Appie bonusweken, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:53 schreef rubbereend het volgende:
ik heb vernomen uit geruchten circuit dat er stemmen verkocht zijn..................

Daar is het zomerzegelsplakweken hoorquote:

Zomerzegelsplakweken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:55 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daar is het zomerzegelsplakweken hoor![]()

Waarom wel een algemene Eerste Divisie Award en niet een algemene Eredivisie Award? Het FC Den Bosch topic loopt binnen VBL bijvoorbeeld veel harder dan menig Eredivisie-topicquote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Die kritiek had ik ook, het is een nogal achterhaalde en typerende manier van denken.

quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waarom wel een algemene Eerste Divisie Award en niet een algemene Eredivisie Award? Het FC Den Bosch topic loopt binnen VBL bijvoorbeeld veel harder dan menig Eredivisie-topic

Dat is vorig jaar ook al geopperd maar ja als je niet luistert, blijf niet aan de gang he. Je zou het zelf ook kunnen bedenken dat het nergens op slaat.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is allemaal geopperd, maar dan zegt er vrijwel niemand iets of komt met deze suggestie of steunt die. Dus dan niet.
Iedereen heeft ruime gelegenheid gehad mee te denken.
Jij was op vakantie, dus jou tel ik niet mee wat dat betreft, maar anderen wel.
Wellicht volgende keer dus wel een eredivisie-award.

Ik had helemaal niks joh.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:49 schreef methodmich het volgende:
Jij had gewoon in het voorbereidingstopic al deze opbouwende kritiek moeten leveren. Daar hadden we wat aan gehad. Nu is het leerzaam voor een volgende keer, maar veel te laat SCH.

Idd, wat een jokkebrok hequote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Exact. Ieder jaar dezelfde saaie discussies en maar volhouden dat hij het niet wist

VBL-Awards 2006: de voorbereidingen!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:56 schreef SCH het volgende:
Ik heb zo langzamerhand zo ontzettend genoeg van je methodmich, dus flikker aub gewoon op.

Er is toch niks op tvquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:59 schreef rubbereend het volgende:
zijn we een beetje klaar met elkaar, elke 2 pagina's dezelfde discussie

Ja joh, je leest wat je wilt lezen. Freakquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
VBL-Awards 2006: de voorbereidingen!
Zoals je ziet is de suggestie geweest, maar werd er o.a. op gezegd dat het leuker was om de clubawards te houden.
Onderwijzertje. Je bent gewend dat iedereen naar je luistert en hier is dat niet zo. Lastig he.quote:Dus is er gewoon over gediscussieerd, is er helemaal niets opgelegd en zit je dus weer eens in de ruimte te zwetsen zoals gewoonlijk. En omdat je dat weet ga je persoonlijk worden. Je gaat je gang maar.
Treurigquote:Helaas, je kan het blijkbaar niet laten. Een treurige zaak SCH.

Jij noemt mij een bal?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:03 schreef VoreG het volgende:
SCH wat een jankbal ben je ook

Zie je, je wordt weer persoonlijk omdat je argumenten tekort schieten.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja joh, je leest wat je wilt lezen. Freak
[..]
Onderwijzertje. Je bent gewend dat iedereen naar je luistert en hier is dat niet zo. Lastig he.
Ga die kinderen lastig vallen joh, maniak.
[..]
Treurig
Flikker toch op joh, die discussie is ieder jaar gevoerd maar ja

Alsof jij luistert joh.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zie je, je wordt weer persoonlijk omdat je argumenten tekort schieten.
Je had je mening vooraf mogen geven. Dat doe je niet, achteraf ga je op een hele flauwe manier de boel bekritiseren en proberen je gelijk te halen.

Jij luistert toch nergens naar joh. Eigenwijzer dan jij moeten ze echt nog geboren worden. Dus ga mij nou niet de les lezenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:06 schreef methodmich het volgende:
Zie je, je wordt weer persoonlijk omdat je argumenten tekort schieten.

Doen vrouwen erg vaak, vaak niet mee te discussieren, die worden iets te gauw te emotioneel.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:09 schreef popolon het volgende:
Discussieren mag SCH, best leuk om te lezen.
Maar niet schelden!

Jankbalquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Doen vrouwen ook, vaak niet mee te discussieren, die worden iets te gauw te emotioneel.

Als hij nou alle topics vanaf de voorbereidingen tot de nominaties eens zou doorlezen, dat zou al makkelijker discussieren. Nu is het net of je met een blinde discussieert of blauw of geel een mooiere kleur is.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:12 schreef rubbereend het volgende:
het is nu maar eens afgelopen met persoonlijk worden! Of discussie op argumenten of niets!

Oh ja, ga een beetje een emotioneel betoog houden.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:11 schreef methodmich het volgende:
Heel sterk. Van iemand met jouw intelligentie vind ik dat je wel erg snel je toevlucht zoekt tot scheldwoordjes en op de man spelen. Valt me tegen.
De lijst is niet door mij samengesteld, maar door meerdere mensen. Daar is overleg over geweest, iedereen had instemming. Maar ja, dat valt jou niet wijs te maken. Want SCH heeft een vooringenomen standpunt om dit allemaal te bekritiseren en dus moet hij dat doen.
Je gaat je gang maar. Misschien moet jij de boel volgend jaar eens organiseren. Maar zelf doe je nooit zoiets. Helemaal niet erg, maar wel flauw dat je dan altijd meent te moeten zeuren.

Ja tuurlijk joh.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als hij nou alle topics vanaf de voorbereidingen tot de nominaties eens zou doorlezen, dat zou al makkelijker discussieren. Nu is het net of je met een blinde discussieert of blauw of geel een mooiere kleur is.

Ik zeg maar even niksquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Doen vrouwen erg vaak, vaak niet mee te discussieren, die worden iets te gauw te emotioneel.

quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:15 schreef methodmich het volgende:
Zie je SCH, je zit weer onzin te kletsen.
Want anders had je geweten dat er allerlei awards zijn die ik niet verzonnen heb.
Maar ja, jij wilt lekker zeuren, dus dat weiger je gewoon in te zien.
Ik constateer alleen dat je nog geen enkel zinnig argument hebt aangedragen.

Nou, kom eens met een mooi citaat van vorig jaar. Doe eens moeite, in plaats van alleen een beetje wat in het luchtledige te roepen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk joh.
Die kritiek op die top 3 is er al jaren maar dat heb je blijkbaar altijd gemist.

Vaak zat, maar niet door Mich, ik heb de beste man nog nooit zien schelden.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Kuthoer.
Gelukkig wordt er ook nooit op mij gescholdenhe![]()

Het is persoonlijk. Het gaat hier om vleesgeworden eigenwijzigheid. Argumenten doen er helaas niet toe bij MM, die gaat gewoon zijn gang.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:12 schreef rubbereend het volgende:
het is nu maar eens afgelopen met persoonlijk worden! Of discussie op argumenten of niets!

Ik negeer niet wat Eilanden zegt. Sterker nog, ik zeg hem dat er inderdaad over is gesproken. Maar dat er toen niet uitgekomen is dat het anders moest worden, zoals die link bevestigt. Maar die klik je vermoedelijk niet eens aan, omdat het niet in je straatje past.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]Ga door man. Laat je helemaal gaan.
Jij negeert gewoon wat Eilanden en ik zeggen. Gaat er gigantisch arrogant en klootzakkerig mee om en dat krijg je op je bordje. Zo werkt dat hier

Schelden is een teken van zwakte van de geest en een gebrek aan beschaving, Popolon.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Vaak zat, maar niet door Mich, ik heb de beste man nog nooit zien schelden.
Volgens mij kan ie het niet eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |