Zoals het er nu uit gaat zien komen er eerst voorrondes waarin je tegen mensen strijd die enigsinds in de buurt wonen. Hoe verder je komt hoe groter het gebied wordt waarin je speelt. Nu zal het altijd moeilijk worden om voor iedereen iemand te vinden tijdens de voorrondes die vlakbij woont. Maar je moet er wel rekening mee houden dat als je verder komt je tegen iemand kan komen die verweg woont. Wel zal ik in de regels opnemen dat mensen het moeten doorgeven wanneer ze niet beschikbaar zijn anders kan je inderdaad een paar keer voor niks reizen. En dan komt het er op neer dat je gewoon optijd er moet zijn of veel geduld moet hebben, echte assasins vragen aan hun targets ook niet of ze ff een paar dagen op de stoep willen gaan zitten zodat ze makkelijk te raken zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:09 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Hey,
Ik heb ook een beetje lopen denken over de lange reistijden voor sommige mensen.
Zelf woon ik in Den Haag en als ik dan iemand moet "neerschieten" in een dorp in Friesland, is er een onwijs grote kans dat ik dat niet ga doen. Je gaat er naartoe en voor hetzelfde geldt is die persoon die dag er niet en moet ik een andere keer terug komen. Dat zou 10x niks worden.
Misschien is het beter om het met provincies te spelen en de winnaar van de provincie, mag stoppen of doorgaan voor de nationale titel!
Het is maar een idee...
De showdown is natuurlijk in hartje utrecht.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:16 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ja, dat begrijp ik wel maar uiteindelijk moet je dan toch alsnog ver reizen toch?
Tenzij ik iets over het hoofd zie natuurlijk.. Dat mag je dan best zeggen
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
De showdown is natuurlijk in hartje utrecht.
[insert Ennio Morricone muziekje]
Om klokslag 12:00 bij de toren.
[insert voorbij rollende dustbowl en kraaiengeluiden]
Hier zullen de twee overgebleven strijders duelleren met elkaar tot de dood.
The quick and the wet, zogezegd
eigenlijk zoals ik eerder in dit topic beschreven hebquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
De showdown is natuurlijk in hartje utrecht.
[insert Ennio Morricone muziekje]
Om klokslag 12:00 bij de toren.
[insert voorbij rollende dustbowl en kraaiengeluiden]
Hier zullen de twee overgebleven strijders duelleren met elkaar tot de dood.
The quick and the wet, zogezegd
Of een totale veldslag waarbij twee legers het tegen elkaar opnemen in een groot weiland. Met infanterie (waterpistolen), handgranaten (waterballonnen), snipers (Kärchers), heavy supporting fire (dual wielding Supersoakers), artillerie (waterballon katapulten), vlammenwerpers (brandslangen) en natuurlijk carpetbombing (blus/besproeingsvliegtuigen)quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eigenlijk zoals ik eerder in dit topic beschreven heb
maar dan alleen de 2 winnaars
kosten?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:40 schreef Kikstar het volgende:
Wanneer begint heten wat zijn de kosten om mee te doen
Maar je weet anderen moeten omleggen want dat dien je geheim te houden.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:41 schreef oblomov_ het volgende:
Misschien targets ruilen naarmate het spel vordert? Stel ik zit in Amsterdam en ik moet iemand omleggen in Groningen en er is iemand in uh, Leeuwarden en die heeft iemand die omgelegd moet worden in Leiden ofzo, dan kunnen we misschien ruilen?
Ik heb je zin echt vijf keer gelezen en kan er meerdere 'betekenissen' aan toebedelen, maar eigenlijk volg ik het niet... Kun je het verduidelijken?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:56 schreef Martuh het volgende:
[..]
Maar je weet anderen moeten omleggen want dat dien je geheim te houden.
Ik was niet van plan om het ruilen van targets toe te staan omdat dat het spel element grotendeels elimineert maar ik wil wel proberen om zoveel mogelijk te voorkomen dat mensen onnodig grote afstanden moeten reizen. Maar hoeverder je komt des te meer moet je er rekening mee houden dat je steeds verder zal moeten reizen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:39 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Nee dan vind ik niet dat je targets moet kunnen ruilen, maar dat de organisatie het dan voor je doet of ze nemen natuurlijk voorzorgsmaatregelen maarja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Het is de bedoeling dat je je opdracht geheim houd. Het ruilen van targets is dus ook onmogelijk. Maar er zal zoveel mogelijk aan worden gedaan om te voorkomen dat dit soort situaties zoals jij hem nu beschrijft zullen voorkomen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:41 schreef oblomov_ het volgende:
Misschien targets ruilen naarmate het spel vordert? Stel ik zit in Amsterdam en ik moet iemand omleggen in Groningen en er is iemand in uh, Leeuwarden en die heeft iemand die omgelegd moet worden in Leiden ofzo, dan kunnen we misschien ruilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |