Prima te volgen voor mij maar is wel een opzet die slechts in kleine kringen uit te voeren is omdat het met ons aantal deelnemers jaren gaat durenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:10 schreef RecomServ het volgende:
Mijn spel is kleinschaliger dan de Fok! opzet maar het gaat om het idee...
Stel je bent met 20 personen in je vriendenkring...
iedereen heeft zijn gegevens beschikbaar gesteld voor dit spel.. (foto, adres, tel, werk e.d.)
dit wordt in één bestand gegooid.
ER is één iemand die moet beginnen, en die persoon kiest een doelwit uit en een Assassin.
Deze stelt de Assassin op de hoogte van zijn opdracht. en daarmee is zijn taak bijna volbracht.
De AS krijgt 1 week de kans om zijn TG te killen. na deze week wordt de opdracht weer ingetrokken door de beginner en aan iemand anders toegewezen.
Als de AS zijn TG wel binnen 1 week heeft kunnen killen is deze de winnaar van dit spel en wordt dan degene die een AS en een TG mag toewijzen.
deze persoon stuurt dan de gegevensbestand door naar de volgende AS met het doelwit erbij...
Mocht de AS falen in zijn missie, is de TG de winnaar en mag deze de volgende AS en TG uitkiezen.
d.m.v. kruisjes in het gegevens bestand word aangegeven wie er al gekilled is, en aan de hand daarvan moet het volgende doelwit gekozen worden. (wie dus de minste kruisjes heeft)
is het een beetje te volgen?
Drive-by 8)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:09 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Opzich niet. Maar hou er rekening mee dat als je ver komt dat je dan ook heel Nederland door moet kunnen reizen.
Dan willen we natuurlijk wel film beelden hebben van dat soort akties!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:13 schreef NoComment het volgende:
[..]
Drive-by 8)
Ik stap gewoon in de auto en neem een paar waterbommen mee ghehe![]()
oh dat word denk ik beetje lastigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:09 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Opzich niet. Maar hou er rekening mee dat als je ver komt dat je dan ook heel Nederland door moet kunnen reizen.
Hmmm, dan is er wss besloten om dit niet te posten. Ik vraag het even na.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:48 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hmm ik sta al een uur of 4 in de status "in behandeling".Nu maar hopen dat FOK! dit een goed initatief vind.
![]()
Thnx, en ik heb trouwens ook een mailtje gestuurd naar de PR afdeling voor toestemming om de naam FOK! te gebruiken. Miscchien dat ze daarop zitten te wachten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:50 schreef druide het volgende:
[..]
Hmmm, dan is er wss besloten om dit niet te posten. Ik vraag het even na.![]()
(Bedankt voor het mailen! En je hebt antwoordquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:54 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Thnx, en ik heb trouwens ook een mailtje gestuurd naar de PR afdeling voor toestemming om de naam FOK! te gebruiken. Miscchien dat ze daarop zitten te wachten.
Dat ik mee wil doen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:51 schreef RecomServ het volgende:
damn.... hier baal ik van...
Don't worry, het komt goed!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:51 schreef RecomServ het volgende:
damn.... hier baal ik van...
Hier dusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:55 schreef WhizzyNL het volgende:
Damn! Wat een tof spel lijkt me dat. Weer ouderwets "oorlogje" spelen. Count me in, waar kan ik me aanmelden?
Als dit organisatorisch rond is kan Fok! het naar buiten brengen op de FP en zullen de aanmeldingen binnenstromen, geloof me...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:57 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat het met het huidige deelnemersveld een beetje te gespreid is.
Of heb ik het nu mis?
Of er moeten er nog een hoop aanmeldingen bijkomen.
Nou ja, ik geloof dat het in Roosendaal wel goed gaat komen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:59 schreef RecomServ het volgende:
[..]
Als dit organisatorisch rond is kan Fok! het naar buiten brengen op de FP en zullen de aanmeldingen binnenstromen, geloof me...
ik drijf nu al op de adrenaline die het voortbrengt door er alleen al over te speculeren hoe het zal gaan:D:D
ben ik nu al addicted?![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:18 schreef Black_Ninja het volgende:
Maar ik ben er weer dus ga weer hard aan de slag
Wanadoo doet vervelend met mailen maar er zijn nu 2 mailtjes onderweg, was inderdaad niet duidelijk dat Mr subtle en Marco 1 en de zelfde waren.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:21 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Even een repost: zou je me even je telefoonnummer willen mailen? Ik zou graag even wat details doornemen indien mogelijk. Laat even weten tot hoe laat ik je eventueel nog kan bellen, of anders bel ik je morgen even als het je beter uitkomt.
(edit: oh even voor de duidelijkheid, ik ben Marco, uit het eerste mailtje)
Thnx voor de hulp. Ik zal morgen een beeld voor mezelf proberen te scheppen met wat er allemaal gedaan moet worden. Wat ik begreep van FOK! willen ze ook hulp bieden maar er zal zeker nog genoeg te doen zijn. Ik laat het je dus nog weten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:25 schreef RecomServ het volgende:
Ninja.. laat even weten wat ik voor je kan betekenen... eventueel via msn of ook gsm... ik lees het wel of je interesse hebt
Eerste mail is binnen... wat een tempo op die serversquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:27 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Wanadoo doet vervelend met mailen maar er zijn nu 2 mailtjes onderweg, was inderdaad niet duidelijk dat Mr subtle en Marco 1 en de zelfde waren.
Regio Dordrecht als in Drechtsteden? Lijkt me leuk, mede fokkers van de waterbus afduwenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:17 schreef MaximumRush het volgende:
Regio Dordrecht?
Ken denk ik wel genoeg mensen die mee zouden willen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |