Maar ik merk nu wel een erg groot verschil in dekbed overtrekken, want zo zonder iets over mij heen kan ik niet slapen, maar de ene voor de andere maakt nogal wat uit en dan zijn de ouderwetse katoenen gewoon het beste. En nee dan is het debek er niet ingestopt, want dat is nu echt te warmquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding] Lurkers?
Ehm... Mjah, met dit weer is slapen vrijwel onmogelijk, maar als je moe bent, dan van je vanzelf wel in slaap. Warm weer of niet.. Maar ik ga niet liggen woelen.
.
Wat ga je dan doen? Net zo lang bezig blijven tot je ogen bijna dicht vallen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding] Lurkers?
Ehm... Mjah, met dit weer is slapen vrijwel onmogelijk, maar als je moe bent, dan van je vanzelf wel in slaap. Warm weer of niet.. Maar ik ga niet liggen woelen.
.
wat bij mij help is met een zwak lampje op het nachtkasje aan een paar bladzijden lezenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen? Net zo lang bezig blijven tot je ogen bijna dicht vallen?
Of hypnotiseer je jezelf ą la 'when I snap my fingers...' ?![]()
Er zijn meer dingen in bed die je kunt doen dan alleen slapen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:34 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wat ga je dan doen? Net zo lang bezig blijven tot je ogen bijna dicht vallen?
Of hypnotiseer je jezelf ą la 'when I snap my fingers...' ?![]()
daar vindt ik het NU nog te warm voorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Er zijn meer dingen in bed die je kunt doen dan alleen slapen..
Je werkt in bed je boekhouding bij?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Er zijn meer dingen in bed die je kunt doen dan alleen slapen..
Lady Americana!quote:
Om de een of andere reden doet dat me denken aan Mr Bean die met z'n rekenmachine het aantal schaapjes op een afbeelding uittelt en bij het zien van het resultaat prompt in slaap valt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat bij mij help is met een zwak lampje op het nachtkasje aan een paar bladzijden lezen
jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:45 schreef Nuvole het volgende:
Zijn bij jullie de fotoboeken ook blanco?
er zijn raakvlakken, dus dat kan ik niet geheel ontkennenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:46 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Om de een of andere reden doet dat me denken aan Mr Bean die met z'n rekenmachine het aantal schaapjes op een afbeelding uittelt en bij het zien van het resultaat prompt in slaap valt.![]()
Nah ben er nog wel even uit gegaan...vandaar dat ik nu pas ook thuis kom... maar toch... iets mistquote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de algehele misére was zo groot vrijdagochtend dat je vanavond van het bier bent afgebleven![]()
ach zul je zien dat ze gewoon veel te vroeg pieken en heel de hype al lang weer achter de rug is op het moment van releasequote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:33 schreef davidov het volgende:
Voor Nathan:
[afbeelding]
Inmiddels komen de promo posters me langzaam de strot uit, de film komt pas ver volgend jaar uit en ze overspoelen ons nu al met spoilers
Ook niet het mooiste plaatje btw
Wageningen!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:47 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Van Wageningen naar Tilburg? Echt niet! Tis maar 84 km
Begint steeds meer te wennen ja. En inderdaad is het hier ook bloedheet, alleen hebben wij de leuke dingen als tornado's en tropische stormen erbij...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:41 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Lady Americana!
Met mij alles wel goed. Ben jij al een beetje gewend in dat gekke land?
Is het bij jullie in de staat ook zo snikheet als hier?
Voor Nathan:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:33 schreef davidov het volgende:
Voor Nathan:
[afbeelding]
Inmiddels komen de promo posters me langzaam de strot uit, de film komt pas ver volgend jaar uit en ze overspoelen ons nu al met spoilers
Ook niet het mooiste plaatje btw
Dank je.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:43 schreef wonderer het volgende:
Voor Nathan:
[afbeelding]
Sorry, moest even
Was ook niet van plan om veel uit te voeren overdag nee...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:48 schreef DennisMoore het volgende:
Het wordt weer een luie zinloze zaterdag, ik voel 'm nu al.
'k Moet nog steeds van de uitverkoop gebruik maken, zowel kleren als meubels enzo.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:51 schreef Sunjammer het volgende:
Was ook niet van plan om veel uit te voeren overdag nee...
Goede reden toch?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Moet nog steeds van de uitverkoop gebruik maken, zowel kleren als meubels enzo.
"Maar ik heb geen zin!".
Na-aper!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:33 schreef Vlarp het volgende:
Ik wilde de uitverkoop ook nog gaan bezoeken..
maar ik heb geen zin
Ik neem mezelf al weken voor om de stad in te gaan!quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:41 schreef Sunjammer het volgende:
Lui varken.
Blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben niet wakker.. dus dat kan het niet zijn
Nou.. net buiten kreeg ik bijna kippenvel in de wind...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:17 schreef DennisMoore het volgende:
Doe je wel een sjaal om?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |