nou doordrinken dan maar...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:59 schreef lurf_doctor het volgende:
Voordat dat tot Deventer doordrinkt, vriest het al weer![]()
Ik zal vanavond beginnen aan de regelementen maar ik vind dat waterballonnen, emmers en vergelijkbare middelen zijn toegestaan maar ijsblokjes en dergelijke niet ivm mogelijke verwondingen. We moeten het wel leuk houden natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:41 schreef Elegy het volgende:
Wat is de limiet van het waterkanon? En mag je ook melee wapens gebruiken zoals emmers water en ijsblokjes?
misschien ook de officiele link in de OP zetten ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:43 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik zal vanavond beginnen aan de regelementen maar ik vind dat waterballonnen, emmers en vergelijkbare middelen zijn toegestaan maar ijsblokjes en dergelijke niet ivm mogelijke verwondingen. We moeten het wel leuk houden natuurlijk.
Op die manier zouden we ons linken aan die organisatie, en dan weten we zeker dat ze geld willen zien. Ik zal dat vanavond allemaal uit zoeken (ben officieel namelijk aan het werk op dit momentquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
misschien ook de officiele link in de OP zetten ?
misschien handig voor mensen die meer info willen hebben over het evenement
tja werkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:47 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Op die manier zouden we ons linken aan die organisatie, en dan weten we zeker dat ze geld willen zien. Ik zal dat vanavond allemaal uit zoeken (ben officieel namelijk aan het werk op dit moment)
Hehehe, ja programmeur. Maar project loopt op zijn eind, me chef is met vakantie en de klant is niet thuis. En heb de hele week de tijd om het af te ronden. Dus met die warmte maken we ons niet TE drukquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tja werk
zeker icter ofzo
dat je zoveel tijd hebt
Omg Elegy.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:41 schreef Elegy het volgende:
Wat is de limiet van het waterkanon? En mag je ook melee wapens gebruiken zoals emmers water en ijsblokjes?
*cast water attunement*quote:
OMGquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
*cast water attunement*
*cast Powdersnow 10 Energy, 1 sec cast time, 10 sec recharge:
Cast a storm of powdersnow in foe's location. Target foe and all adjacent foes suffer for -66% movement speed for (2..13) seconds. When hit with lightning damage while under Powdersnow, that damage does (12-19) damage. Powdersnow ends prematurely when foe(s) are hit by firedamage.
*cast Waterbombing (Elite) 10 Energy, 2 sec. cast time, 10 sec recharge:
For (3..9) seconds, target foe and adjacent foes are bombarded with huge raindrops. Foes suffer from a snow or frost spell take additional (5..12) damage and cannot flee from the AoE.
This skill can be captured from Wintry Elegy (Blessed Griffon) in Dreadnought's Drift
Onder voorbehoud maar het lijkt me wel geinig. Ik woon in Haarlem btwquote:
Welkom bij de groep, is het trouwens mogelijk voor een Mod om het topic FOK! Streetwars 2006 te noemen? Thnx!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Onder voorbehoud maar het lijkt me wel geinig. Ik woon in Haarlem btw
Het wordt afwachten, misschien komen er vanavond veel aanmeldingen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:47 schreef Crazy-M het volgende:
dit lijkt me tot nu toe meer landelijk dan plaatselijk te gaan afspelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |