ik denk dat het er met dit weer ondraagelijk heet isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:16 schreef Rood_schaap het volgende:
Zeg wie weet hier of de You II leuk is in Amsterdam?
Hmm klinkt als een kinderdiscoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik denk dat het er met dit weer ondraagelijk heet is
verder komt er erg veel erg jong publiek, onder de 20
het is een kleine bar met dancing
ik hoor graag wat je er van vondquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:30 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Hmm klinkt als een kinderdiscoIk ga er vavond heen namelijk.
't is opzich wel leuk. Voor 1x in het half jaar. Erg druk, veel jong publiek, gemiddeld 20. Maar het is van dat typische publiek wat je in alle amsterdamse homotenten ziet, van die hoi-zie-mij-eens-lopen-nichten. Maar ok, wel een leuke tent voor een keer. Leuke muziek wel vind ik.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:16 schreef Rood_schaap het volgende:
Zeg wie weet hier of de You II leuk is in Amsterdam?
Vind het niet zo aanlokkelijk klinken eigenlijkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is opzich wel leuk. Voor 1x in het half jaar. Erg druk, veel jong publiek, gemiddeld 20. Maar het is van dat typische publiek wat je in alle amsterdamse homotenten ziet, van die hoi-zie-mij-eens-lopen-nichten. Maar ok, wel een leuke tent voor een keer. Leuke muziek wel vind ik.
exit of de soho, maar met dit weer is het denk ik nergens binnen echt lekkerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:33 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Vind het niet zo aanlokkelijk klinken eigenlijkWeet jij een alternatief om heen te gaan als het geen hol aan blijkt te zijn?
Ik ben wel wat gewend qua warmtequote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
exit of de soho, maar met dit weer is het denk ik nergens binnen echt lekker
Ik zou dan soho kiezen. Ook wel van dat type publiek, maar de soho heeft veel sfeer. Lekkere groovy (lomp woordquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:33 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Vind het niet zo aanlokkelijk klinken eigenlijkWeet jij een alternatief om heen te gaan als het geen hol aan blijkt te zijn?
Ik vond er juist extreem veel vrouwen zittenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is opzich wel leuk. Voor 1x in het half jaar. Erg druk, veel jong publiek, gemiddeld 20. Maar het is van dat typische publiek wat je in alle amsterdamse homotenten ziet, van die hoi-zie-mij-eens-lopen-nichten. Maar ok, wel een leuke tent voor een keer. Leuke muziek wel vind ik.
What's the difference.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond er juist extreem veel vrouwen zitten
Ik vind d etent er mooi uitzien, strak & trendy. Helaas doen de mensen er binnen ook alles aan om er zo strak en trendy uit te zien en staan ze daarom verder de hele avond stil en stijf, bang dat er ook maar iets plooit of scheurt of uit vorm geraaktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:42 schreef Sunjammer het volgende:
Vind over het algemeen de Arc nog wel aardig...
O ja.. maar niet op zaterdag. God wat was het daar warm en druk toen...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:42 schreef Sunjammer het volgende:
Ik zou wel willen.. maar ik wil geld hebben voor een huisje dinges..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:43 schreef Ang3l het volgende:
*eet spaanse pilav*
Om in de mood te komen... ik heb het weer in m'n kop om in augustus weer naar Barcelona te gaanWie wil er mee?
Echte vrouwen, met poes en al, als in: potten. Heul veul.quote:
Stommerdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zou wel willen.. maar ik wil geld hebben voor een huisje dinges..
We spreken gewoon daar af ok? Anders moet ik Yost dwingen om te rijdenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stommerd
Dan moet je me maandag maar meenemen naar Tilburg als troost.
Soho is wel okay inderdaadquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zou dan soho kiezen. Ook wel van dat type publiek, maar de soho heeft veel sfeer. Lekkere groovy (lomp woord) dance muziek. Vooral leuk om beetje te kletsen en mensen te kijken. Mocht je toch wat willen bewegen kun je beter de YouII of exit doen.
Maar de exit is echt erg fout. Het moet voor een discotheek doorgaan, maar het is klein, benauwd en het stikt er van die "jagende" mannen en jongens. Opzich, mocht je op zoek zijn naar activiteiten voor 's nachts dan moet je toch de exit doen
Ik vind hihihi ook niks voor jou! hihiquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:50 schreef Ang3l het volgende:
Hhi, grappigBij de eerste tonen van "Robin II" van A Balladeer krijg ik al kriebels in m'n buik.. omdat ik de rest al ken en weet dat ik het prachtig vind.
*opnieuw de eerste tonen aanzet*
Hihihihi, kriebel
(ik haat "hihihi" maar dat is ff om aan te tonen dat het kriebelt, dat je't ff weet)
K. Ik weet nog niet hoe ik ga. Met de auto waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We spreken gewoon daar af ok? Anders moet ik Yost dwingen om te rijden
Ziet er van buiten nogal fout uitquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:42 schreef Sunjammer het volgende:
Neuken! Desnoods in de darkroom... dat bedoelde ik!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:50 schreef Rood_schaap het volgende:
Dat gejaag is wel irritant ja lijkt me, maar dat overleef ik welOver wat voor activiteiten heb jij het Vlarpje?
![]()
Nee, daar ga ik niet voor uit
Ach, 't interieur is wel mooi straks... Maar wat Engeltje ook zei: de bezoekers zijn net zo strak...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:51 schreef Rood_schaap het volgende:
[..]
Ziet er van buiten nogal fout uit
Tilburg is geen stad als Amsterdam die 24-7 open isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuken! Desnoods in de darkroom... dat bedoelde ik!
hihi, ok!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
K. Ik weet nog niet hoe ik ga. Met de auto waarschijnlijk.
Of ik moet danny vragen of ik er kan slapen (als je 't over de duivel hebt komt ie net online)
Potten zijn schattigquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echte vrouwen, met poes en al, als in: potten. Heul veul.
Ik ga wel mee. Vind je het erg als we ook even in Valencia verblijven?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:43 schreef Ang3l het volgende:
*eet spaanse pilav*
Om in de mood te komen... ik heb het weer in m'n kop om in augustus weer naar Barcelona te gaanWie wil er mee?
Hihihihihiquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:52 schreef Sunjammer het volgende:
Engeltje
Da's overal schatquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:52 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ach, 't interieur is wel mooi straks... Maar wat Engeltje ook zei: de bezoekers zijn net zo strak...
Maar 't is soms best leuk daar... mits je met de juiste mensen bent.
Daar woont Mark in de buurtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik sta zondag live op het java eiland en later op de avond zal ik voor het eerst ook eens mijn gezicht in de Trut vertonen
Nooit geweest. Past dat in 4 a 5 dagen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:52 schreef error het volgende:
[..]
Ik ga wel mee. Vind je het erg als we ook even in Valencia verblijven?
Vlarp...sacrasmequote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuken! Desnoods in de darkroom... dat bedoelde ik!
Thnx for the heads upquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik sta zondag live op het java eiland en later op de avond zal ik voor het eerst ook eens mijn gezicht in de Trut vertonen
Ohw.. 4 - 5 daagjes maar!?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nooit geweest. Past dat in 4 a 5 dagen?
Ok, deze was doorspekt met venijnig doch tactvol sarcasmequote:
Weuknie.quote:
En dat terwijl ik me kut voelquote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, deze was doorspekt met venijnig doch tactvol sarcasme
Zo kan het ook CDP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |