quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:01 schreef klappernoot2000 het volgende:
Regio Groningen?![]()
Ook in het noorden is het warm hoor!
Mag ik beide reacties zien als een aanmelding?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:49 schreef DRD het volgende:
[..]
Regio Dordrecht als in Drechtsteden? Lijkt me leuk, mede fokkers van de waterbus afduwen![]()
![]()
ook ik wil organisatorisch wel meehelpen zoals ik al eerder aangafquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:28 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Thnx voor de hulp. Ik zal morgen een beeld voor mezelf proberen te scheppen met wat er allemaal gedaan moet worden. Wat ik begreep van FOK! willen ze ook hulp bieden maar er zal zeker nog genoeg te doen zijn. Ik laat het je dus nog weten.
Ik zal het zeker mee nemen. Dus hou maar rekening met een mailtjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook ik wil organisatorisch wel meehelpen zoals ik al eerder aangaf
alleen als regio hoofd krijg ik het te druk met school enzo
dus het opstarten enzo moet wel lukken
Ik meld me sowieso aan als er een regio Drechtsteden wordt gemaakt. En in mijn vriendengroep zitten er genoeg melige mannetjes die dol zijn op zulke dingen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:04 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Mag ik beide reacties zien als een aanmelding?
*Nog een Groninger Meldtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:01 schreef klappernoot2000 het volgende:
Regio Groningen?![]()
Ook in het noorden is het warm hoor!
Ja, misschien ook als Regio Hoofd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:04 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Mag ik beide reacties zien als een aanmelding?
Zorgen dat je niet geraakt wordt lijkt me hehquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:26 schreef HassieBassie het volgende:
Even over de spelregels: Kan je je als target nog op 1 of andere manier verdedigen ofzo?
Alsof je dan 24 uur per dag een waterpistool bij je hebt? Of is dat juist de bedoeling?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:37 schreef NoComment het volgende:
[..]
Zorgen dat je niet geraakt wordt lijkt me hehVraag me wel af hoe het dan zit als je je killer voor bent en hém natspuit eigenlijk..
Dát is dus juist het leuke, je kunt op ieder moment van de dag gepakt worden, maar niet als je diegene nat hebt vóór je zelf geraakt bent... dus ja, neem je waterpistool maar mee als je naar je werk fietstquote:Op woensdag 26 juli 2006 00:40 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Alsof je dan 24 uur per dag een waterpistool bij je hebt? Of is dat juist de bedoeling?
Leuk als je dan preventief gaat inenten zeg maar. Iedereen die zich jouw insziens verdacht gedraagt een plens water in zn nek schieten. Dat kan nog leuk worden dan
Ik ben tegen de emmer! Mijn headphones, iPod en GSM mogen ab-so-luut niet kleddernat worden. Wat spatwater kan best natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:11 schreef RecomServ het volgende:als ik een emmer water over mijn klets krijg dan is die aanvaller dus ook aansprakelijk voor het vernielen van mijn GSM neem ik aan?
Als het goed regelt gaat worden, kan het er zeker leuker door wordenquote:Op woensdag 26 juli 2006 06:11 schreef DaMook het volgende:
Cool dat fok het ondersteundZo komt het wel goed
. Ik blijf het volgen, maa meld me nog even niet aan. Heb het momenteel nogal druk
, mischien later wel
.
Edit: Mischien ook wel leuk om een soort politieagentjes in te voeren die weten wie het doelwit is en dat die dan moeten voorkomen dat de assasin slaagt, of ga ik nu te ver.
Uhm, ik zag het net op het NOS journaal? Dat het vanuit Engeland over aan het waaien was via internet, fok??quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:46 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als het goed regelt gaat worden, kan het er zeker leuker door worden
Armen of onderbenen zijn meestal wel veilig denk ik. Dat is zo droog en daar heb je meestal niets zitten qua elektronikaquote:Op woensdag 26 juli 2006 05:07 schreef got.rice het volgende:
Ja, 1 of 2 keer spuiten is wel genoeg, je kan voor 40 cent een waterpistooltje kopen bij de zeemanof anders wel bij de bart smit of intertoys. men moet idd letten dat er niet wordt gespoten op plekken waar mogelijke electronica dingen kunnen zitten zoals broekzakken, tassen, hoofd etc.
Ik heb ook voor mijn benen muziek nodig hoorquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:44 schreef Elegy het volgende:
[..]
Armen of onderbenen zijn meestal wel veilig denk ik. Dat is zo droog en daar heb je meestal niets zitten qua elektronika
Ja tof! of FOK! WaterWars 2006 wellicht?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:07 schreef Black_Ninja het volgende:
FOK! WetWars 2006
Iemand een ander idee?
Klinkt nog beterquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:08 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja tof! of FOK! WaterWars 2006 wellicht?
Voor die 10 minuten?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:11 schreef RecomServ het volgende:
start een poll met de namen?
OK FOK! WaterWars 2006 is het dan gewordenquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:19 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Voor die 10 minuten?![]()
De FOK! aansprakelijkheid is trouwens aangepast MrSubtle. Weer een hindernis genomen
Welke emmer?quote:Op woensdag 26 juli 2006 09:47 schreef RecomServ het volgende:
4.3 Voorbeelden van wapens die zijn toegestaan bij FWW’06 zijn:
• Waterpistolen (welke niet lijken op echte vuurwapens)
• Waterballonnen
• Emmers
• Natte washanden
niet vergeten om die hele emmel weg te halen
Vanmiddag komen we ook op de frontpage dus dan zal het een stuk sneller gaan met de aanmeldingen. Ik wil die golf dus even afwachten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:16 schreef Aereatheas het volgende:
Ik denk aan cards maar dan wel via mail
Ik denk zowiezo dat je wat plaatsen moet gaan samenvoegen
Omdat ik het er nogal druk mee heb en helaas ook soms fouten maakquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:38 schreef Afwazig het volgende:
Waarom is er trouwens 2x een regio Zwolle?
jij gaat toch zeker ook meedoen? waterfight in de break!quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:38 schreef Afwazig het volgende:
Waarom is er trouwens 2x een regio Zwolle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |