Ligt eraan of er verhittende omstandigheden optredenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:25 schreef error het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of dat er genueckt gaat worden![]()
Je hebt nu alleen de titel bovein geplakt. Als je het vorige topic opent en dan vanuit de adresbalk van je browser even het adres wilt kopieren en plakken op die plek dan ben je geweldigquote:
Ik ben er. Ik ben weer single. Als ik met de trein ga ga ik zuipen. Het is 27 graden minstens. Het is druk. het is vol homo's.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ligt eraan of er verhittende omstandigheden optreden
Aha, en hoe laat gaat dat gebeuren?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ligt eraan of er verhittende omstandigheden optreden
uhm.. we hadden het over Barca toch?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er. Ik ben weer single. Als ik met de trein ga ga ik zuipen. Het is 27 graden minstens. Het is druk. het is vol homo's.
IK ga het iig warm hebben
Bestaat dat überhaupt dan?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
waneer was ook alweer de Nationale Nichten Dichtendag?
I'm used to itquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
uhm.. we hadden het over Barca toch?
Ik ga het ook warm hebben. En ik ga verbranden.. which reminds me.. factor 12 mee!
Met slechte animatie weliswaar.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat is het toch geweldig dat er weer een Teenage Mutant Ninja Turtles film komt
Ik heb vorig weekend de nieuwe versie zitten kijken. Geen fuck aan. De ouwe is veel leuker.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ja ik zag hem vandaag ook. Ik wist niet eens dat die dingen nog bestonden. Ik bedoel, da's uit mijn tijd. Ik hebd e film met Vanilla Ice nog in de bios gezienquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.apple.com/trailers/wb/teenagemutantninjaturtles/hd/wat is het toch geweldig dat er weer een Teenage Mutant Ninja Turtles film komt
O ja. Nou daar is het sowieso zwoel & warmquote:
O ja, insmeren is misschien een goed ideequote:Ik ga het ook warm hebben. En ik ga verbranden.. which reminds me.. factor 12 mee!
Mag ik dan ook je rug doen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja. Nou daar is het sowieso zwoel & warm
[..]
O ja, insmeren is misschien een goed ideeHelp je me?
Wat wou je anders insmeren dan?quote:
dat was sarcastisch bedoelt er zijn wel andere films waar ik wel naar uit kijk:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.apple.com/trailers/wb/teenagemutantninjaturtles/hd/
Renaissance heeft hetzelfde gimmick als A Scanner Darkly. Dat vind ik dan wel weer jammer.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat was sarcastisch bedoelt er zijn wel andere films waar ik wel naar uit kijk:
http://www.apple.com/trailers/touchstone/theprestige/
http://www.apple.com/trailers/universal/childrenofmen/http://www.apple.com/trailers/paramount/wtc/
en wat dacht je van dit op het geboed van animatie:
http://www.apple.com/trailers/miramax/renaissance/
Sorryquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt nu alleen de titel bovein geplakt. Als je het vorige topic opent en dan vanuit de adresbalk van je browser even het adres wilt kopieren en plakken op die plek dan ben je geweldig
En dat is een excuus?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:05 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
SorryBen ook ondertussen een beetje aan het werk
Alleen bepaalde hard to reach places zijn wat lastigquote:
Welke dan nog meer behalve je rug?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen bepaalde hard to reach places zijn wat lastig
Ik kan wel wat hebben, maar hier word je er voornamelijk erg handig in om niet in de zon te komenquote:
Oh een stukje is bij jou al ruim 200 kilometerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:21 schreef Andyvie het volgende:
Hmz
Ik heb volgende week de auto.....dus misschien ga ik eens een stukje rijden richting Tilburg...
Ik zie wel
Van Wageningen naar Tilburg? Echt niet! Tis maar 84 kmquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh een stukje is bij jou al ruim 200 kilometer![]()
Volgens mij blijft die warmte in de stenen en het beton hangen. Warmte-accumilatie.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:07 schreef Great_Expectations het volgende:
Pffftt.... Het is net alsof het vanavond nog warmer is dan de afgelopen dagen..
Gareth Gates-versie?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
set me up with the spirit in the sky
Nou. Daar zit ik dan maar weer mooi mee.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:21 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Volgens mij blijft die warmte in de stenen en het beton hangen. Warmte-accumilatie.
Mja. Ik heb de balkondeur op een kier en de ventilator ervoor. Tot een paar dagen geleden koelde m'n slaapkamer nog lekker af in de avond, maar dat is er nu ook niet echt meer bij.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou. Daar zit ik dan maar weer mooi mee..
Slapen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Mja. Ik heb de balkondeur op een kier en de ventilator ervoor. Tot een paar dagen geleden koelde m'n slaapkamer nog lekker af in de avond, maar dat is er nu ook niet echt meer bij.![]()
Ik kon gisteravond ook amper in slaap komen. Dan denk ik echt dat ik gek word.
Die heb ik echt al keilang niet meer gehad. Heb je er nog eentje over?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:23 schreef Great_Expectations het volgende:
En ik vreet al zo veel perenijsjes..
OK mijn fout, ik redeneerde vanuit het einde van de A7quote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:47 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Van Wageningen naar Tilburg? Echt niet! Tis maar 84 km
Als ik het kon afschaffen, zou ik het doen. Maar dat lukt me toch niet. Blijf jij (en blijven jullie voor de overige lurkers) echt heel laat op met dit weer?quote:
probeer wel en de normale tijd, dus omstreek 0.30 uur of zo te gaan slapenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:28 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Als ik het kon afschaffen, zou ik het doen. Maar dat lukt me toch niet. Blijf jij (en blijven jullie voor de overige lurkers) echt heel laat op met dit weer?
Ja stroekie, zelfs jouw onuitputtelijke bronnen van kennis vertonen zo hun lacunes.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
OK mijn fout, ik redeneerde vanuit het einde van de A7![]()
mag ik dan de eerste zijn om dat toe te gevenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja stroekie, zelfs jouw onuitputtelijke bronnen van kennis vertonen zo hun lacunes.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:28 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Als ik het kon afschaffen, zou ik het doen. Maar dat lukt me toch niet. Blijf jij (en blijven jullie voor de overige lurkers) echt heel laat op met dit weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |