quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
SCH.. check dit.. ik floot een wedstrijd van Noordpool UFC. Staat er een oud mannetje van de tegenpartij langs de lijn. Ik ben in zijn buurt en hij voegt me toe: "Du bist de twoalfde man van Noardpoal". Voor de cultuurbarbaren, dat is Gronings.
Ik repliceerde: "Je moet lekker naar huis gaan en tegen je vrouw gaan zeiken"![]()
Dit verhaal heb ik al eens gespamd, verder gaat het altijd wel goed qua commentaar. Dit vond ik wel een mooie.

joe hoalt mie de woarden uut de bek mar ik hep al tefeel gezecht hierquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waarom moet het eigenlijk tot half augustus duren voor de uitslag bekend gemaakt wordt? (Ontopic en zo)

quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De mensen zijn je nog niet moe, hoor.. de VBL-ers willen best meer van je.

Het gaat zo goed ineensquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tegen wie ga je vanavond grommen, vraagt iedereen zich weer af.
Menig 'snotneus' bibbert al bij je aanwezigheid in een topic.

daar hoor ik dan niet bij... maarja wie ben ik... (zie nominatiequote:Op donderdag 27 juli 2006 23:48 schreef SCH het volgende:
[..]
joe hoalt mie de woarden uut de bek mar ik hep al tefeel gezecht hier

Ik zou het eerder strontvliegen willen noemen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
enigszins hi-la-risch. De foute types komen als vliegen op de honing af.

quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:01 schreef popolon het volgende:
Ik zou het eerder strontvliegen willen noemen.
Je noemt sch toch geen honing hoop ik?

Dan heeft iedereen wat tijd om te stemmen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waarom moet het eigenlijk tot half augustus duren voor de uitslag bekend gemaakt wordt? (Ontopic en zo)

Bedankt twi, ik ben ontzettend blij dat je me zo snel op de hoogte houdt. Kun je me ook toelichten waarom je je 'heldenverering' zo plotseling hebt toegespitst op slechts één Held?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 03:45 schreef twi het volgende:
@Dylan Dog, ik heb Rosenberg en Heitinga uit m'n signature gehaald. Het is maar dat je het weet. Ze zijn niet minder held, maar Maduro blijft de "main man". Oke?
Ik dacht, hier zul je het wel het snelste lezen, voordat je weer met vragen komt weet je het dus alvast

wat een talentquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:48 schreef SCH het volgende:
[..]
joe hoalt mie de woarden uut de bek mar ik hep al tefeel gezecht hier

Omdat held zijn anders te gewoontjes wordtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Bedankt twi, ik ben ontzettend blij dat je me zo snel op de hoogte houdt. Kun je me ook toelichten waarom je je 'heldenverering' zo plotseling hebt toegespitst op slechts één Held?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |