welnee.. bekijk mijn foto's van de afgelopen jaren maar.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:55 schreef Rood_schaap het volgende:
Maandag TilburgZal wel heeeel fout zijn daar
Keep me posted please.. zo'n korte vakantie kan wel. En anders moet het maarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weuknie.
Hotel iets van 50-90 eur per nacht. Vliegen ... uhm... 120 retour?
Of misschien wel leuke trip-combi's of last minutes.
Naja lichamelijk heur, geestelijk ben ik wel een beetje in feeststemming.quote:
De Red & Blue staat er ook weerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
welnee.. bekijk mijn foto's van de afgelopen jaren maar.
En ok, het is geweldig om sommige figuren daar extreem fout te zien doen.
http://gallery.vlarp.nl/rozemaandag2005
http://gallery.vlarp.nl/rozemaandag2004
Nu niet ontsporen of vertraging oplopen zoals menig NS-treintjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja lichamelijk heur, geestelijk ben ik wel een beetje in feeststemming.
Home Alone, school is geregeld, werk is verlengd, alles zit eindelijk een beetje ècht op de rails.
Is dat niet het punt van elke gay happening?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ow... ik pas vanaf 14 augquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Keep me posted please.. zo'n korte vakantie kan wel. En anders moet het maar
Oh, ik ben tussen 1 aug en 13 aug. vrij..
Ik ben dinsdag vrij jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De Red & Blue staat er ook weer
Heb je dinsdag vrij? Of ga j echt al weer heel vroeg nach hause?
Nee, en een wegverbod a la GVB is ook niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu niet ontsporen of vertraging oplopen zoals menig NS-treintje
Niet het punt/doel van zo'n happening, maar wel vaak waar het op uitdraait jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is dat niet het punt van elke gay happening?
Oh help.. 't is een kermisquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
welnee.. bekijk mijn foto's van de afgelopen jaren maar.
http://gallery.vlarp.nl/rozemaandag2005
http://gallery.vlarp.nl/rozemaandag2004
Owquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben dinsdag vrij ja
Desnoods pak ik de eerste trein als het gezellig is
Die kermis is een onbelangrijk detailquote:
Tip: Pak trein #2, dan mis je ook alle vervelende mensen van die nacht.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Desnoods pak ik de eerste trein als het gezellig is
Eigenlijk welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is dat niet het punt van elke gay happening?
Hmmz. We kunnen wel eens de komende weken gaan internetten voor een leuk aanbiedinkjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb nog een stapeltje vakantiedagen..
Uhm.. de kermis is bijzaak. Ik heb van de 3 edities dat ik ben geweest 2x in een attractie gezetenquote:
Zeker doen...it's killing!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik ga van 17 t/m 21 aug naar lowlands (ik reken ff 1 dag voor en na LL voor marge)
Hmm, slim. EN het is maar iets langer wachten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tip: Pak trein #2, dan mis je ook alle vervelende mensen van die nacht.![]()
Als bijvoorbeeld Yost of iemand anders met een auto niet te laat blijft..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Owdus als ik met de trein kom, dan heb ik een wacht-maatje?
*denk denk*quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:02 schreef TehRockstar het volgende:
CDP, zag ik jou gister weer?Op het Leidseplein?
én iets minder druk is ook wel fijn. En inhakend op de TT: meer stropdassen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, slim. EN het is maar iets langer wachten.
Sowieso is het een doordeweekse dag en gaan de treinen best vroeg weer lijkt me.
Ik zal eens kijken.
6:29 geloof ik naar Breda is de eerste.. andere kant op, geen ideequote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmm, slim. EN het is maar iets langer wachten.
Sowieso is het een doordeweekse dag en gaan de treinen best vroeg weer lijkt me.
Ik zal eens kijken.
Lekker belangrijkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:04 schreef Ang3l het volgende:
Ow, de eerste trein richting Eindhoven is om 5:54Is wel de stoptrein.
Leuk!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:08 schreef Ang3l het volgende:
Manager John & Ester Hofman,....och jee, ze zijn er weer bij
[afbeelding]
Volgens mij sluit alles wel om 4:00quote:
Die zijn echt zo extreem foutquote:
Wat een homows!quote:
Tilburgse homows, nog erger!quote:
tuurlijk past datquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nooit geweest. Past dat in 4 a 5 dagen?
Wat ene non-randstad bedoel jequote:
Er is een saunaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Delifrance ofzo gaat toch wel optijd open op het station? toch???
Eensch. Heb er slechte ervaringen meequote:
Vlarp, error, angelquote:
Zal vast druk zijn..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:18 schreef Ang3l het volgende:
Wat ene non-randstad bedoel je
O de Zino's is wel vaak tot 6 open of zo (maar ja)
Oeh!quote:
Maar waar error is, is daar niet ook fulco?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vlarp, error, angel
Minimeeten in Barça!
't is vooral veel lopen en mensen kijken, terrasje zitten (als er plek is) of in de 2 biertenten feesten, of bij de podia feesten..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:24 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Oh gelukkigIk haat kermis namelijk
Dat ligt eraan of dat er genueckt gaat wordenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar waar error is, is daar niet ook fulco?
Wie?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar waar error is, is daar niet ook fulco?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |