Ligt eraan of er verhittende omstandigheden optredenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:25 schreef error het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of dat er genueckt gaat worden![]()
Je hebt nu alleen de titel bovein geplakt. Als je het vorige topic opent en dan vanuit de adresbalk van je browser even het adres wilt kopieren en plakken op die plek dan ben je geweldigquote:
Ik ben er. Ik ben weer single. Als ik met de trein ga ga ik zuipen. Het is 27 graden minstens. Het is druk. het is vol homo's.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ligt eraan of er verhittende omstandigheden optreden
Aha, en hoe laat gaat dat gebeuren?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ligt eraan of er verhittende omstandigheden optreden
uhm.. we hadden het over Barca toch?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er. Ik ben weer single. Als ik met de trein ga ga ik zuipen. Het is 27 graden minstens. Het is druk. het is vol homo's.
IK ga het iig warm hebben
Bestaat dat überhaupt dan?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
waneer was ook alweer de Nationale Nichten Dichtendag?
I'm used to itquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
uhm.. we hadden het over Barca toch?
Ik ga het ook warm hebben. En ik ga verbranden.. which reminds me.. factor 12 mee!
Met slechte animatie weliswaar.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is het toch geweldig dat er weer een Teenage Mutant Ninja Turtles film komt
Ik heb vorig weekend de nieuwe versie zitten kijken. Geen fuck aan. De ouwe is veel leuker.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ja ik zag hem vandaag ook. Ik wist niet eens dat die dingen nog bestonden. Ik bedoel, da's uit mijn tijd. Ik hebd e film met Vanilla Ice nog in de bios gezienquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.apple.com/trailers/wb/teenagemutantninjaturtles/hd/wat is het toch geweldig dat er weer een Teenage Mutant Ninja Turtles film komt
O ja. Nou daar is het sowieso zwoel & warmquote:
O ja, insmeren is misschien een goed ideequote:Ik ga het ook warm hebben. En ik ga verbranden.. which reminds me.. factor 12 mee!
Mag ik dan ook je rug doen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja. Nou daar is het sowieso zwoel & warm
[..]
O ja, insmeren is misschien een goed ideeHelp je me?
Wat wou je anders insmeren dan?quote:
dat was sarcastisch bedoelt er zijn wel andere films waar ik wel naar uit kijk:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.apple.com/trailers/wb/teenagemutantninjaturtles/hd/
Renaissance heeft hetzelfde gimmick als A Scanner Darkly. Dat vind ik dan wel weer jammer.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat was sarcastisch bedoelt er zijn wel andere films waar ik wel naar uit kijk:
http://www.apple.com/trailers/touchstone/theprestige/
http://www.apple.com/trailers/universal/childrenofmen/http://www.apple.com/trailers/paramount/wtc/
en wat dacht je van dit op het geboed van animatie:
http://www.apple.com/trailers/miramax/renaissance/
Sorryquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt nu alleen de titel bovein geplakt. Als je het vorige topic opent en dan vanuit de adresbalk van je browser even het adres wilt kopieren en plakken op die plek dan ben je geweldig
En dat is een excuus?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:05 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
SorryBen ook ondertussen een beetje aan het werk
Alleen bepaalde hard to reach places zijn wat lastigquote:
Welke dan nog meer behalve je rug?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen bepaalde hard to reach places zijn wat lastig
Ik kan wel wat hebben, maar hier word je er voornamelijk erg handig in om niet in de zon te komenquote:
Oh een stukje is bij jou al ruim 200 kilometerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:21 schreef Andyvie het volgende:
Hmz
Ik heb volgende week de auto.....dus misschien ga ik eens een stukje rijden richting Tilburg...
Ik zie wel
Van Wageningen naar Tilburg? Echt niet! Tis maar 84 kmquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh een stukje is bij jou al ruim 200 kilometer![]()
Volgens mij blijft die warmte in de stenen en het beton hangen. Warmte-accumilatie.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
Pffftt.... Het is net alsof het vanavond nog warmer is dan de afgelopen dagen..
Gareth Gates-versie?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
set me up with the spirit in the sky
Nou. Daar zit ik dan maar weer mooi mee.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:21 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Volgens mij blijft die warmte in de stenen en het beton hangen. Warmte-accumilatie.
Mja. Ik heb de balkondeur op een kier en de ventilator ervoor. Tot een paar dagen geleden koelde m'n slaapkamer nog lekker af in de avond, maar dat is er nu ook niet echt meer bij.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou. Daar zit ik dan maar weer mooi mee..
Slapen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Mja. Ik heb de balkondeur op een kier en de ventilator ervoor. Tot een paar dagen geleden koelde m'n slaapkamer nog lekker af in de avond, maar dat is er nu ook niet echt meer bij.![]()
Ik kon gisteravond ook amper in slaap komen. Dan denk ik echt dat ik gek word.
Die heb ik echt al keilang niet meer gehad. Heb je er nog eentje over?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik vreet al zo veel perenijsjes..
OK mijn fout, ik redeneerde vanuit het einde van de A7quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:47 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Van Wageningen naar Tilburg? Echt niet! Tis maar 84 km
Als ik het kon afschaffen, zou ik het doen. Maar dat lukt me toch niet. Blijf jij (en blijven jullie voor de overige lurkers) echt heel laat op met dit weer?quote:
probeer wel en de normale tijd, dus omstreek 0.30 uur of zo te gaan slapenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:28 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Als ik het kon afschaffen, zou ik het doen. Maar dat lukt me toch niet. Blijf jij (en blijven jullie voor de overige lurkers) echt heel laat op met dit weer?
Ja stroekie, zelfs jouw onuitputtelijke bronnen van kennis vertonen zo hun lacunes.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
OK mijn fout, ik redeneerde vanuit het einde van de A7![]()
mag ik dan de eerste zijn om dat toe te gevenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja stroekie, zelfs jouw onuitputtelijke bronnen van kennis vertonen zo hun lacunes.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:28 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Als ik het kon afschaffen, zou ik het doen. Maar dat lukt me toch niet. Blijf jij (en blijven jullie voor de overige lurkers) echt heel laat op met dit weer?
Maar ik merk nu wel een erg groot verschil in dekbed overtrekken, want zo zonder iets over mij heen kan ik niet slapen, maar de ene voor de andere maakt nogal wat uit en dan zijn de ouderwetse katoenen gewoon het beste. En nee dan is het debek er niet ingestopt, want dat is nu echt te warmquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding] Lurkers?
Ehm... Mjah, met dit weer is slapen vrijwel onmogelijk, maar als je moe bent, dan van je vanzelf wel in slaap. Warm weer of niet.. Maar ik ga niet liggen woelen.
.
Wat ga je dan doen? Net zo lang bezig blijven tot je ogen bijna dicht vallen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding] Lurkers?
Ehm... Mjah, met dit weer is slapen vrijwel onmogelijk, maar als je moe bent, dan van je vanzelf wel in slaap. Warm weer of niet.. Maar ik ga niet liggen woelen.
.
wat bij mij help is met een zwak lampje op het nachtkasje aan een paar bladzijden lezenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen? Net zo lang bezig blijven tot je ogen bijna dicht vallen?
Of hypnotiseer je jezelf à la 'when I snap my fingers...' ?![]()
Er zijn meer dingen in bed die je kunt doen dan alleen slapen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen? Net zo lang bezig blijven tot je ogen bijna dicht vallen?
Of hypnotiseer je jezelf à la 'when I snap my fingers...' ?![]()
daar vindt ik het NU nog te warm voorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Er zijn meer dingen in bed die je kunt doen dan alleen slapen..
Je werkt in bed je boekhouding bij?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Er zijn meer dingen in bed die je kunt doen dan alleen slapen..
Lady Americana!quote:
Om de een of andere reden doet dat me denken aan Mr Bean die met z'n rekenmachine het aantal schaapjes op een afbeelding uittelt en bij het zien van het resultaat prompt in slaap valt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat bij mij help is met een zwak lampje op het nachtkasje aan een paar bladzijden lezen
jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:45 schreef Nuvole het volgende:
Zijn bij jullie de fotoboeken ook blanco?
er zijn raakvlakken, dus dat kan ik niet geheel ontkennenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Om de een of andere reden doet dat me denken aan Mr Bean die met z'n rekenmachine het aantal schaapjes op een afbeelding uittelt en bij het zien van het resultaat prompt in slaap valt.![]()
Nah ben er nog wel even uit gegaan...vandaar dat ik nu pas ook thuis kom... maar toch... iets mistquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de algehele misére was zo groot vrijdagochtend dat je vanavond van het bier bent afgebleven![]()
ach zul je zien dat ze gewoon veel te vroeg pieken en heel de hype al lang weer achter de rug is op het moment van releasequote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:33 schreef davidov het volgende:
Voor Nathan:
[afbeelding]
Inmiddels komen de promo posters me langzaam de strot uit, de film komt pas ver volgend jaar uit en ze overspoelen ons nu al met spoilers
Ook niet het mooiste plaatje btw
Wageningen!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:47 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Van Wageningen naar Tilburg? Echt niet! Tis maar 84 km
Begint steeds meer te wennen ja. En inderdaad is het hier ook bloedheet, alleen hebben wij de leuke dingen als tornado's en tropische stormen erbij...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:41 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Lady Americana!
Met mij alles wel goed. Ben jij al een beetje gewend in dat gekke land?
Is het bij jullie in de staat ook zo snikheet als hier?
Voor Nathan:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:33 schreef davidov het volgende:
Voor Nathan:
[afbeelding]
Inmiddels komen de promo posters me langzaam de strot uit, de film komt pas ver volgend jaar uit en ze overspoelen ons nu al met spoilers
Ook niet het mooiste plaatje btw
Dank je.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:43 schreef wonderer het volgende:
Voor Nathan:
[afbeelding]
Sorry, moest even
Was ook niet van plan om veel uit te voeren overdag nee...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:48 schreef DennisMoore het volgende:
Het wordt weer een luie zinloze zaterdag, ik voel 'm nu al.
'k Moet nog steeds van de uitverkoop gebruik maken, zowel kleren als meubels enzo.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:51 schreef Sunjammer het volgende:
Was ook niet van plan om veel uit te voeren overdag nee...
Goede reden toch?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Moet nog steeds van de uitverkoop gebruik maken, zowel kleren als meubels enzo.
"Maar ik heb geen zin!".
Na-aper!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:33 schreef Vlarp het volgende:
Ik wilde de uitverkoop ook nog gaan bezoeken..
maar ik heb geen zin
Ik neem mezelf al weken voor om de stad in te gaan!quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:41 schreef Sunjammer het volgende:
Lui varken.
Blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben niet wakker.. dus dat kan het niet zijn
Nou.. net buiten kreeg ik bijna kippenvel in de wind...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:17 schreef DennisMoore het volgende:
Doe je wel een sjaal om?
Dat krijg je met zo'n kutkopquote:
Ik negeer het thema ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:02 schreef Ang3l het volgende:
" Dit jaar heeft Roze Maandag het thema ‘Sweet Sixteen.’ "
Ja hallo, dat ben ik al lang voorbij
Een vriendje pik je toch gewoon op in de disco?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:05 schreef Ang3l het volgende:
"Heb je een vriendje?"
Nee.
"Waarom niet?"
Wat is dat nou voor een domme vraag? Alsof dat ene keuze is.
Nou ja, het kan natuurlijk wel ene keuze zijn ... maar toch ... ik vind het een stomnme vraag.
Dat is Groningenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
OK mijn fout, ik redeneerde vanuit het einde van de A7![]()
Ja, ze liggen immers voor het oprapenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Een vriendje pik je toch gewoon op in de disco?
Halloquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:27 schreef Roosjedoosje het volgende:
[..]
Wageningen!![]()
Oeh je hebt ook nog meteo gedaan!(hier een bwa-er)
Ik heb geen Quicktime op deze pc en wil het ook niet installeren nu. Wat voor film is het?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:24 schreef Ang3l het volgende:
Wow: http://www.apple.com/trailers/wb/thefountain/trailer1/large.html
Wowzers!!! Gaaf!quote:
Zeg dan het eind van de A9quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij weet best dat ik daarmee op de kop van Noord Holland doelde![]()
Whahaha jah... maar goed, ik maakte dus een verkeerde quotequote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zeg dan het eind van de A9Dan zit je gelijk goed in de richting
Neuh, door de weeks zit ik gewoon in Wageningen hoor.
@SJ: HalloTis toch leuk als je iemand tegenkomt die dezelfde studie doet als jij hebt gedaan?
Ja maar ik ging dus uit van de thuisbasis van de auto, en niet van de woonstek in Wageningenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:42 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Zeg dan het eind van de A9Dan zit je gelijk goed in de richting
Neuh, door de weeks zit ik gewoon in Wageningen hoor.
@SJ: HalloTis toch leuk als je iemand tegenkomt die dezelfde studie doet als jij hebt gedaan?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:24 schreef Ang3l het volgende:
Wow: http://www.apple.com/trailers/wb/thefountain/trailer1/large.html
Oh.. lekkerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ze liggen immers voor het oprapen
Ow, D. vroeg net of ik maandag kwam en of we elkaar zouden zien.
Nah Vlarp, zie je 'm ook eens
Hij is van de regisseur vsn Requiem for a Dreamquote:
Af.quote:
dat zou overigens wel een leuk verjaardagskadootje voor me zijn, mocht je niets weten nogquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Af.
Ach misschien is ie wel niet eens meer single. Misschien ook wel. Misschien is ie terug bij z'n ex. Misschien "klikt" het niet eens meer. Sinds onze "ruzie" heb ik hem niet meer gezien, dus dit zou de eerste keer weer worden
En jij denkt dat ik dat nog kan regelen voor vanavond?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat zou overigens wel een leuk verjaardagskadootje voor me zijn, mocht je niets weten nog
D naakt op de salontafel met een kadolint om
Mag je ook komen doen hier als ik alleen thuis benquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:02 schreef BB_Koning het volgende:
Ik was gisteren alleen thuis en vandaag ook nog wel eventjes, heerlijk om naakt rond te lopen![]()
En wat vond je er nu uiteindleijk van?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:03 schreef Rood_schaap het volgende:
Ik was gister (vandaag) in de You II![]()
Samen naakt rondlopen kan ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag je ook komen doen hier als ik alleen thuis ben
(al ben ik dan meteen niet meer alleen thuis en dus helpt het zichzelf om zeep)
Het was leukquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat vond je er nu uiteindleijk van?
Hand in hand?quote:
Te leuk?quote:
Neem mijn boodschappen dan ook even mee. En rij even voor me naar de sloop om een benzinetankdop te halenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:11 schreef Ang3l het volgende:
Eigenlijk moet ik boodschapen doen, maar het regent
Aan de andere kant: ben blij dat het regent
Ja die zag ik laatst ook, mooie vormgeving.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.apple.com/trai(...)s/thescienceofsleep/
. Ik wil zien!
De sloop is meer richting de AH XL en ik ga naar G_E's Kleine AH-tje. Sorryquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:12 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Neem mijn boodschappen dan ook even mee. En rij even voor me naar de sloop om een benzinetankdop te halenDie ben ik net namelijk verloren
![]()
Jaa, die wil ik ook zien.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die zag ik laatst ook, mooie vormgeving.
EN Gael garci Bernal, cute en een goede acteur.... Amores Perros, Motorcycle Diaries, La Mala Educacion en (mijn fav) Y tu mama tambien.
Van de regisseur van die laatste film (Cuaron, ook Harry Potter 3 trouwens) staat nu ook Children of Men op apple.com. Lijkt me ERG mooi.
apple.com/trailers is 1 van mijn favoriete sitesquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaa, die wil ik ook zien.
Trailers kijken is tof.
Flauwquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De sloop is meer richting de AH XL en ik ga naar G_E's Kleine AH-tje. Sorry
Je maakt me bijna verlegenquote:
Dan moet je maar gewoon typen wat je bedoelt...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:26 schreef BB_Koning het volgende:
Je maakt me bijna verlegen
(En nu niet verlegen doorstrepen en veranderen in..... )![]()
Hier is het al voorbij zeker?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:38 schreef davidov het volgende:
[afbeelding]
![]()
Wil ik net voor de verandering de stad in....ach tenminste een frisse bui (inclusief gedonder
!)
Veranderen? Doorstrepen? Ik?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je maakt me bijna verlegen een schijterd
(En nu niet verlegen doorstrepen en veranderen in..... )![]()
Allangquote:
Hier heeft het een paar minuten geregend.. de tegels waren niet eens volledig natquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:44 schreef davidov het volgende:
[..]
Allang
Hier zit ik er midden in, enorme windvlagen, stortbuien, en heerlijke knallen nog geen paar honderd meter hier vandaan
Zomersebuien heerlijk. Nu al een graad koeler op mn kamer
Probeer mijn onschuldige geest niet te vervuilen!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan moet je maar gewoon typen wat je bedoelt...
Ik heb net gewoon een shirt aangetrokken. Kreeg het koud op de bank met al die ramen en deuren open hier.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:44 schreef davidov het volgende:
Zomersebuien heerlijk. Nu al een graad koeler op mn kamer
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:47 schreef BB_Koning het volgende:
Probeer mijn onschuldige geest niet te vervuilen!![]()
Hij moet gewoon een keer bruut vlees gevoerd worden, that's all.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een keer bruut vlees gevoerd worden, that's all.
En ik laat in het midden of ik hem daarmee wil redden van zijn maagdelijke vroomheid of van zijn vegetarïersschap.
Koud is relatief Ang3lquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb net gewoon een shirt aangetrokken. Kreeg het koud op de bank met al die ramen en deuren open hier.
Ik heb, als ik de voordeur en ramen openzet, zo'n doorwaai huis. Van PC kamer door de badkamer doro de lsaapkamer naar buiten en dan van balkon door de huiskamer door de gang en via de voordeur naar buiten. WHHHOOOOOEEEEEEEEEEEEEIIiiii.
Koud
Zodra je tepels zo hard zijn dat je er glas mee kan snijden dan is het niet meer relatief koud, dan is het koudquote:
Moet ik je komen beschermen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben bang voor onweer
Ik krimp ineen na iedere flits, handen op de oren, wachtend op de knal. En dan krimp ik weer ineen.
Alleen geluidloos onweer ver weg boven zee vind ik mooi. En oorverdovend onweer in de bergen was raar genoeg ook niet erg eng.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben bang voor onweer
Ik krimp ineen na iedere flits, handen op de oren, wachtend op de knal. En dan krimp ik weer ineen.
Alleen geluidloos onweer ver weg boven zee vind ik mooi. En oorverdovend onweer in de bergen was raar genoeg ook niet erg eng.
Either way, I dont like meatquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij moet gewoon een keer bruut vlees gevoerd worden, that's all.
En ik laat in het midden of ik hem daarmee wil redden van zijn maagdelijke vroomheid of van zijn vegetarïersschap.
Van de week onder de aircoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zodra je tepels zo hard zijn dat je er glas mee kan snijden dan is het niet meer relatief koud, dan is het koud
alsof we dat nog geloven, jij en die onschuldige geest van je, die versluieren gewoon het beest in BB_Koningquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Probeer mijn onschuldige geest niet te vervuilen!![]()
Of je voelt je gewoon mega-geil...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Zodra je tepels zo hard zijn dat je er glas mee kan snijden dan is het niet meer relatief koud, dan is het koud
Mara zo koud had ik het nog niet*ramen en deur lekker openlaat*
Wolf in schaapskleren enzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof we dat nog geloven, jij en die onschuldige geest van je, die versluieren gewoon het beest in BB_Koning![]()
Rood?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wolf in schaapskleren enzoNee joh, ik ben een schaap in wolfskleren
![]()
jij liep toch nakend door het huis nuquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wolf in schaapskleren enzoNee joh, ik ben een schaap inZONDER wolfskleren
![]()
Je kent ze wel allemaalquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ieuwwww, homoseksueel jargon: top, bottom, versa![]()
![]()
Hoe dan ook een cross-dresser, dus...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:06 schreef BB_Koning het volgende:
Wolf in schaapskleren enzoNee joh, ik ben een schaap in wolfskleren
![]()
Ja ook zonder Vanitas komt er hier af en toe jargon voorbij hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ieuwwww, homoseksueel jargon: top, bottom, versa![]()
![]()
nee bloot_schaap gezien deze eerdere postquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:02 schreef BB_Koning het volgende:
Ik was gisteren alleen thuis en vandaag ook nog wel eventjes, heerlijk om naakt rond te lopen![]()
vanaaf word ik al duizendmaal beschermd door de familie en vrienden en nichtenkring van TMMquote:
Toen ik nog jong en onbedorven was is de bliksem achter in de tuin van de achterburen geslagen, in de boom die tegen onze tuin aanstond. De bliksem sloeg in de stam, rolde naar beneden, sloeg een gat in de betonnen schutting en vloog door de tuinen ergens weg.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:00 schreef davidov het volgende:
[..]
Maar goed dat je hier niet was, want ik stond op het balkon genieten van het schouwspel en maar toen ik de flits 300 meter van mn neus zag en met die knal deed ik toch maar 3 stapjes achteruit
Nu nog in praktijk brengen.quote:
Je denk dat ik wil wachten totdat ik getrouwd benquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu nog in praktijk brengen.
Zullen we dan maar snel gaan trouwen?
Nou "De Ware" bestaat niet, dus dan kun je beter wachten tot je getrouwd bent dan wachten tot je een ons weegtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je denk dat ik wil wachten totdat ik getrouwd ben![]()
Nee, is niet zo![]()
![]()
Ik word de echte 40 year old virginquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou "De Ware" bestaat niet, dus dan kun je beter wachten tot je getrouwd bent dan wachten tot je een ons weegtVoor mij is dat niet zo lang, voor jou met je brede lijf iets meer
Je wil gewoon dat er over jou ook een film gemaakt wordt...quote:
maar je had mij belooft te vertellen hoe het was en ik wil details dus kom maar opquote:
Oh ja, das waar. Het was leukquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar je had mij belooft te vertellen hoe het was en ik wil details dus kom maar op
je vond het dus een leuke tent?
te leuk, waarom?
wat zit je nou schaapachtig te lachen!!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:25 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Oh ja, das waar. Het was leukWe zijn eerst even naar een pottenbar geweest, omdat wij potten schattig vinden en om even te kijken of we wat konden vinden voor een vriendin
Uiteindelijk hebben we er drie meegenomen naar de You II
Maar niet x-rated, die kijk ik trouwnes ook nooit, ik ben echt heiligquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je wil gewoon dat er over jou ook een film gemaakt wordt...
Sorry, maar ik lachte nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat zit je nou schaapachtig te lachen!!!
ik wil weten waarom je het iets te leuk vond!!
Mam... moet ik me nog angelooflijk lelijk kleden, niet scheren, niet douchen, haren niet kammen? Of denk je dat ik niks te vrezen heb van die ene tim?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
Nou ik ga het voedseltransport starten en de voorbereidingen voor mijn feestje, wat ik bij mijn moeder vier, ik daag nodig alle fok homo's uit om ook te komen, Erik specifiek want voor hem is het het dichste bij, tenzij er Nuenense Fok lurkers zijn![]()
pas maar opquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
Nou ik ga het voedseltransport starten en de voorbereidingen voor mijn feestje, wat ik bij mijn moeder vier, ik daag nodig alle fok homo's uit om ook te komen, Erik specifiek want voor hem is het het dichste bij, tenzij er Nuenense Fok lurkers zijn![]()
*lijm*quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
*gebroken is*
Had je die WOW coca cola reclame nou nog gezien die ik speciaal voor je gepost had in een der voorgaande topics?quote:
Wat een zwaar leven heb jij zegquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik word chagrijnig van G_E's kleine AH-tje
Ipsei, die ik altijd bij de AH XL koop... hebben ze niet in het assortiment. Mijn gel, die ik altijd bij de AH XL haal, hebben ze er niet. Bruin brood? Er lag er nog eentje (de winkel is nog 2 uur lang open). Energy drink? Alwéér uitverkocht, vorige keer ook al. En de cola moest ik zelf uit het plastic scheuren met m'n nagels. Als ik spullen uit verpakkingen en kratten wil trekken dan ga ik wel naar de fokking Aldi aan de overkant van de straat!
Ik zwijg nog maar even over de manier waarop het personeel een vrouw te woord stond die al even bij het vlees stond te wachten. "Is er nog iemand voor het vlees?" vroeg ze hoopvol aan een voorbijlopende vakkenvuller. "Ja hoor" antwoorde hij nors toen hij zonder iemand te zoeken of roepen doorliep.
*zucht*
Ik ben gewoon verwend door de AH XLquote:
hmm dat heb ik gemist, maar ik ken em wel jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Had je die WOW coca cola reclame nou nog gezien die ik speciaal voor je gepost had in een der voorgaande topics?
Whateverquote:
Voor mij is die bij de Pathé in het centrum iets dichterbij. Maar het staat altijd zo stom vind ik als ik over terrasjes en door winkelstraten sjouw met een AH-tas vol brood en pleepapier en andere alledaagse boodschappenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:31 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
WhateverIk ga d'r alleen maar heen, omdat het 2 min kruipen/rollen/lopen is.
Meestal doet mijn G_L de boodschappen bij het kleine AH-tje, en doe ik de aanvullende specials bij de XL, wanneer ik er langs rij op weg naar huis.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben gewoon verwend door de AH XL
Nee ok, er zijn natuurlijk vervelendere dingen. maar ik vind het wel iritant. Ik heb al een hekel aan boodschappen doen. Dan kies ik de AH i.p.v. de Aldi omdat de AH een groter assortiment heeft, minder vaak uit voorraad is en je er "rustig" kunt boodschappen doen zonder te hoeven zoeken in dozen en kratten voor je boodschappen.
En dan krijg je zo'n kleine kut AHIk wil mijn AH XL terug
(zodra ik weer met de auto i.p.v. de fiets ga werken is het dag dag kleine AH)
Dan neem je een eigen tas meequote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor mij is die bij de Pathé in het centrum iets dichterbij. Maar het staat altijd zo stom vind ik als ik over terrasjes en door winkelstraten sjouw met een AH-tas vol brood en pleepapier en andere alledaagse boodschappen
Normaal shirtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:41 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zo terrassen..
Mouwloos shirt of normaal shirt?
De zon schijnt niet. Het is nutteloosquote:
Dat wordt mouwloos, dus.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:46 schreef Rood_schaap het volgende:
De zon schijnt niet. Het is nutteloosTenzij je natuurlijk gewoon aandacht wilt van allemaal lekkere kerels
![]()
Het gaat niet om de AH-tas.quote:
De zon had gewoon moeten wegblijven, dus...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:51 schreef Ang3l het volgende:
Het had niet moeten regenen. Nu de zon er weer is is het net een regenwoud zo vochtig warm
Sexyquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:51 schreef Vlarp het volgende:
Een blauwe polo.. met de knoopjes open
Toedels
Nee, maar de bruschetta staat ook niet in de koelkast dus ik loogquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:55 schreef wonderer het volgende:
Jij hebt hagelslag in de koelkast staan?
Ja dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
De zon had gewoon moeten wegblijven, dus...
De olie ook niet, neem ik aan?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:56 schreef Ang3l het volgende:
Nee, maar de bruschetta staat ook niet in de koelkast dus ik loog
Nee. Maar de rest wel. Echtquote:
Voor deze ene keer geloof ik je op je woord. Maar de volgende keer kom ik controleren.quote:
Ok ok en ik heb ook niet echt ALLES uit de koelkast erin gegooid.... cola en jus d'orange leek me wat minder smakelijk in een salade. Net als koffiemelk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Voor deze ene keer geloof ik je op je woord. Maar de volgende keer kom ik controleren.
Sorryquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat niet om de AH-tas.
Is het zo moeilijk om de strekking te begrijpen?
Hitsig ventje ben je ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:51 schreef Vlarp het volgende:
Een blauwe polo.. met de knoopjes open
Toedels
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:09 schreef Ang3l het volgende:
I'm a liar
Niet zo filosofisch op de vroege ochtend, hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
Als iemand zegt dat ie een leugenaar is, kun je 'm dan geloven?
Ja. Het wordt pas tricky als-ie zegt nooit de waarheid te verkondigen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
Dat raadsel met die 2 deurenquote:
Egniequote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:37 schreef wonderer het volgende:
Best wel foute film, eigenlijk.
Ongeveer het grootste cliché in dat soort films. 't Is gewoon de oude sphinx-legende.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:40 schreef Ang3l het volgende:
Dat raadsel met die 2 deuren
One of us tells the truth, one of us aaaalways lies
Mja, probeer het terug te vinden, maar dat wil ff niet. Kan het ook mis hebben. Het is in elk geval een millennia-oude paradox.quote:
Mja, die laatste vond ik ook, maar op de een of andere manier staat het me bij dat die ander ook van de sphinx is. Maar welke reiziger is het?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:49 schreef DennisMoore het volgende:
De reiziger die aan twee broers de weg vraagt op een kruising..
Sphinx was die met: 's ochtends op 4 benen, overdag op 2 en 's avonds op 3, rara wat is het.
quote:
Een van de vele voorbeelden. Kan alleen nergens iets van een oorspronkelijke bron vinden.quote:At the last puzzle, a transparent cylinder materialises around Sarah. The voice of Horus tells the Doctor that the chamber has two switches and that he is allowed to ask one question of one Guardian of Horus. The Guardians materialised at the same moment as the Crucible and are mummy robots swathed in gold bindings. There is not much time as Sarah has a limited air supply within the chamber and will suffocate unless he can find out from them which is the right switch to activate. One robot will always tell the truth and the other always lie, but which is which?
Since the Guardians are contra-programmed so that one will always give a false answer, the Doctor asks one Guardian, if he were to ask the other Guardian which was the life switch, which would the other indicate? The Doctor reasons that if the Guardian he asks tells the truth then it must indicate the death switch and the if it is the liar then it would still indicate the death switch. The Doctor presses the other switch and the chamber and Guardians disappear, freeing Sarah.
Pyramids of Mars
Ik vrees voor dit soort tafrelen.quote:Vanwege de hittegolf heeft de Tilburgse horeca rond het Piusplein het plan opgevat om tijdens Roze Maandag, traditioneel de drukste dag van de kermis, een paar douches neer te zetten. Bezoekers kunnen dan even afkoelen van het warme weer.
dan weten ze zeker dat ze het drukste plein van de kermis krijgenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vrees voor dit soort tafrelen..
[afbeelding]
quote:Op zondag 23 juli 2006 00:46 schreef wonderer het volgende:
Ik zag een Resident Evil controller. In de vorm van een kettingzaag.
jemig waar ben jij buiten komen vallen?quote:
maar heb je zelf wel genoeg kunnen genieten eno.quote:Op zondag 23 juli 2006 09:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jemig waar ben jij buiten komen vallen?
zo laat wat jij toch nog niet weg op mijn feestje?
wat is het trouwens heerlijk om je verjaardag te vieren met al je vrienden om je heen
6 nichten en 3 dames van respectabele leeftijd, mijn moeder (59) mijn beste vriendin (60) en de moeder van een van mijn opvangjongens en tevens vriendin ook op leeftijd
en wat leuk hoe dat dan samen gaat, de nichten wisselen make up tips uit bespreken elkaars fetishen waarbij de vouwen aansluiten, mijn moeder die nog het meest gedronken had, ging zelfs een van de nichten, toen dubbele penetratie ter sprake kwam, uitleggen wat dat was![]()
zo'n vriendenkring heb ik nou, en dat allemaal ook nog in een vooral erg hip en trendy omhulsel
Bedankt voor het compliment. Ik doe mijn best zoals je weet.quote:Op zondag 23 juli 2006 09:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat is het trouwens heerlijk om je verjaardag te vieren met al je vrienden om je heen
6 nichten en 3 dames van respectabele leeftijd, mijn moeder (59) mijn beste vriendin (60) en de moeder van een van mijn opvangjongens en tevens vriendin ook op leeftijd
en wat leuk hoe dat dan samen gaat, de nichten wisselen make up tips uit bespreken elkaars fetishen waarbij de vouwen aansluiten, mijn moeder die nog het meest gedronken had, ging zelfs een van de nichten, toen dubbele penetratie ter sprake kwam, uitleggen wat dat was![]()
zo'n vriendenkring heb ik nou, en dat allemaal ook nog in een vooral erg hip en trendy omhulsel
*grin*quote:Op zondag 23 juli 2006 09:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
...de nichten wisselen make up tips uit bespreken elkaars fetishen waarbij de vouwen aansluiten, mijn moeder die nog het meest gedronken had, ging zelfs een van de nichten, toen dubbele penetratie ter sprake kwam, uitleggen wat dat was![]()
Rik & ik zijn nog op stap geweestquote:Op zondag 23 juli 2006 09:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:11 schreef min6 het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment. Ik doe mijn best zoals je weet.
Dus dit is dat veelbesproken 'homo topic op fok'.
(Eigenlijk kwam ik hier niet meer omdat ik bang was van de moderators, maar ok...)
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*grin*
Zo gaat het ook al jaren op mijn verjaardag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |