesten juist op diegene die ze helemaal niet kennen.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:37 schreef DonRaja het volgende:
Ik had Stanley_Climbfall ook wel verwacht bij de amateur-award.
Ik mag hopen van niet, zeg. Onderbond, weet je nog?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:06 schreef methodmich het volgende:
Stan is absoluut een liefhebber!
Over tien jaar fluit ie eredivisie.
Hij komt uit Groningen............hij komt uit Groningen....................quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:45 schreef MaxPower het volgende:
Misschien een leuk topic, verzin hier alvast wat spreekkoren tegen Stanley..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |