Hier dusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:55 schreef WhizzyNL het volgende:
Damn! Wat een tof spel lijkt me dat. Weer ouderwets "oorlogje" spelen. Count me in, waar kan ik me aanmelden?
Als dit organisatorisch rond is kan Fok! het naar buiten brengen op de FP en zullen de aanmeldingen binnenstromen, geloof me...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:57 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat het met het huidige deelnemersveld een beetje te gespreid is.
Of heb ik het nu mis?
Of er moeten er nog een hoop aanmeldingen bijkomen.
Nou ja, ik geloof dat het in Roosendaal wel goed gaat komen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:59 schreef RecomServ het volgende:
[..]
Als dit organisatorisch rond is kan Fok! het naar buiten brengen op de FP en zullen de aanmeldingen binnenstromen, geloof me...
ik drijf nu al op de adrenaline die het voortbrengt door er alleen al over te speculeren hoe het zal gaan:D:D
ben ik nu al addicted?![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:18 schreef Black_Ninja het volgende:
Maar ik ben er weer dus ga weer hard aan de slag
Wanadoo doet vervelend met mailen maar er zijn nu 2 mailtjes onderweg, was inderdaad niet duidelijk dat Mr subtle en Marco 1 en de zelfde waren.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Even een repost: zou je me even je telefoonnummer willen mailen? Ik zou graag even wat details doornemen indien mogelijk. Laat even weten tot hoe laat ik je eventueel nog kan bellen, of anders bel ik je morgen even als het je beter uitkomt.
(edit: oh even voor de duidelijkheid, ik ben Marco, uit het eerste mailtje)
Thnx voor de hulp. Ik zal morgen een beeld voor mezelf proberen te scheppen met wat er allemaal gedaan moet worden. Wat ik begreep van FOK! willen ze ook hulp bieden maar er zal zeker nog genoeg te doen zijn. Ik laat het je dus nog weten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:25 schreef RecomServ het volgende:
Ninja.. laat even weten wat ik voor je kan betekenen... eventueel via msn of ook gsm... ik lees het wel of je interesse hebt
Eerste mail is binnen... wat een tempo op die serversquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:27 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Wanadoo doet vervelend met mailen maar er zijn nu 2 mailtjes onderweg, was inderdaad niet duidelijk dat Mr subtle en Marco 1 en de zelfde waren.
Regio Dordrecht als in Drechtsteden? Lijkt me leuk, mede fokkers van de waterbus afduwenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:17 schreef MaximumRush het volgende:
Regio Dordrecht?
Ken denk ik wel genoeg mensen die mee zouden willen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |