Dat kunnen we vast wel oplossen, laten we eerst maar kijken of er animo voor is en zo ja dan ga ik wel praten met de gasten van streetwars.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:32 schreef _Qmars_ het volgende:
Even één ding! Hebben ze geen rechten op dat event oid! Dat je straks gezeik krijgt omdat we ''het idee'' gepikt hebben ofzo
Ik zit er aan te denken om een soort van voorrondes te doen en die dan regionaal te organiseren en dan steeds landelijker te gaan. Dus eerst in je eigen stad, dan je provincie en de finale is dan landelijk.quote:
Thnx, wist niet waar ik het moest plaatsen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Trapje GC dan maar.
[NWS] -> [GC]
Is dat een "count me in"?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:41 schreef Tabu het volgende:
doe het gewoon over heel nederland, alleen fok!kers
Ja ze hebben patent genomen op het elkaar beschieten met waterpistooltjes, iedereen die dat doet zonder schriftelijk toestemming te vragen en de rechten af te kopen wordt gesuedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:32 schreef _Qmars_ het volgende:
Even één ding! Hebben ze geen rechten op dat event oid! Dat je straks gezeik krijgt omdat we ''het idee'' gepikt hebben ofzo
linkje?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:29 schreef Black_Ninja het volgende:
Na aanleiding van het nieuws op de frontpage
Daarom ben ik dus begonnen met het aanmaken van die lijst boven aan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:51 schreef druide het volgende:
Ik zou eerst alle users die willen meedoen bijhouden, om vervolgens een geschikte locatie te zoeken.![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
linkje?
en het is NAAR aanleiding van
Standen bijhouden, targets bijhouden, problemen oplossen, de gegevens verdelen dat soort dingen. Niks speciaals of zwaars maar meer de statistieken bijhouden.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat doet een regio hoofd?
Wanneer je dat doet gaan ze je waarschijnlijk alleen maar geld afhandig maken voor een "licentie" terwijl het een spel is dat al jaren overal ter wereld, onafhankelijk van elkaar wordt georganiseerd. Niet voor niets is het zo dat men dit spel hier al kent onder de naam Gotcha!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:35 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dat kunnen we vast wel oplossen, laten we eerst maar kijken of er animo voor is en zo ja dan ga ik wel praten met de gasten van streetwars.
nou doordrinken dan maar...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:59 schreef lurf_doctor het volgende:
Voordat dat tot Deventer doordrinkt, vriest het al weer![]()
Ik zal vanavond beginnen aan de regelementen maar ik vind dat waterballonnen, emmers en vergelijkbare middelen zijn toegestaan maar ijsblokjes en dergelijke niet ivm mogelijke verwondingen. We moeten het wel leuk houden natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:41 schreef Elegy het volgende:
Wat is de limiet van het waterkanon? En mag je ook melee wapens gebruiken zoals emmers water en ijsblokjes?
misschien ook de officiele link in de OP zetten ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:43 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik zal vanavond beginnen aan de regelementen maar ik vind dat waterballonnen, emmers en vergelijkbare middelen zijn toegestaan maar ijsblokjes en dergelijke niet ivm mogelijke verwondingen. We moeten het wel leuk houden natuurlijk.
Op die manier zouden we ons linken aan die organisatie, en dan weten we zeker dat ze geld willen zien. Ik zal dat vanavond allemaal uit zoeken (ben officieel namelijk aan het werk op dit momentquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
misschien ook de officiele link in de OP zetten ?
misschien handig voor mensen die meer info willen hebben over het evenement
tja werkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:47 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Op die manier zouden we ons linken aan die organisatie, en dan weten we zeker dat ze geld willen zien. Ik zal dat vanavond allemaal uit zoeken (ben officieel namelijk aan het werk op dit moment)
Hehehe, ja programmeur. Maar project loopt op zijn eind, me chef is met vakantie en de klant is niet thuis. En heb de hele week de tijd om het af te ronden. Dus met die warmte maken we ons niet TE drukquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja werk
zeker icter ofzo
dat je zoveel tijd hebt
Omg Elegy.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:41 schreef Elegy het volgende:
Wat is de limiet van het waterkanon? En mag je ook melee wapens gebruiken zoals emmers water en ijsblokjes?
*cast water attunement*quote:
OMGquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
*cast water attunement*
*cast Powdersnow 10 Energy, 1 sec cast time, 10 sec recharge:
Cast a storm of powdersnow in foe's location. Target foe and all adjacent foes suffer for -66% movement speed for (2..13) seconds. When hit with lightning damage while under Powdersnow, that damage does (12-19) damage. Powdersnow ends prematurely when foe(s) are hit by firedamage.
*cast Waterbombing (Elite) 10 Energy, 2 sec. cast time, 10 sec recharge:
For (3..9) seconds, target foe and adjacent foes are bombarded with huge raindrops. Foes suffer from a snow or frost spell take additional (5..12) damage and cannot flee from the AoE.
This skill can be captured from Wintry Elegy (Blessed Griffon) in Dreadnought's Drift
Onder voorbehoud maar het lijkt me wel geinig. Ik woon in Haarlem btwquote:
Welkom bij de groep, is het trouwens mogelijk voor een Mod om het topic FOK! Streetwars 2006 te noemen? Thnx!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Onder voorbehoud maar het lijkt me wel geinig. Ik woon in Haarlem btw
Het wordt afwachten, misschien komen er vanavond veel aanmeldingen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:47 schreef Crazy-M het volgende:
dit lijkt me tot nu toe meer landelijk dan plaatselijk te gaan afspelen
Welkom bij de club!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:50 schreef oblomov_ het volgende:
Amsterdam hier! Wil graag meedoen
Heb van de site van StreetWars begrepen dat zij jou steeds een target aanwijzen waarvan je dan gedetailleerde informatie krijgt (woon & werkadres & foto neem ik aan). Zij gaan uit van een Assassin, dan lijkt het me toch dat melee wapens uitgesloten zijn daar het om stealth gaat? (al is het wel een hilarisch idee) En wie gaat er nou met een emmer water door de stad rennen? (nu niet allemaal tegelij 'IK' gaan roepen...)
Ik ga iig een waterpistootlje aanschaffen zonder pomp. Met 1 hand bedienen en klein genoeg om in je tas oid te verbergen lijkt me wel handig. Jouw target weet niet hoe _jij_ eruit ziet, neem ik aan, dus is het handig om zo onopvallend mogelijk zo dichtbij mogelijk te komen
Als meleewapen een waterijsje (zonder suiker, dat plaktquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:50 schreef oblomov_ het volgende:
Heb van de site van StreetWars begrepen dat zij jou steeds een target aanwijzen waarvan je dan gedetailleerde informatie krijgt (woon & werkadres & foto neem ik aan). Zij gaan uit van een Assassin, dan lijkt het me toch dat melee wapens uitgesloten zijn daar het om stealth gaat? (al is het wel een hilarisch idee) En wie gaat er nou met een emmer water door de stad rennen? (nu niet allemaal tegelij 'IK' gaan roepen...)
Ik ga iig een waterpistootlje aanschaffen zonder pomp. Met 1 hand bedienen en klein genoeg om in je tas oid te verbergen lijkt me wel handig. Jouw target weet niet hoe _jij_ eruit ziet, neem ik aan, dus is het handig om zo onopvallend mogelijk zo dichtbij mogelijk te komen
Welkom bij de club!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:52 schreef dockus het volgende:
He,
Ik meld me sowieso aan, en wil wel als hoofd dienen voor regio Leeuwarden.
En een regenjas als body armourquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als meleewapen een waterijsje (zonder suiker, dat plakt)
À la Leon: beginnen met een supersoaker en voor de Meester Assassin een nat washandje
zoiets dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:50 schreef oblomov_ het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:25 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Offtopic: YEEESSSSSS, ik kan weer fokken!
Ontopic: Ik doe mee, omgeving Den Haag, heb er ongelooflijk veel zin in.
Ga het ook doorvertellen aan vrienden dus dat is ook weer relaxed.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:35 schreef Crazy-M het volgende:
heb net op een andere forum ook maar gepost met links naar hier
dus kijken of we nog meer aanmeldingen krijgen
We hebben zelfs al een regio hoofd in Leeuwarden dus geen enkel probleemquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:36 schreef Willemijntje het volgende:
ik zou heeel graaag willen meedoen.. maar jah, Leeuwarden.. :S
Tot nadere inspectie sta je bij Den Boschquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:37 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ik meld me hierbij graag aan.
Kom uit Uden, dus zal wel onder Eindhoven c.q. Den Bosch vallen.
De lol is juist dat het een meer daags event wordt waardoor je een aanval echt kan plannen. Maar misschien kunnen we een closing party houden als de finale is geweest.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:40 schreef Beach het volgende:
Lijkt me beter idee om 1 dag met zn allen in een grote stad af te spreken en dan met een foto je doelwit opzoeken.
Daar ben ik nog niet echt over uit. Opzich is met een grote groep waarin iedereen een kleine inleg doet het altijd wel leuk aan de andere kant moet er dan ook weer worden gezorgd voor een veilige betalingsmethode, een punt waar het geld wordt bewaard ect. En ik weet ook niet hoe het is geregeld bij de wet als we er een geld element instoppen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:42 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Nog een vraagje komt er een geldprijs....?
In de orginele Streetwars moeten alle deelnemers geld inleggen gaan wij dat ook doen?
Lijkt me wel heel vet niet meer dan 5 euro lijkt me redelijk toch?
inderdaadquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:43 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
De lol is juist dat het een meer daags event wordt waardoor je een aanval echt kan plannen. Maar misschien kunnen we een closing party houden als de finale is geweest.
Kan je me een plaats naam geven?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:44 schreef ParanoidEv het volgende:
ParanoidEv meld zich voor regio..euh..midden&zuid Zeeland ofzo?
volgens mij moet je dan toestemming vragen enzo. krijg je een hoop dingen bij kijkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:45 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet echt over uit. Opzich is met een grote groep waarin iedereen een kleine inleg doet het altijd wel leuk aan de andere kant moet er dan ook weer worden gezorgd voor een veilige betalingsmethode, een punt waar het geld wordt bewaard ect. En ik weet ook niet hoe het is geregeld bij de wet als we er een geld element instoppen.
Maar ik zal er zeker naar kijken.
Sounds good!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad
dan gewoon 1 of andere centrale stad, utrecht ofzo, ligt voor iedereen wel centraal lijkt me
en kunnen we ook centrale punt afspreken dat als je gekild bent om nog na te genieten met een drankje
en al 3 viewsquote:Geplaatst: Di Jul 25, 2006 3:32 pm Onderwerp: Streetwars Reageer met quote Bewerk/verwijder dit bericht Verwijder dit bericht
Sommige mensen kunnen nog wel een CSI aflevering herinneren waarin een vent wordt vermoordt. Na onderzoek blijkt dat hij deel uitmaakt evan een spel.
Dit spel werkte als volgt:
Je kon je eigen inschrijven via internet. Zodra er genoeg aanmeldingen waren kreeg je een envelop van de organisatie. Hierin zitten de volgende dingen:
Naam target, pasfoto target, adres werk, en adres van zn woning.
De opdracht is dan om die persoon "te vermoorden" dit doe je door de persoon simpel weg nat te spuiten. Zodra het geslaagd is krijg je de envelop van de "vermoorde" persoon en heb jij dus een nieuwe target.
Meer hierover is te lezen op: www.streetwars.net
Inmiddels heeft dit spel zich al uitgebreid tot Londen, daar is nu echter een hoop problemen rond dit spel zoals te lezen valt op fok. Nu hebben mensen van Fok.nl de handen in elkaar geslagen en zijn we aan het kijken hoeveel mensen binnen nederland geintresseerd zijn in dit spel. Hierop zullen we vervolgens ook proberen om het hier te organiseren.
Voor verdere informatie over dit evenement in Nederland kun je op het fok forum terecht:
FOK! Streetwars
Alsnog alle links op een rijtje:
www.streetwars.net De officiele site waar het begonnen is.
Ophef in Londen over waterpistolen Het nieuws bericht uit londen
FOK! Streetwars Het topic op Fok waar we kijken hoeveel mensen geintresseerd zijn in dit evenement.
Dan zou ik Goes zeggen, maar ik zit ieder weekend in Terneuzen. Zeeland is denk ik wel weer een geval apart gezien er vast niet te veel deelnemers uit komen. Ik zou ze tot nu toe gewoon als ik jou was allemaal onder Zeeland scharen ofzo en daarna onderverdelen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:46 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Kan je me een plaats naam geven?
En, welkom bij de club!
En de nieuwssubmit staat "in behandeling"quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:52 schreef Crazy-M het volgende:
Voor de geintreseerde even mijn topic op het andere forum:
[..]
en al 3 views![]()
Okquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:57 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dan zou ik Goes zeggen, maar ik zit ieder weekend in Terneuzen. Zeeland is denk ik wel weer een geval apart gezien er vast niet te veel deelnemers uit komen. Ik zou ze tot nu toe gewoon als ik jou was allemaal onder Zeeland scharen ofzo en daarna onderverdelen?
Ik heb je voorlopig ondergebracht bij Amsterdam.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:58 schreef Roellio het volgende:
Ik kan wel in Alkmaar, Amsterdam of Utrecht.
w00t zal vet zijn als we door komenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:58 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
En de nieuwssubmit staat "in behandeling"![]()
Moet alleen nu naar huis toe dus ben ff een tijdje off, maar daarna zal ik weer verder gaan met het verwerken van de aanmeldingen
![]()
dat is niet persé waar. ze kunnen me besluipen, of tijdens een visite of wanneer dan ook beschieten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:17 schreef Crazy-M het volgende:
doe gewoon gelijk groot
je kent je vrienden, dus ja is het neit leuk als ze naar je toe komen, dan weet je gelijk genoeg:x
ja ok dat kan dan ook weerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:20 schreef RecomServ het volgende:
[..]
dat is niet persé waar. ze kunnen me besluipen, of tijdens een visite of wanneer dan ook beschieten.
ja, naar het nieuwsbericht.... van de FP niet van mijn forum berichtquote:
o ja ik ziequote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:28 schreef RecomServ het volgende:
[..]
ja, naar het nieuwsbericht.... van de FP niet van mijn forum bericht
hmm dan mag ik mijn geschilderde watergun niet meenemenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:38 schreef RecomServ het volgende:
@ black ninja: ik zou er wel voor zorgen dat in de regelementen komt te staan dat je alleen water guns mag gebruiken die niet op echte lijken... lijkt me ook wel zo fijn voor de omstanders en de ME enzo....
Als hoofd van een regio moet je de targets verdelen,quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit is best grappig. Wat houdt regiohoofd zijn precies in?
Ik ga inderdaad wel dat soort regels in het regelement opnemen. Zal proberen vanavond nog het regelement (of iedergeval een voorlopig regelement op te stellen).quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:38 schreef RecomServ het volgende:
@ black ninja: ik zou er wel voor zorgen dat in de regelementen komt te staan dat je alleen water guns mag gebruiken die niet op echte lijken... lijkt me ook wel zo fijn voor de omstanders en de ME enzo....
tja, netzoals ik heb geen public foto hier, dus niemand zal mij kennenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:32 schreef ParanoidEv het volgende:
Wat eigenlijk wel weer jammer is, je weet wie de mede-deelnemers in je regio zijn dus je kan hun hoofd herkennen.
Het idee, zover ik heb begrepen, is dat het regio hoofd de opdracht uit deelt, en ik neem aan per email, naar alle deelnemers. dus iedereen die meedoet heeft een doelwit. op het moment dat ik een doelwit uitschakel heeft dat doelwit dus ook een doelwit. Die moet hij dan aan mij geven. zo heb ik weer een volgende. net zolang tot ik ook eens geraakt wordt...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:18 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad wel dat soort regels in het regelement opnemen. Zal proberen vanavond nog het regelement (of iedergeval een voorlopig regelement op te stellen).
En voor de mensen die nog willen weten wat een Regio Hoofd doet:Bij houden van de standen Zorgen dat iedereen zijn target kent Bijhouden van speciale situaties van targets en assasins Verdelen van de opdrachten
stuk of 25 mensen ongeveer...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:04 schreef Crazy-M het volgende:
haha en naar hoeveel mensen heb je gestuurt RecomSev?
ik ga nu werken, zie morgen wel naar de verdere verlopp van dit
ik voorzie ook een grote run op super soakers (denkend aan de amstel reclame met die drie gastenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:24 schreef Stier het volgende:
"Supersoaker-verkoop stijgt explosief" binnenkort op frontpage
Heb je inderdaad gelijk in. Maar een waterballonnetje moet wel kunnen volgens mij.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:11 schreef RecomServ het volgende:
Ik ben wel een beetje bang voor de benaming 'aanvallen'. Ik vat dit laconiek op en zal mijn TG alleen met een summier pistooltje aan vallen. als ik een emmer water over mijn klets krijg dan is die aanvaller dus ook aansprakelijk voor het vernielen van mijn GSM neem ik aan?
dus ik zou het wapen arsenaal iets verkleinen tot alleen een water pistool en een nat washandje...
en ik ben nog aan het meedenken hoor.... dat typ ik zo wel weer
Ik steun absoluut het maken van een webpage. En misschien moeten we inderdaad een betere naam bedenken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:23 schreef RecomServ het volgende:
ik vind de benaming Liquid War Games wel erg leuk eigenlijk
misschien wel een idee om de url te reggen en er een NL website voor op te bouwen?
Je krijgt als groep een target, andersom wordt er dus 1 persoon uit een groep als target aan een andere groep aangewezen. De kans is zeer groot dat de groep alleen bij elkaar is wanneer zij een missie gaan uitvoeren wat dus betekend dat op die manier voor iedereen de situatie het zelfde is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:32 schreef RecomServ het volgende:
zoals die kerel van streetwars.net met die soaker in zn mouw.. dat is idd wel te doen ja.
en ik vraag me af hoe je het wilt gaan doen met die groepen... dit is toch meer een single game... lijkt mij... en je zou mss wel wars kunnen organiseren, maar om dat nu gelijk in het spel te gooien....kweenie....
De naam Fok! moet er wel in vermeld worden vind ik. In de reglementen staat dat dit een Fok!aangelegenheid is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:32 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik steun absoluut het maken van een webpage. En misschien moeten we inderdaad een betere naam bedenken.
Zelf ben ik nogsteeds voor FOK! StreetWars 2006, maar ik sta open voor suggesties.
Donequote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:33 schreef RecomServ het volgende:
@ black ninja .. je mag mij ook wel als regiohoofd neerzetten
Ik vind inderdaad dat we de FOK! naam wel moeten behouden, wat er daarna komt moeten we hier maar bespreken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:39 schreef druide het volgende:
[..]
De naam Fok! moet er wel in vermeld worden vind ik. In de reglementen staat dat dit een Fok!aangelegenheid is.
FSW '06 klinkt ook heel erg tof.
Veel deelnemers trouwens.![]()
![]()
Zolang als de nieuwsposter erover doet. Meestal is dat binnen een half uur.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:41 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad dat we de FOK! naam wel moeten behouden, wat er daarna komt moeten we hier maar bespreken.
Trouwens dat weet jij als nieuwsposter vast wel. Hoe lang blijft een nieuwssubmit in de status "in behandeling" staan?
Hmm ik sta al een uur of 4 in de status "in behandeling".quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:44 schreef druide het volgende:
[..]
Zolang als de nieuwsposter erover doet. Meestal is dat binnen een half uur.
Nog even geduld.![]()
Voorlopig stadskanaalquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:58 schreef _ikje_ het volgende:
lijkt me wel leuk!
maar.. opzich doe je toch verkeerds?? ofwel?
regio: ik woon in stadskanaal (povinc. groningen) welke regio wordt dat?
Wanneer de start is weet ik nog niet zeker, ligt er een beetje aan in welk tempo de aanmeldingen zich blijven voor doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:59 schreef NoComment het volgende:
Ow man, wat lachen!Lijkt me best tof om aan mee te doen, ik zit alleen óf in Hulst (van de zomer dus meestal Regio Zeeland) óf in Haarlem (school)
Wanneer is het eigenlijk? Dan weet ik of ik niet op vakantie ben, neem aan dat er geen regio's in Frankrijk komen![]()
Als dit doorgaat weet ik nog wel meer geinteresseerden denk ik
Zorg wel dat je de naam fok mag gebruiken, anders heb je dalijk een url oid die je niet kunt gebruiken enzo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:41 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad dat we de FOK! naam wel moeten behouden, wat er daarna komt moeten we hier maar bespreken.
Trouwens dat weet jij als nieuwsposter vast wel. Hoe lang blijft een nieuwssubmit in de status "in behandeling" staan?
Opzich niet. Maar hou er rekening mee dat als je ver komt dat je dan ook heel Nederland door moet kunnen reizen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:04 schreef _ikje_ het volgende:
ojah.. ben ook nog 2 week op vakantie
dan zit ik in andere regio
boeit het eigeniljk nog hoe oud je bent?
Hmmm, heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zorg wel dat je de naam fok mag gebruiken, anders heb je dalijk een url oid die je niet kunt gebruiken enzo.
Prima te volgen voor mij maar is wel een opzet die slechts in kleine kringen uit te voeren is omdat het met ons aantal deelnemers jaren gaat durenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:10 schreef RecomServ het volgende:
Mijn spel is kleinschaliger dan de Fok! opzet maar het gaat om het idee...
Stel je bent met 20 personen in je vriendenkring...
iedereen heeft zijn gegevens beschikbaar gesteld voor dit spel.. (foto, adres, tel, werk e.d.)
dit wordt in één bestand gegooid.
ER is één iemand die moet beginnen, en die persoon kiest een doelwit uit en een Assassin.
Deze stelt de Assassin op de hoogte van zijn opdracht. en daarmee is zijn taak bijna volbracht.
De AS krijgt 1 week de kans om zijn TG te killen. na deze week wordt de opdracht weer ingetrokken door de beginner en aan iemand anders toegewezen.
Als de AS zijn TG wel binnen 1 week heeft kunnen killen is deze de winnaar van dit spel en wordt dan degene die een AS en een TG mag toewijzen.
deze persoon stuurt dan de gegevensbestand door naar de volgende AS met het doelwit erbij...
Mocht de AS falen in zijn missie, is de TG de winnaar en mag deze de volgende AS en TG uitkiezen.
d.m.v. kruisjes in het gegevens bestand word aangegeven wie er al gekilled is, en aan de hand daarvan moet het volgende doelwit gekozen worden. (wie dus de minste kruisjes heeft)
is het een beetje te volgen?
Drive-by 8)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:09 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Opzich niet. Maar hou er rekening mee dat als je ver komt dat je dan ook heel Nederland door moet kunnen reizen.
Dan willen we natuurlijk wel film beelden hebben van dat soort akties!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:13 schreef NoComment het volgende:
[..]
Drive-by 8)
Ik stap gewoon in de auto en neem een paar waterbommen mee ghehe![]()
oh dat word denk ik beetje lastigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:09 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Opzich niet. Maar hou er rekening mee dat als je ver komt dat je dan ook heel Nederland door moet kunnen reizen.
Hmmm, dan is er wss besloten om dit niet te posten. Ik vraag het even na.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:48 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hmm ik sta al een uur of 4 in de status "in behandeling".Nu maar hopen dat FOK! dit een goed initatief vind.
![]()
Thnx, en ik heb trouwens ook een mailtje gestuurd naar de PR afdeling voor toestemming om de naam FOK! te gebruiken. Miscchien dat ze daarop zitten te wachten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:50 schreef druide het volgende:
[..]
Hmmm, dan is er wss besloten om dit niet te posten. Ik vraag het even na.![]()
(Bedankt voor het mailen! En je hebt antwoordquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:54 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Thnx, en ik heb trouwens ook een mailtje gestuurd naar de PR afdeling voor toestemming om de naam FOK! te gebruiken. Miscchien dat ze daarop zitten te wachten.
Dat ik mee wil doen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:51 schreef RecomServ het volgende:
damn.... hier baal ik van...
Don't worry, het komt goed!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:51 schreef RecomServ het volgende:
damn.... hier baal ik van...
Hier dusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:55 schreef WhizzyNL het volgende:
Damn! Wat een tof spel lijkt me dat. Weer ouderwets "oorlogje" spelen. Count me in, waar kan ik me aanmelden?
Als dit organisatorisch rond is kan Fok! het naar buiten brengen op de FP en zullen de aanmeldingen binnenstromen, geloof me...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:57 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat het met het huidige deelnemersveld een beetje te gespreid is.
Of heb ik het nu mis?
Of er moeten er nog een hoop aanmeldingen bijkomen.
Nou ja, ik geloof dat het in Roosendaal wel goed gaat komen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:59 schreef RecomServ het volgende:
[..]
Als dit organisatorisch rond is kan Fok! het naar buiten brengen op de FP en zullen de aanmeldingen binnenstromen, geloof me...
ik drijf nu al op de adrenaline die het voortbrengt door er alleen al over te speculeren hoe het zal gaan:D:D
ben ik nu al addicted?![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:18 schreef Black_Ninja het volgende:
Maar ik ben er weer dus ga weer hard aan de slag
Wanadoo doet vervelend met mailen maar er zijn nu 2 mailtjes onderweg, was inderdaad niet duidelijk dat Mr subtle en Marco 1 en de zelfde waren.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Even een repost: zou je me even je telefoonnummer willen mailen? Ik zou graag even wat details doornemen indien mogelijk. Laat even weten tot hoe laat ik je eventueel nog kan bellen, of anders bel ik je morgen even als het je beter uitkomt.
(edit: oh even voor de duidelijkheid, ik ben Marco, uit het eerste mailtje)
Thnx voor de hulp. Ik zal morgen een beeld voor mezelf proberen te scheppen met wat er allemaal gedaan moet worden. Wat ik begreep van FOK! willen ze ook hulp bieden maar er zal zeker nog genoeg te doen zijn. Ik laat het je dus nog weten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:25 schreef RecomServ het volgende:
Ninja.. laat even weten wat ik voor je kan betekenen... eventueel via msn of ook gsm... ik lees het wel of je interesse hebt
Eerste mail is binnen... wat een tempo op die serversquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:27 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Wanadoo doet vervelend met mailen maar er zijn nu 2 mailtjes onderweg, was inderdaad niet duidelijk dat Mr subtle en Marco 1 en de zelfde waren.
Regio Dordrecht als in Drechtsteden? Lijkt me leuk, mede fokkers van de waterbus afduwenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:17 schreef MaximumRush het volgende:
Regio Dordrecht?
Ken denk ik wel genoeg mensen die mee zouden willen doen.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:01 schreef klappernoot2000 het volgende:
Regio Groningen?![]()
Ook in het noorden is het warm hoor!
Mag ik beide reacties zien als een aanmelding?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:49 schreef DRD het volgende:
[..]
Regio Dordrecht als in Drechtsteden? Lijkt me leuk, mede fokkers van de waterbus afduwen![]()
![]()
ook ik wil organisatorisch wel meehelpen zoals ik al eerder aangafquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:28 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Thnx voor de hulp. Ik zal morgen een beeld voor mezelf proberen te scheppen met wat er allemaal gedaan moet worden. Wat ik begreep van FOK! willen ze ook hulp bieden maar er zal zeker nog genoeg te doen zijn. Ik laat het je dus nog weten.
Ik zal het zeker mee nemen. Dus hou maar rekening met een mailtjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook ik wil organisatorisch wel meehelpen zoals ik al eerder aangaf
alleen als regio hoofd krijg ik het te druk met school enzo
dus het opstarten enzo moet wel lukken
Ik meld me sowieso aan als er een regio Drechtsteden wordt gemaakt. En in mijn vriendengroep zitten er genoeg melige mannetjes die dol zijn op zulke dingen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:04 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Mag ik beide reacties zien als een aanmelding?
*Nog een Groninger Meldtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:01 schreef klappernoot2000 het volgende:
Regio Groningen?![]()
Ook in het noorden is het warm hoor!
Ja, misschien ook als Regio Hoofd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:04 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Mag ik beide reacties zien als een aanmelding?
Zorgen dat je niet geraakt wordt lijkt me hehquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:26 schreef HassieBassie het volgende:
Even over de spelregels: Kan je je als target nog op 1 of andere manier verdedigen ofzo?
Alsof je dan 24 uur per dag een waterpistool bij je hebt? Of is dat juist de bedoeling?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:37 schreef NoComment het volgende:
[..]
Zorgen dat je niet geraakt wordt lijkt me hehVraag me wel af hoe het dan zit als je je killer voor bent en hém natspuit eigenlijk..
Dát is dus juist het leuke, je kunt op ieder moment van de dag gepakt worden, maar niet als je diegene nat hebt vóór je zelf geraakt bent... dus ja, neem je waterpistool maar mee als je naar je werk fietstquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:40 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Alsof je dan 24 uur per dag een waterpistool bij je hebt? Of is dat juist de bedoeling?
Leuk als je dan preventief gaat inenten zeg maar. Iedereen die zich jouw insziens verdacht gedraagt een plens water in zn nek schieten. Dat kan nog leuk worden dan
Ik ben tegen de emmer! Mijn headphones, iPod en GSM mogen ab-so-luut niet kleddernat worden. Wat spatwater kan best natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:11 schreef RecomServ het volgende:als ik een emmer water over mijn klets krijg dan is die aanvaller dus ook aansprakelijk voor het vernielen van mijn GSM neem ik aan?
Als het goed regelt gaat worden, kan het er zeker leuker door wordenquote:Op woensdag 26 juli 2006 06:11 schreef DaMook het volgende:
Cool dat fok het ondersteundZo komt het wel goed
. Ik blijf het volgen, maa meld me nog even niet aan. Heb het momenteel nogal druk
, mischien later wel
.
Edit: Mischien ook wel leuk om een soort politieagentjes in te voeren die weten wie het doelwit is en dat die dan moeten voorkomen dat de assasin slaagt, of ga ik nu te ver.
Uhm, ik zag het net op het NOS journaal? Dat het vanuit Engeland over aan het waaien was via internet, fok??quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als het goed regelt gaat worden, kan het er zeker leuker door worden
Armen of onderbenen zijn meestal wel veilig denk ik. Dat is zo droog en daar heb je meestal niets zitten qua elektronikaquote:Op woensdag 26 juli 2006 05:07 schreef got.rice het volgende:
Ja, 1 of 2 keer spuiten is wel genoeg, je kan voor 40 cent een waterpistooltje kopen bij de zeemanof anders wel bij de bart smit of intertoys. men moet idd letten dat er niet wordt gespoten op plekken waar mogelijke electronica dingen kunnen zitten zoals broekzakken, tassen, hoofd etc.
Ik heb ook voor mijn benen muziek nodig hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:44 schreef Elegy het volgende:
[..]
Armen of onderbenen zijn meestal wel veilig denk ik. Dat is zo droog en daar heb je meestal niets zitten qua elektronika
Ja tof! of FOK! WaterWars 2006 wellicht?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:07 schreef Black_Ninja het volgende:
FOK! WetWars 2006
Iemand een ander idee?
Klinkt nog beterquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja tof! of FOK! WaterWars 2006 wellicht?
Voor die 10 minuten?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:11 schreef RecomServ het volgende:
start een poll met de namen?
OK FOK! WaterWars 2006 is het dan gewordenquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:19 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Voor die 10 minuten?![]()
De FOK! aansprakelijkheid is trouwens aangepast MrSubtle. Weer een hindernis genomen
Welke emmer?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:47 schreef RecomServ het volgende:
4.3 Voorbeelden van wapens die zijn toegestaan bij FWW’06 zijn:
• Waterpistolen (welke niet lijken op echte vuurwapens)
• Waterballonnen
• Emmers
• Natte washanden
niet vergeten om die hele emmel weg te halen
Vanmiddag komen we ook op de frontpage dus dan zal het een stuk sneller gaan met de aanmeldingen. Ik wil die golf dus even afwachten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:16 schreef Aereatheas het volgende:
Ik denk aan cards maar dan wel via mail
Ik denk zowiezo dat je wat plaatsen moet gaan samenvoegen
Omdat ik het er nogal druk mee heb en helaas ook soms fouten maakquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:38 schreef Afwazig het volgende:
Waarom is er trouwens 2x een regio Zwolle?
jij gaat toch zeker ook meedoen? waterfight in de break!quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:38 schreef Afwazig het volgende:
Waarom is er trouwens 2x een regio Zwolle?
in de spits online kun je het hele verhaal lezenquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:13 schreef Elegy het volgende:
Er staat ook wat over in de SPits van vandaagFok! wordt er niet bijgenoemd maar het is wel een geinig stukje.
check de OP SamStar...quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:09 schreef SamStar het volgende:
ik meld me aan voor eindhoven zal wel de enige zijn
Misschien kan ik beter voor Vlissingen gaan.. Aangezien ik daar woon!quote:
Had je trouwens nog contact gehad met de andere afdelingen van FOK!?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:34 schreef MrSubtle het volgende:
(topictitel aangepast)
En dan is dit nog maar zonder de frontpage.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:15 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik ook weer,
moest even mn lenzen halen vandaag enzo
(tja eerste dag lenzen ff wennen)
maar ik zie dat de aanmeldingen goed doorlopen
ja inderdaad,quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:19 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
En dan is dit nog maar zonder de frontpage.
En ik hoopte op een paar mensen....![]()
De regels pak ik vanavond aan. Heb alleen vanochtend wat aangepast zodat FOK! ons kan steunen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:38 schreef RecomServ het volgende:
Black_Ninja: laat jij tussen door even weten wat je hebt aangepast qua regels e.d.? anders moet ik telkens zelf gaan zoeken wat je aanpast
Wat betreft de start datum moet ik even kijken hoe het met de aanmeldingen gaat. Ik wil wel zo snel mogelijk starten maar we komen ook nog op de frontpage en ik verwacht dat dat de komende dagen nog een flink aantal aanmeldingen gaat opleveren.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:44 schreef Tabu het volgende:
ik woon meestal in groningen, maar zit deze zomer nog ff in castricum. ligt er een beetje aan wanneer we beginnen in welke regio ik ben
Zoals het er nu uit gaat zien komen er eerst voorrondes waarin je tegen mensen strijd die enigsinds in de buurt wonen. Hoe verder je komt hoe groter het gebied wordt waarin je speelt. Nu zal het altijd moeilijk worden om voor iedereen iemand te vinden tijdens de voorrondes die vlakbij woont. Maar je moet er wel rekening mee houden dat als je verder komt je tegen iemand kan komen die verweg woont. Wel zal ik in de regels opnemen dat mensen het moeten doorgeven wanneer ze niet beschikbaar zijn anders kan je inderdaad een paar keer voor niks reizen. En dan komt het er op neer dat je gewoon optijd er moet zijn of veel geduld moet hebben, echte assasins vragen aan hun targets ook niet of ze ff een paar dagen op de stoep willen gaan zitten zodat ze makkelijk te raken zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:09 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Hey,
Ik heb ook een beetje lopen denken over de lange reistijden voor sommige mensen.
Zelf woon ik in Den Haag en als ik dan iemand moet "neerschieten" in een dorp in Friesland, is er een onwijs grote kans dat ik dat niet ga doen. Je gaat er naartoe en voor hetzelfde geldt is die persoon die dag er niet en moet ik een andere keer terug komen. Dat zou 10x niks worden.
Misschien is het beter om het met provincies te spelen en de winnaar van de provincie, mag stoppen of doorgaan voor de nationale titel!
Het is maar een idee...
De showdown is natuurlijk in hartje utrecht.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:16 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ja, dat begrijp ik wel maar uiteindelijk moet je dan toch alsnog ver reizen toch?
Tenzij ik iets over het hoofd zie natuurlijk.. Dat mag je dan best zeggen
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
De showdown is natuurlijk in hartje utrecht.
[insert Ennio Morricone muziekje]
Om klokslag 12:00 bij de toren.
[insert voorbij rollende dustbowl en kraaiengeluiden]
Hier zullen de twee overgebleven strijders duelleren met elkaar tot de dood.
The quick and the wet, zogezegd
eigenlijk zoals ik eerder in dit topic beschreven hebquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
De showdown is natuurlijk in hartje utrecht.
[insert Ennio Morricone muziekje]
Om klokslag 12:00 bij de toren.
[insert voorbij rollende dustbowl en kraaiengeluiden]
Hier zullen de twee overgebleven strijders duelleren met elkaar tot de dood.
The quick and the wet, zogezegd
Of een totale veldslag waarbij twee legers het tegen elkaar opnemen in een groot weiland. Met infanterie (waterpistolen), handgranaten (waterballonnen), snipers (Kärchers), heavy supporting fire (dual wielding Supersoakers), artillerie (waterballon katapulten), vlammenwerpers (brandslangen) en natuurlijk carpetbombing (blus/besproeingsvliegtuigen)quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eigenlijk zoals ik eerder in dit topic beschreven heb
maar dan alleen de 2 winnaars
kosten?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:40 schreef Kikstar het volgende:
Wanneer begint heten wat zijn de kosten om mee te doen
Maar je weet anderen moeten omleggen want dat dien je geheim te houden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:41 schreef oblomov_ het volgende:
Misschien targets ruilen naarmate het spel vordert? Stel ik zit in Amsterdam en ik moet iemand omleggen in Groningen en er is iemand in uh, Leeuwarden en die heeft iemand die omgelegd moet worden in Leiden ofzo, dan kunnen we misschien ruilen?
Ik heb je zin echt vijf keer gelezen en kan er meerdere 'betekenissen' aan toebedelen, maar eigenlijk volg ik het niet... Kun je het verduidelijken?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:56 schreef Martuh het volgende:
[..]
Maar je weet anderen moeten omleggen want dat dien je geheim te houden.
Ik was niet van plan om het ruilen van targets toe te staan omdat dat het spel element grotendeels elimineert maar ik wil wel proberen om zoveel mogelijk te voorkomen dat mensen onnodig grote afstanden moeten reizen. Maar hoeverder je komt des te meer moet je er rekening mee houden dat je steeds verder zal moeten reizen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:39 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Nee dan vind ik niet dat je targets moet kunnen ruilen, maar dat de organisatie het dan voor je doet of ze nemen natuurlijk voorzorgsmaatregelen maarja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Het is de bedoeling dat je je opdracht geheim houd. Het ruilen van targets is dus ook onmogelijk. Maar er zal zoveel mogelijk aan worden gedaan om te voorkomen dat dit soort situaties zoals jij hem nu beschrijft zullen voorkomen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:41 schreef oblomov_ het volgende:
Misschien targets ruilen naarmate het spel vordert? Stel ik zit in Amsterdam en ik moet iemand omleggen in Groningen en er is iemand in uh, Leeuwarden en die heeft iemand die omgelegd moet worden in Leiden ofzo, dan kunnen we misschien ruilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |