is ook een optie !quote:

Dat zou een enorme chaos opleveren en dan is er de kans dat bij sommige awards veel verschillende keuzes gemaakt worden en zo uiteindelijk iedereen op 4 stemmen oid uitkomt. Nominaties lijkt me een stuk eenvoudiger.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan gewoon stemmen zonder nominaties.

Ja, een overkill zou zonde zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:54 schreef Beschouw het volgende:
Ben het met Tong eens dat je de categorieën zou moeten minderen. Met al deze categorieën krijgt bijna elke VBL-user straks een award.

De Fernando Ricksen award zou je het nu kunnen noemenquote:Op maandag 10 juli 2006 18:51 schreef Yeahinho het volgende:
George Best-award (voor de user die het vaakst onder invloed post)
mag van mij weg, maar weet niet hoe jullie erover denken

Ik weet je bent zo van je WK-roes in de verjaardag-van je zoon-roes gegaan maarquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:17 schreef DIGGER het volgende:
De Fernando Ricksen award zou je het nu kunnen noemen

Wie wel dan?quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het Hools en vrienden kliekje. Daar hoor jij inderdaad niet bij.

Vorig jaar hadden we er ongeveer 40. Mooi aantal. Streef ik nu ook naar, is juist leuk. En dat bijna iedereen een award krijgt is in de praktijk ook niet zo hoor!quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:54 schreef Beschouw het volgende:
Ben het met Tong eens dat je de categorieën zou moeten minderen. Met al deze categorieën krijgt bijna elke VBL-user straks een award.

Vind je veertig niet erg veel? Vorig jaar vond ik het namelijk ook al veelquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we er ongeveer 40. Mooi aantal. Streef ik nu ook naar, is juist leuk. En dat bijna iedereen een award krijgt is in de praktijk ook niet zo hoor!
Een nominatieronde met 10 mensen geeft een goed beeld, wat mij betreft. Heb nog niet van alle tien de gegadigden om te nomineren gehoord of ze ook echt willen. Alleen Bos wil niet, Yeahinho weet ik dat die wel wil en volgens mij Suijk ook. DD ook op zeker.

dat is wel leuk voor de belgische userquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:39 schreef Bos81 het volgende:
een ander voorstel:
De Timmy Simons-award: voor leukste Belgische user.
Of eventueel ook een award voor de Belgische competitie, mochten de overige buitenlandse competities award blijven bestaan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |