abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40203723
Ja, dat begrijp ik wel maar uiteindelijk moet je dan toch alsnog ver reizen toch?
Tenzij ik iets over het hoofd zie natuurlijk.. Dat mag je dan best zeggen
BoF!
pi_40203893
Ik denk dat het de bedoeling is om per regio een winnaar uit te roepen.
dzee winnaars kunnen dan, indien het haalbaar is moorden doen in andere regio's, met de winnaars aldaar. Maar miisschien moet daar nog over na gedacht worden.
Doe wat je wilt, kletsen doen ze toch
  woensdag 26 juli 2006 @ 15:24:33 #278
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_40203961
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 15:09 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Hey,
Ik heb ook een beetje lopen denken over de lange reistijden voor sommige mensen.
Zelf woon ik in Den Haag en als ik dan iemand moet "neerschieten" in een dorp in Friesland, is er een onwijs grote kans dat ik dat niet ga doen. Je gaat er naartoe en voor hetzelfde geldt is die persoon die dag er niet en moet ik een andere keer terug komen. Dat zou 10x niks worden.
Misschien is het beter om het met provincies te spelen en de winnaar van de provincie, mag stoppen of doorgaan voor de nationale titel!
Het is maar een idee...
Zoals het er nu uit gaat zien komen er eerst voorrondes waarin je tegen mensen strijd die enigsinds in de buurt wonen. Hoe verder je komt hoe groter het gebied wordt waarin je speelt. Nu zal het altijd moeilijk worden om voor iedereen iemand te vinden tijdens de voorrondes die vlakbij woont. Maar je moet er wel rekening mee houden dat als je verder komt je tegen iemand kan komen die verweg woont. Wel zal ik in de regels opnemen dat mensen het moeten doorgeven wanneer ze niet beschikbaar zijn anders kan je inderdaad een paar keer voor niks reizen. En dan komt het er op neer dat je gewoon optijd er moet zijn of veel geduld moet hebben, echte assasins vragen aan hun targets ook niet of ze ff een paar dagen op de stoep willen gaan zitten zodat ze makkelijk te raken zijn.
Domo Arigato!
  woensdag 26 juli 2006 @ 15:25:00 #279
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_40203974
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 15:16 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ja, dat begrijp ik wel maar uiteindelijk moet je dan toch alsnog ver reizen toch?
Tenzij ik iets over het hoofd zie natuurlijk.. Dat mag je dan best zeggen
De showdown is natuurlijk in hartje utrecht.

[insert Ennio Morricone muziekje]

Om klokslag 12:00 bij de toren.

[insert voorbij rollende dustbowl en kraaiengeluiden]

Hier zullen de twee overgebleven strijders duelleren met elkaar tot de dood.

The quick and the wet, zogezegd
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 26 juli 2006 @ 15:27:29 #280
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_40204046
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 15:25 schreef Elegy het volgende:

[..]

Klinkt helemaal goed!
Domo Arigato!
pi_40204120
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 15:25 schreef Elegy het volgende:

[..]

eigenlijk zoals ik eerder in dit topic beschreven heb
maar dan alleen de 2 winnaars
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 26 juli 2006 @ 15:30:21 #282
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_40204147
Dames en heren,

ik ben weer klaar voor vandaag hier, dus ga weer op huis aan. Ik denk dat ik rond een uurtje of 5 weer online ben. Tot die tijd zullen er dus even geen aanmeldingen verwerkt worden en zullen er ook geen vragen kunnen worden beantwoord. Natuurlijk kunnen er wel alvast aanmeldingen worden geplaats en kunnen vragen alvast gesteld worden.

Succes allemaal!
Domo Arigato!
pi_40204150
Fantastisch!
Doe wat je wilt, kletsen doen ze toch
pi_40204201
Ja, ok tuurlijk hebben echte assasins geduld enzo en vragen ze ook niet wanneer de targets tijd hebben... maar zij krijgen ervoor betaald ja! :p
BoF!
  woensdag 26 juli 2006 @ 15:33:34 #285
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_40204240
Black_Ninja, zit jij (of iemand anders hier) toevallig op CampZone ? Hoorde vandemorgen op de radio iemand die zoiets wilde organiseren.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  woensdag 26 juli 2006 @ 15:35:11 #286
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_40204298
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 15:29 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

eigenlijk zoals ik eerder in dit topic beschreven heb
maar dan alleen de 2 winnaars
Of een totale veldslag waarbij twee legers het tegen elkaar opnemen in een groot weiland. Met infanterie (waterpistolen), handgranaten (waterballonnen), snipers (Kärchers), heavy supporting fire (dual wielding Supersoakers), artillerie (waterballon katapulten), vlammenwerpers (brandslangen) en natuurlijk carpetbombing (blus/besproeingsvliegtuigen)

Voor urban guerilla heb je nog drive by vanuit een brandweerwagen. In een jungle setting boobytraps in de vorm van met water gevulde valkuilen.

...volgens mij draaf ik teveel door
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 26 juli 2006 @ 15:38:39 #287
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_40204417
Hmmz... zou het geen idee zijn om TG's die echt te ver zijn, uit te besteden aan een compagnion? o.i.d.?
[b]www.berryblueeyes.nl [/b][b]Berry Blue Eyes[/b].
Music Was My First Love, And It Will Be My Last!
pi_40206160
Mag ik vragen wat je er er precies mee bedoelt?
BoF!
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:26:51 #289
107692 Martuh
Jepperdepep
pi_40206180
Ik ga er trouwens ook geen 40 euro retourtje NS voor over hebben om iemand in Maastricht om te leggen, halve finale of niet. Behalve als er een fikse geldprijs achter staat. Als het topic eenmaal op de fp staat zullen de aanvragen binnenstromen als een idioot, dan kan je in elke stad met meer dan 100,000 inwoners wel een eigen toernooi houden ik bedoel er zijn nu al 6 deelnemers in Den Haag, ik denk dat 10-20 man al genoeg is voor een eigen toernooi. In studentensteden zullen zeker meer dan 150 man meedoen, gaat dan ook te lang duren.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)
pi_40206226
Ja, kijk dat is nou wat ik ook bedoelde maarja, daarom komen er dus waarschijnlijk eerst regionale "aanslagen"
BoF!
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:40:53 #291
120941 Kikstar
mmmm... candy
pi_40206682
Wanneer begint het en wat zijn de kosten om mee te doen
pi_40206704
Misschien targets ruilen naarmate het spel vordert? Stel ik zit in Amsterdam en ik moet iemand omleggen in Groningen en er is iemand in uh, Leeuwarden en die heeft iemand die omgelegd moet worden in Leiden ofzo, dan kunnen we misschien ruilen?
pi_40207203
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:40 schreef Kikstar het volgende:
Wanneer begint het en wat zijn de kosten om mee te doen
kosten?
wat wil je aan een watergeweertje uitgeven
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 26 juli 2006 @ 16:56:51 #294
107692 Martuh
Jepperdepep
pi_40207245
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:41 schreef oblomov_ het volgende:
Misschien targets ruilen naarmate het spel vordert? Stel ik zit in Amsterdam en ik moet iemand omleggen in Groningen en er is iemand in uh, Leeuwarden en die heeft iemand die omgelegd moet worden in Leiden ofzo, dan kunnen we misschien ruilen?
Maar je weet anderen moeten omleggen want dat dien je geheim te houden.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''
(Fabio Capello)
pi_40208163
count me in

omgeving utrecht,

[ Bericht 49% gewijzigd door Ferdii op 26-07-2006 23:25:32 ]
hardcoholic
pi_40208481
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:56 schreef Martuh het volgende:

[..]

Maar je weet anderen moeten omleggen want dat dien je geheim te houden.
Ik heb je zin echt vijf keer gelezen en kan er meerdere 'betekenissen' aan toebedelen, maar eigenlijk volg ik het niet... Kun je het verduidelijken?

Oh, btw: in de Spits! staat dat er een vergunning nodig is voor een spel als dit. Ook wordt in dat artikel gemeld dat als je iemand liquideert en die geeft zijn targetcard aan jou en jij staat er zelf op dat je de dan gewonnen hebt (of je moet zelfmoord plegen ).
pi_40208564
Nee dan vind ik niet dat je targets moet kunnen ruilen, maar dat de organisatie het dan voor je doet of ze nemen natuurlijk voorzorgsmaatregelen maarja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
BoF!
  woensdag 26 juli 2006 @ 17:47:27 #298
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_40208795
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 17:39 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Nee dan vind ik niet dat je targets moet kunnen ruilen, maar dat de organisatie het dan voor je doet of ze nemen natuurlijk voorzorgsmaatregelen maarja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Ik was niet van plan om het ruilen van targets toe te staan omdat dat het spel element grotendeels elimineert maar ik wil wel proberen om zoveel mogelijk te voorkomen dat mensen onnodig grote afstanden moeten reizen. Maar hoeverder je komt des te meer moet je er rekening mee houden dat je steeds verder zal moeten reizen.

En wat betreft de kosten. Het evenement is gratis, ik doe dit volledig als vrijwilliger.
Domo Arigato!
  woensdag 26 juli 2006 @ 17:49:56 #299
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_40208850
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 16:41 schreef oblomov_ het volgende:
Het is de bedoeling dat je je opdracht geheim houd. Het ruilen van targets is dus ook onmogelijk. Maar er zal zoveel mogelijk aan worden gedaan om te voorkomen dat dit soort situaties zoals jij hem nu beschrijft zullen voorkomen.
Domo Arigato!
pi_40209230
Nou dat is goed nieuws!
Heb je nog erover nagedacht om ongeveer 5 euro ofzo p.p in te leggen of is dat alleen maar een extra last?
BoF!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')