Welkom bij de club!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:50 schreef oblomov_ het volgende:
Amsterdam hier! Wil graag meedoen
Heb van de site van StreetWars begrepen dat zij jou steeds een target aanwijzen waarvan je dan gedetailleerde informatie krijgt (woon & werkadres & foto neem ik aan). Zij gaan uit van een Assassin, dan lijkt het me toch dat melee wapens uitgesloten zijn daar het om stealth gaat? (al is het wel een hilarisch idee) En wie gaat er nou met een emmer water door de stad rennen? (nu niet allemaal tegelij 'IK' gaan roepen...)
Ik ga iig een waterpistootlje aanschaffen zonder pomp. Met 1 hand bedienen en klein genoeg om in je tas oid te verbergen lijkt me wel handig. Jouw target weet niet hoe _jij_ eruit ziet, neem ik aan, dus is het handig om zo onopvallend mogelijk zo dichtbij mogelijk te komen
Als meleewapen een waterijsje (zonder suiker, dat plaktquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:50 schreef oblomov_ het volgende:
Heb van de site van StreetWars begrepen dat zij jou steeds een target aanwijzen waarvan je dan gedetailleerde informatie krijgt (woon & werkadres & foto neem ik aan). Zij gaan uit van een Assassin, dan lijkt het me toch dat melee wapens uitgesloten zijn daar het om stealth gaat? (al is het wel een hilarisch idee) En wie gaat er nou met een emmer water door de stad rennen? (nu niet allemaal tegelij 'IK' gaan roepen...)
Ik ga iig een waterpistootlje aanschaffen zonder pomp. Met 1 hand bedienen en klein genoeg om in je tas oid te verbergen lijkt me wel handig. Jouw target weet niet hoe _jij_ eruit ziet, neem ik aan, dus is het handig om zo onopvallend mogelijk zo dichtbij mogelijk te komen
Welkom bij de club!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:52 schreef dockus het volgende:
He,
Ik meld me sowieso aan, en wil wel als hoofd dienen voor regio Leeuwarden.
En een regenjas als body armourquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als meleewapen een waterijsje (zonder suiker, dat plakt)
À la Leon: beginnen met een supersoaker en voor de Meester Assassin een nat washandje
zoiets dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:50 schreef oblomov_ het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:25 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Offtopic: YEEESSSSSS, ik kan weer fokken!
Ontopic: Ik doe mee, omgeving Den Haag, heb er ongelooflijk veel zin in.
Ga het ook doorvertellen aan vrienden dus dat is ook weer relaxed.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:35 schreef Crazy-M het volgende:
heb net op een andere forum ook maar gepost met links naar hier
dus kijken of we nog meer aanmeldingen krijgen
We hebben zelfs al een regio hoofd in Leeuwarden dus geen enkel probleemquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:36 schreef Willemijntje het volgende:
ik zou heeel graaag willen meedoen.. maar jah, Leeuwarden.. :S
Tot nadere inspectie sta je bij Den Boschquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:37 schreef Jackal_Omega het volgende:
Ik meld me hierbij graag aan.
Kom uit Uden, dus zal wel onder Eindhoven c.q. Den Bosch vallen.
De lol is juist dat het een meer daags event wordt waardoor je een aanval echt kan plannen. Maar misschien kunnen we een closing party houden als de finale is geweest.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:40 schreef Beach het volgende:
Lijkt me beter idee om 1 dag met zn allen in een grote stad af te spreken en dan met een foto je doelwit opzoeken.
Daar ben ik nog niet echt over uit. Opzich is met een grote groep waarin iedereen een kleine inleg doet het altijd wel leuk aan de andere kant moet er dan ook weer worden gezorgd voor een veilige betalingsmethode, een punt waar het geld wordt bewaard ect. En ik weet ook niet hoe het is geregeld bij de wet als we er een geld element instoppen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:42 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Nog een vraagje komt er een geldprijs....?
In de orginele Streetwars moeten alle deelnemers geld inleggen gaan wij dat ook doen?
Lijkt me wel heel vet niet meer dan 5 euro lijkt me redelijk toch?
inderdaadquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:43 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
De lol is juist dat het een meer daags event wordt waardoor je een aanval echt kan plannen. Maar misschien kunnen we een closing party houden als de finale is geweest.
Kan je me een plaats naam geven?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:44 schreef ParanoidEv het volgende:
ParanoidEv meld zich voor regio..euh..midden&zuid Zeeland ofzo?
volgens mij moet je dan toestemming vragen enzo. krijg je een hoop dingen bij kijkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:45 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet echt over uit. Opzich is met een grote groep waarin iedereen een kleine inleg doet het altijd wel leuk aan de andere kant moet er dan ook weer worden gezorgd voor een veilige betalingsmethode, een punt waar het geld wordt bewaard ect. En ik weet ook niet hoe het is geregeld bij de wet als we er een geld element instoppen.
Maar ik zal er zeker naar kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |