Als hoofd van een regio moet je de targets verdelen,quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit is best grappig. Wat houdt regiohoofd zijn precies in?
Ik ga inderdaad wel dat soort regels in het regelement opnemen. Zal proberen vanavond nog het regelement (of iedergeval een voorlopig regelement op te stellen).quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:38 schreef RecomServ het volgende:
@ black ninja: ik zou er wel voor zorgen dat in de regelementen komt te staan dat je alleen water guns mag gebruiken die niet op echte lijken... lijkt me ook wel zo fijn voor de omstanders en de ME enzo....
tja, netzoals ik heb geen public foto hier, dus niemand zal mij kennenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:32 schreef ParanoidEv het volgende:
Wat eigenlijk wel weer jammer is, je weet wie de mede-deelnemers in je regio zijn dus je kan hun hoofd herkennen.
Het idee, zover ik heb begrepen, is dat het regio hoofd de opdracht uit deelt, en ik neem aan per email, naar alle deelnemers. dus iedereen die meedoet heeft een doelwit. op het moment dat ik een doelwit uitschakel heeft dat doelwit dus ook een doelwit. Die moet hij dan aan mij geven. zo heb ik weer een volgende. net zolang tot ik ook eens geraakt wordt...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:18 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad wel dat soort regels in het regelement opnemen. Zal proberen vanavond nog het regelement (of iedergeval een voorlopig regelement op te stellen).
En voor de mensen die nog willen weten wat een Regio Hoofd doet:Bij houden van de standen Zorgen dat iedereen zijn target kent Bijhouden van speciale situaties van targets en assasins Verdelen van de opdrachten
stuk of 25 mensen ongeveer...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:04 schreef Crazy-M het volgende:
haha en naar hoeveel mensen heb je gestuurt RecomSev?
ik ga nu werken, zie morgen wel naar de verdere verlopp van dit
ik voorzie ook een grote run op super soakers (denkend aan de amstel reclame met die drie gastenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:24 schreef Stier het volgende:
"Supersoaker-verkoop stijgt explosief" binnenkort op frontpage
Heb je inderdaad gelijk in. Maar een waterballonnetje moet wel kunnen volgens mij.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:11 schreef RecomServ het volgende:
Ik ben wel een beetje bang voor de benaming 'aanvallen'. Ik vat dit laconiek op en zal mijn TG alleen met een summier pistooltje aan vallen. als ik een emmer water over mijn klets krijg dan is die aanvaller dus ook aansprakelijk voor het vernielen van mijn GSM neem ik aan?
dus ik zou het wapen arsenaal iets verkleinen tot alleen een water pistool en een nat washandje...
en ik ben nog aan het meedenken hoor.... dat typ ik zo wel weer
Ik steun absoluut het maken van een webpage. En misschien moeten we inderdaad een betere naam bedenken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:23 schreef RecomServ het volgende:
ik vind de benaming Liquid War Games wel erg leuk eigenlijk
misschien wel een idee om de url te reggen en er een NL website voor op te bouwen?
Je krijgt als groep een target, andersom wordt er dus 1 persoon uit een groep als target aan een andere groep aangewezen. De kans is zeer groot dat de groep alleen bij elkaar is wanneer zij een missie gaan uitvoeren wat dus betekend dat op die manier voor iedereen de situatie het zelfde is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:32 schreef RecomServ het volgende:
zoals die kerel van streetwars.net met die soaker in zn mouw.. dat is idd wel te doen ja.
en ik vraag me af hoe je het wilt gaan doen met die groepen... dit is toch meer een single game... lijkt mij... en je zou mss wel wars kunnen organiseren, maar om dat nu gelijk in het spel te gooien....kweenie....
De naam Fok! moet er wel in vermeld worden vind ik. In de reglementen staat dat dit een Fok!aangelegenheid is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:32 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik steun absoluut het maken van een webpage. En misschien moeten we inderdaad een betere naam bedenken.
Zelf ben ik nogsteeds voor FOK! StreetWars 2006, maar ik sta open voor suggesties.
Donequote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:33 schreef RecomServ het volgende:
@ black ninja .. je mag mij ook wel als regiohoofd neerzetten
Ik vind inderdaad dat we de FOK! naam wel moeten behouden, wat er daarna komt moeten we hier maar bespreken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:39 schreef druide het volgende:
[..]
De naam Fok! moet er wel in vermeld worden vind ik. In de reglementen staat dat dit een Fok!aangelegenheid is.
FSW '06 klinkt ook heel erg tof.
Veel deelnemers trouwens.![]()
![]()
Zolang als de nieuwsposter erover doet. Meestal is dat binnen een half uur.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:41 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad dat we de FOK! naam wel moeten behouden, wat er daarna komt moeten we hier maar bespreken.
Trouwens dat weet jij als nieuwsposter vast wel. Hoe lang blijft een nieuwssubmit in de status "in behandeling" staan?
Hmm ik sta al een uur of 4 in de status "in behandeling".quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:44 schreef druide het volgende:
[..]
Zolang als de nieuwsposter erover doet. Meestal is dat binnen een half uur.
Nog even geduld.![]()
Voorlopig stadskanaalquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:58 schreef _ikje_ het volgende:
lijkt me wel leuk!
maar.. opzich doe je toch verkeerds?? ofwel?
regio: ik woon in stadskanaal (povinc. groningen) welke regio wordt dat?
Wanneer de start is weet ik nog niet zeker, ligt er een beetje aan in welk tempo de aanmeldingen zich blijven voor doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:59 schreef NoComment het volgende:
Ow man, wat lachen!Lijkt me best tof om aan mee te doen, ik zit alleen óf in Hulst (van de zomer dus meestal Regio Zeeland) óf in Haarlem (school)
Wanneer is het eigenlijk? Dan weet ik of ik niet op vakantie ben, neem aan dat er geen regio's in Frankrijk komen![]()
Als dit doorgaat weet ik nog wel meer geinteresseerden denk ik
Zorg wel dat je de naam fok mag gebruiken, anders heb je dalijk een url oid die je niet kunt gebruiken enzo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:41 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik vind inderdaad dat we de FOK! naam wel moeten behouden, wat er daarna komt moeten we hier maar bespreken.
Trouwens dat weet jij als nieuwsposter vast wel. Hoe lang blijft een nieuwssubmit in de status "in behandeling" staan?
Opzich niet. Maar hou er rekening mee dat als je ver komt dat je dan ook heel Nederland door moet kunnen reizen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:04 schreef _ikje_ het volgende:
ojah.. ben ook nog 2 week op vakantie
dan zit ik in andere regio
boeit het eigeniljk nog hoe oud je bent?
Hmmm, heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zorg wel dat je de naam fok mag gebruiken, anders heb je dalijk een url oid die je niet kunt gebruiken enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |