in de spits online kun je het hele verhaal lezenquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:13 schreef Elegy het volgende:
Er staat ook wat over in de SPits van vandaagFok! wordt er niet bijgenoemd maar het is wel een geinig stukje.
check de OP SamStar...quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:09 schreef SamStar het volgende:
ik meld me aan voor eindhoven zal wel de enige zijn
Misschien kan ik beter voor Vlissingen gaan.. Aangezien ik daar woon!quote:
Had je trouwens nog contact gehad met de andere afdelingen van FOK!?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:34 schreef MrSubtle het volgende:
(topictitel aangepast)
En dan is dit nog maar zonder de frontpage.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:15 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik ook weer,
moest even mn lenzen halen vandaag enzo
(tja eerste dag lenzen ff wennen)
maar ik zie dat de aanmeldingen goed doorlopen
ja inderdaad,quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:19 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
En dan is dit nog maar zonder de frontpage.
En ik hoopte op een paar mensen....![]()
De regels pak ik vanavond aan. Heb alleen vanochtend wat aangepast zodat FOK! ons kan steunen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:38 schreef RecomServ het volgende:
Black_Ninja: laat jij tussen door even weten wat je hebt aangepast qua regels e.d.? anders moet ik telkens zelf gaan zoeken wat je aanpast
Wat betreft de start datum moet ik even kijken hoe het met de aanmeldingen gaat. Ik wil wel zo snel mogelijk starten maar we komen ook nog op de frontpage en ik verwacht dat dat de komende dagen nog een flink aantal aanmeldingen gaat opleveren.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:44 schreef Tabu het volgende:
ik woon meestal in groningen, maar zit deze zomer nog ff in castricum. ligt er een beetje aan wanneer we beginnen in welke regio ik ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |