Een algemene Top 3 award ging dat over.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Hier stel je toch voor om alleen voor de top 3 awards te maken?
Dat vind ik dus heel veel zeggend. Je hebt zelf niet in de gaten hoe belerend het toontje van de meester is. Je wordt er denk ik ook niet zo vaak op aangesproken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:32 schreef methodmich het volgende:
Ik zie niet wat hier niet normaal aan is eerlijk gezegd.
Okay, dan valt het op 2 manieren te lezen. Blijf het raar vinden hoor want die top 3 is al heel lang geen top 3 meer.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Een algemene Top 3 award ging dat over.
Laat Eilanden maar vertellen of hij mijn uitleg als vervelend ervaart. Het was een antwoord op hem.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat vind ik dus heel veel zeggend. Je hebt zelf niet in de gaten hoe belerend het toontje van de meester is. Je wordt er denk ik ook niet zo vaak op aangesproken.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom juist. Gooi jij nooit het riskbord omver?
Weer dat belerende toontje. Daarom zeg ik dat genoeg van je heb en je als zeer arrogant en betweterig ervaar. Net zoals veel mensen mij niet uit kunnen staan en dat snap ik op mijn beurt wel!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Laat Eilanden maar vertellen of hij mijn uitleg als vervelend ervaart. Het was een antwoord op hem.
Boehoe, ik wil het zien. Hier!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:04 schreef clauwheee het volgende:
Je zou bijna vergeten waar het hier om gaat, maar ik heb de boel gemaild.
quote:NOMINATIES VBL AWARDS 2006
Clarence Seedorf-award (voor de meest onbegrepen user)
tong80
Jack van Gelder-award (voor de user die in discussies het meest zijn clubvoorkeur laat blijken)
Erwtensoep
Deco-award (voor de creatiefste user, denk aan spelletjes, OP's, icoontjes maken e.d.)
Yeahinho
George Best-award (voor de user die het vaakst onder invloed post)
Vom
Sander Westerveld-award (voor de user die er vroeger vaak was, maar helemaal uit beeld is verdwenen)
Lionheaad
You'll Never Walk Alone-award (voor de trouwste supporter / gene die het meest van zijn club houdt)
Cart_man
Ismail Aissati-award (voor de netste poster)
Bos81
San Marino-award (voor de supporter van de meest kansloze club)
Suijk (FC Omniworld)
Peter Niemeyer-award (voor de onopvallendste user)
Geen van de drie genomineerden.
Johan Cruijff-award (voor de user met de opmerkelijkste uitspraken)
tong80
Gary Lineker-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Engels voetbal)
DutchGooner
Marcello Lippi-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Italiaans voetbal)
DIGGER
Emilio Butragueño-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Spaans voetbal)
Geen idee.
Jürgen Klinsmann-award (voor de grootste liefhebber / kenner van Duits voetbal)
Geen idee.
Paul Van Himst-award (voor de grootste liefhebber van Belgisch voetbal)
Geen idee.
Rahim Ouedraogo (voor de grootste liefhebber / kenner van voetbal uit een andere competitie)
Geen idee.
Hand in Hand-award (voor de grootste Feyenoord-fan)
Cart_man
Op 'n slof-award (voor de grootste Ajax-fan)
Geen stem.
Voor rood - wit gezongen-award (voor de grootste PSV-fan)
Rubbereend
Best of the rest-award (voor de grootste fan van een andere Nederlandse eredivisieclub)
Geen stem.
Vrijdagavond-award (voor de grootste fan van een Nederlandse eerste divisie club)
TerroRobbie
Jaan de Graaf-award (voor de grootste kenner / liefhebber van het amateurvoetbal)
methodmich
818 award (voor de grootste teletekstsupporter)
Geen idee.
René Temmink-award (voor de grootste vredestichter)
Bos81
Mooi weer-award (voor de user die je alleen ziet als het goed gaat met zijn club)
Geen idee.
Marco van Basten-award (voor de meest gewaardeerde user, hetzij qua kennis, postinhoud, informatie, betrouwbaarheid enzovoort)
-Vaduz-
Johan Derksen-award (voor de user met de meest uitgesproken mening)
Cultheld
Louis van Gaal-award (voor de user die het minst tegen zijn verlies kan)
Jajong
Lionel Messi-award (voor de beste nieuwe user)
Beschouw
Dione de Graaf-award (voor de beste vrouwelijke user)
Geen stem.
Klaas Jan Huntelaar-award (voor de nieuweling die snel een bepalende rol kreeg)
Beschouw
Ron Jans-award (voor de grootste clown / meest humoristische user)
tong80
Kees Jansma-award (voor de user die het meest objectief/realistisch blijft)
-Vaduz-
Zidane & Materazzi-award (voor de twee users die het meest met elkaar overhoop liggen)
Dirk-Kuijt & Iedere Ajacied
Pelé-award (voor de user die binnen VBL het minst met voetbal bezig is)
Bluezz
José Fortes Rodriquez award (voor de user die de domste en meest beledigende uitspaken doet)
Jajong
Zeljko Petrovic-award (voor de user die iedereen te vriend wil houden)
Appelsientje
Luc Nilis-award (voor de leukste Belgische user)
Geen idee.
Cristiano Ronaldo-award (voor de grootste aansteller)
Geen stem, mijn potentiële winnaar van deze award staat er niet bij.
Fabio Grosso-award (voor de user die er al een tijdje was, maar ineens flink op begint te vallen)
Borisz
Dit is hardstikke serieus man!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:16 schreef twi het volgende:
En over die achterkamertjespolitiek: Stel jullie niet zo aan zeg
Ach, van jou kan ik 't wel hebben, je bent immers niet voor niets m'n favoriet voor de Ron Jans Awardquote:
SCH is inderdaad niet genomineerd.quote:Cristiano Ronaldo-award (voor de grootste aansteller)
Geen stem, mijn potentiële winnaar van deze award staat er niet bij.
Dat is pas achterkamertjespolitiek!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
SCH is inderdaad niet genomineerd.
Doe esquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:27 schreef Haruhi het volgende:
Ik zal geen nammen noemmen,
Ik SCHal dat ook SCHeker niet doen, want dat iSCH natuurlijk hartSCHtikke onbeSCHoft.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:27 schreef Haruhi het volgende:
Ik zal geen nammen noemmen, mmaar het is echt lachwekkend hoe serieus sommige mmensen dit nemmen.
Wat ook zo dom is, is dat sommige users bij alle negatieve awards op een Ajacied o.i.d. stemmen. Als ik die toch in mijn clauwen zou krijgen! Dan zwaait er wat hee!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik SCHal dat ook SCHeker niet doen, want dat iSCH natuurlijk hartSCHtikke onbeSCHoft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |